Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strojvedoucího podezřívají, že nechal svou přítelkyni řídit rychlík

České dráhy prověřují podezření, že jeden z jejich strojvedoucích nechal na trati z Ústí nad Labem do Prahy nechal řídit svou přítelkyni. Hlavním důkazem proti železničářovi je videozáznam, který sám pořídil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

shr3k

Práce průměrného reportéra TV Nova

spočívá zřejmě v pravidelném ranním sjíždění Youtube a Facebooku a ve hledání tamějších senzací. Následně o nich odpoledne natočí reportáž a proloží ji těmi úžasnými rozplizlými záběry v "almost HD" rozlišení 360p. ;-D

Diváci s 50" plazmovými televizemi, sledující kanál Nova HD s Luckou Borhyovou ve vysokém rozlišení mu za to pak poděkují...

0/0
4.8.2010 10:18

Amper77

Re: Práce průměrného reportéra TV Nova

s Luckou Borhyovou ve vysokém rozlišení  R^R^

Njn, to se tam dá jedině sledovat.

0/0
6.8.2010 15:23

Carlos01

Raději bych četl o vyhazovu za veřejné zakázky, ne za sex

za pedály. Novináři by měli trochu změnit priority a něco přenechávat bulváru. ;-D

0/0
4.8.2010 9:36

nibor

očividně nic zas tak neobvyklého,

sem tady chtěl původně zamachrovat, jak jsem jednou v devíti letech řídil v noci lokálku (cca 2 hod. i se zastávkami), ale po pročtení příspěvků vidím ,že jsem v tomhle spíše jen taková šedivá myš, nic zvláštního:-( 

0/0
4.8.2010 9:32

nonick

Když je ten fíra tak "chytrej" a ještě si to natočí...

to se teď  těžko může divit...:-/

0/0
4.8.2010 8:44

conoco

heh

Jeste ze to ta pritelkyne nestrhla ostre doprava, to by vykolejili. Jinak v 11 letech a bratrovi bylo 7 na letecke lince Praha - Moskva zhruba nekde nad Varsavou jsme oba sedeli za kniplama a piloti stali za nami zhruba 10 min, sluchatka na usich a ve sluchatkach se ozyvalo, co to tam mate chlapi za zensky. Letadlo letelo samozrejme na autopilota.

0/0
4.8.2010 8:17

Svoboda je otroctví

Já kormidloval

v deseti letech motorovou loď DYJE plnou pasažérů na trase Chmelnice-Farářka. A stejně starý kamarád potom zpátky.

0/0
4.8.2010 7:58

daxmax

A?

Řídil jsem 460 z Popradu do bohumína v 10 letech nádhera a zážitek pro mne na celý život.Byl to specialní vlak vypravený pro zaměstnance dráh.Dodnes na to vzpomínám.

0/0
4.8.2010 7:37

Blablador

Co ten pokřik

Fíra byl zřejmě ve stávce za své lepší pracovní podmínky. V rámci udržování dobrých vztahů z veřejností s holt vzal záskok. Nakonec je to namáhavá, odpovědná a nezastupitelná činnost

0/0
4.8.2010 7:36

pivopad

český hnus

Že to daly lopaty z TV Noha do hlavních zpráv jen ukazuje profesionální stupiditu jejích reportéru, že to fira pustil do éteru je cypovina zase z jeho strany.Okurková sezona, Walda,Barotošová,Rolinc a Jackson už vyčpěli tak proč nehledat senzaci jinde;-O;-O;-O

0/0
4.8.2010 7:18

glem

Re: český hnus

To je mi novinka..stupidní je nova už hezkejch pár let  ;-D

0/0
4.8.2010 7:28

Vanguard

Re: český hnus

Proč je to profesionální stupidita?

0/0
4.8.2010 9:36

pivopad

Re: český hnus

Protože tuhle historku okresního formátu bych čekal někde na 5 straně bulváru AHA a ne v celostátní i když soukromé televizi.Je fakt vidět jak se kvalita reportéru dostává již pod práh morálního bahna;-O;-O

0/0
4.8.2010 14:19

Popin Corado

Ježišimaiajosef a co jako??

