Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mám nové důkazy o Kajínkově nevině, tvrdí advokátka Slámová

Advokátka Klára Slámová tvrdí, že získala nové důkazy v případu Jiřího Kajínka odsouzeného za vraždy na doživotí. Podle právničky by mohly přispět k jeho osvobození, a je proto odhodlána během několika měsíců podat žádost o obnovu řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

efix

Anketa

Co je to za nesmyslnou anketu? Na otázku "Je Kájínek vinen či nevinen?" se přece z možností ANO a NE dá logicky vybrat jen ANO... správné varianty odpovědí by měly být VINEN a NEVINEN :-P

0/0
12.8.2010 14:43

ODSCSSD

Re: Anketa

ted sem to chtel psat..... taky me rozesmala anketa.... R^;-D;-D

0/0
12.8.2010 15:19

.zq.

Re: Anketa

R^ ;-D

uz to opravili, tak aby se pobavili i ostatni ..

http://elischka001.files.wordpress.com/2010/08/anketa.png

0/0
12.8.2010 18:18

someone_else

Těsně vedle

Borská pole jsou od borských serpentin vzdušnou čarou cca 1,5 km. Ale co, nějaká znalost je přece egál, hlavně že v článku stojí „Kajínek“ – po tom plebs touží, tak mu to tam napíšeme.

0/0
12.8.2010 13:10

Mouchard revival

---

škoda, že už nelze dát provaz, mohl být absolutní klid...

0/0
12.8.2010 12:46

_m-

Re: ---

To si ti plzenští policajti říkají taky :-P

;-D

0/0
12.8.2010 13:12

ydrhsamot

Nezapomeňte, že pravý vrah (vrazi)

již 17 let běhá po svobodě. Svědek Pokoš je rád, že přežil, a smrt bráchy je pro něj zřejmě jen malá nepříjemnost...8-o

0/0
12.8.2010 12:29

franta100

Jedno je jisté !!!

  - POLICEJNÍ protokol popisuje jak se to stalo !!!!

 - pokus provedený p.Klímou dokázal,že tak to nešlo udělat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 - policista,který měl volno dovezl neomylně na místo činu manželku zastřeleného, přesto, že dle vlastních slov o ničem nevěděl, nikdy tam nebyl, s nikým nemluvil

 - toto není kauza Kajínek, ale snaha "něco držet pod pokličkou" 

 - můj názor: pokud se někdy objeví pravda v tomto případě, budeme zírat jak vysoké policejní, justiční špičky tímto případem manipulují -

0/0
12.8.2010 12:23

someone_else

Zírat by nebylo až tak nutné,

jen by se po letech konečně opravdu prokázalo, že od hora až dolů to odjakživa byla svoloč leda k rozstřílení.

0/0
12.8.2010 13:16

Oerteplur

Kájínek by se svých obhajovatelů na svém místě

jistě taky zastal. Ale bohužel se toho asi nedočkají. Naštěstí R^

0/0
12.8.2010 11:51

_m-

Re: Kájínek by se svých obhajovatelů na svém místě

Ne, ale boj za spravedlivé vyřešení kauzy Kajínek (nikoli za osvobození Kajínka) je bojem za očistu policie a justice. Aspoň částečnou:-/....

0/0
12.8.2010 11:53

Oerteplur

Re: Kájínek by se svých obhajovatelů na svém místě

nevím, mně to otočené svědectví spíš připadá jako dobře placená blamáž ;-)

0/0
12.8.2010 12:01

_m-

Re: Kájínek by se svých obhajovatelů na svém místě

Mně připadá jako nesmysl to, že nájemný vrah jednou ranou odpráskne oběť , druhou její ochranku, a na dalšího potřebuje 4 rány, aby ho jen těžce zranil. A taky je mi záhadou, za bylo Pokošovi odpuštěno těch 11 let a proč dneska odmítá vypovídat.

nová svědectví a noví svědkové mě nezajímají, stačilo by správně vyšetřit ty úplně původní.

0/0
12.8.2010 12:16

astrix

Re: Kájínek by se svých obhajovatelů na svém místě

R^

0/0
12.8.2010 12:44

Oerteplur

To je ta, co mu nosila pilníky a prostěradla na Mírov ?

;-D

0/0
12.8.2010 11:48

spokojený volič

Presumpce neviny

Člověk není vinen,pokud mu není čin prokázán nade vší pochybnost. CO prokázali Kajínkovi?

