Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nesmiřitelný Ahmadínežád už pět let rozděluje Íránce i svět

Když 3. srpna 2005 primátor Teheránu Mahmúd Ahmadínežád přebíral prezidentský úřad, byl velkou neznámou. Po pěti letech v čele země se před prezidentem, nad nímž drží ochrannou ruku ajatolláh Chameneí, musejí mít na pozoru všichni kritici islámské teokracie i zahraniční mocnosti, vyděšené z íránských jaderných ambicí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kocka Domaci Angorka

Ahmadinezad je pouze a jen

loajalni loutka

0/0
3.8.2010 9:25

barbud o

Ukázkový žvást yHojte ...

... bez sebemenší znalosti ...

... jen PŠM ...

0/0
3.8.2010 8:05

jarda4161

pořád Ahmadinežád

Nevím, proč tady novináři pořád vzpomínají Ahmadinežáda, když je fakticky úplně jedno, kdo je v Íránu prezidentem, politickou a fanaticko náboženskou orientaci země to nezmění, protože nejmocnějčí lidé tohoto státu jsou úplně jiní.To by tam musela proběhnout revoluce.  viz. článek http://hn.ihned.cz/c1-23225640

0/0
2.8.2010 19:39

Cyberpunx

Re: pořád Ahmadinežád

Díky za odkaz. Moc dobrý (byť starší) článek. R^

0/0
2.8.2010 23:28

Královna Medvědice LXXXVIII

svět nejvíce rozdělují (znepřátelují)

úplně jiní lidé

rozděl a panuj

0/0
1.8.2010 20:01

pes Muki

Re: svět nejvíce rozdělují (znepřátelují)

Ze ma Ahmanidezad takove uprimne oci ?

0/0
2.8.2010 0:56

Archonth

Re: svět nejvíce rozdělují (znepřátelují)

Asi jako Netanjahu :-P

0/0
3.8.2010 2:36

Kocka Domaci Angorka

Re: svět nejvíce rozdělují (znepřátelují)

;-€

0/0
3.8.2010 9:39

windystreet

Ach ta propaganda!

Co takhle napsat nejaky kriticky clanek o extremistickem Israeli? Statu, diky jemuz umiraji lide v Iraku a brzy i v Iranu. Statu, ktery ovlada zahranicni politiku USA. Statu jez vlastni jaderne zbrane aniz by byl vazan mezinarodnima smlouvama tak jak se to vyzaduje od vsech ostatnich. Statu, ktery provadi etnicke cistky. Statu, ktery zbudoval nejvetsi koncetracni tabor jaky svet kdy videl. A presto o zverstvech Israele se v ceskych mediich nedocteme. Neustale cteme jen o tech zlych Irancih, kteri nikomu nevyhrozuji, jsou signatari dulezitych mezinarodnich smluv a tudiz maji pravo na jadernou energii. Jen je videt, ze ceske prislovi "koho chleba jis toho pisen zpivas" presne plati na nase "objektivni" media! SHALOM!

0/0
1.8.2010 13:31

pes Muki

Re: Ach ta propaganda!

Proto je treba co nevice urychlit islamisaci Evropy. Budouci islamska Evropa se postavi proti Izraeli a USA.

0/0
1.8.2010 13:37

21378

Re: Ach ta propaganda!

;-DR^;-D

0/0
1.8.2010 17:45

kaktusak

Re: Ach ta propaganda!

Co má s islamizací Evropy Írán společného?

0/0
2.8.2010 0:20

pes Muki

Re: Ach ta propaganda!

Islam je proti Izraeli a  USA a Iran take. Tedy ma splecne cile se vsemi co se boji Izraele a USA

0/0
2.8.2010 1:02

Infidel

Re: Ach ta propaganda!

Izrael určitě neovládá zahraniční politiku USA. Múže se to tak zdát, protože ve většině věcí mají oba státy podobný názor, ale když dojde k nějaké neshodě, má USA vždy navrch.

To lamentování na naše média nemá cenu. Co se týče zahraničního zpravodajství zaměstnávají naše média téměř bezvýhradně jenom nezasvěcené překladatele, kteří jen přepisují, co jim přijde ze zahraničních tiskových agentur. Proto to vypadá, jako by byli se svými kolegy na západě v nějakém spiknutí. Dělají to ale naprosto bezelstně a ani neví, proč by na takovém přístupu mělo být něco špatného.

