Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Drobil vydal pravidla oblékání, zakázal trička a odvážné výstřihy

Jen co se ministr životního prostředí Pavel Drobil ujal svého úřadu, už vydal příkaz, jak se mají jeho podřízení oblékat. Rozhodl, že je nutné skoncovat například s obyčejnými tričky, sandály a nevhodnými výstřihy. Muži musí mít kravatu a košili, ženy halenky. Že by však byl s oblečením pracovníků v minulosti problém, ministerstvo potvrdit nechce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

huh

Ty uzavřené boty by mě tedy ...

Je to nehygienické. Nedá se na to aplikovat zákon o podmínkách na pracovišti?

0/0
28.7.2010 11:56

Scarlett from Scottland

to je na nic

když jsou všichni dobře oblečení, když jsou pak stejně moc nevoní........ :-/ ach jo. Jsem zastánce slušného oblečení, ale raději někoho v kraťasech, který používá antiperspirant a nesnídá cibuli nebo česnečku ;-D

0/0
28.7.2010 10:32

Podrazza

Ministr v županu

Pokud nemají nic důležitějšího na práci, je nasnadě takové ministerstvo zrušit.

0/0
28.7.2010 10:26

Worff

Jestli dostávají ošatné,

tak by to mělo být samo sebou. Jen se obávám, že žádné neberou a to pak může být problém.

0/0
28.7.2010 9:52

b.a.j.l.a.

prý bude zavádět na úřadech i lázeň

četl jsem o tom v učitelských novinách [>-]

0/0
28.7.2010 9:41

Scarlett from Scottland

no dobrý

tak doufám, že to zavedou i pro učitele, ať jsou aspoň v něčem příkladem ;-D

0/0
28.7.2010 9:36

tejuz

Re: no dobrý

tak co já měl vždy zkušenost, tak učitelky se oblíkaly celkem vkusně, podle svého věku, a učitelé taky nenosili nic tak extrémního, čím by nešli příkladem. Jestli jedinej výsledek školní docházky bude, že děcko bude umět uvázat kravatu a vyleštit si boty, tak to potěš koště.

0/0
28.7.2010 10:37

Krak

Re: no dobrý

Kdyby to bylo alespoň to...

0/0
28.7.2010 17:56

thunder-bolt

Drobil pochopil ministerstvo velmi rychle

Pan ministr Drobil pochopil problematiku ministerstva velmi rychle. Nevím kolik ze zde diskutujících skutečně tento úřad navštívilo, ale skutečnost byla taková, že úředníci tohoto úřadu ve své většině svým oděvem dávali dopředu najevo svou příslušnost k jistým hnutím a tím nonverbálně ovlivňovali projednávané věci. Jít na jednání do úřadu, kde se návštěvník "zvenčí" cítil spíše jako ve výcvikovém táboře aktivitů greenpeace, bylo ponižující a již předem navozovalo pocit předem prohrané věci. Věřím, že "odideologizace" tohoto ministerstva i jím řízených organizací bude úspěšně a hlavně rychle pokračovat.R^

0/0
28.7.2010 9:04

kuttna

Re: Drobil pochopil ministerstvo velmi rychle

Já už se začínám cítit jak za totáče. Ten, kdo je pro ochranu životního prostředí už zase začíná být označován za nepřítele lidu, dokonce i ze strany ministra životního prostředí. A podobně jako za totáče mu řada lidí ještě zatleská.

0/0
28.7.2010 9:35

kiv

Re: Drobil pochopil ministerstvo velmi rychle

Pokud Váš zaměstnavatel vyžaduje nějaký "dress code" máte pouze 2 možnosti: dodržovat jej nebo se  jít nechat zaměstnat jinam. Avšak bacha, i zedník dneska musí nosit firemní montérky a helmu a pokladní v tescu jejich plášť ...;-D  Tohle věčné české držkování a pocit, že vím sám všechno nejlíp a co se mi nelíbí tak označím za novou totalitu,  je značně srandovní  ....:-)

0/0
28.7.2010 10:36

johnymistr

naprostý souhlas

mimochodem, zcela jistě dostávají ošatné. Takový úředník, ale nejen on by měl mít určitou kulturu oblékání, stejně jako třeba profesor od gymplu počínaje. Košile, kravata, uzavřená obuv = úcta a alespoň trochu záruka slušného vystupování. Včera o tom hezky mluvil Špaček v událostech komentáříchR^

0/0
28.7.2010 8:56

kyk

Re: naprostý souhlas

R^

0/0
28.7.2010 11:20

Bouše

Tak, tak, burky na ně !

