- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To si děláte prdel nebo co? Už jsem se smířil s tím, že to nebude tak bezvadné jak to prezentuje město, výrobce i DP. Aby to nedopadlo jak ty slavné nízkopodlažní tramvaje z bývalého ČKD, které nikdy nevyjely ... :D
Proč bude pražský DP vlastnin letos 50ks těkto tramvají, když není jisté, že ještě letos vyjede prototyp poprvé s cestujícími. Nepřipadá vám to trochu kupování "zajíce v pytli". ?
Nevěř všemu co si kde přečteš.
"Slavné nízkopodlažní tramvaje co nevyjely" budou asi RT6, ale musím tě zklamat, protože v Poznani a v Brně jezdí doteď a dokonce i v Praze narozdíl od 15T cestující vozily.
DPP rozhodně letos 50 ks vlastnit nebude, jednak protože na ně nemá peníze, ale hlavně je ŠT nestihne vyrobit.
To jen novináři mají všechno takhle nalajnovaný a drží se plánu zuby nehty...
kdopak z pražských radních je pražský patriot,vyleze z auta a jezdí muzeální T3,kam musí pamětnící jejich začátku lézt po čtyřech? Každý poslanec je buran, prosazující zájmy všeho možného jen nic pro Prahu. Všude se prohání nízkopodlažní,vypadá to spíše na bojkot,či sabotáž.
Zeptal jste se někdy starých lidí, čím rádi jezdí? Právě starou T3 s původním interiérem mají nejraději. Ano, tramvaj má schody, oni jsou zvyklí, jezdí tak celý život. Třeba poršešrot nesnáší, nedokáží pochopit, proč nemá tramvaj na čumáku dveře, nechápu lavici, nechápou úzké uličky, kde mají problém projít s holí a taškami. Mohu pokračovat busy. Opět, klasická stará karosa, spokojenost. Starý kloubák? Spokojenost naprostá, schody opět no problem, líbí se jim dostatek prostoru v místě, kde jsou dvě dvousedačky proti sobě - dokonce kvůli tomu lezou dozadu úzkými dveřmi. Teď si Praha pořídila nové sory a víte co? Bojí se sedět na sedačkách, které jsou na jakémsi poschodí.Špatně se jim z té sedačky slejzá, nechápou vícero dveří na přední části kloubového busu, nechápou sklápěcí sedačky. Chcete tyto lidi něco učit? Ne, oni se už nic učit nechtějí, pokud se chceme ohánět tím, jak starým lidem moderní prostředky MHD pomohou, měli bychom se jich na názor zeptat ...
na pristich 12 dni je predpoved nasledujici: pouze 4 dni bude 25 stupnu a vice z toho pouze 2 by melo byt zaroven slunecno. myslim ze je to klasicky priklad toho. proc se prazska MHD bez klimy obejde. Nerikam, ze cestovani ve vedru je pak prijemne, opravdu neni, ale ekonomicky je klima v praze nesmysl
Za to v jinych mestech se neobejdou, hmmm, dokonce ani v Rize ne...
Ale je mi to jedno, kupuju si auto... protoze behem cervence sem nemohl vubec nikam MHD jezdit, ... klima - dobre nastavena se vyuzije min. po polovinu roku... uz jednou jsem v zkolaboval v tramvaji, diky uz ne,... hlavne dejte do poradku silnice a postavte okruhy, at muzu i do centra....
to byl muj nazor take, ted jsem spise pro okruhy a podzemni komunikace a podzemni parkoviste, chci vice vyuzivat auto, je to sice drazsi, ale pohodlnejsi...
co nejvyšším komfortem,aby měli ti co jezdí bez placení pohodlíčko.Pamatuji jak kolem roku 1960 jezdily vozy,které měli otevřenou nástupní plošinu uprostřed vozu,nebyl velký problém za jízdy naskočit nebo vyskočit. V každém voze byl průvodčí,který si ohlídal vůz i pasažéry, aby všichni zaplatili a nic neničili. Až když se rozvinul socialismus,tak se začalo důvěřovat cestujícím a co ušetřili na průvodčích tak o to přišli na jízdném a věřím tomu,že dnes je to ještě horší.
při dnešní ceně práce by takový systém kontroly více stál nežli vynesl. rozídl by byl imho značný. Vždyť jen mzdové náklady na takového průvodčího by byly kolem 2000,- denně - kolik lístků by musel zkontrolovat aby se zaplatil? a o kolik by ty lístky museli podražit?
že jezdím autem a MHD jen pokud jde o život, tak mi to ani moc nevadí ..
Vaše slova by se měla tesat! Jen nějak nevím kam a do čeho....
Na DPP musí patrně třímat žezlo banda bezbřehých indolentů. Po debaklu s tramvají zvanou Porsche (který stál daňové poplatníky slušnou sumu) se vyrobil nový typ a zase bude bez klimatizace. To by přece mělo být jedním ze základních zadání od DPP. Nebo se mýlím?
No, nevím jak Vy, ale já bych za základní zadaní považoval zcela jiné věci, např. schopnost jízdy po Praze, klimatizace (na cca 3 týdný v roce) je taková třešnička na dortu.
Na klasickou T3 zatím zjevně nic nemá, spolehlivost, jednoduchost, škoda, že z nich při GO zmizely ty původní laminátově sedačky.
T3 je fajn, když v ní zrovna neletáš jak hadr na holi
od nás z vagonky studenky u ostravy. hlavně ,že tam azse zapomněli dát klimatizaci
vzhledem k tomu, ze vetsina lidi neumi s klimatizaci poradne zachazet, tak je to nejspis dobre
Kam Pražák stoupne...tam sto let tráva neroste....Nevím, zda je to velikostí Prahy....ale průsery jsou tam koncentrované....jen tak dál....daňový poplatníci ze všech koutů vám ty experimenty rádi zaplatí...