Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Šíbr. Aneb Miroslav Kalousek bez pověr a iluzí

Nebudu lhát, Miroslav Kalousek vzbuzuje respekt. Vyzná se v mnoha oblastech, je inteligentní a vtipný. Chechtám se, když používá své oblíbené zemitější výrazy. Avšak každé uznání má meze – stejně jako Kalousek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Ano, Kalousek je šíbr,

navíc s malou velkou domů

0/0
12.8.2010 10:22

honzaf

Uctívání Kalouska

Realita je taková, že Kalousek začal být uctíván ve chvíli, kdy začalo být jasné, že jeho cílem je rozbít KDU-ČSL. Do té doby to byl darebák s padáky a dalšími kšefty na Ministerstvu obrany. Pak najednou jako mávnutím kouzelného proutku se z Kalouska stal nejlepší ministr financí v celém vesmíru a novináři otočili ve svém hodnocení o 180 stupňů.

0/0
12.8.2010 7:23

dzzin

Vtipna diskuse 2

Pokud to autor připomíná těm zapomnětlivým, proč zároveň píše, že respekt k tomuto chameleonovi ztratil teprve nedávno při jeho prohlášení o dani z povodní, které samo o sobě není nic tak strašidelného? Takže to zaprodání komoušům mu nevadilo a teď teprve daň na povodně ano? :) Co se týče toho diskusního odboje zde. Přes veškerou morální flexibilitu a občasné buranství je Kalousek bohužel jeden z nejlepších českých politiků. Ano; nejlepší český politik je hajzl. Zkuste se nad tím zamyslet a než začnete dále kritizovat, zkuste to změnit. Ale ne tak, že budete kritizovat hajzla za jeho profesionalitu. Zkuste to jít dělat lépe a přitom nebýt hajzlem.

0/0
11.8.2010 23:16

dzzin

Vtipná dikuse.

Tohle je fakt legrační diskuse. Tolik absurdní vyhraněnosti bez příčin nad ne příliš vydařeným, ale jinak poměrně nekonfliktním článkem, už jsem dlouho neviděl. Článek, který v podstatě nic neříká (a když už něco ano, tak blbě) vyvolá tolik brutálních reakcí - to je opravdu zábavné. Takže napřed k článku samotnému. Proč by proboha měl náměstek řešit ideologickou a tudíž politickou odpovědnost rozhazování peněz? To je politická odpovědnost tehdejších ministrů, nikoli Kalouska. Že je Kalousek arogantní, vychytralej kardinál, to všichni vědí. Když už ho chcete pane autore kritizovat nad rámec obecné národní nenávisti, zkuste prosím něco sofistikovanějšího. Co se týče paměti národa; to, že se snažil Kalousek zaprodat ČR komoušům po volbách v roce 06, může zapomenout jedině blbec. Já si to pamatuju velmi dobře; těm, kterým je třeba toto připomínat, bych osobně raději odebral volební právo pro naprostou nesvéprávnost.

0/0
11.8.2010 23:15

detto

ve lhaní

je maestro

0/0
11.8.2010 23:11

kipu

Šíbr

aneb kam vítr tam plášť. Trefně pojmenovaná persona = Šíbr = to sedí!

0/0
11.8.2010 23:09

vítek z prčice

KALOUSKA NE

Kalousek, to je vůbec nejhorší persóna na české politické scéně. O tom není pochyb a nejbližší budoucnost to ukáže i těm, co volili TOP 09. I když stále nemohu pochopit, že člověk s IQ řekněme 90 nepřišel na to, že jde o pátou kolonu hynoucí ODS, že kníže je pouhou matoucí figurkou. To už mně, odpůrci ODS je milejší zavilý ódéesák, než takový trouba. No, už se stalo. A toho Kalouska si pořádně rozebereme jindy. :-)

0/0
11.8.2010 20:00

Bery

Re: KALOUSKA NE

R^

0/0
11.8.2010 20:22

poberta

Re: KALOUSKA NE

souhlas a k nemu bych doplnil jeste pana klause to je podobny typ cerneho maga

0/0
11.8.2010 21:00

pivovarský chasník

Pane Musile,

pokud ve Vás pan Kalousek vzbuzuje respekt, pak vstupte do TOP09. V občanovi této země, kterému ještě slouží paměť, může vzbudit maximálně hněv nebo odpor.

