Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejčastěji nabourá mercedes, „škodovkáři“ jsou opatrní

Vzhledem k počtu aut jednotlivých značek na silnicích nejčastěji způsobují nehody řidiči mercedesů. Alespoň to vyplývá z registru vozidel a z policejních statistik. Řidiči levných aut jsou naopak opatrnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1000mb

Protože

v medvědech jezdí hlavně Romové:-P

0/0
18.8.2010 15:14

truthspeaker

škoda holt nedělá náklaďáky a dodávky

ale vážně, statistika založená na počtu nehod na počet aut je úplně mimo, když nezohledňuje počet najetých kilometrů. to je jako s těma ženskejma. nejbezpečenější řidička je moje stará, která má řidičák 10 let, ale 0 najetých km.

0/0
14.8.2010 10:46

Chytry.Kocour

to bude tím,že škodovky...

oproti 90 létům podražily

0/0
13.8.2010 21:47

petacx

nebylo by vhodne vedet take pocet ujetych km ???

nebylo by vhodne vedet take pocet ujetych km 8-o

je to podobne jako:

Je hodnocení TÜV objektivní? 8-o

JSOU STATISTIKY TÜV REPORTU OBJEKTIVNÍ? 8-o

www.vw-passat.blogspot.com/2008/01/je-hodnoceni-tuv-objektivni.html

0/0
13.8.2010 0:19

JeFFik

Re: nebylo by vhodne vedet take pocet ujetych km ???

jasné, nejvíc km najedou ty Ferrari a proto tak hodně bourají

0/0
13.8.2010 1:13

Pepek82

Re: nebylo by vhodne vedet take pocet ujetych km ???

ano, k poměru počtu kusů máte zřejmě pravdu...

0/0
13.8.2010 7:28

Kill censor faggots and comunist

Největší zabiják je lidská hloupost. Já bych ji zakázal.

0/0
12.8.2010 17:33

wcbaba

.urva tady je to samej odborník ....

0/0
12.8.2010 16:04

objednavkasvacin

co rict na diskusi a obhajovani ze statistika je spatne nez

POTREFENA HUSA VZDYCKY ZAKEJHA :)

0/0
12.8.2010 15:24

Damik

Re: co rict na diskusi a obhajovani ze statistika je spatne nez

tak se podívej na statistiky ujetých kilometrů.  http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/   na prvních místěch jsou stejná auta jako v tomhle žebříčku a na posledních taky.   Tedy realistický závěr článku je spíš že "nejvíce bourají auta co nejvíce jezdí".

0/0
12.8.2010 15:52

JeFFik

Re: co rict na diskusi a obhajovani ze statistika je spatne nez

jasne každý Ferrari najezdí statisice kilometru, že?

0/0
12.8.2010 17:17

Kill censor faggots and comunist

Re: co rict na diskusi a obhajovani ze statistika je spatne nez

no a v čem vozíš hnůj na chatu do toskánska? 8-o

0/0
12.8.2010 17:31

objednavkasvacin3

Re: co rict na diskusi a obhajovani ze statistika je spatne nez

z ty tabulky jasne vyplyva ze mercedes a ochcafka najedou+- stejne. nedavej sem tabulky ktery te zesmesnuji .)

0/0
12.8.2010 23:22

elerin

policejni statistiky...?

předpokládám, že celýčlánek je nesmysl, protože vychází ze statistik policie, kde je hlášena pouze škoda nad 100 tis. Tedy jinými slovy každá škoda Mercedesů a každá cca 20 škoda škodovek...

0/0
12.8.2010 14:51

lolek77

Re: policejni statistiky...?

To je námět pro "dopravní experty". Stačí uzákonit preventivní odebrání ŘP každému držiteli Mercedesu a statistiky se rázem vylepší.;-D

0/0
12.8.2010 15:04

you.can

Re: policejni statistiky...?

a z toho co jsi tady vyblil má vyplívat, že nehody škodovek se nehlásí pojišťovnám, he?

0/0
12.8.2010 15:08

Kill censor faggots and comunist

Re: policejni statistiky...?

ani policii samozřejmě

0/0
12.8.2010 17:32

opas

IMO to má dva důvody

1. "lepší" auta prostě víc jezdí a tedy je i vyšší šance se někam trefit, než u někoho kdo vyjede jednou týdně.

2. Dražší auta většinou kupuje firma, pro kterou není takový problém zaplatiti spoluúčast u povinného ručení. Pak se jezdí s menší bezpečnostní rezervou, protože odrbané auto není žádný problém, na rozdíl od soukromé škodlivky.

