Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA týrají naše lidi. Drží je v díře, dýchají trubičkou, líčil Castro mládeži

Někdejší kubánský El Comandante Fidel Castro se zřejmě cítí mnohem lépe. Už poněkolikáté v poslední době vystoupil na veřejnosti. Tentokrát se setkal se zástupci kubánské komunistické mládeže a jeho projev odvysílala tamní státní televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Královna Medvědice LXXXVIII

Castro mluví pravdu

0/0
1.8.2010 23:28

čuk2gek

kubánský lid věnoval fildovi zánovní tepláky s pukem

za to že je krmí pípčovinami. Byla by to sranda, kdyby ti chudáci tam ovšem neumírali zaživa.

0/0
1.8.2010 23:13

rigel

Kubansti spioni

"Agenti se pokouseli dostat k vojenskym materialum".Ci byl ten "vojensky material"? Nebyl to tech kubancu z Floridy co jezdili na Kubu hazet bomby do tamnich hotelu?

0/0
31.7.2010 23:15

pes Muki

Re: Kubansti spioni

;-D To jue bajecne, seberes se s Floridy, jedes na Kubu a hazis tam bombama a nikdo si toho nevsimne. Kdo ti to nakukal?

0/0
1.8.2010 0:00

rigel

Re: Kubansti spioni

Cetl jsem o tom v Miami Heraldu.Ted si o tom muzes vyguglovat na "Cuba/hotel bombings 1997". Z malicku jsem si to nevycucal.

0/0
1.8.2010 3:34

rigel

Re: Kubansti spioni

Pravda, posilali na Kubu s tema bombama nekoho jineho.Sami na to ti floridsti kubanci nemeli cojones.

0/0
1.8.2010 4:40

pes Muki

Re: Kubansti spioni

No myslet si, ze kady, kdo je proti Castrovi nebi komunismu je srab,  je trochu naivni. Treba  Huberto Matos, ktery mel stejnou hodnost jako Castro se celou dobu revoluce vyznacoval odvahou Nevim zda na te Floride jeste zije

0/0
1.8.2010 6:26

Infidel

Re: Kubansti spioni

Taky že všimne. Právě díky dobré práci kubánských agentů v USA většina takových akcí nevyjde. Vězení jsou plná takových. U nás jim říkáme "dizidenti věznění totalitním režimem na Kubě".

0/0
1.8.2010 8:47

barbarosa1942

starej Fidel

je z tech hadicek a trubicek, co vedou k nemu a z neho, uplne v  haji.   Az jednou vypadne v Havane proud, budou ze spitalu rolovat cerveny koberec!

0/0
31.7.2010 20:13

Lady Humussprey

Re: starej Fidel

Až se totéž stane na Hradě, Klaus trpící nyktofobií to nezvládne.

0/0
31.7.2010 21:13

pes Muki

no jo

No a dopadenych ruskych rozvedciku se Fidel nezastane. Ani se nezmini, jak je mucili a co vse museli vytrpet. To je nevdek k nekomu co ho tolik let drzel u moci a cpal do nej miliony pomoci.

0/0
31.7.2010 18:57

Lady Humussprey

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Více než 150 Mexičanů zemřelo v překračování hranic do Arizony

MEXICO CITY, 30. července .- V prvních sedmi měsících roku, 154 Mexičanů zemřelo při pokusu vstoupit do Spojených států přes hranici s Arizonou, jak oficiální zprávy ukazují, zdůraznil dnes tisk Prensa Latina.

0/0
31.7.2010 21:09

pes Muki

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Ponecham na tobe vysvetleni, zda to byli normalini lide, kdyz byli ochotni jit dobrovolne do tak dabelske zeme, aby tam byli pronasledovani a muceni, a jejuich prava zadupana do zeme, pri cemz maji vedle Kubu, kde by meli svobodu a spokojenost. Poust je velmi nehostine misto a snadno se tam zabloudi a zemre. samozrejme, je to iiz zly umysl americanu, ze vedou hranici pousti. Pres to, ze nektere charitativni organisace, umistuji vodu a potraviny na nekterych mistech v pousti, kudy nejcasteji chodi ilegalni immigranti, pres to zase je videt zvrhlost vlady USA, ze tam neumisti pruvodce, kteri by je bres hranice bezpecne prevedli. Proste pro cecha vitajiciho ilegalniho prichoziho s mongolska ci muslimskych zemi, je toto pocinani nepochopitelne.

