- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V nadpisu článku je psáno LETOS a v článku je několikrát zmíněn termín dokončení rok 2011.
Milé iDnes - nyní máme rok 2010!!!!!
ze by nejdulezuitejsi stavbou v CR byl kompletni prazsky okruh. jsou dulezitejsi silnicni tahy, ktere pripojuji nase dalnice na hranicni dalnice sousednich statu, viz dalnice na Viden, na Polsko, atd
Sudetska dalnice z Usti na Hranice uz byla x-krat opravovana. Nemecka ani jednou. A vystavba Lovosice-Rehlovice? To je kategorie o ceske mentalite. Uz se 3 roky stavi a ani nestoji jeden mizerny most u Lovosic. Jedina spasa je navrat ceskych nemcu do vlady naseho pastatu
fascinuje me, ze to mistoi je nebezpecne pro nezkusene ridice, pak je ale treba se vazne zamyslet, zda temto "ridicum" rozdavat ridicska opravneni vubec ? vite, kolik je v CR uzkych silnicek, na kterych se muzete s takovymto "ridicem" celne stretnout, kdyz ma problemy na "bobive draze" ?
Každý řidič je nejdříve nezkušený. Zkušenosti sbírá postupně. S vaším přístupem by se během 50 let počet řidičů snížil na nulu. :-)
Vyloženě slabé místo pražské dopravy je radní pro dopravu Radovan Šteiner
A už dlouho.
, že naše media ještě nepostřehla že pan Moss už není děkanem FD. Před 14 dny stejnou funkci přiřkl panu Mossovi i ČRo 1
Je zde:
http://www.ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnicedalnice/tunelblanka/vystava_mo/P8201929.JPG.html
Zatím se jezdí v obou směrech po té větvi nalevo.
že to tam vyroste vím už dlouho, ale konečně i vidím jak to vypadá
Děláte si srandu? Takový člověk může dostat papíry? Kde to žijeme?
No nevím, stačí jet v Praze chvíli za autem, které nemá na značce A a byť neříkám, že to platí u všech, povětšinou je dobré si dávat pozor. Zejména, jedete li na skútru nebo motorce, protože s těmi přespolní vůbec nepočítají. Takže bych tomu, že určití řidiči jsou z bobové dráhy zaskočení a bojí se, že neprojedou, i věřil.
Pořád stále stejný nesmysl. Okruh z principu nevede z centra nebo do centra, zkuste si třeba vážení páni novináři zjistit, jakým jednoznačným slovem se rozlišuje směr jízdy na okruhu třeba v Paříži (nápověda Boulevard Peripherique )
Okruh sice do centra nevede, ale vzhledem k tomu že to vlastně ještě žádnej okruh neni, tak silnice v tomto místě provdu vede na jednu stranu směrem k centru a na druhou ven z města.
Praha si metro a vnitrni okruh plati ze svych penez a z penez z eurofondu.
Brno plati svuj vnitrni okruh ze statnich dotaci.