Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladíka vláčeli kilometr za autem, teď jsou obvinění z vraždy

Moravskoslezští kriminalisté zpřísnili obvinění za incident, při kterém trojice mladíků vláčela čtvrtého za autem. Všichni tři jsou obvinění z omezování osobní svobody, dva z nich si teď nově vyslechli obvinění z pokusu o vraždu. Za mřížemi tak mohou strávit až osmnáct let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

František_Koudelka6.Kyju

A má to zadarmo.

http://ona.idnes.cz/prolila-jsem-pot-i-krev-aneb-brazilska-depilace-na-vlastni-kuzi-p7v-/krasa.asp?c=A100804_155835_krasa_ves

0/0
13.8.2010 13:53

bitkar

hajzlove

ja bych jim udelal to samy, at si to uzijou poradne.

0/0
13.8.2010 11:21

Jen Aby

omezování osobní svobody

toho, kdo obvinil dotyčné imbecily zpočátku jen z omezování osobní svobody, by měli taky vláčet za autem ... stačilo by tak půl kiláku ... možná by dotyčnému došlo dřív, že to je maličko víc, než jen omezená svoboda

0/0
13.8.2010 7:59

danny47

Obvinění z vraždy.....

se píše v titulku NEJlepšího zpravodajského servertu v ČR, jenže v článku samotném se to "smrkne" na pouhý pokus o vraždu....

Jo, jo, není nad seriózní journalistiku...!

0/0
12.8.2010 15:32

IARK - BAN za králíčka.

Re: Obvinění z vraždy.....

Pockej, pan Kostrc az dobreci, tak neco vymysli aby ukazal, ze je nadpis scela spravne ;-D

0/0
12.8.2010 15:41

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: Obvinění z vraždy.....

taky bych moh třeba říct, že ty něco vymyslíš až dose..., ale nevím proč bych to dělal - hádáš se jak vůl o terminologii a když ti někdo napše, že vražda se nedělí na druhy, obviníš ho ze slovíčkaření .- ty seš fakt slušnej exot :-/:-/:-/:-/ 

0/0
12.8.2010 20:02

IARK - BAN za králíčka.

Re: Obvinění z vraždy.....

Ne nedeli, ale take pochybuju, ze je spravne uvest necelou definici, ktera je zavadejici a ma jiny vyznym, ty jsi studoval asi v Plzni Rv

0/0
13.8.2010 7:12

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: Obvinění z vraždy.....

ta Plzeň Vám chlapci dala úplně křídla - zkus si třeba přečíst § 17 tr. řádu, mluví se tam o kterých trestných činech rozhoduje krajský soud - nemluví ovšem o pokusu či přípravě těchto trestných činů - podle tvé skvělé logiky tak třeba o trestném činu padělání a pozměňování peněz rozhoduje krajskej soud jen když je to dokonané, o pokusu ale zřejmě rozhoduje okres ;-D;-D;-D;-D 

0/0
13.8.2010 19:19

pan Kotrč z Lidového domu II

já mám forda

tedy pardon -to není pravda - já mám forda mondeo - uf, málem bych vám lhal chlapci ;-D;-D;-D

0/0
12.8.2010 14:25

aktovkar

Re: já mám forda

Tak tohle se moc nepovedlo Rv

0/0
12.8.2010 14:26

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: já mám forda

to je samozžejmě věc názoru - a hlavně je to reakce na Iarkův příspěvek o škodě versus škodě octavia :-)  

0/0
12.8.2010 20:04

IARK - BAN za králíčka.

Re: já mám forda

spatnej priklad, hlopy clovek nepochopi, tak jinak Pokud uvedeni castecneho nazvu ma jiny vyznam nez uvedeni celeho, tak to proste spravne neni.

0/0
12.8.2010 14:31

aktovkar

!!!

Kotrči a Králíčku, tak už dost. Právničina JE o slovíčkaření, o definicích a o přesnosti. O tom netřeba diskutovat. A když je někde pokus, má se o tom mluvit i na veřejnosti jako o pokusu. Že tak musí být uváděno v oficiálních dokumentech, to snad ani nebudu připomínat.

0/0
12.8.2010 14:24

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!!

tak se na tu idnes vykašli

0/0
12.8.2010 14:25

IARK - BAN za králíčka.

Re: !!!