Táta by mašinfíra a lokotku jsem fíroval v sedmi letech. Je to strašná dřina pod dohledem. Samá ručka v zatáčce pod plynem atd... ;-D Vlasto, nedělaj....

0/0
4.8.2010 0:22

JirkaVonErzgebirge

Re: Ježišimaiajosef a co jako??

Jojo, taky jsem se svezl s nákladem. Má to volant i pedály. Největší fofr je ale s živákem.

To, že si slečna sedne na stanoviště a fíra stojí za ní ještě neznamená, že se něco děje.

0/0
4.8.2010 6:56

tromoua

Re: Ježišimaiajosef a co jako??

Souhlas.Kdyz muze v Americe ridit leteckou dopravu ctyrlete dite,tak aby nejaka pritelkyne nezvladla vlak.Nesmime tak troskarit.:-)

0/0
4.8.2010 7:41

hewlo

Jeee

To je toho...

0/0
3.8.2010 23:13

Karel Žák

Taky jsem řídil vlaky...

Vlaky jsem díky rodinnému příslušníkovi, který byl strojvedoucím, začal řídit v šesti letech, a to poměrně pravidelně. Nejraději jsem řídil 363, kde člověk jenom namáčkl rychlost, lokomotiva zrychlila/zpomalila na navolenou rychlost a sama ji udržovala. Brždění do stanic jsem většinou přenechal rodinnému příslušníku... řídil jsem osobáky, rychlíky, náklady. Při nočních "šíchtách" na nákladech si rodinný příslušník místy i zdřímnul - trať jsem znal, věděl jsem, kde zpomalit, kde stáhnout sběrač a když by bylo něco neočekávaného, tak bych rodinného příslušníka vzbudil, a pokud by bylo ještě něco víc neočekávaného, tak jsem moc dobře věděl, jak tam nasypat rychlobrzdu, a případně, kde se pískuje, a případně, jak se rychle dostat do strojovny, kdyby snad ta překážka na trati byla větších rozměrů. Myslím si, že pokud je nějaký taťka - strojvedoucí normální, tak svého syna na tu lokomotivu určitě minimálně jednou v životě vezme.

0/0
3.8.2010 23:10

Karel Žák

Re: Taky jsem řídil vlaky...

Byly to zážitky k nezaplacení, jedny z nejlepších v mém životě. Bohužel rodinný příslušník je již v důchodu, a tak když jedu vlakem, vzpomínám s nostalgií na to, jak jsme kdysi spolu jezdili.

Jinak výše popsaným způsobem řídit vlak, kde se v podstatě jen mačkají tlačítkem rychlosti, jakými má vlak jet, to zvládne pod instrukcemi strojvedoucího i pětileté dítě. Nevím, proč se toho kolem tolik nadělá.

0/0
3.8.2010 23:10

lucky_24

Re: Taky jsem řídil vlaky...

Protože tak jak na silnici buzerují policajti, tak na železnici drážní inspekce, tak to holt u nás chodí.

0/0
3.8.2010 23:30

Karel Žák

Re: Taky jsem řídil vlaky...

Je jasný, že by se to dělat nemělo, ale co reálně hrozí? Nic. Maximálně jsem na laminátce nebo plecháči párkrát při rozjezdu odbouchl vypínač, protože jsem neuhlídal kiloampéry, nebo jsem o něco později dobrzdil do zpomalení a naopak o něco později začal brzdit při jízdě z kopce (protože zkrátka ten cvik člověk v ruce neměl), ale to jsou všechno záležitosti, které se dnes a denně stávají i běžným strojvedoucím...

A kolikrát o mě věděl i doprovod vlaku, který jsem řídil, nebo různí posunovači, kteří se při přepřahu s námi svezli na stanovišti... a nikdo mého rodinného příslušníka nenaprášil. Proč taky. Vždy jsme bezpečně dojeli do cíle. A že to byly opravdu desítky vlaků za těch mnoho let.

