Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvouleté dítě uvázlo nohou v eskalátoru ve stanici metra Anděl

Na eskalátoru v pražském metru opět uvázlo dítě. Dvouletého chlapce skříply v podvečer staré sovětské schody ve stanici Anděl. Má pohmožděný nárt, ale zranění není závažné. Vyprostili ho strážníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbud o

Pokud budou přepravovat děti v nepropustné schráně ...

... všechno dobře dopadne ...

0/0
14.8.2010 18:47

Dickhead4

Vcera jsem si hazel s moji dcerou s micem

a narazila si prst.!!8-o.......Uz jsem vyplnil papiry, budu soudit vyrobce mice o $100 milionu dolaru!!!!!,;-€;-O,Nemuzou prece vyrabet takove mice!!.8-o;-€R^;-D..Pro jistotu jsem mic vyfotitl, zavolal jsem policajty a hasice a sanitku, FBI, CIA, Interpol..Nikdy prece nemuzu priznat, ze to byla moje a nebo jeji vina!!!

0/0
13.8.2010 21:18

zákazník

normálnímu člověku ,

i dítěti, do určitého věku doprovázené dospělou osobou dle návodu a popisu, dodržující  pravidla pohybu po eskalátorech se nemůže nic stát... Blbec si ublíží i na rovném asfaltu...

0/0
13.8.2010 20:12

tomajdan

skvele

nikdo z diskutujicich nevi jak to presne bylo, jak dotycny vychovava svoje deti, ale vsichni na to maji jednozacny nazor. "to je ta dnesni bezstresova  vychova" cha cha...jinak jeste k bezstresove vychove, mam zkusenosti napriklad ze Svedska, kde jsou deti pekny parchanti a v detsvi je nechavaji skakat lidem po hlavach, ale v dospelosti jsou to slusni lide, kteri nekradou atp. Mam priklad primo v nasi rodine, kdy dotycny byl jako dite na zabiti, a ted v dospelosti je to uplne jinak. Jak je  mozne, kdyz  ze u nas se v 90ti % zadna bezstresova vychova nepraktikuje - tzn ze litaj facky atd., ze takove vysoke % dospelych u nas  je na tom moralne tak jak je ? tedy nic moc ?

0/0
13.8.2010 16:54

brkowycz

Snad se někdo takový našel

Našel se někdo, kdo by tomu holomkovi, co se nanučil jezdit na eskalátorech nasekal? Nebo někdo, kdo by si posvítil na jeho rodiče? Někdo tady řekl, že děti neleze hlídat 100% času ze dne. Dejme tomu, i když rodič by se měl snažit dosáhnout maximálního množství času. Ale tak když nastupuju do metra, vedu ho přes ulici, nebo jedu po eskalátorech v metru, tak dávám pozor, ne?

0/0
13.8.2010 13:10

zákazník

Re: Snad se někdo takový našel

Nesmíte v něm potlačovat osobnost.. Dítě si samo určí kdy a jak přejde ulici ne?

0/0
13.8.2010 13:48

Kosatka Dasha

Re: Snad se někdo takový našel

Solidni cesta k vyhynuti

0/0
13.8.2010 16:31

Kleopatra1986

Re: Snad se někdo takový našel

jak casto jezdite metrem oveseny nakupama a dite 24 hodin u sebe???lidi mi mohli mit aspon slusnost tedy pres veskere nazory a dat stranou ty nakupy co spadli kdyz pridrzovala sve zranene dite.ne vsichni to akorat prekracovali .....

0/0
6.10.2010 12:58

yamajka89

nechápu

kolik lidí, dospělých i dětí tam denně projede? a nic se jim nestane.. prostě smůla, maj dávat bacha, a nedělat kraviny.. nemyslím si, že by měli ještě zdražit jízdné.. a jestli ho zdraží tak budu jezdit na černo a utíkat revizorum.. už takhle mě doprava do práce vyjde na dost šílený prachy a to od prahy nebydlím tak daleko.. (počítám i bus) - nehledě na to, že musej vybrat šílený prachy, chápu, že to něco stojí.. ale zase - kolik že lidí cestuje a cáluje jízdné?

0/0
13.8.2010 12:29

Cocotus______Interruptus

Re: nechápu

To je opravdu marné. To je totiž ta nová doba. Zjevně nezpůsobilý rodič, jehož nevychovaný spratek přišel o tři prsty na noze (viz video u článku, naprosto neuvěřitelné), chce po DPHMP 600 tisíc korun odškodného. Policie věc odloží, místo aby stíhala dotyčného otce, a my tiskneme pro nesvéprávné samolepky, letáky a vytváříme instruktážní videa, jak se chovat na eskalátoru. To ta civilizace dospěla opravdu daleko.

