Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záplavy uvěznily dodávku plnou peněz, pomohla až stará pragovka

Rychle stoupající voda u Mníšku na Liberecku zaskočila řidiče opancéřované dodávky bezpečnostní agentury. Spolu s kolegou vezl do Liberce tržbu. Jejich cesta ale skončila na zaplavené křižovatce poté, co jim do motoru natekla voda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

merlin - alfa

Názvy obcí

Proboha neexistujou u nás ani oldřichovice ani Fojtek. Nejdříve si zjistěte pořádné informace, je to Oldřichov a Fojtka díky

0/0
8.8.2010 10:46

wcbaba

Tak být u toho já vezmu si peníze a auto strčím hezky do

proudu, aby ho vzala voda a já budu za vodou. 

0/0
8.8.2010 10:22

notebook.r51

Prostupnost terénem

Řidiči se učili, pokud si pamatuju, s V3S překonat příkop s kolmými stěnami, 80m široký, 80cm hluboký. Hezky zešikma, s redukcí, jednotlivé poloosy se postupně propadávaly a zase lezly nahoru... a bylo.

0/0
8.8.2010 8:47

John Rambo

Zlaty socialisticky kary

kam se na to ty dnesni predrazeny popelnice hrabou.

0/0
7.8.2010 22:42

habr

Re: Zlaty socialisticky kary

A co by si takovým autem dnes dělal. Drahý provoz, spartanské podmínky pro řidiče apod. Taková auta jsou již historie, jen si v krizi na ně vzpomeneme.

Popravdě, kdyby auta s podobnými vlastnostmi bylo potřeba, tak jsou na trhu více vidět. Je ještě několik továren co něco takového vyrábí (ale už s elektronickou výbavou, posilovači, apod.), ale skoro bych, že je to kusová výroba pro civil a něco navíc pro armády.

0/0
7.8.2010 23:48

vortc

Re: Zlaty socialisticky kary

Tohle auto, donedávna výbava armády obdivovali amíci, ve válce o Kuvajt. Měli tam naši chemici tuhle Pragu V3S. Nejdříve se hrozně smáli, ale když viděli, co dokáže, tak stáli s otevřenou hubou ještě dlouho potom, co chemici odjeli. Nevyrovná se jí žádné nové, moderní auto. Prostupnost terénem naprosto bez konkurence.

0/0
8.8.2010 1:49

kuba78

Re: Zlaty socialisticky kary

v Kuvajtu moc terenu neni.. kdyz tak v prvni valce byli nasi chemici, americane obdivovali spis odolnost toho auta a celkove nasi techniky - nemusis pri poruse cekat na mechaniky nebo odtah, ale sroubovakem a izolackou opravis vse :)

0/0
8.8.2010 8:50

notebook.r51

Re: Zlaty socialisticky kary

Elektronika a posilovače jsou hrozně fajn, dokud fungují, jsi v suchu a servis je na telefon. Pokud to je do servisu tisíc km a máš to opravit s díly a nářadím, co máš s sebou... kladivo, hasák, sada klíčů, vázací drát, když nejsou spony na hadice...

Je to jako s NASA: S náklady 1,5 M$ bylo vyvinuto speciální kosmické pero, které píše ve stavu beztíže, na libovolný povrch, pod vodou i ve vakuu... Konkurence píše i nadále mastnou tužkou, která dokáže přesně totéž.

0/0
8.8.2010 8:56

Cislo 2

Re: Zlaty socialisticky kary

Tomu se zpravidla říká "Z nouze cnost" :-P

0/0
8.8.2010 11:27

notebook.r51

Re: Zlaty socialisticky kary

nebo pragmatismus

viz česká facka ve filmu Adéla ještě nevečeřela

0/0
8.8.2010 15:56

starej Brůna

Mít na vesnici takovýhle auto

je poklad. Nikdo nikdy neví co se může stát a pak auto klasické stavby (koncepce) natrhne všem vímeco. Jednou za čas protočit motor a dobít baterky, vyměnit olej, to je všechno.

