- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když se na koridorové trati staví bezbarierové zastávky u každé stanice velikosti kozího chlívku, tak pak chybí peníze na rekonstrukci uzlových stanic.
Hlavně kdysi nějakého troubu napadlo umístit nádraží kilometr za město do úzkého prostoru mezi řekou a kopci, trať sice vede kousek od centra města a je tam i zastávka (Ústí nad Orlicí město), ale zřejmě to rozhodné osoby pořád považují za vhodné umístění. Prostě radost po někoho kdo jezdí každý den, o kvalitě přístupu na "hlavní" nádraží (chybějící chodníky, dementní a dost používaný přejezd s půlhodinovou čekací dobou)raději nemluvím .
A neni to tam diky trati na Letohrad ?
už jsem si myslela, že jim došly peníze na vracení při prodeji jízdenek.... A oni jenom nemají na stavbu nádražní budovy.
Máme nízko refýže a proto musíme zbourat přilehlou budovu.
Tak jednoduchý to není... tam jde opravdu o to, že momentálně nádražní budova stojí mezi dvěma koleji a aby se mohla trať narovnat a zrychlit, tak se tam ted ta budova prostě plete. Já proti té budově nic nemám a nemusím nastupovat do vlaku na supermoderním nádraží, ale chápu, že budoucnost v železnici je v rychlosti a já opravdu nechápu, jak by to šlo udělat jinak.