- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsem tudy v patek jel - na ceste, co mela trvat hodku a pul jsem byl cca 25 hod...grrrr
Je problém, že na dráze jsou návěstidla, vlak nejede do zatáčky, ale do oblouku, návěstní světla neblikají ale kmitají atd.
Ale tohle je fakt PERLA:
..autoblok, tedy nástroj na zastavení vlaku na dálku, pokud by vjel do špatného úseku.
ŽE PREJ NÁSTROJ... muhehe. Autoblok je automatické traťové zab.zař., s automatickými oddílovými návěstidly. Vlaky na dálku zastavuje AUTOSTOP, což je radiová nadstavba běžného základního zab.zař. na lokomotivách (abych sám nebyl za idiota, jako redakce - samozřejmě na hnacích vozidlech všeobecně ) Ale jak zastavit vlak, co VJEL DO ŠPATNÉHO ÚSEKU to fakt nevím...
Co takhle do obsazeného oddílu? To by bylo lepší,ne? Pro rejpaly: na dráze jsem přitom nikdy nedělal, ale ty semafory mne taky dostaly...
Nejspíš to psal zase nějakej negramotnej novinář.