Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto srazilo na přechodu dva muže. Řidič ujel, prý ho napadli svědci

Na přechodu pro chodce v pražských Dejvicích srazilo auto dva muže. Oba sedmatřicetiletí chodci skončili se zraněními v nemocnici. Řidič černého vozu Opel Tigra z místa nehody ujel, policie po něm pátrá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IPES

hmm zase noviny

Zbytečná diskuze - zranění jsou lidé co znám. Rozvášněný dav byl jeden člověk, který nehodu viděl, a lynč byla jedna facka poté, co mladík drze tvrdil že jel akorát 60. Tak si to nechte zpátky - už na novinkách byly šílené konstrukce.... samozřejmě jednu výchovnou na místě zasloužil, nehledě na to, že zraněným nabízel prachy stylem "tak kolik chcete"... stačí??

0/0
25.7.2010 11:41

sdsa

Re: hmm zase noviny

jedna facka = trestny cin vytrznictvi.

0/0
19.10.2010 0:52

peepa-007

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Dobře, ale to chcete, aby rozvášněný dav v takové situaci ohledal vůz, změřil brzdnou dráhu, vyslechl očité svědky a pak vynesl "spravedlivý" rozsudek??? To jste v podstatě protipól agresivního řidiče - přejete dotyčnému nakládačku a přitom se může dodatečně ukázat, že byla míra provinění nižší než 100%. Třeba.

Toho včerejšího řidiče se nezastávám a máte pravdu, že se měl přihlásit. Ale s lynčem na místě prostě absolutně nelze souhlasit.

0/0
23.7.2010 15:30

Moše Dajan

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Navíc bych se obával, že někdo v tom davu se schová za jeho anonymitu a přežene to.

0/0
13.8.2010 9:58

skalin2000

Mlaďas předpokládám

Na výletě v Praze Rv

0/0
23.7.2010 13:07

babacek

Auto srazilo na přechodu dva muže.

Copak si nezasloužil pořádnou nakládačku ?  

0/0
23.7.2010 10:11

doktor_bota_2

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Ne. Od trestání máme soudy.

0/0
23.7.2010 10:19

babacek

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Pokud soudy pracují nekvalitně mnohdy liknavě tak nic jiného nezbývá.

Ono pořekadlo ,, Nač si platit drahého advokáta když lze koupit levnějšího soudce´´ nevzniklo náhodou. :-)

0/0
23.7.2010 10:32

citrónová šála

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

R^ lynčování nebrat

0/0
23.7.2010 13:01

peepa-007

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Představa, že se stane cokoliv, za co nebudu moct (závada na vozidle, někdo mě drcne apod.), vlivem toho poškodím někoho jiného a dav přítomných to se mnou "rovnou vyřídí", je děsivá. A ještě děsivější je, že to schvalujete i teď, kdy nejste zatížen emocemi...

0/0
23.7.2010 11:04

babacek

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Drcnout, selhání na vozidle apod. je něco jiného něž být nepozorný a porazit dva chodce na přechodu jako by šlo o kuželky a ne chodce.

A pokud ujel z důvodů které uvedl dost dobře mohl dojet na nejbližší oddělení policie a věc oznámit. To neudělal a tak žádná omluva zde není. Souhlasím s tím z prostého důvodu neboť mnozí agresivní řidiči by rozhodně měli větší respekt s davu který jim nabančí než ze soudního procesu který je i za usmrcení a útěk schopen dát podmínění trest, tedy vlastně výsměch pro pozůstalé!;-€

0/0
23.7.2010 15:16

peepa-007

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Dobře, ale to chcete, aby rozvášněný dav v takové situaci ohledal

vůz, změřil brzdnou dráhu, vyslechl očité svědky a pak vynesl

"spravedlivý" rozsudek??? To jste v podstatě protipól agresivního řidiče

- přejete dotyčnému nakládačku a přitom se může dodatečně ukázat, že

byla míra provinění nižší než 100%. Třeba. Toho včerejšího řidiče se nezastávám a máte pravdu, že se měl přihlásit. Ale s lynčem na místě prostě absolutně nelze souhlasit.

0/0
23.7.2010 15:34

babacek

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Dav vás jistě nechá nepokoji pokud půjde o plechy apod.