Hlavne, pokud neuvedeni CELE definice zmeni vyznam, tak to proste NENI spravne

0/0
12.8.2010 14:29

aktovkar

!!! Kotrči,

a propos, naprosto se neshodneme v tom, že když nedefinuješ přesně stadium trestného činu, tak o nic nejde a je vše OK. Pokud by ti přišla na stůl taková zahajovačka, tak bys ji měl jako nezákonnou zrušit, tam si nepomůžeš ani upozorněním na změnu. A pokud by byl vydán rozsudek s tím, že jde o vzaždu, ačkoliv by se jednalo o její pokus, je to zřejmý důvod k podání odvolání. V tom městě B. jste měli vždycky svojské metody. Ale to je už moc.

0/0
12.8.2010 14:18

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči,

já se nebavím o zahajovačkách - ale o nadpisu článku v idnes - a ten není nesprávný - toť vše:-)

0/0
12.8.2010 14:20

aktovkar

Re: !!! Kotrči,

Ten nadpis je nesprávný a zavádějící. Toť dvojnásobně vše. Strašně moc bych byl zvědavý, jestli bys někdy v kruhu kolegů byl schopen prohlásit takovou hloupost, cos napsal. Myslím, že ne...

0/0
12.8.2010 14:22

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči,

hned v pondělí to udělám - chceš být u toho?

0/0
12.8.2010 14:23

aktovkar

Re: !!! Kotrči,

V B. jsou zvláštní poměry... A samozřejmě neuděláš, protože víš, že bys byl za troubu, pokud bys tam nedodal ten pokus ;-)

0/0
12.8.2010 14:26

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči,

udělám - klidně se vsadím o co chceš - nebuď měkej a přijeď se podívat:-)

0/0
12.8.2010 14:27

aktovkar

Re: !!! Kotrči,

Kotrči, OK, vytáhnu Tě k nám nahoru, a až půjdeš s obžalobou k aprobaci, a bude Ti tam chybět to kouzelné § 21/1 k... něčemu, neb se bude jednat o pokus, pak se pobavíme o tom, jestli je nebo není rozdíl mezi pokusem a dokonaným, ok?

0/0
12.8.2010 14:31

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči,

já o voze, ty o koze - mimochodem, co je "k nám nahoru" 8-o?

0/0
12.8.2010 20:00

IARK - BAN za králíčka.

Re: !!! Kotrči,

Ne, takze u soudu neni zpravny, normalne neni zpravny, ale v nadpisu je spravny ;-D;-D;-D

0/0
12.8.2010 14:22

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči,

doštuduj si češtinu ty nádhero;-D

0/0
12.8.2010 14:24

IARK - BAN za králíčka.

Re: !!! Kotrči,

wow, tak ted jsi mne teda preargumentoval az to boli, ty uz jsi fakt zoufalej Rv

0/0
12.8.2010 14:25

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči,

dík - od tebe to sedí soustružníku:-)

0/0
12.8.2010 14:26

pan Kotrč z Lidového domu II

tak ještě jednou

tvrdit, že ti mladíci NEJSOU stíháni pro trestný čin vraždy by byla NEHORÁZNÁ LEŽ:-)

0/0
12.8.2010 14:15

IARK - BAN za králíčka.

Re: tak ještě jednou

Zajimave, protoze tvrdit, ze ti mladici JSOU stihany za VRAZDU neni pravda ;-) zajimalo by mne, od kdy se zmenil pravni system, ze neni uvadet presne definice ;-DRv

0/0
12.8.2010 14:18

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: tak ještě jednou

nevypadlo ti tam jedno slovo? a právní řád se nezměnil - jen ty se čím dál víc ztrapňuješ - pochlub se - kolik máš semestrů;-D?

0/0
12.8.2010 14:20

IARK - BAN za králíčka.

Re: tak ještě jednou

pravnicke 0 a presto se tu ztrapnujes jen ty, protoze jsi hlupak, ktery nechape, ze to "ve stadiu" tam k necemu jde a pokud to tam nedas, tak se muzes klidne postavit na hlavu a odstrkovat usima, ale spravny to proste nebude Rv Hergot, doufam, ze tvuj nick je prave jmeno,  ja jen abych vedel jakemu pravniku se mam vyhnout Rv

0/0
12.8.2010 14:25

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: tak ještě jednou

státnímu zástupci je dobré se vyhnout vždy, bez ohledu na jeho jméno R^:-)

0/0
12.8.2010 20:05

aktovkar

!!! Kotrči, příteli,

jak to jde ve městě B.? ;-)

0/0
12.8.2010 14:09

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči, příteli,

dobře - trochu fouká a já právě odjíždím směr Ostrava:-)

0/0
12.8.2010 14:12

aktovkar

Re: !!! Kotrči, příteli,

Co tam, šmarjá? Prozraď :-)

0/0
12.8.2010 14:15

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: !!! Kotrči, příteli,

MANŽELČINI RODIČE A MOMENTÁLNĚ I NAŠE DVĚ DĚTI:-)

0/0
12.8.2010 14:16

antitop

Nejsem pomstychtivý, ale pořádek musí být.