;-D

0/0
28.7.2010 8:54

hryhryhry

ze srdce jim to přeji a je to ještě moc mírné

mají teplá místečka,kde se rozhodně nepředřou a každý rok valorizované nadprůměrné platy, tak ať se snaží. Jaké jsou vlastně výsledky jejich práce? Nikde nic nevidím. A nejhorší mi připadá ta jejich tisková mluvčí jarmilka, ta by měla mít plastiku (pochopitelně za své). Ale mohu se mýlit a v tom případě se pokorně omlouvám.;-D;-D;-D;-D

0/0
28.7.2010 8:39

vokroj

Tak tohle by jim snad šlo,

ale jsou tu daleko důležitější věci k řešení, na které nemají ...

0/0
28.7.2010 8:30

John Rambo

USA nas vzor

proboha, nedelejte z toho u nas Ameriku, nebude dlouho trvat, a pivo na verejnosti se bude muset podle zakona pit jen s pytliku.

Za socace taky komousi narizovali vyvesovani vlajek na prvniho maje...

0/0
28.7.2010 7:56

ou_Jo

Drobil vydal pravidla oblékání....

...mám pocit, že onen pán se pořád neorientuje, kde pracuje...stále si zřejmě myslí, že šéfuje nápravně-výchovnému zařízení !! Rv

0/0
28.7.2010 7:53

ou_Jo

Re:Sorry, tady jsem střelil kozla....

...popletl jsem si tohoto upoceného zoufalce, který při TK málem zalezl strachy pod stůl, nebýt Bízkové, s dalším "géniem" Dobešem .....Rv

0/0
28.7.2010 7:58

opinen

Re: Drobil vydal pravidla oblékání....

Zaměstnanci ministerstva musí vypadat reprezentativně,ať je jakýkoliv režim.

0/0
28.7.2010 9:16

Scarlett from Scottland

Re: Drobil vydal pravidla oblékání....

no to by mě tak hlo, se hrabat např. někde v archivu v lodičkách a blůze 8-o

0/0
28.7.2010 9:37

johankaplicka

Chválím!!

V

0/0
28.7.2010 7:45

Tonda Brno

To musí být lahůdka

v tom tepličku, které bylo třeba minulý týden nosit uzavřený botky s ponožkama. To musí být na pracovišti pěkně husto a nebude to mezilidskými vztahy.

Leda že by tam měli všude klimu nebo to bude další opatření v rámci šetření, že se bude všude instalovat klimatizace, aby se úředníci neudusili.

0/0
28.7.2010 7:32

Marcellus

Je naprosto jasne..

ze v zemi, kde jsou modni zlociny na dennim poradku, se takoveto narizeni neobejde bez odusevnelych pripominek zarytych milovniku vytahanych, zapranych tricek a vietnamskych plastovych sedohruz v sandalech. :-P

0/0
28.7.2010 7:30

alicek7

Blbost, nic takového nařídit nemůže!!!!

Pokud tedy nehodlá to oblečení svím podřízeným platit jako uniformy. Může jen doporučovat, ale nic víc. Pak by to byla šikana.... Je vidět co jsou ty VV za individua. Nový maxidinosauři za pár dní co jsi přetáčej zákony podle svého.

0/0
28.7.2010 7:06

everlast1

Re: Blbost, nic takového nařídit nemůže!!!!

on je z ods

0/0
28.7.2010 9:43

kostej_

chválím

R^

0/0
28.7.2010 1:16

poberta

Re: chválím

dne pred vecerem aneb katastrofa podobna te na K19  se rychle blizi protoze my mame taky super vedeni ktery budou zachranovat zastupy tech co nic nezavinili

0/0
28.7.2010 2:20

Forrrest

Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

...měli vždy v popisu práce otravování ostatních lidí.

Zvolit si způsob oblékání (v určitých mantinelech, samozřejmě) by mělo být jedním ze základních práv každého člověka. Je to součást svobodného projevu. Navíc, velká část lidí se ve výše zmíněném oblečení necítí dobře, je jim v něm horko, cítí se stísněně, na nohách se dělají puchýře... takže to mj. nepříznivě ovlivní jejich prac. nasazení.

DrobilRvRvRv

0/0
28.7.2010 1:04

--Judith--

Re: Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

V padesátých letech minulého století se chodilo do Národního divadla v teplákách. Omlouvalo se to tím, že se nacvičuje spartakiáda. Líbilo by se vám to?

0/0
28.7.2010 1:25

Forrrest

Re: Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

Místo výkonu práce se nedá porovnávat s něčím, jako je divadlo. Kromě toho, do divadla jdu, protože tam jít chci (na rozdíl od práce), proto se rád přizpůsobím. Navíc, ani v divadlech většinou nejsou tak vadní, aby dělali problémy kvůli tričku a sportovní obuvi (stačí, aby byly nenápadné).

0/0
28.7.2010 1:39

Deleter

Re: Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

Milý chlapče, doby, kdy chodit do práce byla povinnost, jsou již dávno pryč...

0/0
28.7.2010 8:09

Forrrest

Re: Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

Pro slušné lidi je práce alespoň morální povinností. Pro mnohé další i existenční nutností.

