- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak se dostat na humanitní obor a prožít život v nadutosti a zahálce. Průmyslováky a řemeslníky si dovezeme z východu, pozemek na montovnu poskytneme stát.
Jak gymply maji plno, tak cenzura v CR bude pokracovat presne jak to soudruzi zamysleli. Jsem rad, ze alespon nektere skoly se tomuto problemu venuji..
Kdo by taky chodil na strojaře, chemiky a podobná zaměstnání.
Co jsem slyšel, tak platy nic moc a docela náročná studia - to je proto, že tu kromě montoven a pár pořádných firem (např. Škoda), nic hi-tech nemáme.
To radši půjdou na gympl a pak na nějaká humanitní studia, kde jsou finanční perspektivy například ve státní správě velice slušné i pro naprosté idioty, stačí mít známosti, nebo pořádný zadek a výstřih. A kdo je inteligentní, může dělat například v pojišťovně, v bance... kde jsou ty platy zcela jinde.
Ale proč lidi nechodí na řemeslníky je mi záhadou - příjde mi, že peníze mají slušné.
Ale musej dělat rukama, to dnešní omladina nebere.
potřebujeme řemeslníky.a že se čtyřkaři dostávají na obory s maturou??tak proč jim učitelé tu maturu dávají??to nad nima přihmouří oko jen proto,že na učení kašlou??to je problém učitelů,že snižujou studijní nároky.je fakt,že v letech 1997 a 1998 neexistovalo,aby byl jakýkoliv obor s maturou bez přijímaček. a všechy tyto obory se bez problému zaplnily!kdybych byl třeba o 10 let mladší,tak s mýma trojkama z deváté třídy se na 100 procent dostanu na některé maturitní obory. a bez přijímaček.
že čtyřkařům se otevřela cesta k získání maturitě. Jestliže dítě dostalo rozum později, tak proč ne. Ale tady se spíše jedna o snižování úrovně středního školství. A to je vina ředitelů. To je ta ekonomická otázka.
jak získalo rozum později.já si chtěl pak dodělat maturu dálkově protože jsem našel obor (sociální činnost) který by mně bavil.ale v práci mi nevyšli vstříc.nechtěli mně uvonovat jednou týdne do školy. tak jsem si hledal práci jinde a všude to samé:utíkal by nám do školy toho tu nechcem.dát výpověd a jít na pracák jsem nemohl.musel jsem mít nějaký příjem a na ávky v nezaměstnanosti bych nárok neměl.
když rodče a dítko s nimi slyší či čtou na každém rohu o dělnících či lidech od mašin jako o sockách,v lepším případech lopatách,kampak asi půjdou ? To se radši vydá na gympl,možná ho udělá,ale na VŠ už nemá .Ale na pracáku hrdě hlásí,že má přece to a to vzdělání a přece nebude uklízet nádraží.A kolik rodičů si přizná,že ten jejich zázrak až tak velký zázrak není a vysvětlí mu,že vyučit se,není zas taková ostuda jako mu tvrdí spolužáci.
Na gymnázia se dnes relativně bez problémů dostanou trojkaři, podprůměrní žáci. Na ostatní odborné SŠ se potom přihlásí žáci, kteří by měli jít na učební obory. Maturita má potom nízkou úroveň. A je tedy úplně jedno, zavedeme-li "státní" maturity. Ty nic nevyřeší. Nejprve se musí zavřít některá gymnázia, např. zrušit ta víceletá. Na gymnáziu by měla studovat budoucí eltita. Na jedno volné místo by měli být min. 4 uchazeči, jinak postrádá existence gymnázia smysl.
Musím souhlasit s prohlášením rektora ZČU, že studenti mají v součastnosti stále větší zájem o studium neperspektivních oborů a že dnes ještě stále velmi perspektivní obory, jako je právě strojírenství, u studentů velký zájem nevyvolávají. Toto smýšlení vychází dle mého názoru už ze středních škol, respektive právě gymnázií. V rámci univerzity je větší zájem spíše o filozofii, management apod., kam se rekrutují především právě studenti gymnázií. Jen hrstka gymnazistů se odváží jít studovat technický obor. Studuji na ZČU fakultu strojní a je zajímavé zde sledovat počínání gymnazistů - někteří se chytí dobře, někteří se chytí i se značnýmy problémy a řada gymnazistů zkrátka technický obor nezvládne. Na gymnáziu se totiž neučí přemýšlet, ale pouze učit, učit a učit. Zapojit logické myšlení je pro ně potom problém. Samozřejmě nechci házet všechny do jednoho pytle a vyzdvihovat průmyslováky. I v jejich řadách je vysoká úmrtnost. Rozdíl mezi...