0/0
3.8.2010 23:45

Popin Corado

Re: Taky jsem řídil vlaky...

R^ Souhlas, kolego z mládí ;-)

0/0
4.8.2010 0:26

neodborár

Re: Taky jsem řídil vlaky...

Tak nějak - já směl kolem 12-14 let dokonce i posunovat (samozřejmě pod dohledem).

Pokud to bylo někde na volné trati, kde ta mašina stejně jede více-méně na automatiku, tak se podle mě jenom někdo snaží udělat z prdu aféru. :-/

0/0
4.8.2010 8:23

ladaxxt

vono vybrat driftem některý zatáčky..

to není žádná sranda.. ;-D

0/0
3.8.2010 23:08

SVN

Jak si asi představujete výcvik strojvedoucího?

Že snad sedí u drážního trenažéru a driluje pohyby a hmaty kam má sáhnout, že rozhodují desetiny či setiny vteřiny? Hloupost! To se vezme kluk, posadí se za kontroler a brzdič, ukáže se mu co s tím může dělat a hlídá se. Časem si to osahá složí zkoušky z předpisů a může jezdit. Nejdříve na posunu a pak na vlacích. Říká se tomu zácvik. Žádné ohrožení nehrozí. Je to ale samozřejmě porušení předpisů.

0/0
3.8.2010 22:50

fsp

Dobrovolně se přiznávám, že jsem v roce ´88

v létě, na nádraží v Nymburce jako sedmiletý posunoval vagóny!!!

0/0
3.8.2010 22:28

SVN

Re: Dobrovolně se přiznávám, že jsem v roce ´88

A to je to nejnebezpečnější na uhlídání. Tam je třeba nejsprávnější a okamžitá reakce.

0/0
3.8.2010 22:52

redy007

Re: Dobrovolně se přiznávám, že jsem v roce ´88

navrhuji trest smrti ;-D

0/0
3.8.2010 22:56

pan.klobouk

Uďo to je noumáuní

To je snad normalni ne, ze nekoho vezmete na polni cestu a nechate ho chvilku ridit? Tak holt panacek vzal na polnacku svoji kocku a projeli se rychlikem mezi poli, z Usti do Prahy. Co na tom je, Nova zase prehani. ;D 

0/0
3.8.2010 22:24

lucky_24

Taky dle předpisů

http://www.youtube.com/watch?v=9vveI5xHbGM

Jinak sám jsem měl možnost na Os "řídit" 749.

0/0
3.8.2010 22:18

Tomaseq

Vyhazov

Pokud se prokáže, že svěřil řízení vlaku jiné osobě, tak bude následovat vyhazov. Ani bych se tomu nedivil. Ohrozil cestující ve vlaku. Pokud by na přejezdu vjela do cesty Tatra nebo kamion, ručitě by reakční doba strojvedoucího nebyla tak rychlá jako by seděl za pultem sám. Než by přelezl tu paní a dostal se k rychlobrzdě, to je ujetých několik set metrů a havárie je na světe.

0/0
3.8.2010 22:04

SVN

Re: Vyhazov

Vy tomu zase rozumíte!

0/0
3.8.2010 22:39

Karel Žák

Re: Vyhazov

Pokud by na přejezdu vjela do cesty Tatra nebo kamion, tak střetu v těchto případech nezabrání ani strojvedoucí, který bude hledět na trať a pojede poloviční rychlostí, než jaká je maximální traťová. Ono... kolikrát na přejezdu ten kamion/auto stojí třeba i deset minut, věc je ohlášena policii... ale z různých důvodů (absence jednotného číslování přejezdů, chybná komunikace mezi lidmi, špatně nastavená technická zařízení) stejně dojde ke střetu (minimálně tři si můžete přečíst na webu DI). Ono i kdyby ta paní tam hned dala rychlobrzdu, tak při 140 km/h stejně bude trvat několik vteřin, než ta brzda vůbec začne brzdit, viz zpráva DI o Studénce... 40 m/s jel Comenius, byl 638 m před místem střetu, když most začal padat. 5 vteřin poté strojvedoucí začal brzdit rychlobrzdou, ale to už byl Comenius o 186 m blíž k mostu, a to ještě než naběhla vůbec plná brzda na všech vozech... Ejhle, strojvedoucí dával pozor a stejně havárie byla na světě. Dokonce jedna z největších za několik desítek let.

