Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opozice dštila síru, koalice mlčela. Sněmovna má novou politickou kulturu

Úterní schůze Sněmovny, na níž kabinet Petra Nečase získal důvěru, ukázala, jak v praxi vypadá "nová politická kultura" v komunikaci vlády a opozice, kterou oba tábory po volbách slibovaly. A tak zatímco ODS, TOP 09 a VV se dušovaly, že budou mnohem více mluvit s opozicí, v úterý jí neodpověděly ani na jedinou výtku. Sociální demokraté zase tvrdili, že uberou na agresivitě. Místo toho dštili nadávky a jízlivé bonmoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin_simek

PALEC NAHORU: vlade !

ze se nenechala vyprovokovat. na ty snusky hnoje by se nedalo odpovidat bez ztraty Dukatu, pokud nejake Dukaty nasi poslanci take fasuji :) tem kecum se dalo jen rechtat muznym hlasem ;-D

0/0
12.8.2010 15:47

Kill censor faggots and comunist

Konečně mají socialisti odpovídající úlohu - šašci.

:-)

0/0
12.8.2010 14:49

shane

Re: Konečně mají socialisti odpovídající úlohu - šašci.

a kapitalisti tu svou - neomezených vládců - hurá - svatá prostotoV

0/0
12.8.2010 14:55

1_135_202_130

Re: Konečně mají socialisti odpovídající úlohu - šašci.

A co teprve imperialisti - nejvyšší fáze zahnívajících kapitalistů?

0/0
12.8.2010 15:04

shane

Re: Konečně mají socialisti odpovídající úlohu - šašci.

jen aby nakonec nedostali hlavní úlohu zase komunisti

0/0
12.8.2010 15:18

Kentus

Hojte!

Už půjdu. Jen na závěr bych shrnul svůj celkový dojem z téhle vlády: Jako pravičák jsem byl rád, že Paroubek prohrál a vznikla silná pravicová vláda. Tahle vláda zatím ještě nic kloudného neprovedla, pouze škrty, což respektuji. Nicméně začínají se hromadit drobné chybky (alespoň z mého úhlu pohledu), které mi dojem kazí. Tahle nedebata, propojení VV a ABL, malá domu ve Sněmovně, další drobné přešlapy třeba s dopravními přestupky... Prostě už nejsem tak nadšený a to ještě ani nazačali vládnout. :-)

 

 

                                :-) Kentus shrnuje na závěr :-)

0/0
12.8.2010 14:48

1_135_202_130

Re: Hojte!

Ta vláda není pravicová, ta je pouze nelevicova

0/0
12.8.2010 14:50

Kill censor faggots and comunist

Re: Hojte!

nojo, žijem v ČR a politici jsou taky vobčani, že. A kolik znáš lidí, za který by jsi kdykoliv dal rukuj do ohně? No možná prá z rodiny a pár přátel, a stejně by ses párkrát spálil (předpokládám že žiješ ve spořádané rodině a v relativně slušném místě).

0/0
12.8.2010 14:51

martin_simek

Re: Hojte!

bude se smirte s "drobnyma chybkama" nebo se muze vratit k velkym chybam ;-D HOJ

0/0
12.8.2010 15:49

martin0669

Re: Hojte!

s tím se dá souhlasit: jsem rád, že nevyhrál Paroubek a znepokojen některými kroky, ale není to nedostatek žen, rychlá jízda nebo majáček na autě ... jak se tu snaží někteří prosadit jako hlavní prohřešky

bohužel někteří ministři působí jako amatéíři a neměli tam být

některé sliby už teď padly za vlast ... nebo za co ... uvidíme ... 100 dní bývá hájení, pak se ukáže zda to byl jen křivolaký rozjezd ke správnému cíli nebo do větší díry

0/0
12.8.2010 16:11

abbbe

A o čem se jako mělo mluvit??

Třeba:

Státní závěrečný účet České republiky za rok 2009, který vykazuje příjmy 974 614 683 tis. Kč, výdaje 1 167 009 050 tis. Kč a celkový schodek 192 394 368 tis. Kč.