0/0
7.8.2010 21:25

habr

Re: Mít na vesnici takovýhle auto

Když se na to auto podíváš, tak uvidíš, že jezdí zřejmě v lese,  pravděpodobně je upravené na tahání dřeva. Řekl bych, že má jednu nápravu sundanou, auto je tak zkrácené aby se mohlo lépe točit mezi stromy apod. Takže je to auto stále ve službě.

0/0
7.8.2010 21:40

starej Brůna

Re: Mít na vesnici takovýhle auto

Ale jo, myslím že V3S se i tak vyráběla ale nerad bych kecal.

0/0
7.8.2010 21:58

Rappaccini

Re: Mít na vesnici takovýhle auto

A není to náhodou Praga S5 ??

Ta měla jen dvě nápravy ... ;-)

0/0
7.8.2010 22:07

Smázlý Mahoja Kotyč

Re:Mít na vesnici takovýhle auto

S5T sice 2 nápravy měla, ale dál od sebe (říká se tomu rozvor ;-)) a kabina neměla na střeše výlez pro velitele vozu ;-).

0/0
8.8.2010 16:56

habr

Re: Mít na vesnici takovýhle auto

I to mohlo být, nějaký speciál. Ale tady bych osobně vsadil na kutilství, protože auto je upraveno na tahání dřeva v lese (tedy soudím podle obrázku)

0/0
7.8.2010 23:43

starej Brůna

Re: Mít na vesnici takovýhle auto

Mno ano, stačilo jen kardany odpojit a zbytek počesku odříznout. Jenže já podobnou vejtřasku už někde viděl a mám pocit, že to byl odtahovák nebo vyprošťovák (je to ale dávno).

0/0
8.8.2010 0:22

MiroTR

Re: Mít na vesnici takovýhle auto

Vojenské vyprošťovací auto. Když jsem vojákoval, tak jich pár v Olomouci měli. Místo korby velký naviják, radlice, atd.  Projelo to skoro všude. :-)

0/0
8.8.2010 6:36

arid

Tu ventru

Tu ventru odněkud znám :-) . Super borci, zaslóžíte pochvalu ;-)

0/0
7.8.2010 21:20

Wild..Dog

Se

mě zdá, že té Pragovce chybí jedna zadní náprava.

0/0
7.8.2010 21:06

CM3

Ten kluk je hrdina a snad bude odměněn, PV3S

chválu nepotřebuje...

0/0
7.8.2010 21:00

martin_simek

jojo, pravy AUTO je pravy AUTO :)

0/0
7.8.2010 20:51

longas

a bojovali o ty prachy

nebo vo tu dodaffku? ;-)

0/0
7.8.2010 18:55

sámvelkýmao

no

za rohem určitě stáli pomáhat a chránit a majitel vejtřasky je již popotahován,páč určitě nemá platnou TP,povinný ručení a přidělanou rz.dále musel dýchat a vokázat lékárničku a náhradní žárovky,hever,klíč na kola,vstřik a vstřikovací trubku,reflexní vestu,číslo bot,,jméno babičky za svobodna,platný domovský list,ekg,eeg,profesní průkaz řidiče,digi kartu a kolečka za poslední týden...........................

0/0
7.8.2010 18:05

Ramios

Re: no

intelektuálně alternativní jedinec to se pozná

0/0
7.8.2010 19:12

Rixo

Re: no

Máte jej malého?

0/0
7.8.2010 20:28

Leninovo levé ucho

Re: no

nemá;-D

0/0
7.8.2010 21:02

martin_simek

Re: no

R^

0/0
7.8.2010 20:51

starej_vul

:-) ............

To je bomba ... výrok roku a tisiciletí ... co tím chtěl redaktoe říci...???

citát z článku: "o tržbu ale dvojice zaměstnanců bezpečnostní agentury i místní obyvatelé svedli více než hodinový boj."

To se jako o ty peníze porvali...???

0/0
7.8.2010 16:59

Thorough

Re: :-) ............

Ano, s povodní.

0/0
7.8.2010 17:17

longas

Re: :-) ............

;-D

0/0
7.8.2010 18:55

vaclavj1

Re: :-) ............

take me to napadlo, chtel jsem se zeptat, kdo nakonec vyhral ;-D

0/0
7.8.2010 19:16

notebook.r51

Re: :-) ............

Dohodli se, ne? Povodeň si vzala kufřík a oni peníze.

