Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý řidič smetl chodce na přechodu, nadýchal 0,88 promile

Opilý řidič smetl na přechodu pro chodce v jedné z rušných pražských ulic devětadvacetiletého cizince. Přestože se ho kolemjdoucí pokusili až do příjezdu záchranné služby oživovat, lékaři už mu nedokázali pomoci. Řidič po nehodě nadýchal 0,88 promile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lotus I.

Doufám, že mu to bude

do konce života strašit v palici, hajzlovi

0/0
6.8.2010 13:19

JánDvorák

Golf

je diagnóza, to nie je auto;-D

0/0
6.8.2010 12:42

rachotlebek

Re: Golf

naprostý souhlas...

Přidávám ještě Octavii a Passata...R^

0/0
6.8.2010 13:14

popizu

Re: Golf

A jakou máte diagnozu Vy?Proč Octavia a Passat?Asi proto,že jich jezdí spousta a Vy jim koukáte na zadek ze své š120...

0/0
6.8.2010 16:23

paskundilek

dvěstěpadesátsedumtisíc párů se v něm poprvé milovalo

Das Auto ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.8.2010 11:51

vena.m

Jinak 0,88 jsou 3 dvanáctky

... a to jistě každý ví, že to s váma pěkně zamává ...

0/0
6.8.2010 11:38

gambleralkac

Re: Jinak 0,88 jsou 3 dvanáctky

kazde rano je mi po 3 panakach lip, nez po probuzeni, proste jak sam rikate, nemuzete zevseobecnovat...

0/0
6.8.2010 11:43

vena.m

Re: Jinak 0,88 jsou 3 dvanáctky

TO, ze vam je lip neznamena, ze reagujete lepe nez kdyz by jste nepil .. Mimochodem, asi by jste stejne mel v krvi zbytkovy alkohol (mineno pred temi 3mi panaky ;) ).

0/0
6.8.2010 11:47

gambleralkac

Prosim diskutujici

i redaktory, kteri nemaji s alkoholem zkusenosti, aby se k dane problematice radeji nevyjadrovali - ja se taky nepletu do diskusi o vysvani na Ona. 0.88 promile neni opilost, natoz velka, jedna se o mirnou podnapilost, opilost, navic mirna, zacina od jednoho promile. Mirna podnapilost ma navic prokazatelne pozitivni vliv na nektere faktory pri rizeni dulezite a u nekterych jedincu, zejmena na alkoholu zavislych, jsou i reflexy mezi 0.5-0.99 lepsi, nez s nulou. Pravni experty, povazujici tuto udalost za vrazdu, bych rovnou nominoval do ulicniho vyboru PS VB.

0/0
6.8.2010 11:25

f0rr35t

Re: Prosim diskutujici

R^ V některých státech je povoleno 0,8. Tím ho neomlouvám, u nás je limit 0 a například já ho dodržuji, ikdyž s ním nesouhlasím. Ale ti "lidoví soudci" mají hned ve všem jasno, hlavně když nesoudí sebe ani nikoho ze svojí rodiny Rv To už by potom nebyli tak k**** chytří.

0/0
6.8.2010 11:28

vena.m

Re: Prosim diskutujici

Promin, prskas bludy ... ano alkohol ma na NEKTERE lidi pozitivni vliv v male mire a na KRATKY cas .. to znamena, ze vas tento alkohol na pul hodky vybudi, ale pak je tendence obracena .. Jinými slovy, proč mají tedy některé země povolenou hladinu jen na 0,5????

0/0
6.8.2010 11:30

vena.m

Re: Prosim diskutujici

A jeste doplnek. Alkohol a jeho ucinek je nevyzpytatelny, zavisi na mnoha aspektech. Napr. vase aktualni zdravi, sytost, psychicka pohoda, vycerpani atd. Podle toho je rozdil ucinku alkoholu u vas jako jedince .. prave proto je alkohol zakazany !!!

0/0
6.8.2010 11:37

michalll1

Re: Prosim diskutujici

To je možné,že alkáči mají lepší reflexy s panákem vkrvi. Proto by bylo nejlepší,dkyby řidičák vůbc neměli...

0/0
6.8.2010 11:53

gambleralkac

Re: Prosim diskutujici

vsak ja ho taky k rizeni az zas tak uplne nepotrebuju:-)

0/0
6.8.2010 12:44

Jolika

kdyby bejval poslouchal "drby"

Chudak cizinec, asi drby neposlouchal, v prvni rade by se dovedel, ze:

dej si na ne bacha, nedaji ti prednost ani na zebre, prejedou te.....

