Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Pět let po Katrině chybí v New Orleans nemocnice i levné domy

New Orleans pět let po úderu ničivého hurikánu Katrina: zatímco se ulicemi Francouzské čtvrti po večerech opět line jazz a blues, na předměstích jen tiše připomínají katastrofu opuštěné a zdevastované příbytky. Místním často trvalo i několik let, než se po evakuaci opět usadili. A některým se to nepovedlo dodnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modrý blembák

USA níš vzor...

Urá....

0/0
9.8.2010 12:54

kenzo

No jo, černé město,

všude kde jsou černí většinou, to stojí za starou bačkoru. New Orleans je taková jižanská obdoba Detroitu:

http://cs.wikipedia.org/wiki/New_Orleans

0/0
8.8.2010 20:25

crashsyndrom

Nedivme se jim...

Nedivme se jim...mají tolik starostí s námi okolními lidmi a zeměmi, že prostě nemají čas na sebe!!!!!

USA....to je taková starostlivá matka, s kruhy pod očima, se zbytky něčeho bílého pod nosem, v jedné ruce žehlička v druhé sklenka brendy....a my dětii máme si kde hráááát....;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.8.2010 20:07

pes Muki

poznamka

On je to takovy zacarovany kruh. Vzhledem k tomu, ze skoro 75 procent cernoskych deti se rodi svobodnym matkam a vetsinou ani nevi, kdo je jejich otec a neznaji nic jineho, nez zit se statni podpory a bydlet zadarmo, tak nemaji vzor, ktery by nasledovali. Vetsinou nedokonci skolu a navic ani nevedi, ze je nutne prijit do prace vcas a byt tam 8 hodin kazdy den, takze nadeje, ze i kdyby hledali praci a nesli ji, ze by si ji udrzeli je miziva i kdyz fabriky a instituce jsou vazany zamestnavat urcite procento cernochu, to vestinou seberoyu ti cernosi, kteri ziji jako bily, maji vzdelani a kvalifikaci, takze to neni na rase, cernoch, ktery zije jako normalni clovek ma vetsinou vetsi moznosti nez ten bily, nebo asiec

0/0
8.8.2010 19:51

Zirkon

hlavně , že jsou levné domy

Z článku jsme vyrpozuměl, že  sice  mají  vysoké nájmy  ale  díky nízkému  zájmu  mají  levné domy.  Takže  je to  vlastně  v  pořádku.

No a jestli nemám v  NO práci, tak  pojedu jinam. Američani mají výhodu, že  jsou všichni přistěhovalci.

Autor, to sice nenapsal, ale  z  podtextu článku cítím, že  chce  říci, že  se má o  všechny postarat stát. Jestliže  má někdo nepojištěný dům, tak si po případném maléru  musí pradit sám. Nevidím na tom nic  nelogického ani nespravedlivého.

Nespravedlivé bylo, když stát  pomáhal  loni bankám. To je  ale jiná kapitola.

Dopředu odpověď pro ty, kterří napíší, že  je  v USA  nezaměstnanost:  |A proč se  tam  polovina  světa  tlačí za  prací ?

0/0
8.8.2010 19:05

Gordar

I to podělaný..

New Orleans vypadá daleko líp než všechny východoevropský města dohromady ;-D

0/0
8.8.2010 14:28

vasek001

Re: I to podělaný..

Vypadat muze , to je pravda, ale jak se tam zije to je vec druha...co takhle napriklad porovnat kriminalitu v New Orleans a ve vami zminovanych vychodoevropskych mestech?  :-/

0/0
10.8.2010 9:13

499

Pět let? To u nás chybí dvacet let

po revoluci levné domy....

