- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je všem známo a nedělá se nic. Co jsou v soukromých školách Platí : Za peníze v
Praze dům a kdo je má tak je řidičák hned. Pak se divíme , že je tolik mrtvých na
silnicích. Navíc vedoucí autoškol dělají kdejací takyučitelé bez patřičného vzdělání
to je další otázka. Někdy stačí vyučení a pobyt u SNB a už je z něj učitel autoškoly.
Tak to chodí v v naší zemi a na našich silnicích. Kdo s tím zatočí ? Nikdo.
že třeba systém, jež je v USA je mnohem lepší jak náš autoškolácký. AUtoškoly bych nechal, kdo chce, ať si tam chodí. Kdo nechce nemusí. Zavedl bych cvičiště - kde za poplatek se adept bez ohledu na věk apod. seznámí s technikou jízdy, ovládáním vozidla, školou smyku apod. Současně - mládě od 16 - 19 let může řídit vozidlo bez papírů v přítomnosti jeho rodičů - poručníka - učitele autoškoly - komisaře. Žádný normální rodič nechce , aby se mu ratolest za volantem zabila. Takto se děti vyjezdí a než sednou poprvé samy za volant vědí co to nese.
Takže podle mne otázka zní .....JAK JE ŘIDIČ PŘIPRAVEN NA PROVOZ NA KOMUNIKACÍCH ? NE za jak dlouho získal řidičák. Jestli sme byrokrati, kteří trvají na nesmyslech, pak dejme do zákona to, že řidičák se musí dělat 38hod 42 minut a 34 sekund. Mě spíš zaráží to, že pokud chci řidičák, tak musím do autoškoly. Já NIKDY do autoškoly nechodil, přesto mám řidičák A,B. Mám najeto za 33 let doodně přes milion a nikomu jsem nezlomil nehet , neodřel blatník, nerozbil blinkr. Autoškoly si podplatili poslance a zákon hovoří dnes jasně - chceš papíry ? musíš zaplatit předraženou autoškolu. Pěkný bordel made in CAJZL BANAS REPUBLIK
...co je v tom za problém. Pokud absolvent zná dopravní předpisy, tak je třeba zná a pokud to nebude kopyto na jízdy, tak to je jedno, jestli s ním jede komisař v tandemu nebo ne. Jakmile dostane řidičák, tak je z dohledu a co se děje potom už nikoho nezajímá. Přdpokládám, že skušební lektor je schopen poznat jakého řidiče má na výcvik....takže?...není to jen obyčejná závist?
na auta se to taky šulí kde se dá....málo jízd,profláklý varianty testů atd....
Ono se to dělo i v období 1992/1993, kdy jsem dělal řidičák... Jezdili jsme po dvou, každej pů hodiny a oběma se nám psala hodina.
Se musím chechtat kecům o nosnosti motorky - jsem dělal papíry na moto a normálně jsme to s učitelem (tipuji, že dohromady jsme těch 190 kg měli) brali do docela dobrých kopců a bez problémů. Holt, musí se investovat a ne jen blbě žvanit. A komisař byl ještě o takových 20 kg těžší, než učitel. A taky to šlo, sedl si ke druhým řidítkům a bylo to v pohodě, za provozu a bez okecávání a natažené ruky.
Taky mě těch 190 kilo nosnosti překvapilo. I padesátka skůtr co mi stojí v garáži má nosnost tuším 220 nebo 230. Je to padesátka, takže ve dvou to do kopce moc netáhne. Ale spíš by bylo divný kdyby jo :-D.
Aféra s rychlími řidičáky nekončí Liberce, zkoušky sesidí VŠUDE Vím z vlastní zkušenosti...
klasika, jízdy na mašině jsem si odjezdil, zkušební jízdu na papír jsem sám objel nějakou halu na dvoře, kde mě komisař ani neviděl.. pokud řidič není blb, tak nehodu neudělá, zkušenosti se získají jen z praxe, né v autoškole, tak co vlastně řeší?
ovládání auta, kde je volant a kde brzda nic víc. Každej kdo to takto hrotí je buď pitomec nebo pokrytec.
A ty jsi hlupák, když chceš na silnice pouštět mladé a nezkušené bez dovedností. Až ti jeden takový zpřeláme na přechodu nohy, tak se budeš divit.
´´ Dík ´´ nekvalitní výuce bude přibývat mrtvých motorkářů. Někomu to dokonce i udělá radost jak mnohdy vždy čtu ty hloupé příspěvky na jejich adresu.
1) 55% smrtelnych nehod motorkaru neni zpusobenou vinou motorkare
2) ma silnici umirali hlavne majitele supersportu (nikoliv choper nebo scooter) takze je to predevsim o mentalni a socialni vyspelosti ridice, ne o tom ze by nemel zkusenost.