Tuhle povest maji cesti ridici uz mnoho let a zas se to jen potvrdilo. Rv

0/0
6.8.2010 11:10

Johny 20

Tak já už mám jasno, koho budu příště volit

Toho, kdo prosadí změnu zákuna => Řízení pod vlivem alkoholu bude trestným činem a trestem bude alespoń 12. měsíční vězení a několikaletý zákaz řízení:-P

0/0
6.8.2010 11:05

gambleralkac

Re: Tak já už mám jasno, koho budu příště volit

a neni dulezitejsi jak kdo ridi, nez jestli v sobe ma nebo nema pivo? Ja se radsi na silnici potkam s nekym ze svejch kamaradu po ceste z baru, nez se strizlivim ustecakem v klobouku.

0/0
6.8.2010 11:16

vver440-nevinná oběť cenzury

jj, otakarova

tu křižovatku znám. kdysi jsme tam dělali pro eltodo signalizaci. doted tam nejsou světla v pořádku, už se mi tam dvakrát stalo, že měly zelenou všechny směry. otakarka totiž byla první křižovatka řízená počítačem. jen co já vím, tak sw předělávali odborníci z eltoda 17x:-)

0/0
6.8.2010 10:58

popizu

Re: jj, otakarova

17 krát?Firma eltodo je zřejmě slušný oddíl...;-D

0/0
6.8.2010 16:26

Warhead_bia :P

inu

sice 0,88 neni moc ale stale to prodluzuje reakcni dobu pomerne znatelne, vzhledem k tomu ze sel po prechodu na zelenou je to docela jasna vina se vsim vsudy prase

0/0
6.8.2010 10:21

vena.m

Re: inu

0,88 uz je docela dost .. ke trem pivum a to uz je blby ..

0/0
6.8.2010 11:25

Desmodrom III

Ne suďte ho

Dvě piva v sobě, chodec za šera a v dešti - může se to stát každému z nás !!!

0/0
6.8.2010 10:19

Pan Vajíčko

Re: Ne suďte ho

Mně tedy ne. Když řídím, nechlastám, když chlastám, neřídím. Jak prosté, nemilý Desmodrome... Rv

0/0
6.8.2010 11:15

vena.m

Re: Ne suďte ho

Mno, v tomhle nečase s pivama a nejen dvěma je to zásadní nerozum už odsouzeníhodný ... ještě je otázka rychlost atd ..

0/0
6.8.2010 11:26

gambleralkac

Co kdyz

je skutecnost takova, ze klukovi vbeh pod kola nakej mafos s kradenou televizi, a jen kvuli trosce chlastu ho tu vetsina diskutujicich div ze ne lyncuje...

0/0
6.8.2010 10:06

pan Kopfrkingl

Re: Co kdyz

R^

0/0
6.8.2010 10:14

mmkk

Re: Co kdyz

Podle svedku mel na tom prechodu zelenou. Takze neni co resit, i kdyby to byl třeba Usama a ridic nic nenadychal.

0/0
6.8.2010 10:48

vena.m

Re: Co kdyz

"Lyncujeme" ho za chlast, ne za skutecnost .. je to tak tezke pochopit? 0,88 uz neni jedno pivo k obedu ... Holt se s tim bude muset naucit zit, az teda vyleze z krimlu ...

0/0
6.8.2010 11:28

gambleralkac

Re: Co kdyz

proc myslite, ze clovek s 0.88 promile musi ridit hur, nez 60 letej ustecak s podprumernym IQ a hysterickou manzelkou vedle sebe, ale strizlivej?

0/0
6.8.2010 11:30

vena.m

Re: Co kdyz

Ocividne ten kluk to nezvladl .. a bez alkoholu mel vetsi sanci to zvladnout ... tak proto .. o ustecaka se nezajimam, to je vas nazor ...

0/0
6.8.2010 11:35

JánDvorák

Re: Co kdyz

Hm, ako by su tu kvákal, keby bol tým šoférom zrazený niekto z tvojej rodiny? To by si ho tiež obhajoval? Vinník by mal za to dostať minimálne 10 rokov a doživotný zákaz šoférovania!

0/0
6.8.2010 12:39

gambleralkac

Re: Co kdyz

nemam v rodine cizince, co tahaj po Praze televize v ruce. Aj ty si davaj pozor, kamarat!

0/0
6.8.2010 12:43

AlesekV

chudak cizinec

Asi jeste nezil v CR dostatecne dlouho na to, aby zistil, ze se jsou zde ridici prasata :(

0/0
6.8.2010 10:05

Honza13

To není nehoda,

ale vražda, protože úmyslně pil a úmyslně pak řídil.

0/0
6.8.2010 9:32

michal II

Re: To není nehoda,

A umyslne chtel zabit. Asi jako ten plavcik, ktery umyslne nesledoval bazen a utopilo se mu tam dite. Co to tak nechat na justici? Tyhle lidove soudy byly myslim v 50. letech.