0/0
12.8.2010 13:55

unbreakable>debater

Re: IMO to má dva důvody

Mercedes není úplně běžné firemní auto, jako třeba Škoda Octavia Combi nebo Škoda Fabia Combi. :-P

0/0
12.8.2010 14:08

opas

Re: IMO to má dva důvody

Jistě, ale těch pár set firemních oktávek se naředí v desítkách tisíc favoritů a felicií. Soukromých Mercedesů (registrovaných na fyzickou osobu) zase tolik nebude.

0/0
12.8.2010 14:11

unbreakable>debater

Re: IMO to má dva důvody

Nj. ale to nebude tím, že by je kupovaly ve velkém firmy, ale spíš se jejich vlastníci snaží vyhnout placení DPH, tudíž ta auta stejnak nejsou firemní. Naopak opravdu firemních Škodovek bude u nás zaručeně nejvíce a bude jich několikanásobně více, než firemních Mercedesů, a také se k nim jejich provozovatelé budou chovat daleko hůř. Často třeba vídám firemní Fabie, které slouží defacto jako levné terénní auto stavařům (Skanska, Metrostav má zase Octavie) atp.

0/0
12.8.2010 14:41

JeFFik

Re: IMO to má dva důvody

ty asi mluviš z hladu nebo co?

0/0
12.8.2010 17:25

Atomas

Krása statistiky

Krása statistiky spočívá v tom, že ji můžeme číst různými způsoby. Takže dle nadpisu nejčastěji nabourá mercedes a škodovkáři jsou opatrní, ale z tabulky je možné vyčíst, že bouralo 2.181 mercedesů, ale také 14.817 škodovek. O čem tato čísla vypovídají? Pouze o tom, že je v ČR registrováno více škodovek, jinak nic...  

0/0
12.8.2010 13:46

slon75

Re: Krása statistiky

Zase jeden, co si ten článek pořádně nepřečetl...

0/0
12.8.2010 15:00

you.can

Re: Krása statistiky

uf, je složitý pochopit jednoduchej článek, co?

0/0
12.8.2010 15:11

JeFFik

Re: Krása statistiky

tobě pojem procenta asi nic neříká, že?

0/0
12.8.2010 17:26

wcbaba

Zda to není tím, že mercedes si koupí zbohatlík, který

si na něj nakrad a když ho rozbije klidně si koupí jiný, kdežto škodovky si kupují převážně lidé, kteří mají trochu hlouběji do kapsy, museli na ní šetřit a tak jsou daleko opatrnější. 

0/0
12.8.2010 13:41

Atomas

Re: Zda to není tím, že mercedes si koupí zbohatlík, který

Nebo zapomeneme na socialistický závistivý kecy a zapřemýšlíme, zda nejsou Mercedesy nakupovány zejména jako firemní a fleetová auta, která najezdí ročně spousty Km oproti škodovkám, které bývají také často služební, ale velký počet slouží jako soukromé a rozhodně nenajezdí tolik km, jako M-B. A všichni víme, jak se jezdí se služebními vozy...

0/0
12.8.2010 13:49

slon75

Re: Zda to není tím, že mercedes si koupí zbohatlík, který

No jako typické firemní / fleet vozy se dají považovat VW Passat, Octavia a Fabia, nevím o jediné firmě, která by pro tyto účely používala Mercedesy.

Což ovšem nijak neubírá pitomosti původního příspěvku :-)

0/0
12.8.2010 14:59

you.can

Re: Zda to není tím, že mercedes si koupí zbohatlík, který

a ty zapomeň na to, že mercedesy jsou většinou firemní a do dvou let stáří:-D protože asi 80% MB jich bude z devadesátejch let..

0/0
12.8.2010 15:15

František . Pohřbený

Okurková sezona ?

Co to jako má být ? Sám autor tohodle vejšplechtu celý článek a vývody z něho neguje větou ... také je možné , že majitelé volají policii ke každé drobnosti na rozdíl od motoristů ve škodovkách či peugeotech .. Takže článek o ničem .

0/0
12.8.2010 13:26

ted61

tak

Tak tomuhle článku nevěřím ani náhodou. Jezdím hodně, vídávám havárie a převažují naopak škodovky. Protože si dotyčný myslí že mám minimálně land rovera a jede a pak se diví. Za posledních 5 let jsem neviděl u bouračky ani jeden mercedes

0/0
12.8.2010 13:07

unbreakable>debater

Re: tak

Tak to je asi proto, že jich jezdí nejvíce. Kdyby jezdilo nejvíce Mercedesů, bouralo by nejvíce Mercedesů a těch nehod by bylo celkově ještě více.

