Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dovolenkáře zdržel při odletu blesk, v Ostravě čekali přes pět hodin

O pět a půl hodiny později odletěla na dovolenou asi stovka cestujících společnosti Travel Service. V Ostravě je uvěznil blesk, který vyřadil z provozu radar letadla. "V poledne jsme měli letět do Antalye, ale těsně před odletem uhodilo vedle letadla a museli jsme si zase vystoupit," popsala iDNES.cz jedna z pasažérek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

spokojený volič

jak říkáte

to je ta nová vláda,a ten ministr dopravy. jojo

0/0
7.8.2010 13:56

Mitchell

Nic se nestalo.

Otázka je, jaké informace cestující vůbec dostali. Pokud jim ale řekli, že kvůli poruše se start odkládá a informace o době odletu dostanou dodatečně, pak nevím, co chtěli ještě vědět. Technické parametry toho poškozeného radaru?

0/0
7.8.2010 10:52

nexus98

Pozítří taky odlétám tak to doufám bude bez komplikací..

;-D

0/0
7.8.2010 10:22

Si0 po druhém zákazu

Kalousek od letadla asi uhodil blesk.

:-)

0/0
6.8.2010 22:57

Kimko

Bageta

Doufám, že dovolenkáři dostal včas bezplatnou bagetu...

0/0
6.8.2010 18:08

Mysel

Chudaci dovolenkari

Oni tak straslive trpi, ze neni divu, ze o tom hned pisou i na iHeute.

To je snad horsi nez hladomor v KLDR s masakry ve Rwande dohromady...

0/0
6.8.2010 17:43

czmario

Clanek hodny bulvaru,

kdo proboha cestujici na letisti vezni? Proste jen technicka zavada, to se stava...

0/0
6.8.2010 17:20

astrix

Věc je prozaičtější

Reportér Blesku se udeřil o zavazadlový vozík.

:-)

0/0
6.8.2010 17:20

Qíteček v nemilosti cenzůry

1

Jo, vztekejte se... Asi by bylo lepší padat v hořících troskách do moře, tupouni...

0/0
6.8.2010 17:17

doktor_bota

Re: 1

Nejspíš chápou, že je potřeba zkontrolovat letadlo, ale nechápou, proč se s nimi nikdo nebaví, aby jim vysvětlil, že je to potřeba.

0/0
6.8.2010 17:22

Qíteček v nemilosti cenzůry

Re: 1

By to chtělo v hale velký elcédéčko a zasvěcený komentář typu "Technik Honzík Navrátil právěš kontroluje šroubek č. 457, zda je řádně spojen s ukostřením..." ;-D

0/0
6.8.2010 17:28

doktor_bota

Re: 1

Spíš by to chtělo někoho, kdo řekne "máme technický problém, musíte počkat, než technici ověří bezpečnost letadla". Předpokládám, že tam byla (či je) stejná situace, jako loni u Nymburka, kdy najednou vlak zastavil v poli, vypnula se klimatizace a do vagónu vstoupil dement v modré uniformě s žádostí "jízdenky prosím". Že tam je 60°C a proč stojíme komentovat nechtěl.

0/0
6.8.2010 17:34

ta, která nejsem

Re: 1

A co dalšího ještě potřebovali vědět? Prostě se odlet z technických důvodů odkládá na neurčito, až bude znát čas odletu, uvidíte ho na světelné tabuli. Vy jste ještě nikdy neletěl?

0/0
6.8.2010 19:11

a+a

Re: 1

Určítě by jim mohli taky poradit radou typu : já vim co tomu je, je to pokažené .

0/0
6.8.2010 22:40

czmario

Tu B 767

Travel Service vyuziji???

0/0
6.8.2010 17:17

T vůj_stín opět opět zpět

Re: Tu B 767

využijí....

0/0
6.8.2010 18:34

Kimko

Re: Tu B 767

Travel Service ji využijí, české cestovky ne vždy...důkazem může být loňská zimní sezóna, kdy české cestovky původně objednaly za bombastické reklamy 767 na dovolenou v Thajsku a pak z toho vycouvaly, protože v tichosti požádaly o, tuším, že 737...a to už samozřejmě s mezipřistáním a pro lidi ne moc pohodlným letem...

0/0
6.8.2010 18:41

Mitchell

Re: Tu B 767

Určitě. Aspoň nemusí dělat dálkové lety přískokem. :-)

0/0
7.8.2010 10:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.