0/0
11.8.2010 19:48

Deleter

Kalousek budí reflex. Dávicí.

0/0
11.8.2010 16:07

Bery

Re: Kalousek budí reflex. Dávicí.

R^

0/0
11.8.2010 20:13

mik.b

Dane vs odpisy

Podle meho nazoru nejde v navrhu o zvysovani dani ale o snizovani odpisu z danoveho zakladu. Ma to podobny efekt, v penezence zustane min, ale dane jako takove zustavaji stejne.

0/0
11.8.2010 14:39

astrix

Re: Dane vs odpisy

To je sice formálně pravda, ale prakticky se to každému zaměstnanci projeví každý měsíc na výplatní pásce, protože algoritmus pro výpočet zálohy na daň z příjmů je postaven tak, aby se celkový roční doplatek/nedoplatek co nejvíc blížil nule.

0/0
11.8.2010 15:02

chose.cyrany

Takhle se vytváří obraz toho co si má čtenář idnes

myslet ,jak má co hodnotit. Jakoby neexistovala Kalouskovy temné role na min. obrany(padáky, modernizace tanků atd.), jakoby neexistovaly podivné známosti se světem hazardu(navzdory usnesení své strany povoluje netové sázení) atd. atd. Cudně zamlžený bezprecedetní  Kalouskem navržný zákon o tom , že si stát nemůže nakoupit zbraně sám ,ale musí nakupovat přes prostředníky a světe div se přes firmy kamaráda.  Z gaunera se udělá sice lumpík ,ale jinak vtipný a zábavný člověk. Mu he he he  Skutečně ostrý a břitký článek jak za bolševika . Jak vidno servilita a lokajství není zdaleka poražené. (Podle Čunkova vzorce ,jsi sice lotr a zloděj ,ale zatím nám  sloužíš  )Mrzí to u jednoho z nejčtenějších medií.

0/0
11.8.2010 14:28

modrá_krkavka

Re: Takhle se vytváří obraz toho co si má čtenář idnes

R^

0/0
11.8.2010 14:32

Dr No

Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

Normální slušný člověk by totiž nedokázal dělat si z huby (s prominutím) pr&el - a k tomu ještě před milony lidí. Toto je ovšem v politice naprostá nutnost. Kdyby politik říkal jen pravdu a sliboval jen to, co jde splnit, nikdo by ho nikdy nezvolil. Takže se musíme bohužel smířit s tím, že "nahoře" budou vždycky šíbři ....

0/0
11.8.2010 14:11

lopee

Re: Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

Opravdu musíme?

0/0
11.8.2010 14:17

Dr No

Re: Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

A kolik lidí myslíte, že by volilo člověka, který by říkal jen pravdu a sliboval by jen to co se dá splnit (pokud by se takový vůbec mohl dostat na volební lístek) - když proti němu stojí stovky lhářů, slibujících všem všechno ... A mohlo by se dostat takových lidí do politiky dost na to, aby mohli něco ovlivnit?

0/0
11.8.2010 14:22

Smetac

Re: Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

Nemusíme. Můžeme si vzít montérky, rádiovky, na rameno kvér a jít demonstrovat na staromák. Riskujeme tím ale, že místo šíbrů nám budou vládnout zločinci.

0/0
11.8.2010 14:25

modrá_krkavka

Re: Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

a to budou ještě horší než ti současní??Rv

0/0
11.8.2010 14:28

Smetac

Re: Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

Ti současní zavírají, vraždí a mučí nevinné? Ti, o kterých mluvím to dělali a dostat se k vládě budou to dělat znova.

