- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Polsku takové závěry šetření, které by dokazovaly chybu na ruském navigačním zařízení. Známe své Papenheimské.
... a co s tou havárií mělo jaké ruské navigační zařízení?
z toho modlení, ňáký vyšinutý. A v kombinaci s vodkou .....
Kdo viděl obrázky toho letiště, jistě přemýšlí, kde by asi v té dřevěné chaloupce ten radar umístili.
Jestli oni nemyslí starého Radara Radaryče, který měl hlásit "jiščo četýresta - trísta - dvěsti - odnó sto métrov - prizemljénije!", ale právě si odskočil pro další láhev vodky. A to bylo osudové selhání...
umístili ho sem:
Rozhodnutí bylo na kapitánu letadla, ten za něj nese odpovědnost. Co mu kdo radil, ať už to byl třeba ředitel Zeměkoule, je irelevantní, nátlaku by měl být schopen odolat. Jako příčina nehody se to nešťastné rozhodnutí jeví dostatečné. Umělá mlha ani ufoni už nejsou potřeba.
S umělou mlhou může vyrukovat jen nefalšovaný mešuge. Meteorologické podmínky v místě přistání: teplota 1°C, rosný bod 1°C, vlhkost 98%.
Každý, držitel pilotního průkazu (i amatérský), kterému slouží paměť natolik, že nezapoměl základy meteorologie ví co to znamená.
Poláci na to potřebují ale americký specialisty na umělou mlhu - dlouho jsem se tak nepobavil - divím se že nepadají jak hrušky 3x denně...
Rusáci na vojenských prvosledových letištích toto zařízení mají, i když se nazývá jinak. Západní stroje s přístr.vybavením na ILS, jsou toto zařízení "schopné přečíst". Bohužel to však nebyl případ Smolenska.
...eh ta hlava, ten ruský ILS se jmenuje SP-50.
Letadlo i černé skříňky byly ruské konstrukce, a jen oni mají zařízení k jejich čtení. Případné rádionavigační zařízení na letišti je rovněž Made in USSR. Letiště slouží ke skladování a demontáži vojenských Il-76. Původně sloužilo jako 102. základna doprav. letectva. I kdyby tam ožralí rusáci řídili provoz kouřovými signály, tak poslední slovo má vždy kapitán. Kokpit byl vybven špičkovým rádionav. zařízením. Podle mezinár. zvyklostí se k vyšetřování zve i stát registrace stroje. Příp. odborníci výrobního závodu.
Ježiš marja, co to zase je za kravinu, jakej navigační radar určuje výšku s přesností na 300 metrů? To je zase kec století tohleto ..
že se jim to podařilo tak dobře zatajit, že o tom Poláci vůbec netušili, že hodlají zlikvidovat celou jejich generalitu. Rafinovaně odahlili slabé místo v polské rozvědce, která netušila že je v Rusku nepořádek. Potom počkali rozvědčící na mlhu. A jak jim říkali že mají letět na jiné letiště, ti je teda měli psychologicky zmáknuté!!! Akci se jim podařilo zatajit tak dokonale, že sami netušili, že ji mají naplánovanou. A přece k tomu došlo. To jsou celí oni, záludné ruské bestie. A nebo to bylo jinak
Smolensk není žádné mezinárodní letiště, ale letiště leteckých opraven. I kdyby měli radar v nepořádku, tak co z toho? Oni jim přece neříkali "za každou cenu se snažte tady přistát", posílali je na náhradní letiště. Jen si to představte. Letadlo plné polských zelených mozků ... přece jim nějaká ruská nula na kontrolní věži nebude rozkazovat jestli smí přistát. To je holt okurková sezóna, žejo, páni redaktoři?