0/0
1.8.2010 14:40

alfmy

Re: Ach ta propaganda!

SHALOM windistreet, kritický článek o Izraeli asi těžko někdo napíše, jedině že by lhal. Izrael totiž není extremistický stát na rozdíl od rádoby Palestýny. Hloupost, že Izrael ovládá USA může šířit jen tupec. Činy islamistů nelze omluvit. Nemají zájem na klid v oblasti. Jediná možnost, jak dosáhnout klid je likvidace islámských extremistů. Irán ovládaný náboženskými fanatiky vyhrožuje vyvražděním Izraele a všech nevěřících - viz projevy jejich vrchního skřeta.!!

0/0
1.8.2010 17:32

Larry Matejka

Re: Ach ta propaganda!

Kritický článek o Izraeli se píše těžko, když 95% médií patří Americkým Židům, kteří se posledních čtyřicet let hlásí až na vyjimky k sionismu... To, že izraelská lobby ovládá americkou zahraniční politiku? Má minimálně významný vliv a paradoxně to škodí právě Židům. Je to citlivá, složitá problematika, ale je ji potřeba kousnout.

Jsem Goj, a tak je těžké pochopit některé souvislosti, ale jako původem Pražák mám k Židům velmi kladný vztah a mám mezi nimi i řadu přátel, které politika Izraele štve stejně jako mě... Dokud nepovolí některá tabu a mýty budou nesmyslně umírat lidé na obou stranách.

Zde je video s Benjaminem Netanyahu, kde říká, jak snadné je ovládat USA...

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=20199 Vždy jsem si myslel, že hraje tvrďáka před tvrdým křídlem vlastní partaje, ne je to v něm...

0/0
1.8.2010 19:37

pes Muki

Re: Ach ta propaganda!

"Mam mezi zidy radu pratel", to je Bereznevuv slavny vyraz, co jsi si privlastnil. Jinak, kdyz jiz mas mezi zidy takovy vliv, tak se spouste lidi nelibi, kam tu demokratickou stranu vedete.

0/0
2.8.2010 1:08

Larry Matejka

Re: Ach ta propaganda!

Pejsku pejsku... Za prvé nejsem Demokrat. Za druhé pravolevé paradigma? Dávno mrtvola.... Mít přátele neznamená mít vliv, nemusíte ho chtít mít... Pak i židé jsou pravicoví (William Kristol) nebo levicoví (Naom Chomsky) dokonce i vychcaní (Rahm Israel Emanuel)....  To že Demokraté dovedli Ameriku na pokraj totality, komunismu a ekonomického kolapsu? To nemá co společného s radikálními levičáky kolem Soetora ani s Rahmem Emanuelem, ale s globalizací...

0/0
2.8.2010 2:41

il1948

Re: Ach ta propaganda!

Matejka prestaň klamať !! Ako potom vysvetlíš hysterické útoky na Izrael všetkých svetových agentúr. To asi bude nejaká ďalšia židovská záludnosť že ??

0/0
2.8.2010 9:32

Larry Matejka

Re: Ach ta propaganda!

Vlastnictví Reuters nebo AP si dohledejte sám, máte-li pocit, že ty agentury nestraní Izraleli, potom by to bylo potřeba nějak vydefinovat...

...

Nemyslel jsem ovšem světové agenury, ale americká média... Takže polopatě:

Dovedete si představit že by Donald Graham připustil aby ve Washington Post otiskli  Alanu Hartovi článek s názvem dejme tomu: "Zionism -  The Real Enemy of the Judaism"???

0/0
2.8.2010 10:50

il1948

Re: Ach ta propaganda!

ak už sa to niekedy niekde udej tak práve v Amerike. Konkrétne k vašej otázke - Tá je absurdná už od podstaty. To je ako keby ste núkal "Lidovkám"  článok Socializmus - skutočný nepriateľ ČR. Tiež by vás s tím kopli do prd....

0/0
2.8.2010 11:25

Larry Matejka

Re: Ach ta propaganda!