0/0
11.8.2010 14:38

celim

Re: Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

R^

0/0
11.8.2010 15:06

pivovarský chasník

Re: Do politiky se nikdy nedostane normální slušný člověk.

A má smysl za tohoto předpokladu vůbec chodit k volbám? Není potom jedno, kdo z klubu šíbrů nám právě poroučí?

0/0
11.8.2010 19:51

chobotnicka_

Dobra uvaha

napak jeden z mala serioznich  clanku na idnesu. Na to jak se chtel spojit s CSSD, uz jsem taky zapomnel. Diky za pripomenuti a upozorneni ze mezi Vami jsou i myslici jedinci.

0/0
11.8.2010 13:55

sluny

Re: Dobra uvaha

Totiž o tom to celé je, počítá se s tím,. že lidi mají krátkou paměť a nechají se oblbnout tím, co jim právě teď nakukávají pravicová soukromá média. Kalousek je politickej dinosaurus a šibal nejhoršího kalibru, že je to opilec a hulvát ani nemluvě. Stačí si v klidu sednou a zavzpomínat, co za špína kolem něho kdy proplavala, financování jeho bytu, jeho působení na obraně, jeho pletky se socanama a komunistama, jeho lhaní vlastní lidoveckým voličům, ...

0/0
11.8.2010 14:00

celim

Re: Dobra uvaha

No ono to spojení s ČSSD mělo své příčiny! ODS zase zvažovala velkou koalici s ČSSD a odmítala s lidovci jednat! Svým krokem Kalousek tyto snahy rozboural a ODS s lidovci zase začala jednat, avšak Kalouska to stálo předsednictví ve straně!

0/0
11.8.2010 15:05

mirdae

Kalousek

Od roku 1989 jediný ministr financí, který si sedl na peníze jako žába na pramen. A odmítal vydávat. Dobře věděl, že není z čeho.

Pro socany a jim podobné: když chci rozdávat musím mít z čeho. A z cizího (státního) se rozdává dobře. Na to jste přišli v celé Evropě. A když není z čeho začnete lhát a zaseknete sekeru - viz Řecko.

0/0
11.8.2010 13:41

sluny

Re: Kalousek

Myslíš to Řecko, které zaseklo největší sekeru během osmi let pravicových vlád a socani to teď po nich jenom žehlí? Myslíš ty řecké pravicové vlády, které falšovaly státní výkazy, aby si mohli furt dál a dál půjčovat?

Mozek je to, co máš mezi ušima, stálo by za to to občas použít, ne jenom tupě papouškovat, co ti nakuká pravicový bulvár... Rv

0/0
11.8.2010 13:56

whocares

Re: Kalousek

Nejde o to, kdo tam vládnul, ale jak utráceli, ty "mozku"...Rv

0/0
11.8.2010 14:06

lopee

Re: Kalousek

Utrácel ten, co vládl.

0/0
11.8.2010 14:14

whocares

Re: Kalousek

Chápání čteného textu jde levičákům obecně špatně, takže žádné překvapení se nekoná...

0/0
11.8.2010 14:28

jesterkasploutvema

Re: Kalousek

první sekery a falšované dluhy byly za vlády Papandrea, tedy ještě před 7 lety vlády jakopravice v Řecku

-

jejich největší problém byl, stejně jako u předchozí české 3koalice, že nenašla dostatečnou podporu na snížení mandatorních výdajů, které rostou převážně když je ekonomice špatně

0/0
11.8.2010 14:10

astrix

Re: Kalousek

Mandatorní výdaje jsou právě ty, se kterými se hýbat nedá. To jen tak na okraj...Rv

0/0
11.8.2010 15:04

k.fuksa

Re: Kalousek

Ale samozrejme ze da

0/0
11.8.2010 15:43

medved.m

Chacha,

kdyby naše sockovláda mezi roky 1998-2006 přišla s takovými opatřeními jako řecká tzv. "pravice", i ti inteligentnější ze skalních voličů komunistů by si asi ťukali na čelo.

