Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neonacističtí hackeři dali na web památníku Buchenwald hákové kříže

Internetové stránky památníku někdejšího koncentračního tábora Buchenwald napadli ultrapravicoví hackeři a web "ozdobili" nacistickými symboly a hesly. Také se jim podařilo vymazat některé dokumenty, včetně Knihy mrtvých - seznamu obětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pes Muki

vzpominka

."Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti." Adolf Hitler, oslava 1. máje v roce 1927

0/0
30.7.2010 7:54

Sladek

Sovetsky komunismus - levicovy socialismus

ma na svedomi vice zivotu nez nacisti - pravicovy socialismus, ale porad se tech zloradu bude nekdo zastavat, ba dokonce volit.  To je vysledek nevyrovnani uctu po sametovce, ale na to uz je ted pozde.  Nekdy si narod zaslouzi co ma.

0/0
29.7.2010 23:30

pes Muki

Re: Sovetsky komunismus - levicovy socialismus

A co bylo na narodnim socialismu pravicoveho. Spise nemel tolik casu. Kdyz se podivas na Leninovu politiku NEPu tak byla rozhodne pravicovejsi nez narodnich socialistu. Casem se to zmenilo, jenze cas meli v rusku, ale ne v nemecku tam dostali ti budovatele socialismu na zadek. Rozhodne mit stejne casu, tak povrazdili stejne lidi jako komuniste.

0/0
30.7.2010 7:58

Sladek

Re: Sovetsky komunismus - levicovy socialismus

Porad ale zustava fakt, ze v ramci socialismu jsou nacisti napravo.  Proto je media nazyvaji ultrapravice a zaroven pletou neznale v tom ze si pak mysli, ze nacisticka pravice a konzervativni pravice je jedo a to same.  V evrope totiz nemaji pravici stylu US proto socialisticka pravice - nacismus je proste nejaka pravice.  Je to strasny zmatek.

0/0
30.7.2010 22:42

Larry Matejka

Národní socialismus byl v podstatě levicový...

Byli to američtí korporátní socialisté, kteří dostali Hitlera k moci, financovali jeho válečný program a poskytovali potřebné technologie i základní suroviny jako vysokooktanový benzín pro motory Luftwafe (IG Farben - Standard Oil - Rockefeller)... Ale to jen naokraj... Všechny tyto články, a začíná jich být požehnaně, mají jeden účel. Totiž připravit publikum na generální souhlas s megacenzurou internetu, kontrolou a filtrováním toku informací. Svastika není nikomu nebezpečná, zato omezení, zrušení svobody slova a svobody projevu ano, jakkoli se nám líbí nebo ne. "Hacker", který napadne nějaké stránky porušil vlastnická práva, porušil autorská práva a měl by být dopaden a obviněn z těchto deliktů a nikoli ze svého politického názoru, jakkoli se někomu může jevit protivný... 

0/0
29.7.2010 12:15

Gorre

Re: Národní socialismus byl v podstatě levicový...

Nahlaseno, Kocab uz si s vama poradi, to by tak hralo..

0/0
29.7.2010 12:27

pes Muki

Re: Národní socialismus byl v podstatě levicový...

To ze Hitlerovi piomahali americti kapitaliste byla komunisticka propaganda, kterou tady papouskujes.

0/0
30.7.2010 7:46

Jan.Sochor

Stal jsem se vychovaným čtenářem iDnesu

Ptal jsem se jaká barva je pěknější? Hnědá nebo červená? Dnes můžeme mít vlastní názor anebo se nám pořád ještě musí líbit ta rudá?

Smazali mi to.

Tak se mi začala líbit rudá. Hnědá se mi už nelíbí. Stal jsem se vychovaným čtenářem a slušným uvědomělým diskutérem. Cenzor bude spokojený.

Rudá hesla. Rudá je in - hnědá barva out. Toto máme vyřešeno, tak pokračujme v diskuzi. Líbí se vám více modrá nebo oranžová? Zelená anebo žlutá. Teď jsem zcela v rozpacích. Nevím co je nařízeno, tak nevím která barva se mi smí a která barva nesmí líbit. To je ale situace?! Tak z toho by se jeden picnul.

0/0
29.7.2010 11:22

smějící se bestie

Re: Stal jsem se vychovaným čtenářem iDnesu

Napiš příspěvku v duchu té barvy. Který bude vymazán je ideologicky závadný.

0/0
30.7.2010 7:52

richu_ch

Koukám,

Ze už se tady extrémní levičáci mezi sebou řežou :)))

0/0
29.7.2010 10:27

Mirco1

Koukám, že se zde jako obvykle našel někdo...