0/0
12.8.2010 13:34

lůvejroznec

Re: tak

Četl jsi ten článek? ;-D

0/0
12.8.2010 13:37

JeFFik

Re: tak

další co nechápe procenta. Vrať se do 4. základní

0/0
12.8.2010 17:28

pavlik12

Statistiky bez interpretace

Pan autor trochu zapomel, ze nemala cast registorvanych Skodovek jsou typy 105-136 (tusim cca 40%?) ktere mnohdy existuji jen papirove, pripadne s nimi deda vyjede jednou mesicne do vedlejsi vesnice na chalupu, majitel je drzi na papirech jako zalozni a podobne.

Druha vec je, ze se hlasi jen bouracky na 100 tisic a to je u tehle typu nekolikrat vic nez totalni skoda. Takze se do statistik ani nedostanou.

0/0
12.8.2010 12:31

Warhead_bia :P

ale to ilustracni foto

jak to drzi ten nestastny chlapec ? ;-D

0/0
12.8.2010 12:14

Honx

Re: ale to ilustracni foto

pravda. A pak nemají bourat když neumí ani chytnout volant :-)

0/0
12.8.2010 12:15

MHHH

To je trochu demagogie

Každá statistika potřebuje vysvětlení. Důležité bude určitě dodat, že Mercedes má velké zastoupení v počtu registrovaných vozidel mezi dodávkami a třeba tahačy, což samozřejmě zvyšuje nehodovost, protože takový tahač najede za krátký čas třeba stovky tisíc km, tedy bnehodovost je určitě vyšší.

A je jistě logické, že dražší značky budou mít víc hlášených nehod, protože škoda bude vyšší, než když nabouráte s dvacetiletou škodovkou, kde třeba i škoda 30 tisíc může být škodou totální.

0/0
12.8.2010 12:11

molok

Re: To je trochu demagogie

ta statistika bude ale z osobních automobilů ...

0/0
12.8.2010 12:19

Bariq

Re: To je trochu demagogie

Právě jste totálně naboural "tahačy"

0/0
12.8.2010 12:58

Winston1984

Re: To je trochu demagogie

Tahačy - podle vzoru  hrady - takže Y  :-)  . Hrady i tahačy jsou přece velký, nebo nee ?

0/0
12.8.2010 13:32

lůvejroznec

Re: To je trochu demagogie

;-D

0/0
12.8.2010 13:38

čokrda

Havarie dle značek

Člověk nemusí být ani psycholog, aby věděl odkud vítr fouká. Na českých silnicích takřka  na 100% platí pravidlo. Čím větší auto, tím větší arogance, tudíž pocit , že si mohu dovolit vše - od nerespektování přikázané rychlosti, nedání přednosti atd. atd.

Proto ta četnost.  A co je nejhorší,  tolerantnost policie, která se chrání výmluvami o nedostižitelnosti a podobně. Vzpomeňme na závod "drahých aut". Německá policie počkala za hranicemi, auta odstavila na parkoviště a bylo po všem. To vše v naprostém klidu, a protože to bylo jednoduché tak i bez velkého zájmu sdělovacích prostředků. Jak jednoduché.

Čeští páni policisté, nesnažte se vymlouvat na zákony. Správný policista vždy najde paragraf, dle kterého může jednat.

0/0
12.8.2010 12:08

laduk

Re: Havarie dle značek

Policie jedná na rozkaz  a krajský náčelník už ví jaké rozkazy vydat ... a sakra, zase to vede až k všekazům do parlamentu

0/0
12.8.2010 12:20

midnes

Re: Havarie dle značek

Rozkaz ten zněl jasně, nesmí projet za žádnou

cenu. … Nebyl čas lámat si hlavu, kdo je kdo.

0/0
12.8.2010 14:25

lůvejroznec

Re: Havarie dle značek

;-D;-D;-DR^

0/0
12.8.2010 14:46

slon75

Re: Havarie dle značek

Souhlas až na konec. Správný policista jedná správně, tedy postihuje nebezpečné chování a ne slušné lidi a když je paragraf hloupý, tak na něm do písmene nelpí.

0/0
12.8.2010 12:28

jakadlec

Re: Havarie dle značek

zmíněného správného policistu ještě český řidič nepotkal:-(

0/0
14.8.2010 8:41

lůvejroznec

Chci jezdit tankem

Viděl jsem to v televizi, jeden týpek ho ve státech ukradl a svištěl po dálnici. Zastavil ho až mostní pilíř. :-)

0/0
12.8.2010 12:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.