Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda dodávky a náklaďáku zastavila provoz na dálnici D8 za Prahou

Záchranáři zasahovali u vážné dopravní nehody na druhém kilometru dálnice D8 ve směru do Prahy, kde vrazil řidič dodávky zezadu do nákladního auta. Hasiči museli těžce zraněného muže z auta vyprostit, do nemocnice ho přepravil vrtulník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytrakz hospody

Proč vrtulníkem

Stalo se jakousi módou převážet zraněné vrtulníkem. Na druhé straně je hodina letu helgoškou nesmírně drahá. Pokud se nehoda stane na odlehlém místě a daleko od nemocnice, má letecký transport význam. Ale v tomto případě, kdy na Bulovku je to kousek, tak to mohla zvládnou sanitka se stejným výsledkem, ale podstatně laciněji. Nevím, zda to ještě platí, ale heliport pro ÚVN a FN Motol byl u Hvězdy, což znamenalo přeložení pacoše do sanitky a odoz cca 3 km. Rovněž v FN Krč je heliport sice v areálu, ale na chíru je to asi 1 km 8-o

0/0
3.8.2010 10:06

Mitchell

Re: Proč vrtulníkem

Protože ve vrtuli je pacient v podstatě už na JIP. To je ten hlavní rozdíl. Nemocnice v podstatě přiletí do terénu.

0/0
3.8.2010 10:12

Chytrakz hospody

Re: Proč vrtulníkem

A sanitky takto vybaveny nejsou ?

0/0
3.8.2010 10:43

doktor_bota_2

Re: Proč vrtulníkem

Vrtulníku nehrozí, že mu nedá přednost osel za volantem.

0/0
3.8.2010 10:47

Mitchell

Zase.

Ono to bude i tím, že "řidiči" dodávek nemají tachografy a jezdí běžně 10 - 15 hodin, někdy i více, když jedu zahraniční cestu. Mnozí se tím ještě chlubí. ... Tento může mluvit o štěstí, že to vůbec přežil (pokud nezemře po převozu ve špitálu).

0/0
2.8.2010 20:55

Icemanf1

Re: Zase.

Kdyby jen 10-15. Bohužel jsou řidiči nuceni pod výhruškou nepojedeš ty pojede jiný k jízdám delším i 24hod non stop. Mohl bych vyprávět.;-O

0/0
2.8.2010 21:00

Intesen

Re: Zase.

R^R^R^

0/0
2.8.2010 21:00

lucky_24

Re: Zase.

Jenže to by pak muselo mít tachograf každý auto. Jsou i lidi co jezdí jen v kombíku a jedou do Švédska a zpátky vkuse. Je to v osobním autě snad míň nebezpečný než v dodávce, která patří do stejné kategorie? A pokud by se zavedly tachografy do všech služebních aut, tak si budou ti řidiči jezdit svýma a budou třeba zase 30 hodin v kuse na cestě. Takže jediný řešení je tachograf do každýho auta a to nikdy neprojde.

0/0
2.8.2010 21:38

akro

Re: Zase.

Jo a ještě lepší by bylo každé dvě hodiny se hlástit na nejbližší policejní stanici.

Za prvé, nikdo neví, jestli byl skutečně unaven, nebo jestli psal SMS, nebo se mu jen nechtělo zpomalit než se uvoní levý pruh a tak nějak to zrovna nevyšlo.

Za druhé, stejně jako řidiči nákladní dopravy šidí data v tachografech, úplně stejně by to fungovalo v osobní dopravě. Metod jak na to je docela dost.

Za třetí žádný tachograf nenahradí deficitní stav mozku.

0/0
3.8.2010 7:43

Smázlý Mahoja Kotyč

řidič dodávky...

Podobná psychiatrická diagnóza jako "řidič Octávie" :-/.

0/0
2.8.2010 19:47

strejda Brutek

Re: řidič dodávky...

a ty máš jakou DG ? ;-D

0/0
2.8.2010 20:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.