... kdo v případě komunismu a nacismu omloluvá jedno druhým, lépeřečeno se snaží jedním zakrýt to druhé, jako by si normální soudný člověk snad MUSEL jednu z těch zrůdností vybrat, jen proto, že spolu čtyři roky bojovaly, když předím žily dva roky v naprosto dojemné shodě.

Zajímavé je jen to, že tentokrát tu onen představitel velmi slabého myšlenkového postupu hájí nacismus poukazováním na komunismus - obvykle tomu bývá naoak.

0/0
29.7.2010 9:58

pes Muki

Re: Koukám, že se zde jako obvykle našel někdo...

No oba dva systemy meli za cil vybudovat socialismus. Jenze se nakonec porvali, stejne jako rusti a cinsti komuniste skoncili jako nepratele, vietnamsti komuniste bojovali s kambozskymi. cina zacla preventivni hranicni valku se vietnamskymi komunisty. Proste v tabore socialismu nebylo souladu.

0/0
30.7.2010 7:50

Tomáš22

pocit beztrestnosti

No co, vždyť hajlující pseudovlastenci jsou státem chránění a moc dobře to vědí.

0/0
29.7.2010 9:11

nonick

Re: pocit beztrestnosti

...že nebrnkneš Tydlitátový? Nebo státnímu zástupci, vlastenče! ;-D

0/0
29.7.2010 9:22

Tomáš22

Re: pocit beztrestnosti

Máš nervy? ;-)

0/0
29.7.2010 9:35

nonick

Re: pocit beztrestnosti

jistě...;-) ale ty, koukám, nemáš soudnost! ;-D

0/0
29.7.2010 11:48

Fakyr

KOmunisti

Jsou 1000* horší ještě a přesto jsou legálníRv

0/0
29.7.2010 8:48

skalin2000

Re: KOmunisti

Obvyklý příspěvek nácka že?

0/0
29.7.2010 9:34

leather-man

Re: KOmunisti

Obvyklý příspěvek antifáka, že?

0/0
29.7.2010 10:12

pes Muki

Re: KOmunisti

Jako komunista by si mel se sodruhy co vyznavaji narodni socialismus a osvobozeni delnicke tridy od vykoristovani podporovat

0/0
30.7.2010 7:52

Brainwashingtonsban

Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

a viděli zubožené anemocné vězně, mezi nimiž bylo i mnoho Čechů, a krematorium s hromadami mrtvol, chtěli 300 zajatých essamanů rovnou postřílet z tankových kulometů! Zachránili je sami vězni, kteří se za ně u Američanů přimluvili! Tak aspoň Američani nařídili německému obyvatelstvu z širokého dalekého okolí, především z Weimaru, působiště největších německých spisovatelů a básníků J.W.Goetha a F.Schllera, aby povinně po 3 dny si museli prohlížet tábor aby na vlastní oči viděli ta zvěrstva, jež napáchala "nadřazená" německá rasa, kdysi nejkulturnější národ Evropy!!! :-/

0/0
29.7.2010 8:44

nonick

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

Škoda, že si nemohli prohlédnout zvěrstva v bolševických lágrech Gulagu, jež napáchala jiná "vyvolená" rasa  - to by jim nestačily ani 3 měsíce...:-/

0/0
29.7.2010 9:24

skalin2000

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

Obvyklý příspěvek nácka.

0/0
29.7.2010 9:35

Tomáš22

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

Není to nácek, je to jistě jen bojovník za čistou Evropu, který považuje nacisty za ochránce našeho národa před bolševickou hrůzou a koncentrační tábory má za pracovní tábory, kde těm "zlým žiďákům" konečně zabránili jíst bílé české děti. ;-)

0/0
29.7.2010 9:41

nonick

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

podívej se na tohle, moulo:

http://ziofascism.net/blog/wp-content/uploads/2010/04/nazionmetal.jpg

0/0
29.7.2010 11:54

nonick

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

?8-o  ;-D

0/0
29.7.2010 11:54

Tomáš22

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

Ano gulagy nacistická zvěrstva omlouvá. :-) Zvláštní, že komunisté, když je řeč o komunistických zvěrstvech, poukazují zase na nacisty. ;-D

0/0
29.7.2010 9:37

nonick

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

nacisti ty lágry už jenom okopírovali. :-/

Mimochodem - tady jsou jména bolševických vůdců v Gulagu - moc rusky nezní, co?:

Lazar Kogan...Naftalij Frenkel...Arno Soltz...Heinrich Jehuda... Matvej Bermann

0/0
29.7.2010 11:57

Brainwashingtonsban

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

Popírač, có?? Tak věz, že právě takoví jako ty sloužili u poravčích čet v suterénu buchewaldského krematória, kdy ranou do týlu popravovali ty bolševické "zrůdy". PS a nezapomeń to povědět i Američanům!