0/0
31.7.2010 21:30

Lady Humussprey

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Takže. Mexiko je stát s pravicovou vládou, která je přímo vina za chudobu svých obyvatel. Za druhé. Nejsou to političtí emigranti, ty by Kuby přijala, ale lidi, které žene do těchto zoufalých akcí ekonomická situace a útěk na Kubu, která je ostrov není ani pro dobrého plavce jednoduchý a navíc ti lidé mají tak na chleba v šátku. Proč je v Americe vyšší životní úroveň? Podobnou otázku kladli mnozí i Marxovi, proč v Anglii lid nevyvolává revoluci. Prostě každý americký občan nějak participuje na panství USA nad světem, ne že by měly výjimečné lidi. Já jen to dávám k porovnání s naší republikou, když naši hraničáři postříleli záškodníky a ilegály na hranicích. Byl to proti tomuto směšný zlomek a navíc tohle jsou lidi, které žene chudoba a ne vyčůranost jako u našich emigrantů.

0/0
31.7.2010 22:52

pes Muki

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

;-DJo je hezky!. A co jim vlastne ten Marx odpovedel?To si tam neuvedla..

0/0
1.8.2010 0:10

Lady Humussprey

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Ale Mlho! Přece to píšu. Že i prostí Angličani participují na tom, že byli nejmocnější země světa a půlka jim sloužila jako otroci. Drancovali, vraždili, vykořisťovali.

0/0
1.8.2010 1:11

pes Muki

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Aha. jenze to nerikal jenom Marx, to rikaji lide v africe, jak evropane zbohatli drancovanim, vykoristovani vrazdenim Afriky. Ale prosti cesi, prestoze si ziji stokrat lepe nez africane, vinu neciti, to mas pravdu. A anui se nechteji s africkym proletariatem rozdelit

0/0
1.8.2010 6:32

torvik

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Urbancova, ty mas novy nick??Sama si ve svych zvastech protirecis, je to zeme s pravicovou vladou, ktera vysava sve obyvatele, tak to jsou prece politicti emigranti a senilni Fidel by je se svou pokrokovou vladou a hospodarstvim mel prijmout jako politicke uprchliky.A u kdyz uz to davas do souvislosti s ceskoslovenskymi pohranicniky=vrahy, tak je opet velice interesantni, ze strileli sve vlastni obcany, kteri chteli tento vyspely socialisticky stat opustit8-o, ale Mexicani jsou naopak prece zabiti pri ilegalnim prechodu do odpornych imperialistickych USA odpornymi imperialistickymi Americany.Zapadonemecti a rakousti pohranicnici nase lidi nezabijeli, kdyz k nim utikali z toho naseho zadratovaneho raje.

0/0
1.8.2010 0:15

pes Muki

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

? kdyz nasi hranicari strileli ilegali na hranicich, tak to bylo dobre, nebo spatne?

0/0
1.8.2010 0:16

Lady Humussprey

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Špatné srovnání. Byla studená válka. Bývalí spojenci už vypracovávali plány na bombardování našich větších měst, chýlilo se ke konfliktu. Ano, v této atmosféře bránili naši pohraničníci svou vlast. BTW. Zajímáš se o politiku a koukám, že ti nahrazuji učivo. Radila bych ti a to se podivíš, spisy Edvarda Beneše, Demokracie dnes a zítra. Zajímavý byl i jeho vztah ke Gottwaldovi. Choval k němu velikou úctu a často byl Gottwald jediný, komu se svěřoval. Gottwald v ve svých spisech vzpomíná, jak mu Beneš ve slabé chvíli se svěřil ze svých pocitů z emigrace v Anglii. Pane kolego, tolik politické a morální špíny, kterou jsem v Anglii musel zažít, si ani neumíte představit.

0/0
1.8.2010 1:29

nazdravi

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Tak co tam lezou ilegalne! Zadna zeme to nepovoli, tak proc zrovna po statech se vyzaduje, aby se tam dostal kdo chtel ilegalne.A co dela mexicka policie s latinskyma ilegalama co se tam chteji dostat? kolik jich zabiji, o tom se nejak nechce mluvit.