Tedy jsme utratili  o pouhých 192 miliard a nějaké drobné  než jsme vydělali.

A nebo snad o tomto:

stav státních finančních aktiv České republiky k 31. prosinci 2009 ve výši 290 001 810 tis. Kč a stav státních finančních pasív České republiky ve výši 1 230 473 772 tis. Kč včetně závazků z titulu nesplacené části upsaného kapitálu ve výši 52 230 234 tis. Kč???

0/0
12.8.2010 14:27

shane

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

A kdo ten rozpočet na rok 2009 sestavovala? Který zločinec takto zadlužoval stát? Po kom to musí pan Nečas chudák napravovat?

0/0
12.8.2010 14:29

abbbe

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

To by bylo o červené punčošce- "kdo co kdy kde a jak ...  výmluvy a obvinění" - teď by to spíše mělo být co s tím?

0/0
12.8.2010 14:33

shane

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

To se snad dá dohledat konkrétně, kdo tady vládnul a kdo byl ministr financí v roce 2007 a 2008. Proč obvyňování. Jen odpovědnost za odvedenou práci. Ono z toho co bylo lze odvodit i to co bude. Váš argument je argumentem lajdáků, kteří ví, že ho mohou použít za 4 roky znovu. Není důležité co jsme udělali v minulosti špatně, teď je důležité jak to budeme dělat skvěle;-D

0/0
12.8.2010 14:43

martin0669

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

a taky kdo byl za poslance, kteří rozdávali jak ze svého ... zvedali ruce pro kraviny a špatné zákony, dělali přílepky a jiné blbosti.

Ministr financí ... jakoby jeden člověk mohl za všechno ... on dá návrh a poslanci mu ho změní (viz Janota).

Poslanci škodí.

0/0
12.8.2010 14:46

shane

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

No tak to by měl být Kalousek císařem, jen tak se dostaneme do ráje.

A kdo měl v tom parlamentu většinu v roce 2007 a 2008? Mluvímeli o výsledcích rozpočtu v roce 2008 a 2009 tak tam ho nijak neovlivnila opozice, protože neprosadila jedinný svůj návrh, který by rozhazoval peníze. Naopak se zvedli "daně", poplatky a jiné nesmysle. A přesto takový obrovský propad rozpočtu, největší vhistorii. Jak to? Kdo za to může?

0/0
12.8.2010 14:52

abbbe

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

Jak jsem psal - červená punčoška. V současné době je to baj oko - modří či oranžoví či zelení či červení  50 na 50. Jen je menší (ale dost podstatný) rozdíl, že s přibývajícím časem jsou úroky z dluhů čím dal tím vyšší takže každá další vláda musí řešit čím dal tím větší sekeru.  A určitě to není pouze  o létech 2007-2009 je to o celých dvaceti letech ... ale to je ta červená punčoška. Teď spíš co s tím? Je teď doba na to utrácet víc než vyděláme?

0/0
12.8.2010 15:01

shane

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

Jen je otázka, jestli to má napravovat ten, kdo se na tom dluhu podílel za všech vlád a jestli mu máme ještě věřit. To, že za 4 roky zjistíme, že zase selhal, že nejen vzrostl dluh státu, ale navíc i počet nezaměstnaných a zadluženost obyvatel, to je něco co si nemůžeme dovolit. Pak už bude pozdě hledat viníka, budeme v p.. a nebo v Řecku či Maďarsku.

0/0
12.8.2010 15:16

abbbe

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

O tom kdo to bude řešit rozhodují bohudík voliči a ti rozhodli jak rozhodli - a že jsou někdy nepoučitelní tak s tím se nedá nic dělat - to dokazuje toto 

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/str_vyvoj_sd.html

Voliče často nezajímají fakta ale kecy a sliby.

0/0
12.8.2010 15:22

martin0669

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

z toho vychází, že státní dluh vzrostl 2005-06 nejvíc (od oka = nepočítal jsem to přesně) ... když neberu 08-09 jako srovnatelné kvůli krizi!