0/0
6.8.2010 9:40

michalll1

Re: To není nehoda,

Naprostý souhlas. Je to jak střílet do tmy,kde jsou lidi a pak se vymlouvat,že jsem nemohl tušit,že někoho trefim. Je to mladý člověk a má celý život před sebou. takže bych mu dal 15 let a doživotní zákz řízení (ten zákaz by mel byt samozrejmosti,kdyz nekdo naboura ozraly). 0,88 je naprostá opilost i z chytrého člověka se stava dement reakce neschopny...;-€

0/0
6.8.2010 11:08

gambleralkac

Re: To není nehoda,

proc lzete? 0.88 promile naprosta opilost neni a nikdy nebude. Jedna se o mirnou podnapilost. Nemluvte radeji o vecech, kterym nerozumite. Nastesti to bude max. podminka na 3 roky a vy se muzete dal leda lzive vztekat na diskusi.

0/0
6.8.2010 11:14

michalll1

Re: To není nehoda,

OK,uděláme test. Změříme reakci řidiče. Vy s 0.88 promile a ja s 0 . A za každý ujetý metr navíc bude kopanec do hlavy.  A pak ten skopaný sám rozhodne co je opilost a co ne. Pokud se toho dožije...

0/0
6.8.2010 11:22

gambleralkac

Re: To není nehoda,

ja ve svem aute a vy ve svem? Do toho pak v naprostem klidu jdu.

0/0
6.8.2010 11:27

michalll1

Re: To není nehoda,

REAKCI a né se předvádět s autama. No je fakt,že já mám rod. kombíka,takže to beru,že mám horší brzdnou dráhu,než nějaký sporťák. Ale tady jde o to,že kdyby nehclastal,tak BY to nemuselo takhle dopadnout (reakce při 0,5 promile a 50km/h je cca 30m). Ve střízlovisti je to sotva třetina.

0/0
6.8.2010 11:47

gambleralkac

Re: To není nehoda,

tzn., ze i za strizliva by potreboval 10m na reakci? Pak snadno z popisu situace (pri elementarni znalosti fyziky, matematiky a psychologie) pochopite, ze by vysledek byl stejnej.

0/0
6.8.2010 11:51

vaclav13

Re: To není nehoda,

No, nic ve zlém, ale myslíte, že takovýmto lhaním situaci pomůžete? Hladina alkoholu 0,5-1 promile se projevuje jako lehká opilost u člověka, který běžně alkohol nekonzumuje a jako podnapilost u člověka konzumenta. U mnoha lidí tyhle hladiny poznáte jen testem, protože na chování to znát ještě není. Reakce neschopný dement je až tak někde od 2-3 promile. Alespoň si najděte elementrání informace než začnete klást moudra. Jinak naděláte více škody než užitku.

0/0
6.8.2010 12:58

hnusil VI. - věčný bojovník

Proto ...

Proto je potreba povolit konzumace piv pred jizdou.

0/0
6.8.2010 9:24

michal II

Re: Proto ...

Jako 3 dvanactek?

0/0
6.8.2010 9:28

nestačímsedivit

Re: Proto ...

Přesně takové reakce jsem čekal.

Takže. Zákaz platí, ne? Platí! A řidiči pijí. Pijí! Budeme tedy předjímat, že budou pít víc? Nevím. Co je ale jisté je to, že ti co pijí teď budou pít stále. Pomůže tedy nějaký zákaz? No nepomůže! Takže s takovými slaboduchými argumenty běžte do háje. Protože při zaviněné nehodě, notabene smrtelné, se musí k alkoholu přihlížet vždy, i kdyby byl povolený! Jasné?

0/0
6.8.2010 10:17

polednice

On ho přes tu televizi neviděl...

0/0
6.8.2010 9:05

LiveWithOutFear!

.

Ridici nezevidim, to bude pekne mastna pokuta a jeste minimalne pul roku bez ridicaku..brrrr :-P

0/0
6.8.2010 8:48

Honza13

Re: .

5-10 let nepodmíněně.

0/0
6.8.2010 9:25

hnusil VI. - věčný bojovník

Re: .

Neni to prisny trest za to, ze nekdo po oslave spi v aute a nejaky pacholek mu skoci do predniho skla?

0/0
6.8.2010 9:30

Kladýnko

Černý golf...,

tak to je tutovka! A když má i černá skla, nějaký drsný nápis typu "no fear" a ozývá se z něho muhutné dunění tuc-tuc-tuc, je třeba začít se obávat o život...Rv

0/0
6.8.2010 8:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.