Možná by stálo za to si od Alana Harta, který strávil v oblasti několik dekád něco přečíst... Ten problém spočívá v průmyslu Holocaustu, který v sedmdesátých letech rozjeli lidé jako Weisel... Ideologická interpretace skutečného nacistického holocaustu.... Najednou to začalo být intelektuálně v kurzu včetně sionismu, opravňovaného nadřazeností Židů i zbožštělým Holocaustem. .. A po těch čtyřiceti letech stojíme před skutečností, kdy musíme připustit nemalou pravděpodobnost preventivního Izraelského jaderného útoku proti Íránu.

Možná je už pozdě na otevření diskuze... Může se stát, že v brzké době skončí Židé nenáviděni celým světem kvůli Izraelským válečným zločinům... A v tomto ohledu je sionismus opravdu nepřítel judaismu, takže to téma mimo mísu není, jen při mediální masírce, která řadu let probíhá, je velmi těžko prodejné široké veřejnosti, dokud nebude pozdě...      

0/0
2.8.2010 12:21

zastavtekajky

Me osobne

Iran rozhodne neohrozuje. To se spis bojim, ze se v Praze pripletu do kulky agentum Mosadu.

0/0
1.8.2010 13:20

Veska - Milovník cenzora

Re: Me osobne

Vždycky mají vše pečlevě naplánované a Vy si myslíte, že udělají takovou obrovskou chybu a budou střílet na veřejnosti? Asi se moc dívate na MI.

0/0
1.8.2010 13:26

zastavtekajky

Re: Me osobne

ano, napriklad kyperska a norska cast operace Bozi hnev primo demonstruji pripravenost a profesionalitu!

0/0
1.8.2010 13:30

pes Muki

Re: Me osobne

A navic nevis, zda by te vzali kulkou mezi lopatky, nebo lopatkou mezi kulky.

0/0
2.8.2010 1:38

pes Muki

Re: Me osobne

Rika se tomu stihomanie

0/0
1.8.2010 13:27

sojkal

Mělo by být jasno

Pokud se neustále mele o atomových zbraních resp. snahy Iránu je mít a mlčí se o tomtéž u Izraele, tak je něco v nepořádku.

0/0
1.8.2010 13:01

pes Muki

Re: Mělo by být jasno

No prave. Nuklearni zbrane v rukou islamistu budou chranit i cesko pred Israelskym utokem

0/0
1.8.2010 13:35

Infidel

Re: Mělo by být jasno

Írán je na rozdíl od Izraele signatářem smlouvy o nešíření jaderných zbraní. To by na tom nakonec byl lépe, kdyby jako Indie(Které technologii pro výrobu jaderných zbraní USA doslova nutí), Pákistán(kterému USA při výrobě jaderné zbraně diplomatickou podporou pomáhali), nebo Izrael(s tichým souhlasem USA) žádnou smlouvu nepodepisoval. Mohl by pak pěkně všechny ty inspektory vyfakovat, jako to dělá Izrael.

Írán z povětšinou svoje závazky dodržuje a současně dal v minulosti najevo, že je ochoten podpořit vznik bezjaderné zóny na blízkém východě, která by zahrnovala i Izrael. Není to žádná ušlechtilost Íránu. Vzdát se jaderných zbraní za cenu, že je nebude mít ani nepřítel je dobrý obchod. Něco na způsob odzbrojovacích jednání za Chruščova, když bylo jasné, že se SSSR na USA nechytá. Je i v Českém zájmu, aby jaderných zbraní ve světě ubývalo.

0/0
1.8.2010 14:31

pes Muki

Re: Mělo by být jasno

Jsem uklidnen, pokud Iran podepsal nejake smlouvy, tak je jimi vazan a nemuze nic delat. Jeste jsen se chtel otazat, jak USA vnutili ty muklearni zbrane Sevrni Korei?

0/0
2.8.2010 1:11

Veska - Milovník cenzora

Blahopřejme USA

Jelikož jsem zastánce Západní demokracie, tak tohle USA totálně po**ali. Írán byl v 70tých letech vzorem demokracie, kde i ženy měli svá práva, opozice nebyla pronásledována a fanatici byli mimo společnost. Bohužel tehdejší Írán spolupracoval s Východním blokem a to se nelíbilo USA. Bohužel tím zlikvidovali podle mě nejpokročilejší, demokratickou zemi, co se v té lokalitě nacházeli.