0/0
13.8.2010 12:35

kvetazalcik

Re: nechápu

Byl rozjívenej, no a co? To děti bývají, ne? Proč mu říkáš spratek? Máš problém? Vadí ti, že nemá tři prsty, nebo co? Seš divnej.

0/0
13.8.2010 13:59

IARK - BAN za králíčka.

Re: nechápu

je pravda, ze nutne nemusel byt "spratek", ale je to velice pravdepodobny ;-) to s tema 3ma prstama jsem nepochopil, proc by mu to melo vadit? 8-oRv

0/0
13.8.2010 14:08

yamajka89

Re: nechápu

no, tentokrát se mu ta rozjívenost moc nevyplatila.. už ten záběr jak šel do protisměru o něčem vypovídá..

0/0
13.8.2010 14:08

zákazník

Re: nechápu

to víte, je to osobnost....!

0/0
13.8.2010 18:41

ndorfin

Sovetske eskalatory a male deti

Koukam ze se tu rozproudila zajimava diskuze predevsim teenageru a lidi kteri pradepodobne nemaji male deti. Kazdy kdo deti ma vi ze je nemozne je 100% uhlidat 24 hodin dene takze k nehodam obcas musi dojit a je jedno kde? Nicmene urcite neni nahoda ze se tyto nehody stavaji takrka vyhradne na desitky let starych eskalatorech sovetske vyroby, ktere by dne s neuspeli v zadnych atestech bezpecnosti stejne jako podobne stary zigulik v crash testech NCAP. Rozhodne si nemyslim ze vsechny normy EU jsou smysluplne a nikdy nas nemohou ochranit pred vsim co nas v zivote potka a dost casto jsou zbytecne restriktivni nicmene na druhou stranu tyto eskalatory uz davno patri do historickeho muzea a ne na nejfrekventovanejsi stanice metra.

0/0
13.8.2010 12:19

Cocotus______Interruptus

Re: Sovetske eskalatory a male deti

Ano, vzhledem k tomu, že se na Andělu bez jakéhokoliv zranění denně přepraví po těch zlých "nebezpečných" sovětských eskalátorech sto tisíc lidí, tak jde rozhodně o věc nejvyšší priority vyměnit je okamžitě za jiné. Protože z těch více než 350 milionů cestujících za rok se na eskalátorech několik dětí zraní v důsledku toho, že je rodič nezvládne několik desítek sekund ohlídat. Dalším krokem budou bezpečnostní pásy, vždyť někdo může s těch schodů spadnout! 8-o;-D

0/0
13.8.2010 12:30

Rudolf z Deywitz

Re: Sovetske eskalatory a male deti

Milý pane, případně paní. Já mám dvě dospělé děti. Možná jsem teenager pořád :-) ale to je zase něco jiného. Nechoďte na mě s tím, že "děti prostě nejde uhlídat". Nějakým způsobem se to až dodnes dařilo.

Pořád čekám, jak mi někdo napadne můj názor, proč se tyhle strašné nehody nestávaly minulých 30 (nikoli 20) let. Protože harant, když mu eskalátor chytil nožičku, ještě chytil záhlavec od rozumného rodiče a bylo vyřízeno.

A ještě něco: ty děti, ty jsou vaše. Žádné předpisy, i sebelepší, vám je neochrání. Když se podaří zkonstruovat schody, kam nepůjde (ani při největší snaze) nacpat noha, vaše zpovykané robátko, protože mu bude scházet zpětná vazba (chlapeček z tohohle článku už si bude příště dávat pozor :) udělá něco jiného, třeba mnohem nebezpečnějšího.

0/0
13.8.2010 12:36

Cocotus______Interruptus

Re: Sovetske eskalatory a male deti

Tak tak. Dřív dostalo dítě ještě facku "na pamětnou", dnes se za desítky tisíc vytisknou letáky a rodič, který nechá ratolest běhat proti směru jízdy schodů chce odškodné za vlastní blbost.

0/0
13.8.2010 12:43

IARK - BAN za králíčka.

Re: Sovetske eskalatory a male deti

Stejne jako kdyz prijizdi metro, tak i na schodech by jsi mel sve dite uhlydat, safra nejedete na nich 24 hodin, pokud to nechapes je mi te lito, ja dite mam a presto v takovyhle situacich si ho uhlydam sam, vim, ze je to nebezpecne, ale doprcit, tak na tech 5 minut prestan cucet do mobilu a trochu se starej, jen nechapu ty chudaky, ktery automaticky lidi s jinym nazorem oznaci jako bezdetne pubertaky, jsi fakt ubohy Rv

0/0
13.8.2010 12:56

zákazník

Re: Sovetske eskalatory a male deti

hele necháte dítě taky hrát v kolejišti nebo stát za tou bílou čárou v metru? Nebo je to moc náročné?