0/0
12.8.2010 11:16

martin_simek

Re: Presumpce neviny

VUBEC NIC a proto zrejme dostal VYJIMECNY TREST 8-o8-o8-o

0/0
12.8.2010 11:27

martin_simek

Re: Presumpce neviny

;-D;-);-D

0/0
12.8.2010 11:27

exekutor

Re: Presumpce neviny

jsi opravdu tak dutej, že se směješ sám svým komentářům?

0/0
12.8.2010 13:27

Oerteplur

Re: Presumpce neviny

několik ozbrojených loupeží. A ne pouze jednou. Už to samo svědčí o jeho morálních kvalitách. ;-D

0/0
12.8.2010 11:49

_m-

Re: Presumpce neviny

Ty si odseděl. Sice do toho padla Havlova amnestie, ale odseděl. A nevím, že by byly ozbrojené, ale je fakt, že detaily kauzy nesleduju.

Jediné co mu po odpykání trestu opravdu dokázali a za co dostal to doživotí je - že si udělal srandu z policajtů..

0/0
12.8.2010 11:51

Oerteplur

Re: Presumpce neviny

tu srandu si z policajtů udělal možná podplacením svědka, který vlastně celou kauzu nezvěrohodnil. Jinak i při svém útěku se ozbrojil. Koho se tedy bojí ? 8-o

0/0
12.8.2010 12:00

_m-

Re: Presumpce neviny

Vy nevíte, že při zatýkání ujel policajtům autem, které odstavil ve vedlejší ulici a odešel v klidu pěšky? To naše rameno zákona neodpustí ;-D;-D

0/0
12.8.2010 12:17

_m-

Re: Presumpce neviny

A s "podplácením" svědků si začala policie sama. Pokoš to řekl naprosto jasně a srozumitelně.

0/0
12.8.2010 12:18

franta100

Re: Presumpce neviny

R^;-DR^

0/0
12.8.2010 12:27

vver440-nevinná oběť cenzury

tak to já mám důkaz o tom

že mašíni nejsou vrazi. ten spoutanej policajt se podříznul sám:-)

0/0
12.8.2010 11:04

Scarlett O Hara

Re: tak to já mám důkaz o tom

Nukleáre, ty zvíře ;-D

Já mu to náhodou věřím. Sígr to je, ale v tomhle konkrétním případě asi fakt střílel někdo jinej ...:-/

0/0
12.8.2010 11:10

spokojený volič

Re: tak to já mám důkaz o tom

podříznutej policajt v 50týchletech není zločin. Byl to prostě komoušskej poháněč a ten si nezasloužil nic dobrého.  nepleťte si dobu.

0/0
12.8.2010 11:18

DaliborS

Re: tak to já mám důkaz o tom

Já nevím, ale mezi oběťmi Mašínů nejsou jen policajti a vojáci ..

0/0
12.8.2010 12:14

hamin

To je ale nahoda, ze...

... po tolika letech ma nove dukazy krovna v dobe, kdy bezi v kinech. A Vilhelmova prej vyceni bobra;-D8-o

0/0
12.8.2010 11:00

Oerteplur

Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

a co udělal nebo neudělal, je jeho osobní boj. Podle toho, co jsem viděl v dokumentu o něm, jsem rád že je za katrem a ještě dlouho tam zůstane. Ten beztak nikdy makat nebude.

0/0
12.8.2010 10:57

divilek

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

Na druhou stranu byste asi výrazně změnil názor, pokud byste měl doživotí za to, co jste sám neudělal... Nedělejte si příliš velké iluze o 100% spravedlnosti soudů a policie...

0/0
12.8.2010 10:59

Oerteplur

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

po několika recidívách na vás svedou všechno i v USA. Třeba i vraždu JFK. Proto se zastávám pouze slušných a netrestaných. Na oběti finančních machinací a neprůhledných smluv se v ČR kupodivu nějak nemyslí.8-o

0/0
12.8.2010 11:04

divilek

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

Jinak řečeno - kdokoliv trestaný je neslušný, i kdyby ho zavřeli neprávem. Taky dobrá logika :-).