0/0
1.8.2010 12:44

pes Muki

Re: Blahopřejme USA

Ja hned tusil, ze je za tim CIA. Proste americanum se nelibilo, ze je Sah prokomunisticky a mohl by zavest socialismus a navic jim vadilo, ze ma pratelske vztahy s Izraeli, proto ho svrhli

0/0
1.8.2010 13:30

Infidel

Re: Blahopřejme USA

Nejspíš je řeč o Brity a Američany připraveném převratu, kterým se zbavili v r.1953 demokraticky zvolenéhoprezidenta Mohammada Mosaddegha a dosadili svého oblíbeného diktátora. Írán možná předtím nebyl úplně vzorem demokracie, ale v jeho ústavě z r.1906 byl prostor pro postupný vývoj. Rozhodně byla méně islámská, než po revoluci. Mosaddegh se Britům/USA znelíbil, když se pokusil dostat pod kontrolu těžbu ropy, ze které do té doby profitovali hlavně britské společnosti. Ochranu před odvetou hledal pod křídly SSSR. Marně.

0/0
1.8.2010 14:17

3032

Re: Blahopřejme USA

Protože pamatuju Muhamada Rezu Pahlavího i všechny následující události, tak opravdu nechápu o co se tady někteří diskutující snaží.

Pevné nervy Muki, obávám se že tady vysvětlování nepomůže.:-P

0/0
1.8.2010 14:24

pes Muki

Re: Blahopřejme USA

No ale tenkrat to komousum nevyslo dostat tak velkou zem bohatou na ropu pod kontrolu SSSR, anglicane v to skutecne zabranili, coz je s podivem, tenkrat byl zapad se Sovetu jiz dost podelany, ze k tomu vzali odvahu. Jinak je legracini,, kdyz se tak sejdes s iranci, Jedni kritisuji ameriku, ze pomahala Shachovi a druzi jizase kritisuji , ze mu nepomahala. Shach byl zatim nejliberarnejsi panovnik v dlouhych perskych dejinach a to mu take zlomilo vaz. Nelze zavadet pokrokove reformy prilis rychle, lide to proste nesnesou.

0/0
2.8.2010 1:20

Larry Matejka

Je to démon, tisícenásobný satan a ztělesnění zla na zemi...

A ještě ke všemu popírač Holocaustu, křičí židovská média unisono.... Paradox je, že si do sedmdesátých let nikdo z dnešních vlastníků médií ani ostatních amerických Židů na holocaust nebo sionismus ani nevzpoměl. V průběhu let se z nacistického holocaustu, stal Holocaust ve smyslu nově objevené ideologie a náboženství a ideologickou interpretací původního holocaustu (Wiesel). Vznikl tak nejen výnosný "průmysl Holocaustu", ale i výborný vydírací potenciál izraelské lobby ve Washingtonu. V tomto duchu Mahmoud Ahmadinejad mluvil... A mluví tak i celá řada kritiků ze strany Amerických Židů (Chomsky, Finkenstein atd...) 

BTW: Nesvědčí to, že se zbavil části obohaceného uranu jen potvrzení toho, že íránský jaderný program je mírový? Ale neo-cons i izraelská lobby bude dál unisono zpívat Nuke Iran! Nuke them! Nuke Iran!  

Jako geostrategická válka vedená pro korporátní zájmy je nadcházející válka s Íránem pochopitelná. Ale ideologie, která ji ospravedlňuje je přinejmenším nechutná...

0/0
1.8.2010 12:34

Lady Humussprey

Re: Je to démon, tisícenásobný satan a ztělesnění zla na zemi...

Ano, na pojmech se dá vydělává majlant, stavět instituce a úřady. Myslím, že v současné době u nás je to "Rasizmus"

0/0
1.8.2010 15:59

Lady Humussprey

Článek silně připomínající ideové školení

Tenkrát byla přednáška na téma "Dva prezidenti a kdo je kdo". Lektor mimo jiné volal, "Podívejme na našeho prezidenta soudruha Husáka, jak je to vzdělaný člověk a v čem už v životě prošel a teď na Reagana, kdo to je? Je to héééérrec a komediand, nemá žádné vzdělání a zatímco náš prezident kdo"? Dramatická pauza a do ní někdo z davu basem poznamenal, "MUKL". Bylo po školení. Ano i mezi komunisty byli takovýto snaživkové a dělali straně ostudu. Tohoto soudruha se strana zbavila, když jednou zase ožralý přednášel a vypadla mu protéza, on si toho nevšiml, ale nikdo mu nerozuměl. Pozor rekaktoři, při takové snaživosti dopadnete stejně. Rv

0/0
1.8.2010 12:30

pes Muki

Re: Článek silně připomínající ideové školení

Ahoj. Proc se jiz nepodepisujes jako Medvedice?