0/0
8.8.2010 13:21

Rappaccini

Re: Pět let? To u nás chybí dvacet let

... levné domy možná chybí, zato je dostatek domů veřejných ;-D

0/0
8.8.2010 16:30

WoCoGo

Re: Pět let? To u nás chybí dvacet let

zrusme deregulaci a uvidi se...to by ale kvicelo prasatek:-/

0/0
9.8.2010 9:30

Oerteplur

Ten, kdo ví, co je New Orleans vlastně za město

toho článek nepřekvapí. ;-D

0/0
8.8.2010 11:23

modrá_krkavka

No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

rámec myšlení zdejší pravicové inteligence (eh, nebo té budoucí podle některých příspěvků). Přeci není možné, aby v jedné z kolíbek celosvětové hamburgerové demokracie, neměli afroameričané nemocnice, a nebo sociální  byty. Takhle to v emerice nefunguje!Rv:-/.Že Křovínka jun. tato lokalita moc nezajímala, byla také zlovolná pomluva médií!

0/0
8.8.2010 10:48

roba21

Re: No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

Nějak nevím, jak to souvisí s pravicovou politikou, nebo demokracií v USA.

0/0
8.8.2010 11:16

modrá_krkavka

Re: No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

Tak si přečti ty příspěvky dole!! Ne všichni afroameričané jsou líní, je to i o financích!

0/0
8.8.2010 11:35

pes Muki

Re: No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

Ano, stejne je to u nas, kdy pracechtivi romove nemaji nadeji a dobre placenou praci, stat jim neumozni levne bydleni, ktere by bylo na urovni, dobre vzdelani a podpory svobodnym matkam s hodne detni jsou nedostacujici.

0/0
8.8.2010 18:42

bubacik_1

Re: No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

8-o?

0/0
8.8.2010 11:22

802

Re: No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

Jo, jo to jsou problémy, ten hnusnej Křovínek - Bush za všechno může, no a ten Obáma je trochu dočerna ale zase nic jiného než jeden z těch hnusným amíků:-).

No chlapče já zase bych spíš řekl že za všechno může tvůj velmi špatný psychický stav, zkus to někde u odborníků, léky na takovéhle věci už máme jako u těch "hnusných amíků", chorobná závist, žluč, agrasivita to se dneska dá velmi úspěšně tlumit, kdyby to nešlo tak snad by pomohlo vymyškovat, bez toho testoseronu v těle by se to snad zlepšit mohlo. :-)   

0/0
8.8.2010 16:43

modrá_krkavka

Re: No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

O můj psychický stav neměj obavu. Tebe myškovat nemusí, raději si ještě přehol lebku, aby jsi v tý americký .......  nešrábal! A nepodsouvej mi slova které jsem nenapsal!

0/0
8.8.2010 19:49

pes Muki

Re: No toto, to musí být nějaká zlá propaganda, přesahující

Proste chces ric, ze se chovaji jako cesi k cikanum

0/0
8.8.2010 18:39

vidocqcz

hm

13 let po katastrofálních záplavách v ČR stále chybí protipovodňová opatření ... teda kromě Prahy :-/

0/0
8.8.2010 10:03

cannibal_aj

Re: hm

Stát tu není od toho, aby z veřejných vybraných peněz stavěl kraviny pro pár "vyvolených", kteří jsou natolik blbý, že staví, či žijí u vody a mnohdy opakovaně (Troubky). Co se postavilo v Praze (že by ty vrata?) a jak to bylo financováno, nevím. rád se nechám poučit.

0/0
8.8.2010 10:28

roba21

Re: hm

Je toho mnohem více než jen ta vrata, ale dává to smysl - Prahu nepřesuneme. Chránit před povodní každý barák postavený v záplavové oblasti ale zjevně nejde.

0/0
8.8.2010 11:18

vidocqcz

Re: hm

Taková blbost a přitom stačí suché poldry na horních tocích. Nejenom že ochrání , ale i udrží vodu v krajině. Btw. co se postavilo v Praze? Probůh, znáte google?

0/0
8.8.2010 11:44

General Custer VI..

To mají z toho

že volí neschopné demokraty.