0/0
8.8.2010 9:10

Vedoucí kolotoče

Pekny, az na to, ze to co vidite na fotce neni V3S...

...ale co, hlavne ze okurky jedou, ty jsou uplne nejvic! :-)

0/0
7.8.2010 16:37

Rozdupaná bábovička

Re: Pekny, az na to, ze to co vidite na fotce neni V3S...

Vypadá to spíš na S5 v nějaké lidové úpravě...

0/0
7.8.2010 16:56

mayer

Re: Pekny, az na to, ze to co vidite na fotce neni V3S...

A copak to je podle kolotočářů za vozidlo, když to není Praga V3s ?

0/0
7.8.2010 17:04

Lovec.ryb

Re: Pekny, az na to, ze to co vidite na fotce neni V3S...

S5 to není. Je to Praga V3S ovšem upravena netypicky a nejspíše amatérsky jako naviják do lesa. Třetí náprava demontovaná podle mého názoru aby bylo auto pohyblivější v terénu.

Praga S5T vypadá podobně ale jinak. Je to silniční nákladní vozidlo do terénu nevhodné. V lese by s Pragou S5T mnoho neudělali protože to byl náklaďák výhradně na silnice. S5T narozdíl od V3S nemá ani přední náhon, hnaná je jen zadní náprava. Dnes potkat S5T v běžném provozu na silnici je vzácnost zatímco V3S jezdí dodnes běžně. V3S byla vyráběna až do roku 1990 zatímco S5T byla vyráběna jen do roku 1973.

0/0
7.8.2010 18:02

sámvelkýmao

Re: Pekny, az na to, ze to co vidite na fotce neni V3S...

ale na silnici espětka pěkně mazala.a neměla redukce jako vééska,ale půlený kvalty.................

0/0
7.8.2010 18:34

MAAAX

Vejtra

Stara dobra vejtra. Ty moderni sroty plny elektroniky vyradi z provozu kazda kapka vody. Navic jeji prostupnost terenem je neuveritelna

0/0
7.8.2010 16:24

neandrtálec

Praga ?

To byl jeden z prvních podniků, co je samet zadusil.

:-)

Teďka nám zbývají již jen hlídací agentury na majetek našich vyvolených.

0/0
7.8.2010 15:50

fsp

Re: Praga ?

Pragovka přestala auta vyrábět na konci šedesátých let a krom toho, stále existuje.

0/0
7.8.2010 15:58

Rozdupaná bábovička

Re: Praga ?

Jede, ale jak říká tady soudruh, jede zadušeně...

0/0
7.8.2010 16:54

mayer

Re: Praga ?

V roce 1961 se  výroba předala do Avie v Letňanech a v

80-tých letech do Bratislavy, kde byla ukončena.

0/0
7.8.2010 17:12

František Potřebný

I kdyby

I kdyby, tak by ji stejně současný kapitalismus modré pracky zrušil, protože nenávidí vše co souvisí s dobou, kdy tu byl ještě sociální stát.

0/0
8.8.2010 10:13

The last boy scout verze 1.3

Auto a prachy jsou pojistene, neni treba

vyvolavat paniku..:-)

0/0
7.8.2010 15:44

BořekŠikula

Re: Auto a prachy jsou pojistene, neni treba

To sice ano, ale při ztrátě vznikne škodní událost (a plnění - jako by to někdo ukradl). Pokud ty prachy jen namočili, tak jsou poškozené, ale škoda je jen v ceně materiálu bankovek, ne jejich nominální hodnoty - to je dost rozdíl.

0/0
7.8.2010 23:38

pepa978

A Šábli se kucí z bezpečnostní agentury?

;-)

0/0
7.8.2010 15:33

zlomená lopata

Na jedné stavbě jsem uvízl v bahně s Gazem,

tahala mě Tatra, uvízla taky, přijel nakladač Cat ten uvízl taky, nakonec nás všechny vytahala Vejtřaska!

0/0
7.8.2010 15:31

pepa978

Re: Na jedné stavbě jsem uvízl v bahně s Gazem,

0/0
7.8.2010 15:33

pepa978

Re: Na jedné stavbě jsem uvízl v bahně s Gazem,

R^

0/0
7.8.2010 15:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.