0/0
13.8.2010 18:42

IARK - BAN za králíčka.

chyby mi tam moznost

"nebudu platit za lidi, kteri si nedokazi uhlidat dite"

0/0
13.8.2010 11:53

Rudolf z Deywitz

Jel jsem včera náhodou kolem

když tam už byli záchranáři. Asi 10 lidí. Dítě mělo ovázanou nožičku, nikde žádná krev, nejspíš to bylo opravdu jen zhmožděné, tedy žádná životní tragédie. Dítě brečelo, nejspíš se z větší části leklo. Jak to bylo přímo při činu, u toho jsem nebyl.

Proč se to 20 let nestávalo a teď pomalu jednou měsíčně, to si nedokážu vysvětlit jinak, než buďto zásahem Božím, nebo tím, že dřív potomek dostal ještě pohlavek a nevolali se k tomu policajti, hasiči, záchranka a mírové sbory OSN. Ty staré rychlé ruské eskalátory kvůli tomu ale nakonec zavřou. Škoda.

0/0
13.8.2010 10:45

Cocotus______Interruptus

Re: Jel jsem včera náhodou kolem

R^R^R^

0/0
13.8.2010 11:00

IARK - BAN za králíčka.

Re: Jel jsem včera náhodou kolem

spis rodice chapali neco jako "hlidani ditete" a nebyla volnost pro ty PZtka

0/0
13.8.2010 11:54

ramride

Zajímal by mne procentní srovnání

mezi počtem takto zraněných a celkovým počtem osob, které příslušný eskalátor použijí, třeba za období jednoho roku. Podobně jako ostatní se pak snaží selským rozumem. Ostatně málokdo z nás leze v metru třeba do kolejí nebo pod jedoucí auta jen proto, že v místě není zábradlí. Mí rodiče mi vždycky řekli prostě "nelez pod auto" (je mi něco přes 20, takže to není tak dávno), zatímco dneska se staví samá zábradlí, ostrůvky a retardéry. Rv

0/0
13.8.2010 10:39

ramride

Re: Zajímal by mne procentní srovnání

oprava: zajímalo, se pak snažím řídit

0/0
13.8.2010 10:40

Cocotus______Interruptus

Re: Zajímal by mne procentní srovnání

Podle průzkumu z roku 2008 je Anděl třetí nejvytíženější stanicí metra, denně přes sto tisíc cestujících. Závěr si jistě každý udělá sám. ;-)

http://domaci.ihned.cz/c1-31611380-novy-pruzkum-prazskym-metrem-se-denne-sveze-pres-milion-lidi

0/0
13.8.2010 11:05

halagajda

Hmmm, opravdu nevim

jak je mozne ze jsem prezila svoje detstvi kdy bylo sovetske vyroby temer vse:( lide tehdy jeste uzivali zdravy selsky rozum asi ze... Muj mlady uz je vetsi ale na eskalatorech proste porad jeste stoji se mnou nebo s muzem, drzi me za ruku a dava bacha- copak je to tak tezke pochopit?

0/0
13.8.2010 9:59

babacek

Staré sovětské schody

Ach jo ty sověti...

0/0
13.8.2010 9:53

Juryj

Re: Staré sovětské schody

Vše sovětské je apriori špatné, že?

0/0
13.8.2010 9:59

babacek

Re: Staré sovětské schody

Sovětské dosloužilo již dávno. Proti mnohým Ruským výrobkům nic nemám. :-)

0/0
13.8.2010 10:02

Cocotus______Interruptus

Re: Staré sovětské schody

Za sovětské schody by měli někomu dát metál. Když se ploužím na těch nových euroeskalátorech, tam to je skutečně utrpení. Ale hlavně že je to "bezpečnější". ;-(

0/0
13.8.2010 10:00

babacek

Re: Staré sovětské schody

Čestné místo v technickém muzeu by jim slušelo víc.

To tzv. ploužení je norma EU.

0/0
13.8.2010 10:04

Cocotus______Interruptus

Re: Staré sovětské schody

Ano, norma EU. Již brzy se dočkáme i normy na bezpečné vytírání zadnice. ;-€

0/0
13.8.2010 10:07

halagajda

Re: Staré sovětské schody

;-DR^

0/0
13.8.2010 10:11

babacek

Re: Staré sovětské schody

Ta norma má smysl. Eskalátory nejsou určeny jen mladým spěchajícím, ale i pomalejším seniorům.