0/0
1.8.2010 13:38

Milian Riedel

Vymazání Izraele

Ahmadínežád nikdy neprohlásil, že Izrael má být vymazán z mapy. Pouze citoval Chomejniho: "Tento okupační režim nad Jeruzalémem musí zmizet ze stránek času!" a nikoliv "Izrael musí být vymazaný z mapy" jak si to upravila média.

0/0
1.8.2010 12:23

pes Muki

Re: Vymazání Izraele

A jak si to zmizeni predstavujes?

0/0
1.8.2010 13:41

Infidel

Kdo si pamatuje prezidenta Chatámího?

Předchůdce Ahmadínežáda, prezident Chatámí se snažil Íránce a svět spojovat. Bohužel se mu ten svět odvděčil tak, že mu hlavně USA srali na hlavu a podkopávali jeho obtížnou pozici v Íránu.

Írán smířlivým postojem za Chatámího ničeho nedosáhnul. Teď je na řadě Ahmadínežád.

Jen tak pro zajímavost, Írán například za Chatámího vyhrál pro USA úvodní část války v Afghánistánu. Než se do toho vložil Írán, zmohli se Američani jen na neúčinné bombardování. Írán dodal Američanům potřebné informace a dal je dohromady se Severní aliancí.

Bohužel Američani falešně obvinili Írán z bombového útoku na Khobar Towers v Saudské Arábii. Dnes se ví, že za útokem stála Al-Qaeda a vyšetřování zmanipulovala Saudská Arábie, aby zamaskovala propojení členů vládnoucích kruhů s Al-Qaedou.

0/0
1.8.2010 12:16

tučňák na útěku

Re: Kdo si pamatuje prezidenta Chatámího?

Netušil jsem, že Chatámií ovládá stroj času, vzhledem k tomu, že Special Activities Division CIA začala působit ve spolupráci se Severní aliancí v ten samý den, kdy začalo bombardování a USSOCOM . Pozemní postup závisel jen a jen na tom, kdy se podaří zajistit dostatečnou logistickou základnu (např. začlenit novou techniku dodanou z Ruska). Ono projít nějakých těch 200 km území ovládaného nepřítelem k Mazar-E-Šarífu nějaký ten pátek trvá, zvlášť když se většina tvých sil musí přepravovat pěšky.

0/0
1.8.2010 12:39

Infidel

Re: Kdo si pamatuje prezidenta Chatámího?

Taliban byl přirozený nepřítel Íránu a Severní Alianci Írán dlouhodobě podporoval. V r.1998 málem šel Írán společně se spojenci ze Severní Aliance do války s Talibanem. V době, kdy tam Američani přišli bylo v řadách Severní Aliance nemálo členú Íránských revolučních gard a Írán byl hlavní zahraniční spojenec. Důstojnící revolučních gard fungovali jako poradci a jako expertům z války Íránu s irákem je připisována značná čast zásluh za dobytí Kábulu.

Když přišli v r.2001 na scénu Američani, nemohli Íránce minout. Dva týdny bombardování nepřineslo žádný posun severní fronty. Zde se odvolávám na výroky Chatámího z rozhovoru pro BBC, kde tvrdí, že to byl Írán, kdo přesvědčil Američany, aby změnili strategii a nechali Severní Alianci a jejich Íránské poradce určovat cíle a zpřístupnil Američanům Íránem nashromážděné strategické informace. Chatámí rovněž tvrdí, že prezidenta Karzaiho vybrali Američani na základě doporučení Íránu.

0/0
1.8.2010 13:26

pes Muki

Re: Kdo si pamatuje prezidenta Chatámího?

Takze Iran vrazdil afganske civilisty?

0/0
2.8.2010 1:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.