0/0
31.7.2010 23:34

Mallinali

Re: Z mexického tisku. Ukázka americké humanity

Pepku, udělej kozu! :-)

0/0
1.8.2010 2:09

pes Muki

poznamka

No hlavni zajem ameriky, je aby Fidel jeste nejaky cas vydrzel. Posledni co potrebuji, je dalsi problem ktery by nastal po jeho smrti. Momentalne je tech problemu moc a Kuba by se pravdebodobne dostala do chaosu, protoze po tolika dlouhych letech,, kdy lide jsou zvylkli ze jim nekdo do detailu rika co maji delat by tezko zvladli nejaky okamzity pad diktatury a nastal by bordel a nutnost cpat tam miliardy dolaru.

0/0
31.7.2010 18:43

edcd96f7

Re: poznamka

Za prve si nemyslím, že by byla Fidelova smrt nějaký problém. Ale hlavně nechápu tu "nutnost" cpát tam miliardy dolarů. Jako by se snad zažilo, že Američané jsou tu od toho, aby někam cpali peníze, protože se to musí.

0/0
31.7.2010 21:24

pes Muki

Re: poznamka

Je  to problem. Pritoze je to tak blizko USA tak by nebylo dobre, aby tam byl nejaky chaos a kolik stalo zapadni nemce vychodni nemecko. jeste dodnes tam cpou penize. Podle meho nazoru by spise USA vyhovovalo pomale uvolnovani a pozvolna zmena.

0/0
31.7.2010 22:10

rigel

Re: poznamka

Kdyz to na Kube padne,stotisice kubancu se nalodi, preplavou na Floridu a padne Amerika.

0/0
31.7.2010 21:44

Lady Humussprey

Nádherně překroucená pravda.

Castro se při projevu k mládeži vůbec o těch pěti uvězněných nezmínil. vslovil cvé myšlenky a pocity o světě, kde miliony lidí jsou negramotní a mladí lidé jsou posíláni do válek a tam zabíjeni. O čem samozřejmě náš tisk cudně mlčí, že a Kubě studuje

125 amerických studentů medicínu, protože pro svou chudobu by na to v USA neměli prostředky. No a ti plus studenti z Bolivie napsali Obamovi dopis a prohlášení, které přisoudili v tomto článku, Fidelovi. Páni ídnesisti ničíte mně nick za nickem, ale já prostě nějak nezvládnu mlčet a tak vaším překrouceninám dělám korekturu pravdy.

0/0
31.7.2010 18:36

pes Muki

Re: Nádherně překroucená pravda.

Jo ty doby kdy Fidel platil za sovetskou pomoc krvi a zivoty kubanskych vojaku, ktere posilal bojovat za zajmy sovetu jsou davno pryc. Ted krome Chaveze mu zady nechce prispivat aby se jeho hospodarska situace nejak vylepsila. Zadny internacionalne citici komunista si nepreje, aby Kuba musela vracet ty milony co dluzi Cesku, ktere je bohate, ze si muze dovolit ty dluhy odepsat, jako dar, kdyby melo s Fidelem soucit. Je pravda ze situace pri studiu mediciny v USA, kdy se dava prednost mene kvalifikovanym cernochum pred kvalifikovanymi belochy ci asijci, je rasizmys a kazdy beloch, ktery musi jit studovat jinam, jen kvuli sve rase, vi, ze to by Fidel na Kube nedovolil.

0/0
31.7.2010 18:53

Mallinali

Inu

"...ani nevím, jestli tam mají světlo, jestli mají co jíst... nic." ...no k tomu se chce říct jediné, drahý Fidele - když o tom nic nevíš, tak o tom nemektej. ;-)

0/0
31.7.2010 16:12

Lady Humussprey

Re: Inu

??? 8-o

0/0
31.7.2010 18:39

Mallinali

Re: Inu

To umím taky podívej: ??? 8-o - a bez držení! ;-D

0/0
31.7.2010 18:45

Jedowatej

Re: Inu

Nechapu pointu, ty to snad vis?

0/0
31.7.2010 18:40

Mallinali

Re: Inu

No právě že ne - a proto tu nerozjíždím konspirační teorie a neblbnu ostatní včetně malých dětí jako papa Fidel nebo někteří z téhle diskuze. :-P

0/0
31.7.2010 18:44

Scarlett O Hara

No, a jak to teda je ? Drží je v té díře nebo ne ?

8-o8-o

0/0
31.7.2010 15:46

Infidel

Ano, drží je v "diře"

Díra "hole" se v USA říká samovazbě. V té jsou a cely prý mají špatnou ventilaci.

