- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jiné zemi je alespoň dvakrát před místem stavebních prací značka a případně jeden či dva policisté kteří usměrní dopravu. A žádné kolapsy nejsou. Na Strakonické je značka těsně před stavbou a tím to končí. Možná by tu dopravu zvládala řídit i nějaká tisková mluvčí z dopravní policie.
ten most v Dobřichovicích je už bez poplatku?? Tak 5let dozadu tam bylo mýto. Jinak určitě lepší je to vzít přes Zbraslav.
.
Tuhle trasu jsem služebně mnohokrát projel. Moc rád na to vzpomínám a děkuji za instruktážní video redakci.
.... tak se na strakonickou nenapojí pod Lahovickým mostem, ale pojedou Radotínem dál na Velkou Chuchli ulicí pod Lahovskou, ve Velký Chuchli pojedou rovně podél přejezdu až do Malé Chuchle a na Strakonickou se napojí až v Malé Chuchli (cca 700metrů před Barrandeho mostem)
a budou v centru ještě dřív....
Tak, kdo to zná, tak si vybere podle svýho mínění vhodnou objížďku.
Má to několik drobných chyb. Strakonická je rozkopaná až za místem návratu, takže se po cca. 15km zajížďce zastaví jen v jiné koloně před tím samým omezením.
Kromě už zmiňovaných závor je na trase taky několik semaforů (na Strakonické žádný) a ta trasa bývá vždycky průjezdná hůř než samotná Strakonická.
Jediná rozumná objížďka je výjezdem přes Baně, sídliště Zbraslav, Zbraslavské nám., most Závodu míru a dál na Komořany nebo Dolní Břežany.
Ne že by tam kamiony vůbec nejezdily, ale pořád je to z hlediska jejich výskytu jedna z klidnějších silnic a dávat na ni teď váhu je fakt nápad za který by se ani Kalousek nemusel stydět
Myslím že to bude mít něco společného s otevřením Pražského okruhu a omezením pro kamiony které pak na Strakonickou přibyde.
Místo 5km objížďka 30km . Kdyby se řidiči řídili touto zprávou, tak se obce zahltí kolonama vozidel, na trase jsou troje závory, které jsou každých 10 min. dole