Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Požár poničil trať do Ústí hůř, než se čekalo. Oprava potrvá do pondělí

Na železniční trati z Prahy do Kralup a dále do Ústí a Německa přetrvávají problémy kvůli požáru skříně napájecího zařízení. Poškození je horší, než se původně čekalo, bude nutné vyměnit celé zabezpečovací zařízení. Opravy mají trvat do příštího pondělí. Zatím stále nejezdí některé osobní vlaky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hacpat

bohuzel

jsem tudy v patek jel - na ceste, co mela trvat hodku a pul jsem byl cca 25 hod...grrrr

0/0
2.8.2010 14:36

FandaVV

iHeute ne ne ne 100x ne!!!!

Je problém, že na dráze jsou návěstidla, vlak nejede do zatáčky, ale do oblouku, návěstní světla neblikají ale kmitají atd.

Ale tohle je fakt PERLA:

..autoblok, tedy nástroj na zastavení vlaku na dálku, pokud by vjel do špatného úseku.

ŽE PREJ NÁSTROJ... muhehe. Autoblok je automatické traťové zab.zař., s automatickými oddílovými návěstidly. Vlaky na dálku zastavuje AUTOSTOP, což je radiová nadstavba běžného základního zab.zař. na lokomotivách (abych sám nebyl za idiota, jako redakce - samozřejmě na hnacích vozidlech všeobecně ;-)) Ale jak zastavit vlak, co VJEL DO ŠPATNÉHO ÚSEKU to fakt nevím...;-€RvRv

0/0
2.8.2010 12:16

FandaVV

Re: iHeute ne ne ne 100x ne!!!!

Co takhle do obsazeného oddílu? To by bylo lepší,ne? Pro rejpaly: na dráze jsem přitom nikdy nedělal, ale ty semafory mne taky dostaly...

0/0
2.8.2010 12:20

zeto

Re: iHeute ne ne ne 100x ne!!!!

Prosím tě, že tě to baví. Pro naprostou většinu laiků je to prostě semafor, zatáčka a ten semafor  někdy bliká. Je to naprosto nepodstatné. Možná ještě tak semafor/návěstidlo - budiž, ale že semafor/návěstidlo kmitá, to je prostě nádražácká hantýrka. Podle mne třeba pokud něco kmitá, tak se to fyzicky hýbe (tam a zpět) - třeba ručička u nějakého přístroje.

Pokud by každý bazíroval na hantýrce ze svého oboru, tak se tady ani nedomluvíme. A to nechci nikoho podceňovat.;-)

0/0
2.8.2010 13:24

Trupman

Re: iHeute ne ne ne 100x ne!!!!

A když je půl jedné, tak hlásíme, že velká ručička je na šestce a malá mezi dvanáctkou a jedničkou. Přece si nebudem hrát na intelektuály...tfuj :-P;-D

0/0
2.8.2010 14:00

Satanovo dítě

Od kdy jsou na železnici semafory?

Nejspíš to psal zase nějakej negramotnej novinář.

0/0
2.8.2010 12:00

Psaní_jako_forma_extremismu

Re: Od kdy jsou na železnici semafory?

R^;-D

0/0
2.8.2010 12:03

ivoš

Re: Od kdy jsou na železnici semafory?

Milý arogantní příteli, pokud novinář bude psát podle odborné terminologie, tak tomu spousta lidí nebude rozumět. Tohle pochopí i absolvent moderní základní školy, a to je co říct.;-D

0/0
2.8.2010 12:08

JAG3

Re: Od kdy jsou na železnici semafory?

Semafory budiž, ale s tím AUTOBLOKem je to fakt perla....napsat místo toho AUTOSTOP (jak psal někdo předemnou), pochopí to i naprostý laik. Jinak by tam muselo být totiž GENERÁLNÍ STOP, který je nástavbou TRS a to už by pochopitelně jen tak někdo nepochopil......

0/0
2.8.2010 13:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.