Diskuze

Bárta mluvil s Klausem o škrtech. Nejkritičtější část D8 se bude stavět

Škrty při stavbách silnic a železnic nebudou znamenat zastavení výstavby D8 z Prahy do Ústí nad Labem. Stavět se bude křižovatka u Lovosic, zjistil iDNES.cz. Podle ministra Bárty, který o škrtech přišel informovat prezidenta Klause, je to nejkritičtější úsek. Celý seznam, kde se stavět nebude, zveřejní Bárta až zítra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nesnáším nesouhlas

12. 8. 2010 16:35
-

"Od Václava Klause si z Hradu odnesl jako dárek jeho knížku Rok sedmý" 

----

komu dedek ty sve blaboly porad cpe? Copak nema zadnou sebereflexi? ;-D

0 0
možnosti

Jules navždy

12. 8. 2010 15:38
Bárta

Bárta se nebojí a to je sympatické. Víc takových schopných lidí.R^

0 0
možnosti

Tom Atom

12. 8. 2010 15:46
Re: Bárta

Souhlasím s níže uvedenými pozitivními příspěvky. Bárta je schopný člověk, nemá potřebu brát úplatky, proč by taky měl? Držim mu palce, aby vše dotáhl do konce a reptalům zavřel ústa.

0 0
možnosti

A22

12. 8. 2010 15:15
Bárta: nejsem tak bohatý, abych se nechtěl nakapschovat

"Mohu prozradit, že v mém rozhodování nebude hrát roli jen ekonomika," oznámil pouze oficiálně ministr dopravy z Věcí veřejných po setkání s Klausem. Roli podle něj budou hrát i osobní setkání s lidmi, jichž se plánované škrty ve stavbách kvůli úsporám vlády dotknou. !  Upřímný chlapec ;-DR^

0 0
možnosti

kuttna

12. 8. 2010 16:15
Re: Bárta: nejsem tak bohatý, abych se nechtěl nakapschovat

Vidíte, já ten ministrův výrok pochopil docela jinak, než Vy. Že by každý soudil podle sebe? Tak jsem zvědav, jak to dopadne.

0 0
možnosti

Jan9002

12. 8. 2010 14:59
Od té doby, co vymysleli nealkoholické pivo

nikdo chlastat za volantem nemusí. O těch škrtech se nevyjadřuji, k tomu nemám dostatek informaci. Kdybych měl, tak bych možná nerozuměl taky.

0 0
možnosti

intalex

12. 8. 2010 14:59
Bárta jako ministr příjemně překvapil.

Žádný předchozí ministr neměl odvahu postavit se stavební lobby. Například Řebíček šel naopak stavebním firmám na ruku.

0 0
možnosti

pitoma kavarna

12. 8. 2010 15:01
Re: Bárta jako ministr příjemně překvapil.

R^ Přesně tak. Nechápu proč se média neustále zabývají bulvárními zprávami o jeho osobním životě nebo prkotinami typu špatného parkování. Bárta dělá dobrou práci!

0 0
možnosti

První jezdec apokalypsy

12. 8. 2010 14:29
Bože.

Kromě toho, že ten člověk zastavil všechny stavby na železnici a zastaví většinu staveb na silnici, NIC JINÉHO NEUDĚLAL.

To by dovedl i vůdčí šimpanzí samec ze ZOO Plzeň. A bral by za narozdíl od Bárty jen pár banánů.

0 0
možnosti

Rebby

12. 8. 2010 14:32
Re: Bože.

Nikoliv. On rekl, ze je zastavi, pokud neprijdou slevy. A to je velky rozdil.

0 0
možnosti

dobrota

12. 8. 2010 14:26
Oprava silnic

Mezi obcemi Troubky a Vlkoš a Vlkoš Říkovice se již přes měsíc opravují silnice jezdím skoro každý den na kole a za poslední měsíc jsem jel asi 4krát po této trase vždy dopoledne mezi 8 a 11 hodinou.Ani jednou jsem tam neviděl nikoho pracovat vždy obsluhy strojů spali ve svých kabinách a pozemní dělníci laželi v příkopu.To se není co divit že ty opravy silnic jsou tak drahé.

0 0
možnosti

První jezdec apokalypsy

12. 8. 2010 14:30
Re: Oprava silnic

silně pochybuji, že opravu silnice mezi obcemi Vlkoš a Troubky platí ministerstvo dopravy......

0 0
možnosti

wolfskin001

12. 8. 2010 14:03
Osobnost?

Četl jsem s ním rozhovor o koncepci dopravy v Respektu. Člověk bez názoru, bez vize... Co do něj bude kým nalito, to bude obsahem jeho rozumu v dopravě. Rv

0 0
možnosti

pitoma kavarna

12. 8. 2010 13:58
Podle Klause je

Bárta je osobnost. Ten je podle jeho slov výraznou osobností nového kabinetu, která škrty

ve svém resortu začala provádět skutečně rezolutně.

Osobně za Bártou stojím taky.

0 0
možnosti

molok

12. 8. 2010 13:56
Mě by spíše zajímalo

zda nejde nejvíce ušetřit na podmínkách reklamace. Když se u nás postaví nová silnice tak kolikrát dvou let tam jsou už po zimě díry a pak už se jen opravuje a opravuje. V Německu nebo Rakousku jsem něco takového viděl minimálně. Kdo hlídá reklamace, zadává stát (úředník) tyto opravy jako reklamace firmě aby to opravila zadarmo nebo se na ně vypisuje další tendr? Někdy mně to připadá, že české firmy staví naschvál nekvalitně, aby pak mohly rýžovat i za opravy ...

0 0
možnosti

regazzi

12. 8. 2010 14:37
Re: Mě by spíše zajímalo

To ti připadá správně. Když Němci v kooperaci začali v jedné české firmě vyrábět bitumenové stroje, byli doslova zhrozeni tím, jakou kvalitu asfaltu si Češi do jejich strojů přáli lít. Bylo jim jemně vysvětleno, že o kvalitu tu nejde, že jde o stabilitu zakázek - nekvalita přináší další zakázky na opravu.

Takhle to tu u nás ve zkratce funguje. Vítejte v reálném Absurdistánu.:-)

0 0
možnosti