Ta norma na vytírání tu již přece byla. A to Rudé právo když WC papír byl nedostatkovým zbožím.:-P

0/0
13.8.2010 10:14

Cocotus______Interruptus

Re: Staré sovětské schody

Dříve zřejmě byli senioři podstatně rychlejší, když to celé desítky let zvládali. Patrně byli více zoceleni z budování socialismu. ;-D A to v těch stanicích ještě ani nebyly různé bezbariérové výtahy a plošiny jako dnes pomalu v každé druhé.

0/0
13.8.2010 10:19

babacek

Re: Staré sovětské schody

Tak ono se také celá desetiletí svítilo petrolejkou. Hnojilo chemií, bůček byl velice zdravé jídlo zatímco pravá svíčková a jižní ovoce velice nezdravé apod. To však neznamená, že to je vhodné i dnes.

0/0
13.8.2010 10:23

Chytrakz hospody

Re: Staré sovětské schody

Když se měl nohu v gypsu a chodil jsem o berlích, tak mi ruský schody vůbec nevadili. Takže ta  norma rychlosti EU je pěkná (cenzurováno)

0/0
13.8.2010 10:24

babacek

Re: Staré sovětské schody

Povíš mě to asi tak za dalších dvacet let zda by to bylo stejné. :-)

0/0
13.8.2010 10:40

MirekK1

Re: Staré sovětské schody

Asi jste šikovnější. Byl jsem přesně ve vaší situaci a na ty schody jsem se kvůli jejich rychlosti neodvážil. A byl jsem tehdy teenager  ;-D

0/0
13.8.2010 13:53

MiroTR

Re: Staré sovětské schody

Ono je to trochu jinak. EU vydá doporučení a u nás z toho udělají zákon. ;-)

Tím ovšem netvrdím, že ta doporučení jsou nezbytná (i když u některých diskutujících...;-D).

0/0
13.8.2010 10:14

babacek

Re: Staré sovětské schody

Pokud by šlo jen o doporučení nemohla by pak EU ukládat sankce za nedodržení.

0/0
13.8.2010 10:19

MiroTR

Re: Staré sovětské schody

Ona je opravdu řada doporučení, z kterých u nás udělali zákon. 

0/0
13.8.2010 10:25

babacek

Re: Staré sovětské schody

Potom jak vidíš není doporučení jako doporučení. Bezpečnost by však měla být vždy na prvním místě.

0/0
13.8.2010 10:42

Rudolf z Deywitz

Re: Staré sovětské schody

Tak mi tady podepište, že jsem vás upozornil že nesmíte:

- dávat do mikrovlnky sušit děti a zvířata

- vstupovat do silnice, když jede auto

- polykat hřebíky

- pít kávu, která je moc horká

0/0
13.8.2010 10:49

Rudolf z Deywitz

Re: Staré sovětské schody

A STRKAT HHÁTY DO MEZERY V POHYBUJÍCÍM SE STROJI A TOTÉŽ NEDOVOLIT NA VÁS ZÁVISLÝM OSOBÁM.

0/0
13.8.2010 10:51

babacek

Re: Staré sovětské schody

Zvířata děti se suší zásadně v sušičce.;-)

Vstupovat do silnice se může jen následky mohou být nepříjemné nebo již trvalé, úmrtí.:-P

Polykání hřebíků a jiných předmětů bylo nebo dost možná je hitem ve věznicích.:-/

Pití horké kávy však též nedoporučuji. :-)

0/0
13.8.2010 10:54

Cocotus______Interruptus

Opět další "hyperaktivní" potomek?

Tedy dříve se říkalo nevychovaný spratek, ale dnes se ještě ty děti povzbuzují, když třeba v restauraci rozdělávají slánky a jejich obsah sypou po stole, lámou párátka, v tramvaji schválně šlapou lidem po nohách, na návštěvě s nějakým předmětem tak dlouho mlátí o zem, až ho rozbijí... vždyť ony jsou tak roztomilé, že? ;-€

0/0
13.8.2010 9:25

IARK - BAN za králíčka.

Re: Opět další "hyperaktivní" potomek?

njn je to pohled na sestrenku, ktera kouka na 1.5 rocni dite, jak jde ke kvetinaci, vytahava hlinu a rozhazuje na zem a pak k nemu prijde "tohle ale nesmis" K memu udivu mi rika "nejdriv musi udelat neco zleho a pak mu vysvetlim, ze to nesmi 8-o Co takhle safra nejaka prevence, to si necham rozmlatit byt jen abych mu vysvetlil, ze je to ee? Takovouhle vychovu nechapu

0/0
13.8.2010 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.