No nic, vražda nebo pokus, jedno je, ty tři hrdiny zapřáhnout za auto a taky vláčet po cestě, ale až na jaře, až budou cesty v horším stavu než nyní. Pokud by to přežili, tak udělit milost s tím, že následné léčení si zaplatí sami.

0/0
12.8.2010 14:03

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: Nejsem pomstychtivý, ale pořádek musí být.

zapřáhnout, vláčet .... ale kdo by to měl podle tebe udělat? vyjadřuj se přesněji:-)

0/0
12.8.2010 14:04

antitop

Re: Nejsem pomstychtivý, ale pořádek musí být.

Vzhledem k tomu co se tady posledních 20let děje by se mohl zaměstanat nějaký pan mydlář, který měl velice dobré jméno v dobách minulých. Snad by se někdo našel.

0/0
12.8.2010 14:08

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: Nejsem pomstychtivý, ale pořádek musí být.

jako státní zaměstnanec - aha   - doufám, že jsi svoje názory zohlednil při volbách:-)

0/0
12.8.2010 14:12

pan Kotrč z Lidového domu II

jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

asi jediný státní zástupce a tak bych rád vše uvedl na pravou míru - obvinění jsou stíháni pro trestný čin vraždy, a to ve stadiu pokusu - lze tedy klidně říkat, že jsou obviněni z vraždy - konkrétní vývojové stadium trestného činu z tohoto pohledu nehraje zas tak velkou roli (jinak samozřejmě ano) - jasné? :-) 

0/0
12.8.2010 13:52

IARK - BAN za králíčka.

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

Nesmysl, stejne jako u soudu, tak i tedy by melo byt definovano o co presne slo, nebo snad soudci staci rict "tyto mladici jsou odsouzeni z vrazdy, jako prvniho svedka predvolavam obet"? ;-DRv 

0/0
12.8.2010 13:59

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

soudce, kterej někoho odsoudí a pak zavolá prvního svědka - to už je panečku něco ;-D;-D;-D- a čím, se živíš ty, že označuješ moje názory za nesmysl? ;-D;-D;-D;-D

0/0
12.8.2010 14:03

IARK - BAN za králíčka.

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

No rozhodne pouzivam mozek, jeste jsem neslysel, ze by u jakehokoli pravniho dokumentu nezalezelo na presne definici veci ;-DRv

0/0
12.8.2010 14:14

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

JÁ TAKY NE - ALE ČLÁNKY V IDNES ZA PRÁVNÍ DOKUMENTY NEPOVAŽUJI - V OBŽALOBÁCH SE ALE VYJADŘUJU PŘESNĚ -  to je fakt

0/0
12.8.2010 14:17

IARK - BAN za králíčka.

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

Vazne? Takze dle tebe je PRESNE vyjadreni, ze jsou obvineni z VRAZDY? Takze predpokladam, ze spravny nazev meho auta je ŠKODA a ne ŠKODA OCTAVIA ;-DRv

0/0
12.8.2010 14:19

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

takže ty nemáš škodovku, ale škodu octavia? říct o tobě, že máš škodovku, by byla lež?  brzdi;-D;-D;-D

0/0
12.8.2010 14:22

IARK - BAN za králíčka.

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

To jses tak hloupy, ze nedokazes pochopit, ze pokud pri neuplnem nazvu nabyva vec jineho vyznamu, tak proste NENI spravna? Rv

0/0
12.8.2010 14:27

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

chápu - ty prostě nemáš škodovku ;-D;-D;-D

0/0
12.8.2010 20:06

antitop

Re: jsem tady pravděpodobně jeden z mála či spíše

To, že mladej čistě náhodou přežil, by nemělo byt bráno jako nějaké zlehčení incidentu.

0/0
12.8.2010 14:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.