0/0
12.8.2010 16:17

martin0669

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

2007 a 2008 většinu ... no tak to by mne teda zajímalo?

každá věc, která se měla prosadit byla bojem o hlasy ... pohodlná většina není 101 hlas

největší v historii? fakt

0/0
12.8.2010 16:14

shane

Re: A o čem se jako mělo mluvit??

fakt největší oficiální, větší by byl jen v počátku 90 let, kdyby se odečetl přebytek penzijního fondu a příjmy privatizace. A těch 101 je pořád víc než 98, tím se nedá prosadit vůbec nic. Do rozpočtu 2008 se ještě krize promítla minimálně. Rok 2007 byl rokem extrémního růstu, to by měl být rozpočet přebytkový. Pan Kalousek, ale porcoval medvěda.

0/0
12.8.2010 23:00

davidh2002@volny.cz

chudák Rath...

Lidí jako Rath je mi líto. Takoví chudáci by měli dostat rentu - nejlépe pro plně invalidní (na hlavu).

0/0
12.8.2010 14:17

Kill censor faggots and comunist

Re: chudák Rath...

a dobře izolovanej pokoj... ;-)

0/0
12.8.2010 14:47

peepakuk

Re: chudák Rath...

mluvíte mi z duše - včera jsem v televizi viděl to, co řekl o mužném hlase p. Bárty . No, že mají politici rozdílné názory a hádají se  třeba o poplatky u lékaře -  beru. Ale to, co převádí Rath je prachsvinské buranské chování. Fakt jenom chudák se snižuje k takovým  poznámkám o něčím hlase apod.

0/0
12.8.2010 15:30

vítek z prčice

nová politická kultura ?

" ... každý musíme snést mínění druhého. DEMOKRACIE ZNAMENÁ DISKUSI." TGM

Poslední jednání parlamentu by se mu určitě nelíbilo. Opoždění hrdinové, bijci "sockomoušů" - nebyl nakonec ten Masaryk taky bolševik?  :-)

0/0
12.8.2010 14:11

denny2006

Re: nová politická kultura ?

diskusi ano,ale musí být o čem. O (ne)důvěře vládě jistě ne.

0/0
12.8.2010 14:33

1_135_202_130

Re: nová politická kultura ?

Z hlediska monarchie a monarchistu zcela prokazatelne. Ale monarchisté jsou podle všeho nesmírně zmatení lidé...

0/0
12.8.2010 14:46

martin0669

Re: nová politická kultura ?

vždyť vláda snesla jiné mínění. Nehádala se. Kdo zdržoval?

0/0
12.8.2010 14:47

Kill censor faggots and comunist

Re: nová politická kultura ?

myslíš ten Masaryk, co poslal vojáky na odborářskou verbež? ;-D

0/0
12.8.2010 14:51

Kentus

Slosovatel a jiní...

Ač to obvykle nedělám, zkopíruji sem můj žvejk z minulé stránky, protože ho považuji za klíčový v debate o o nedebatě: "A co když vláda tuhle metodu užije i jindy? Třeba při státním rozpočtu? Vládní strany budou jistě pro, opozice jistě proti. Jsem si jistý, že to bude opět žvanění pro žvanění. Ideologické cancy. Takže proč by se vláda účastnila? Asi řekneš, že při rozpočtu by si to vláda nedovolila, ale kardinální otázka: Co je důležitější? Hlasování o důvěře nebo rozpočet, he?" :-)

 

 

                                       :-) Kentus tapetuje :-)

0/0
12.8.2010 14:04

Jakub76

Re: Slosovatel a jiní...

debata nad rozpočtem či konkretním zákoně má smysl. Lze snášet konkretní argumenty či je vyvracet. Nemá smysl "diskutovat" ve chvíli kdy předem deklaruji že vládě důvěru nevyslovím a současně vím že tato má dostatek hlasů. Tak to vidím já

0/0
12.8.2010 14:22

Kentus

Re: Slosovatel a jiní...