0/0
12.8.2010 11:05

martin_simek

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

nejlepsi logika to samozrejme neni, ale opravdu se podivejte, jak se tato spolecnost zastava zlocincu a nevenuje pravym obetem. je to silne nevyvazene ! a hlavne se mi vubec nelibi ten ciskus kolem nej ted v dobe, kdy si nekdo masti kapsu na filmu o nem a hlavni predtavitele prohlasuji, ze je 100% nevinen > v takove atmosfere by se nic otvirat nemelo 8-o

0/0
12.8.2010 11:26

divilek

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

a na internetu by potom psali, že jste ksindl a je to váš osobní boj :-)...

0/0
12.8.2010 11:04

Oerteplur

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

až se dostanete do maléru, bude Kájínek bojovat za vás ? ;-DR^

0/0
12.8.2010 11:50

_m-

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

Ne, ale boj za spravedlivé vyřešení kauzy Kajínek (nikoli za osvobození Kajínka) je bojem za očistu policie a justice. Aspoň částečnou:-/....

0/0
12.8.2010 11:52

DaliborS

Re: Nevím jak vy, ale já bych ho za souseda nechtěl

R^

0/0
12.8.2010 12:14

Lady Humussprey

Tenkrát se to policii vymklo z kontroly

Z počátku 90. let jen chtěli participovat na boomu bývalých veksláků a šmelinářů a očekávali od nich vděk, za nečinnost kterou proti nim v posledních 8 letech socializmu podnikali. Transformace podsvětí do idolů nové doby, šla bleskově. Policajti se dostali jen k drobným darebáctvím, které jim podsvětí milostivě přenechalo. Například si pamatuji policajta, který celý den přešlapoval sem a tam v autobazaru a naslouchal. Když nějaký roura s rodinkou začali plesat nad autem a zároveň litovat, že je bez papírů a nelze přihlásit, už našeho brigádníka měli v patách a že on k takovému vozu papíry má a vše může zařídit. Další jejich spolupráce s podsvětím byla ochrana zlodějů aut. To ani neskrývali a scházeli se v jistých hospodách. To píšu jen jako ukázku pro představu za jakých podmínek se Kajínek dostal do toho průšvihu. [>-]

0/0
12.8.2010 10:49

spokojený volič

Re: Tenkrát se to policii vymklo z kontroly

mám obavu,že je to právě naopak. policie to měla pod kontrolou

0/0
12.8.2010 11:14

pepezbigbloger

"upozorňování na chyby v původním procesu"

Takže chyby(nebo lépe řečeno úmysl) jsou v pořádku a nejde s nimi nic dělat??? 8-o

Proces tedy může být nespravedlivý, ale nelze se proti tomu bránit?:-(

0/0
12.8.2010 10:43

Oerteplur

Re: "upozorňování na chyby v původním procesu"

v případě že má člověk pověst gaunera je proces spravedlivý všude na světě. R^

0/0
12.8.2010 10:49

Oerteplur

Je smutné, když nějaký notorický zloděj a podvodník

dokáže zmanipulovat takovou část národa. V případě falešného svědectví by to nebyl první případ, jak se dají státní instituce za úplatu zdiskreditovat. Takže dobře nám tak Rv

0/0
12.8.2010 10:43

trep

Kajínek má smůlu

Bohužel Kajínka pustit nemohou,protože by si elitní policejní hodnostáři a jejich kamárádi podřezali větev sami pod sebou.Byl sice nastrčená figurka,ale nikdo nepočítal s tím že se bude takhle roky bránit,třeba ho to časem přejde...že.R^R^R^[>-].V Absurdistánu spravedlnost nehledejte.

0/0
12.8.2010 10:43

_m-

Re: Kajínek má smůlu

R^

0/0
12.8.2010 11:54

jurneff

Nejde o Kajínka

To je ksindl bytařskej a ať sedí. Jde o ty podvodníky soudce a policajty, co se na tom podepsali. Ty je potřeba odhalit.

0/0
12.8.2010 10:37

bx777desta

Re: Nejde o Kajínka

v tom je namocenejch takovejch lidi ze je i malymu klukovi jasny ze v CR pujdou tyhle kauzy vzdy do ztracena. Jsme mala zeme, ten zna toho a ten zas tamtoho

0/0
12.8.2010 10:40

divilek

Re: Nejde o Kajínka

Na druhou stranu ani ksindl bytařskej nemá morálně větší právo na doživotí jen proto, že něco zinscenovala justiční a policejní mafie :-)...

0/0
12.8.2010 10:42

opportunity

Re: Nejde o Kajínka

R^

0/0
12.8.2010 10:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.