0/0
3.8.2010 23:26

Popin Corado

Re: Vyhazov

Tomašku, stejně by tomu nezabránil  ani Bruce Willis :-)

0/0
4.8.2010 0:30

JirkaVonErzgebirge

Re: Vyhazov

Natáhnout ruku po rychlobrzdě netrvá dlouho. Je to hloupost, co říkáte.

0/0
4.8.2010 7:00

Typhoon

Všestranní psi Nováci

Tak kolik "psů nováků" se tady ještě trumfne v kolika letech už řídil vlak??

0/0
3.8.2010 21:50

hellmuth

Re: Všestranní psi Nováci

Můj syn řídí vlak od jednoho roku věku. Takovej malej dřevěnej :-D.

0/0
3.8.2010 22:00

J.K. 3

To zas měli

Nováci senzaci ;-DRv

0/0
3.8.2010 21:42

michalnadlabem

řídila taženou soupravu

tak z videa je vidět že ta ženská "řídila" když byla souprava tažena dieslovou lokomotivou

já taky jako kluk byl několikrát na stanovišti strojvedoucího a "řídil" vlak

strojvedoucí mi řekl abych zahoukal, přidal rychlost ...

...a díky tomu mám takovou školu jakou mám, chtěl jsem byl strojvedoucím ale po škole jsem šel dělat něco jiného.

0/0
3.8.2010 21:34

net.Xtreme počtvrté

Asi takhle

pokud to měl pod kontrolou a nic se nestalo, tak bych to dál neřešil. Je naprosto běžné, že dítě řídí auto, vlak, kormidluje loď nebo pilotuje letadlo... existuje tu jistá nepsaná hranice, po kterou to nikomu (normálnímu) nevadí.

0/0
3.8.2010 21:27

3032

Re: Asi takhle

Akorát to letadlo na Sibiři hapalo.:-P

0/0
3.8.2010 21:49

barbarosa1942

Taky jsem ridil vlak

bylo mi asi 7 .    Navic jsem jich ridil nekolik, nakladni, rychliky...

Akorat ty videa nebyly..R^

0/0
3.8.2010 21:19

Typhoon

Re: Taky jsem ridil vlak

a všechny najednou;-D

0/0
3.8.2010 21:27

Bůh Nejvyšší (33)

Já taky, všechny najednou.

Na panelech H0 a TT. ;-D

0/0
3.8.2010 21:37

Typhoon

Re: Já taky, všechny najednou.

Jenom TT:-)

0/0
3.8.2010 21:43

WoCoGo

Re: Taky jsem ridil vlak

kuwa,to ja zas jezdil jen fekalem ;-D ale supr,taky me to bavilo;-)

0/0
4.8.2010 0:20

rafol

Re: Taky jsem ridil vlak

To jsi na tom jeste dobre. Ja jenom traktor a motorku.

0/0
4.8.2010 8:06

TrueRobos

A co se stalo tak strašného?

Snad, proboha svatého, nepřijela načas?! To pak to vyšetřování chápu...

0/0
3.8.2010 21:10

noky

"neskutocne" to ako novinari mozu "ona..v.t" na tak blbostou

mal som prilezitost ridit vlak uz ako malolety i neskor ,  viackrat a rozne vlaky.. Vacsinou,  je to nechutne trivialne a obdivujem stojveducou ze sa tam neunudia k smrti. 

0/0
3.8.2010 21:09

SVN

Re: "neskutocne" to ako novinari mozu "ona..v.t" na tak blbostou

Taková sranda to zas není ale znalost věci je znalost věci.

0/0
3.8.2010 22:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.