0/0
29.7.2010 9:57

nonick

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

;-D ale dyť to bylo prašť jako uhoď, ty "popírači" ;-D:

http://www.fpp.co.uk/bookchapters/WSC/WSCwrote1920.html

0/0
29.7.2010 11:52

nonick

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

http://ziofascism.net/blog/wp-content/uploads/2010/04/nazionmetal.jpg

to zíráš, co...?

0/0
29.7.2010 11:58

pes Muki

Re: Když 11.4.1945 osvobodili Buchenwald pattonovci

Ono to tak idilicke nebylo, ani ti americane nejake ty SS oddelali. jenze zly Patton ty protokoly znicil a tak je zachranil pred potrestanim.

0/0
30.7.2010 8:00

Kocka Domaci Angorka

mladi pitomci

tohle si fakt mohli odpustit

0/0
29.7.2010 8:30

johnymistr

Re: mladi pitomci

a co když ne?

0/0
29.7.2010 8:31

Brainwashingtonsban

A, nakonec se dovíme, že Hitler byl neuznaný

německý malíř! :-(

0/0
29.7.2010 8:22

nonick

Re: A, nakonec se dovíme, že Hitler byl neuznaný

Je zajímavé, že o jeho uznání či ceně jeho děl nerozhodl kunsthistorik, ale - výsledek války... ;-)

0/0
29.7.2010 9:27

pes Muki

Re: A, nakonec se dovíme, že Hitler byl neuznaný

Rozhodne to byl nepijak, nekurak, vegetarian a zdrzenlivy ve svem vztahu k zenam. Takze nakonec se najdou idioti co ho budou davat za vzor.

0/0
30.7.2010 8:03

Neregistrovany

No tak to lol

Nějací script-kiddies napadnou jistý web, a mávnutím kouzelného proutku jsou znich pobočníci Hitlera. Skoro bych si tipnul že to psal známý fašistobijec gazdík. Pro mě je to útok na web jakých se denně odehrávají desítky.

0/0
29.7.2010 8:04

criticafacilis

Re: No tak to lol

"normalni" lidi bez moralky, stejne jako ty?

0/0
29.7.2010 8:19

doktor_bota_2

Re: No tak to lol

Taky si myslím, že to byli "jen" provokatéři, nebo spíš provokatér, tak kolem patnácti let.

0/0
29.7.2010 8:30

mlčanlivý boban

Nie som špecialista, ale je to taký problém?

Veď by mali mať základ zazálohovaný, nie? Samozrejme ak by tam bola nejaká diskusia, tá by išla do kopru, ale inak by to mala byť otázka hodín, nie?

0/0
29.7.2010 8:02

Bouše

Re: Nie som špecialista, ale je to taký problém?

V tom určitě problém není. Daleko víc času (a peněz) si nejspíš vyžádá větší zabezpečení webu před dalšími útoky hackerů.

0/0
29.7.2010 8:25

garii v12.0

Re: Nie som špecialista, ale je to taký problém?

Diskuze se taky zálohuje, jde o lepení bezpečnostních děr.

0/0
29.7.2010 8:28

SSJS

Trestem

by bylo, kromě navrácení do původního stavu, den na bloku 11 v Osvětimi. Samozřejmě v těch kobkách.

0/0
29.7.2010 7:51

mountbiker

Tak to je hnus velebnosti

;-€

0/0
29.7.2010 7:49

babacek

Neonacističtí hackeři ...

Je to sice smutné, ale nejsou jediní kdo chce měnit historická fakta. Komunisté to dělali po celou dobu své působnosti a bohužel dnes si ještě mnoho lidí myslí, že jsou pravdivá.;-(

0/0
29.7.2010 7:46

SSJS

Re: Neonacističtí hackeři ...

Článek je o komunistech?

0/0
29.7.2010 7:50

Závist musí bolet

Re: Neonacističtí hackeři ...

Máte pravdu, z historického hlediska mezi nimi není rozdíl.

0/0
29.7.2010 7:51

SSJS

Re: Neonacističtí hackeři ...

Zkuste si něco přečíst z historie.

0/0
29.7.2010 7:53

Závist musí bolet

Re: Neonacističtí hackeři ...

Copak píšou historici o fašizmu, komunismu, neonacistech, popíračích holokaustu, kdo koho vraždil a proč.

Tak schválně.

0/0
29.7.2010 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.