Máte vůbec představu, jaký rozměr "sociálních jistot" tam za údajné pravicové vlády měli např. učitelé a další státní zaměstnanci? 8-o

0/0
11.8.2010 14:29

Smetac

Re: Kalousek

Souhlasím, že je třeba používat to co je mezi ušima. To vám ale evidentně chybí. Papouškovat Paroubkovy lži, které se dají jednoduše vyvrátit může jen bezmozek jako vy.

Nová demokracie nevládla 8 let, ale jen 6. Před ní vládli téměř 20 let socialisti. Masivní statistické podvody prováděla socialistická vláda během přijímání eura v letech 2000, 2001. Jak mohla pravicová vláda vládnoucí od r.2004 udělat během pěti let pořádek, když při jakémkoliv pokusu o reformy vyšli do ulic komunistické odbory? Nemožné.

0/0
11.8.2010 14:33

Hrustic

Re: Kalousek

Krasna demagogie ... V Recku se levice rovna tvrdemu komunismu a pravice "socialismu" .... Proste jaka byla poptavka od obcanu, takovou jim delali politiku ...

Podle tvoji "logiky" ted v USA vladne komunista, protoze porazil pravicoveho kandidata :-)

0/0
11.8.2010 14:35

hell365

Re: Kalousek

To je trapné...;-D

0/0
11.8.2010 14:07

detto

Re: Kalousek

Kolik je Ti let, asi málo, troubelínku

0/0
11.8.2010 23:13

nepřítel topky

Ladislav Štrougal

a Miloš Jakeš podali přihlášky do ČSL-TOP 09. Jednak znají soudruha Kalouska ještě jako člena ÚV NF a potom se jim líbí, jak chce oškubat střední a nižší třídu takovým způsobem, který by si nedovolili použít ani oni.

0/0
11.8.2010 13:25

sluny

Re: Ladislav Štrougal

;-DR^

0/0
11.8.2010 13:57

jesterkasploutvema

Re: Ladislav Štrougal

členem ÚV NF byl soudruh ROKO Paroubek, nikoliv Klaousek. Máte v těch infromacích nepořádek.

0/0
11.8.2010 14:05

jesterkasploutvema

Re: Ladislav Štrougal

http://www.pecina.cz/petice/bratr_paroubek_o_viteznem_unoru.htm

0/0
11.8.2010 14:07

modrá_krkavka

Re: Ladislav Štrougal

Kecáš nesmysly. Kalous byl za "lidovce" v Národní frontě!

0/0
11.8.2010 14:30

jesterkasploutvema

Re: Ladislav Štrougal

1) Kalousek nebyl členem vedení ČSL jako soudruh Paroubek v ČSS

2) neřekl bych, že si tykáme

0/0
11.8.2010 14:51

pivovarský chasník

Re: Ladislav Štrougal

Drobná připomínka: Štrougal byl (ale asi i dosud je) Lubomír. A Jakeš byl (a rovněž asi i je), kupodivu, Milouš.

Na ta jména se nedá zapomenout. :-(

0/0
11.8.2010 19:56

whocares

Hmm, signál k odstřelu?

Kdo dal povel, pane "nezávislý" ? Nepochybuji, že zájemci jsou. A Kalousek o tom ví, poslední dobou nechodí do médií a chová se, jakoby věděl, že jeho dny jsou sečteny. Možná si to zaslouží, možná ne, nějak zvlášť líto mi ho není.

Co mě ale štve, jsou tyto mediální hrátky. Proto jsem všechny deníky už přestal kupovat, a informace ověřuji na nezávislých servrech. Rv

0/0
11.8.2010 13:22

sluny

Re: Hmm, signál k odstřelu?

třeba na lidovkách, viď ;-D;-D;-D

0/0
11.8.2010 14:01

whocares

Re: Hmm, signál k odstřelu?

Jsou i jiné, trubko...Rv

0/0
11.8.2010 14:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.