0/0
8.8.2010 9:53

gunes

Soudruh D.Rovenský s maželkou by to nepopsal lépe

Nevím kdo vám platil tuto ,,studijní,,cestu ale když někdo bydlí několik metrů pod úrovní hladiny řeky a navíc v deltě, tak nemůže očekávat ani levné bydlení a ani výhody od státu. Jste moc mladá na to , aby jste  si pamatovala nebo případně psala, že většina občanů ČSSR bydlí ve světlých  bytech, vybavených koupelnou a vše bylo postaveno po roce 1948. Váš článek připoměl, že soudruh redaktor z Rudého práva také jen popisoval jak se ty USA hroutí a černoši se mají špatně.

0/0
8.8.2010 9:45

jakub.m

Poučení z Katriny

http://beo.sk/multikulturalizmus/721-afrika-v-nasom-strede-poucenie-z-katriny

0/0
8.8.2010 8:12

dneska.taky.lidi.věří.všemu

no comment

http://en.wikipedia.org/wiki/American_Renaissance_%28magazine%29

0/0
8.8.2010 9:11

jakub.m

Wikipedie: No comment

http://amren.com/features/200807wikipedia.html

   

Jinak American Renaissance vypadá jako web různých sympaťáků.

0/0
8.8.2010 9:46

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Wikipedie: No comment

the truth is out there ;-)

0/0
8.8.2010 19:22

Dr.Onufrakova

chybí nemocnice i levné domy

Lebo lepšie je byť zdravý a bohatý. Čo má chudobný človek z toho, že je chorý.

0/0
8.8.2010 7:30

fulcrum

...

Dům za 400 až pětset dolarů? To bych tedy bral, za to v Evropě člověk stěží sežene podprůměrný byt na okraji města...

(mluvím o velkých městech, z vlastní zkušenosti třeba vídeň)

0/0
8.8.2010 3:48

nemo1234

amerika nikdy nezadala o pomoc nebo

charitu, rocne prispiva sta miliardami na pomoc ,kdyz se ve svete neco stane.

0/0
8.8.2010 1:56

Úřad pro vypnutí rozbitých lidí

Re: amerika nikdy nezadala o pomoc nebo

aby ne, amerika si totiž může natisknout tolik dolarů kolik potřebuje ;-D

0/0
8.8.2010 9:37

modrá_krkavka

Re: amerika nikdy nezadala o pomoc nebo

Když jim Čína "drží" měnu, tak si to mohou dovolit.

0/0
8.8.2010 11:38

pes Muki

poznamka

Tak sem tam loni byl a clovek se divi, kdyz stoji na te hrazi, na jedne strane je more a na druhe strane hluboko pod hladinou more stoji baraky. Ohromna cerpadla neustale pumpuji vodu, kdyz si clovek rekne, co stoji to pohanet, tak to musi byt zavratne castky  Kdyz tu oblast clovek projizdi, tak vidi, ze ty rozumejsi se jiz odstehovali, vzali penize od statu a sli bydlet do oblasti co nejsou zaplavovany, takze pp hodne domech jsou jen prazdna mista. Zajuimave jsou hrbitovy, kdy hroby jsou stavene jako schranky do vysky, spodni voda je kdyz kopnes, par centimetru. Samozrejme,absolutni neschopnost predstavitelu N Orleans, vcetne policie pri zaplavach je znama, jenze nikdo se to neodvazi kritisovat, aby nebyl narcen s rasizmu To same navrh, aby lide sli bydlet jinam.

0/0
8.8.2010 0:17

cenzura je totalita

Re: poznamka

Ten Google je ale šikovná věc co.:-)

0/0
8.8.2010 15:11

ramzes1

Zabíjení je lukrativnější

Pět let? Pche. Hlavně že jsou peníze na výzkum technoligií na zabití člověka. Amíci cpou miliardy a miliardy dolarů do vojáků a na jejich občany se jaksi nedostává. Proč? Protože z válek přeci tečou prachy a ne z charity. Hanba a hnus. Co jsme si zvolili to máme, ale až na to, že mi volili spravedlnost na NE zkorumpovanost.