Kde je ten rozdíl? Socani i komouši kladli dotazy, některé byly velmi konkrétní, třeba na fungování IZS. Ale asi to vládu nezajímalo, jinak se to nedá vykládat. Co se týče druhé části... Při všech tzv. bojovných hlasováních (to je politologický termín) budou obě strany hlasovat proti sobě. Je to tak logické a správné. Fakt, že má koalice 118 hlasů a bude je mít zřejmě až do svého konce, neznamená, že se mohou vypustit diskuze, i když můžeme velmi snadno předpovídat, jak budou strany hlasovat. Tohle lze vztáhnout na jakékoliv téma, kde se dá očekávat pravolevý střet. Opak je cesta pražské ODS, která také celé roky opovrhovala opozicí a vládla si po svém. 

 

 

                                        :-) Kentus pokračuje :-)

0/0
12.8.2010 14:36

martin0669

Re: Slosovatel a jiní...

možná byl některý dotaz konkrétní, ale kdo ho má najít v té snůšce blábolů

kdyby vstal, řekl vláda mou důvěru nemá protože, odpovíte mi pane ministře? a ministr neodpověděl, tak to o něčem vypovídá ... když 20 minut žvaní a zdržují (JEN se předvádí před kamerou!), tak sorry ... to je jen divadlo

         :-)Martin odpovídá ... a nemyslí si, že uspokojí, ale může být překvapen:-)

0/0
12.8.2010 16:07

garii v13.0

No nevím

Nebyli to socánci, kdo se zaklínal slušným chováním a nevulgárním vyjadřováním? :-)

0/0
12.8.2010 14:02

martin0669

Re: No nevím

a nebyli to komunisté, kdo se zaklínal nezdržováním :-)

0/0
12.8.2010 17:05

poznamka

Neskákejte jim na to divadlo

Autoři příspěvků asi zapomínají, že se dívají na divadlo, které bohužej má dopad na lidi, neboť někde se ty peníze musejí vzít (samozřejmě mimo prostor parlamentu a senátu). Je to všude stejný, Bruselská EU administrativa, která sežere tolik financí, že by menší stát přežil 2 roky je zářným příkladem.

0/0
12.8.2010 14:01

shane

vysvětlování

Když tak pravicové vládě a jejím příznivcům vadí, že levicová opozice využila sedm hodnin TV přenostu ke krutému a sprostému kritizoování. Proč vláda naopak nevyužila tento čas k vysvětlování lidem, proč musí ustoupit od svých volebních programů a slibů a proč musí dělat následná bolestivá opatření. V čem se situace o proti předvolebnímu období tak zhoršila, že se musí snížit platy, zvýšit daně, snížit dávky, zvýšit poplatky atd. atd.

Možná některým z Vás stačí, že Vám Kalousek poradil, že máte míň pít pivo a kouřit. Já jsem, ale nekuřák abstinent, tak kde mám tu stovku měsíčně vzít já, přece kvuli tomu nezačnu kouřit????? Tak  to by mohli vysvětlit lidem co je volili a né komunistům. To je arogance.

0/0
12.8.2010 13:54

garii v13.0

Re: vysvětlování

A ono se o propouštění, snižování tarifů, zvyšování spoluúčasti a ani o ničem podobném nehovořilo? Kde jsi byl v době kampaně? :-)

0/0
12.8.2010 14:03

shane

Re: vysvětlování

Ty volební programy a sliby jsou napsané. Přečti si je a pak mluv konkrétně, která strana hovořila o zvyšování všech daní -DPH, spotřební i přímých? Která strana napsala, že zvýší poplatek za pobyt v nemocnici? Která strana napsala, že bude propuoštět policisty? Která strana napsala, že sebere porodné? Kde konkrétně to v těch programech je? A jak je to se sliby - s podporou podnikání a tvorbou pracovních míst například ...... to udělá ODS jak? To nám mohla vysvětlit.