0/0
28.7.2010 17:22

Albína

Re: Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

no tak od člověka, který chodí do divadla v tričku a sportovní obuvi se člověk nemůže dočkat slušného názoru, to bez pochyby...Rv

0/0
28.7.2010 8:53

Forrrest

Re: Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

Komentáře takto povrchních lidí neberu jako urážku, ale jako komplimentR^

0/0
28.7.2010 17:23

opinen

Re: Ultrakonzervativní byrokratičtí šašci

Záleží ,v jakém prostředí se pohybuju.

0/0
28.7.2010 9:19

--Judith--

Nic proti kultivovanosti, naopak.

Ale také je nutné dbát na odbornou stránku své profese, aby člověk v kravatě byl také dostatečně kompetentní, o čemž v případě pana ministra (z různých jeho vyjádření) mám jisté pochybnosti.

0/0
28.7.2010 0:37

johnny.w

a kravatu

nezapomenout pořádně dotáhnout, pane ministře...

0/0
27.7.2010 23:20

pletiplot

Uzavřený boty

Já bych ty uzavřený boty hezky poctivě nosil celý den, koupil bych si čínský fusekle z nějakýho polyfujtajblu a na schůzi bych se vždycky tajně zul. Kam se hrabou výstřihy! Tam by byli rozrušení všichni, nejen chlapi!

0/0
27.7.2010 22:09

Jan Borovička

Hnůj v hlavě,

ale hlavně, že mám sako a kravatu - to je zřejmě nové krédo ;-D

http://borovicka.blog.idnes.cz/c/148405/Ministerstvo-zivotniho-prumyslu.html

0/0
27.7.2010 22:00

DISK

Nevím, proč by nemohl existovat.....

...dress code na ministerstvu, ono je to spíše v "zemi smrdutých chlapů" ostuda, že takový předpis vůbec musí někdo vydávat. Jenomže to je složité v zemi, kde masový vkus určovali léta komunisti podle toho, co se jim vyrábělo nejlaciněji.

 Ale abych byl korektní, když jsme u toho outfitu - ministra si taky představuji hubenějšího a bez otřesné řídké bradky, která mu vůbec nedodává vážnosti.

 Uvidíme, do čeho jiného se pustí - zatím, zdá se, výsledky ještě žádné nemá. :-)

 

0/0
27.7.2010 21:09

mpes3

Re: Nevím, proč by nemohl existovat.....

Podle mě by se měl úředník na ministerstvu hodnotit hlavně podle jeho pracovních výsledků, nikoliv podle toho, jestli chodí v dřevákách či nikoliv.

0/0
27.7.2010 22:19

dpaja

Re: Nevím, proč by nemohl existovat.....

Blbovi to nevysvětlíš....;-)

0/0
28.7.2010 0:11

Deleter

Re: Nevím, proč by nemohl existovat.....

To se bohužel mýlíte. Pracovní výsledky jsou podmínka nutná, nikoliv postačující. Na koncert vážné hudby kupodivu ani účinkující, ani posluchači, nechodí v bezdomoveckém a to, představte si, sami od sebe.

0/0
28.7.2010 8:08

nnyky

Bude to dobrý ministr životního prostředí.

Již teď řeší hovadiny :-P

0/0
27.7.2010 21:00

ZTravis

Oficiální přezdívka

Navrhuji oficiální přezdívku pro pana Drobila.

Myslím, že jiná než "KOZEL" nepřipadá v úvahu! ;-D

0/0
27.7.2010 20:36

pletiplot

Re: Oficiální přezdívka

Drobil - není to ten ministr, který veřejně prohlásí, že ŽP nerozumí? Pak bych tu přezdívku ještě rozšířil: KOZEL ZAHRADNÍK.

0/0
27.7.2010 22:06

mpes3

Re: Oficiální přezdívka

Mgr. Kozel Zahradník !

0/0
27.7.2010 22:19

jonin

To je zase výtvor Mozku

Nóó, to je vidět, co pana ministra trápí na prvním místě.

A zůstalo nařízení jen na povrchu, nebo se vztahuje i na skrytější částí oděvu?

Rozlišuje se oblek od Hugo Boss(e), nebo to může být i made in Vietnam? A co se stane úředníkovi, který si pocintá oblek např. kafíčkem? Bezmilosti prouštěn??

Ufff toliko nezodpovězených otázek a přitom tak klíčových pro chod této republiky :-P

Nuže, pokud toto nařízení platí obecně a nejen pro lidi, kteří jsou 24x7 ve styku např s mas-médii, pak je vidět, že je pan ministr na správném místě;-D

0/0
27.7.2010 20:27

doakce

Kdy\ž

vidím někoho v kravatě kromě divadel a plesů tak si na to individium dávám velký pozor! ;-D

0/0
27.7.2010 19:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.