To je tak, když zapracují novináři z iDnes.

0/0
31.7.2010 15:58

edcd96f7

Re: Ano, drží je v "diře"

Předpokládám, že Fidel nemluvil anglicky, takže ta chyba v překladu nejspíš nevznikla na cestě mezi Fidelem a iDnesem, ale mezi americkým tiskem a Fidelem. ;-)

0/0
31.7.2010 21:26

Leninovo pravé ucho

Re: Ano, drží je v "diře"

já bych tomu i věřila. Tady dokážou fakt vše ;-D;-D

0/0
31.7.2010 21:31

on.

Kuba si USA nema co vycitat

A USA udelali chybu, ze Kubu vrhli do naruce SSSR.

0/0
31.7.2010 15:42

pes Muki

Re: Kuba si USA nema co vycitat

A Ceskoslovensko take.

0/0
31.7.2010 18:36

nazdravi

Re: Kuba si USA nema co vycitat

Je to pravda, ze Kuba pozadala prvne o pomoc USA. Ale ti o Kubu nemeli moc zajem tak se fidel obratil na Rusko.Fidel nas nemel nikdy moc v lasce, jenom nas vyuzival.

0/0
31.7.2010 23:55

Infidel

Údajné držení pěti kubánských agentů

Jaképak "údajné", když jde o známý fakt, který potvrzuje sám autor článku v závěru?

Kuba v r.1998 předala FBI důkazy, které usvědčovaly asi 40 kubánských emigrantů v USA z teroristických akcí proti Kubě. FBI odpověděla tak, že zatkla a k vysokým trestům odsoudila kubánské agenty, kteří monitorovali právě činnost teroristických organizací na území USA.

Jak kdysi slavně prohlásil prezident Bush 2. Ten kdo hostí teroristy, je sám terorista.

Od roku 1959 zahynulo při teroristických akcích vedených z USA více, než 3 tisíce lidí.

Nejznámější příklad teroristy, kterému USA poskytují azyl je Luis Posada Carriles. V r. 1976 se podílel na bombovém útoku proti letadlu kubánských aerolinek, při kterém zahynulo 73 lidí. V interview pro jednu americkou televizi se veřejně přiznal i k podílu na sérii bombových útoků proti síti hotelů na Kubě, při nichž v r.1997 zahynul i jeden v Kanadě žijící italský turista.

0/0
31.7.2010 15:26

pes Muki

Re: Údajné držení pěti kubánských agentů

No to, ze by si byl vazne presvedceny komunisticky agent, ktery je tak zasveceny do situace a do vsech tech akci ,jak se tu snazis ukazat? To tak leda v tve fantasii.

0/0
31.7.2010 19:04

Infidel

Re: Údajné držení pěti kubánských agentů

Teď nevím, na co narážíš. Vše je z veřejně přístupných zdrojů. Snad není žádné tajemství, že někteří Kubánci v exilu by rádi pomohli své rodné zemi na cestě k svobodě. Terorismus je pro tak ušlechtilý cíl přípustný a USA tomu mlčky přihlíží, nebo je v tom přímo podporuje. Invaze v Zátoce sviní byla jen jedna z mnoha takových dobročinných akcí.

0/0
31.7.2010 20:35

josnow

Senilita

jak vyšitá

0/0
31.7.2010 15:17

vtech

Re: Senilita

:-)

0/0
31.7.2010 15:21

Kocourek-69

No to objevil Ameriku

Agenti se v USA mučili odjakživa a zdaleka nejen ti co makali pro Kubu. Amíci mučí i obyčejné válečné zajatce. To nedělal ani Hitler.

0/0
31.7.2010 14:31

brezinka1

Re: No to objevil Ameriku

hitler je rovnou střílel

0/0
31.7.2010 14:32

Kocourek-69

Re: No to objevil Ameriku

Raději bych byl zastřelen nežli pomalu utýrán k smrti ve věznicích CIA typu Abu Ghraib apod

0/0
31.7.2010 14:38

doktor_bota_2

Re: No to objevil Ameriku

Náckové agenty, podezřelé i zjevně nevinné samozřejmě mučili, často bestiálním způsobem, následně je pak popravili. Ale chápu, že jako komunistovi je ti sympatičtější socialista Hitler, než USA.

0/0
31.7.2010 14:52

vtech

Re: No to objevil Ameriku

ale prosimte....

0/0
31.7.2010 14:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.