0/0
12.8.2010 14:10

garii v13.0

Re: vysvětlování

VV psala o zvyšování poplatku, VV psala o propouštění úředníků. O daních nevím, moje strana je chtěla snižovat, ale ta se do PS nedostala... Každopádně se o všem mnou vyjmenovaném bohatě debatovalo... :-)

0/0
12.8.2010 14:27

shane

Re: vysvětlování

Jakého poplatku? Úředníků, ne policajtů. Nepřekrucujte a nepřevracejte.

0/0
12.8.2010 14:30

Kilián Nedory

koukám, že Madkwért je proti zvyšování daní

koho on ted vlasně volí, že mu to tak vadí - Svobodné ?;-D

0/0
12.8.2010 13:50

masculine

S některými lidmi z ČSSD lze dialog vést,

jistě to ale není JP ani DR. Dialog bude veden spíše v kuloárech a tohle divadlo zůstane i nadále pro předvádění hereckého nadání některých jedinců z ČSSD. Pokud má autor článku za "věcnou" otázku na to, jak se projeví šetření na průběhu záchranných prací při povodních, je tak TROCHU mimo. Tohle nikdo přesně nedokáže kvantifikovat (ani největší borci z ČSSD, kteří si to ale samozřejmě myslí a ještě svými tupými kecy oblažují národ). Sem tam možná bude chybět jeden hasič, sem tam novější technika. V celkovém rozsahu povodní ale takové detaily zaniknou. A co si Bohuslav Sobotka neuvědomuje, je skutečnost, že šetřit se prostě musí. Pokud jeden hlupák z ČSSD začne protěžovat hasiče a policii, přidá se druhý hlupák z ČSSD a začne protěžovat státní úředníky, třetí hlupák důchodce, čtvrtý matky (bez ohledu na jejich skutečný přínos pro společnost),...a nakonec s těmihle oranžovými populisty skončíme v Maďarsku nebo ještě "lépe" v Řecku.

0/0
12.8.2010 13:33

Kozel_

Tuhle taktiku plně schvaluji

Není třeba reagovat na kdejakou sprostotu. Lepší je to ignorovat. Oni si pak budou muset spočítat, že pak se nebude reagovat ani na jejich slušné argumenty nebo spíš věcné argumenty, např. námitky vůči rozpočtu.

0/0
12.8.2010 13:25

shane

Re: Tuhle taktiku plně schvaluji

A nebo obráceně, když někdo řekne někdy nějakou blbost, tak je to dobrá záminka ho už nikdy neposlouchat i kdyby přišel s něčím sebegeniálnějším. Je to tak pohodlnější. A když náhodou někdy trefí moje slabé místo silným argumentem, tak to hned přehodím na tu blbost co kdysi řekl a řeknu: "Přece si nenecháme radit od někoho, kdo 2. 6. 2006 řekl takovouto hloupost. Prostě máte pravdu nemuset reagovat i na slušné, věcné argumenty, to je touha, kterou tato vláda dokáže realizovat.

0/0
12.8.2010 13:31

masculine

Re: Tuhle taktiku plně schvaluji

;-D tihle šašci a přijít s něčím sebegeniálnějším? Prosím příklad.

0/0
12.8.2010 13:34

shane

Re: Tuhle taktiku plně schvaluji

Například upozorňovali /jejich ekonomičtí odborníci/, že zvýšení spotřební daně na pohoné hmoty, nepřinese kalkulované příjmy, protože mnoho lidí a hlavně dopravních firem, bude nakupovat naftu a benzín za hranicemi. Navíc to stíží cestu lidem do zaměstnání a prodraží pracovní sílu. Nechte si vytáhnou výsledky příjmu spotřebních daní do rozpočtu při jejich zvýšení.

0/0
12.8.2010 13:38

masculine

Re: Tuhle taktiku plně schvaluji

To máte pravdu. Jeden příklad jste našel.

0/0
12.8.2010 13:46

petr88

Re: Tuhle taktiku plně schvaluji

Dotaz? Nečas chce snížit cenu benzinu, tak kde je problém?

0/0
12.8.2010 13:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.