- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nerozumim, proc be mel vrtulnik odletat s nakjladakem. Ackoli je prekvapujici, ze se stal kamion nepojizdny v dusledku takove kolize, to tam nemohl ridic pockat na odtahovku???????
Chápu, že zraněný by měl dostat co nejdříve 1. pomoc. Ale na to by stačila 1 sanitka, k čemu byla ta druhá a vrtulník ? Ptám se na čí vrub jdou ty dva zbytečné výjezdy
Osobně si myslím že tomu prd rozumíte, takže bavit se o tom jestli bylo nutné volat vrtulník nebo ne bych nechal na lékařích.
Předevčírem ráno jsem jel na Zličín a cyklista u pravé krajnice mi tři metry před haubnou odbočil doleva - ležérně dal znamená až v momentě, kdy byl ke mě už skoro otočený levým bokem / měl jsem už pár metrů vyhozený blinkr, že ho předjedu/. Měl štěstí, trouba - je tam devadesátka, já jel jen sedmdesát - trochu jsem nějakou křivárnu čekal, někdy mám pocit, že si kolaři o nehodu vysloveně říkají.
Cyklistu u Lysé nad Labem srazil náklaďák, letěl pro něj vrtulník.....a kam mel vrtulnik s tim nakladakem letet? A CO MA LET VRTULNIKU SPOLECNEHO SE ZRAZENYM CYKLISTOU???????
nejlepsi cyklisti jsou kdz jedou po silnici (s malym deckem) a vedle silnice vede cyklostezka. nebo kdz najizdijo z vedlejsi cesty na hlavni a vubec je nezajima ze po hlavni jede nakladak ( pravym kolem po krajnici, levym po stredove care) no mel chlapec stesti ze nic do protivky nejelo a dostal to jenom pozickou
http://mostecky.denik.cz/nehody/auto-srazilo-chlapce-na-kole-musel-pro-nej-prilete.html
Ale asi se o tom psát nebude, protože podle diskuzeza to může nedotknutelný.
pro koho letěl - titulek připouští dvojí výklad...
To místo znám. Most u Lysé je jediný silniční mezi Nymburkem a Brandýsem n. Labem (nepočítám most R10, pro cyklisty nevhodný). Na mostě u Lysé jsou po obou stranách chodníky oddělené v celé délce mostu konstrukcí, na chodník směrem od Lysé ten cyklista zřejmě mířil. Jinudy Labe přejet nemohl, pokud nechtěl zdržovat silniční provoz.
Ten řidič iveca měl prostě počkat, dokud cyklista manévr nedokončí, a neměl se cpát dopředu jako blb. Mnozí, ovšem ne všichni řidiči náklaďáků jezdí jako vepři. Vůbec jim nepřijde, že na kole před nimi jede lidská bytost. Běžný obrázek: pátek odpoledne, silnice R4 směrem na Písek. Několikakilometrovou kolonu vede chcípácká Avia. Myslíte, že zastaví a pustí ty stovky osob. aut před sebe? Policajti nikde.
Stojící kolona aut se v 18 hod. 20 táhla až k Lysé, po chvíli čekání jsem musel otočit a jet přes Milovice (které od odchodu ruských okupantů vzkvétají) a Benátky n. Jiz. do Prahy. Pokud by někdo chtěl jet z Lysé rovnou na Benátky, varuji, je tam objížďka.
Jak může cyklista odbočovat na chodník? Ma kole tam nesmí a kdyby ho vedl, tak už je to chodec...
To, že se něco "nesmí" neznamená, že to tak téměř každý nedělá. Být cyklistou v silničním provozu je občas peklo a bez vhodného střídání role cyklisty na silnici a cyklisty na chodníku bych se neobešel. Pořád lepší porušovat nějakou připrdlou vyhlášku než se ohrožovat na životě. Na chodníku se samozřejmě chovám maximálně opatrně a předvídatelně. Mimochodem, policisté to většinou tolerují a kdyby mě snad chtěli zastavit, tak jim ztropím takový bengál, že se budou divit! Bezpečnost především!
a jezdím každý den na kole hodku a půl,ale tam ,kde auta téměř nejezdí
hoďku a půl? To toho ale moc nenajezdíte, tak 30km, ne? Ono pokud byste chtěl jezdit "odněkud někam", tak se často bez jízdy v hustém provozu neobejdete