- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
strojvedoucí vyletěl ven?
signalizace na přejezdech odpovídá stavu elektroniky z časů Křižíka. Všichni svádí vinu na nedisciplinované řidiče. Nikdy jsem si nevšiml, že by někdo zmínil zbytečné či falešné blokování přejezdů. Typická čekání, kdy dlouhé minuty nic nejede a přejezd cinká a bliká... Pokud vím máme na to v česku celý jeden výzkumný ústav. Podle všeho už se dopracoval k pojmu relé a umí je i používat. Kde jsou optimalizace, strategie systémů bezpečných při poruše, autodiagnostika, atd. Místo toho jsou nám předkládána "fakta" o tom, že strojvůdce nesmí pískovat při brzdění, protože by nedošlo ke kontaktu s kolejnicí. Nebo jak se zablokuje doprava mezi pražskými nádražími, protože cikáni odřízli kousek měděného zabezpečovacího kabelu. Automatizace drah je u našich rakouských a německých sousedů o pěkných pár desítek let dál - proč opět jdeme českou cestou? Inu, kamarádi.....
jenže všude ve světě se železnice používá jen na dálkové cestování, u nás máme nejhustší žel. síť na světě a propojenou téměř každou vesnici, to o čem píšeš by stálo desítky, možná stovky miliard...
je to pozůstatek komunismu a socialismu. Pravicový člověk se přepravuje automobilem.
... a Zetor prohrál ... jen cvok se přetlačuje s vlakem.
ale na zaplacení škod bude muset toho na traktoru najezdit ještě hodně
Myslíte ta vzdělaná inteligentní individua, na všechnio mající nejlepší řešení, viz. fejsbůk a přemluv bába?
Samozřejmě.
V dnešní době už je na řízení traktoru potřeba alespoň titul Bc.