- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Od Václava Klause si z Hradu odnesl jako dárek jeho knížku Rok sedmý"
----
komu dedek ty sve blaboly porad cpe? Copak nema zadnou sebereflexi?
Bárta se nebojí a to je sympatické. Víc takových schopných lidí.
Souhlasím s níže uvedenými pozitivními příspěvky. Bárta je schopný člověk, nemá potřebu brát úplatky, proč by taky měl? Držim mu palce, aby vše dotáhl do konce a reptalům zavřel ústa.
"Mohu prozradit, že v mém rozhodování nebude hrát roli jen ekonomika," oznámil pouze oficiálně ministr dopravy z Věcí veřejných po setkání s Klausem. Roli podle něj budou hrát i osobní setkání s lidmi, jichž se plánované škrty ve stavbách kvůli úsporám vlády dotknou. Upřímný chlapec
Vidíte, já ten ministrův výrok pochopil docela jinak, než Vy. Že by každý soudil podle sebe? Tak jsem zvědav, jak to dopadne.
nikdo chlastat za volantem nemusí. O těch škrtech se nevyjadřuji, k tomu nemám dostatek informaci. Kdybych měl, tak bych možná nerozuměl taky.
Žádný předchozí ministr neměl odvahu postavit se stavební lobby. Například Řebíček šel naopak stavebním firmám na ruku.
Přesně tak. Nechápu proč se média neustále zabývají bulvárními zprávami o jeho osobním životě nebo prkotinami typu špatného parkování. Bárta dělá dobrou práci!
Kromě toho, že ten člověk zastavil všechny stavby na železnici a zastaví většinu staveb na silnici, NIC JINÉHO NEUDĚLAL.
To by dovedl i vůdčí šimpanzí samec ze ZOO Plzeň. A bral by za narozdíl od Bárty jen pár banánů.
Nikoliv. On rekl, ze je zastavi, pokud neprijdou slevy. A to je velky rozdil.
Mezi obcemi Troubky a Vlkoš a Vlkoš Říkovice se již přes měsíc opravují silnice jezdím skoro každý den na kole a za poslední měsíc jsem jel asi 4krát po této trase vždy dopoledne mezi 8 a 11 hodinou.Ani jednou jsem tam neviděl nikoho pracovat vždy obsluhy strojů spali ve svých kabinách a pozemní dělníci laželi v příkopu.To se není co divit že ty opravy silnic jsou tak drahé.
silně pochybuji, že opravu silnice mezi obcemi Vlkoš a Troubky platí ministerstvo dopravy......
Četl jsem s ním rozhovor o koncepci dopravy v Respektu. Člověk bez názoru, bez vize... Co do něj bude kým nalito, to bude obsahem jeho rozumu v dopravě.
Bárta je osobnost. Ten je podle jeho slov výraznou osobností nového kabinetu, která škrty
ve svém resortu začala provádět skutečně rezolutně.
Osobně za Bártou stojím taky.
zda nejde nejvíce ušetřit na podmínkách reklamace. Když se u nás postaví nová silnice tak kolikrát dvou let tam jsou už po zimě díry a pak už se jen opravuje a opravuje. V Německu nebo Rakousku jsem něco takového viděl minimálně. Kdo hlídá reklamace, zadává stát (úředník) tyto opravy jako reklamace firmě aby to opravila zadarmo nebo se na ně vypisuje další tendr? Někdy mně to připadá, že české firmy staví naschvál nekvalitně, aby pak mohly rýžovat i za opravy ...
To ti připadá správně. Když Němci v kooperaci začali v jedné české firmě vyrábět bitumenové stroje, byli doslova zhrozeni tím, jakou kvalitu asfaltu si Češi do jejich strojů přáli lít. Bylo jim jemně vysvětleno, že o kvalitu tu nejde, že jde o stabilitu zakázek - nekvalita přináší další zakázky na opravu.
Takhle to tu u nás ve zkratce funguje. Vítejte v reálném Absurdistánu.