0/0
7.8.2010 23:25

Neřízená střela

Re: Zabíjení je lukrativnější

nekteri v New Orleans se jaksi sami nechteji o nic pricinit :-P nacpalo se do nich dost, uz jen pro jedno prevazujici a ukricene etnikum. Obzvlaste pobavi foto s popisem "na nekterych domech je videt i po letech...." LOL, na kazdem predmesti je videt nasledek "Katriny" i v oblastech kde nikdy zadne hurikany nebyly...to je jako napsat " v Janove na sidlisti je i po letech videt jak CR postihly povodbe v 2002" ;-D

0/0
7.8.2010 23:55

Neřízená střela

Re: Zabíjení je lukrativnější

*povodne...a charita ? neznam narod ktery by daval na charitu tolik co Amici

0/0
7.8.2010 23:56

modrá_krkavka

Re: Zabíjení je lukrativnější

No to máš pravdu, jejich sociální sytém je na tom založen , shánět peníze pro potřebné žebrotou.

0/0
8.8.2010 10:54

pes Muki

Re: Zabíjení je lukrativnější

ramzez, lide by lepe pochopili, kdyby si to prirovnal k  trpkem udelu cikanu v Cechach, kdy stat vyhazuje penize jinde, ale aby se postaral o jejich slusne bydleni  a dobrou zivotni uroven, to ne.

0/0
8.8.2010 0:03

anncz

Re: Zabíjení je lukrativnější

Kdyy ty prachy necpali, tak mluvis nemecky, pokud bys nebyl vycisten.

Pripadne libaz Breznevuv zadek pri navsteve.

Plati i za tvoji bezpecnost. Kdo si myslis, ze drzi arabske hordy na uzde?

Rekni mi kdyz ne USa, tak kdo by mel byt svetovym leaderem? Cina? Rusko? Saudska Arabie?

0/0
8.8.2010 0:36

pes Muki

Re: Zabíjení je lukrativnější

Ty rasisto, on mysli proc by cernosi nemohli dostat neco zadarmo, to je snad povinnost statu, ne?

0/0
8.8.2010 1:30

Ladino

Re: Zabíjení je lukrativnější

Takoveho troubu aby clovek pohledal. ;-D Nebo mozna prave bohuzel ne. :-/

0/0
8.8.2010 7:23

Larry Matejka

Re: Zabíjení je lukrativnější

Copak války, drahá legrace jsou... Ale ti samí oligarchové, co nechají americkou armádu krvácet v nesmyslných válkách na nich sami vydělávají nemalé peníze... Jenže to není zdaleka největší položka o kterou jsou lidé obíráni... Bankéři od pádu Lehmana nakradli už 30+ trilions... Téměř stoleté řádění FEDu je znát.... To že se doslova plní slova Thomase Jeffersona je mimo diskuzi: "If the America people ever allow private banks to control the issuance of their currencies, first by inflation and then by deflation, the banks and corporations that will grow up around them will deprive the people of all their prosperity until their children will wake up homeless on the continent their fathers conquered."

0/0
8.8.2010 7:26

Fiter

Re: Zabíjení je lukrativnější

Podívej se ty komunistickej zabedněnče ten problém je úplně jinde.Ti jejich bratranci na Haiti jsou úplně stejní.Jsou líní jako vši.Posílejte humanitární pomoc,ale nechtějte po žádnou práci.Jediné co jim jde se od rána do večera vrtět.

0/0
8.8.2010 7:47

Fčil tu bude Banget nezDvořáci

O co jde?

Cesta zpět do Afriky je pro všechny otevřená. Mugabe a podobní jistě v případě jakýchkoli katastrof zareagují mnohem lépe a efektivněji...

0/0
7.8.2010 23:14

davnopryc

Re: O co jde?

Zaroven cesta zpet na vychod je take otevrena.

0/0
7.8.2010 23:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.