I mě srazilo auto ( rok 2003 ) na přechodu které navíc nerespektovalo značku STOP vyjelo z vedlejší na hlavní kde jsem v tu chvíli přecházel. Také chtěl ujet když zjistil, že jsem dokázal vstát, ale nějací mladí lidé mu zatarasili cestu jiným vozem a přivolali záchranku a policii. Dík tomu se zavčasu zjistilo na CT, že mám vnitřní krvácení. I dnes duchapřítomnosti ´´ davu ´´ děkuji. V

0/0
23.7.2010 15:44

Morrison

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Podle mého je tedy velký rozdíl mezi tím, když dav pomůže zadržet možného pachatele a tím, když se jej rozhodne i potrestat.

0/0
18.10.2010 22:13

babacek

Re: Auto srazilo na přechodu dva muže.

Pokud se dav vžije do role soudce i kata stane se následně jedno, že někteří tak skončí sami ve vězení.

0/0
19.10.2010 7:54

Ahasver

mhmm

Nepojištěnej... Rv

0/0
23.7.2010 9:27

opportunity

Tenhle syčák

chtěl taky ujet, ale prý mu lidi zahradili cestu:

http://mostecky.denik.cz/nehody/auto-srazilo-chlapce-na-kole-musel-pro-nej-prilete.html

Jenom aby nebyli světci stíhaní pro rasovou nesnášenlivost.

0/0
22.7.2010 22:30

Kulmofén

Re: Tenhle syčák

máte pocit, že v Mostě řídí jen cikáni? 8-o

0/0
23.7.2010 9:27

MissKim

jojojo

přesně na tomto přechodu, kde se nehoda stala, jezdím téměř denně. Pokaždé si říkám, že tam musí někoho srazit. Většina řidičů si neuvědomuje, že je zde přechod, jezdí velmi rychle a riskují. Nejčastěji je vidět, jak jeden řidič pouští chodce, ale protože jsou tam dva pruhy, to druhé auto jede vesele dál a to, že ten první řidič zastavil, aby chodce pustil, už neřeší. Je to tam dnes a denně. Pokud se toto nevyřeší, nejspíše se stane nehoda další. Btw..... rozhodně se tak nestalo poprvé.

0/0
22.7.2010 21:56

hugohuhu

Šmahem poslat řidiče pod gilotinu je blbost

v případě, že banda rozezpívaných Mikešožroutů se potácí vozovou silnicí a sahají po kudlách když do nich drcneš...

0/0
22.7.2010 21:21

Mustafa

No

no já nevim. Kdyby mi, byť na přechodu vběhla pod kola skupinka 37 letých cikánů a ty co bych nesrazil mě chtěli lynčovat, tak tam taky nezůstávám a odjíždím. :-)

0/0
22.7.2010 21:02

maarekz

poslat ho sedet

ten ridic je pekny prace a ho..o,to se nedela

0/0
22.7.2010 20:59

wrah

Re: poslat ho sedet

Ehm, vy byste se dobrovolně stal hostem na lynčování?

0/0
22.7.2010 21:44

quesh

Re: poslat ho sedet

Kdyby řidič dodržoval, to co má, tak nikoho nesrazil a nemusel se obávat lynče.

0/0
22.7.2010 22:10

JanP

Re: poslat ho sedet

Kristepane, a za nepozornost je teda lynch zasloužený? To jistě ne, spíše byste zasloužil Vy!

0/0
22.7.2010 22:18

__Radin__

Re: poslat ho sedet

on si nic jiného nezaslouží. R^

0/0
23.7.2010 8:10

Chytry.Kocour

to je zas text :-(

Kolem šesté hodiny večer se policistům podařilo auto najít, řidič v něm ale nebyl. tak  je snad jasné, že řidič se šel někam schovat. a nebude sedět v autě do té doby než ho poldové objeví...

0/0
22.7.2010 20:41

Thorough

Re: to je zas text :-(

Proč konkrétně je to jasné? Protože si to myslíš?

0/0
23.7.2010 2:24

Kulmofén

Re: to je zas text :-(

má pravdu. ta věta je logická, ale naprosto zbytečná a hloupá. Dá se použít např.: Policisté v šest večer objevili opuštené poškozené auto.

0/0
23.7.2010 9:30

Velmi prolhaní novinaři

To je absurdní

0/0
22.7.2010 20:40

Psaní_jako_forma_extremismu

do prkeny vohrady, to byl namatenej ci co?

;-€:-/

0/0
22.7.2010 19:54

HLNOCD6

Re: do prkeny vohrady, to byl namatenej ci co?

jak vis ze to byla jeho chyba? Uz jsem zazil zenskou co mi na svetelne krizovatce vlezla pred auto a jeste nadavala, ze je preci na prechodu a ma prednost. Zazil jsem cloveka co stal zady k prechodu, z niceho nic se otocil a vlezl pod autobus.

0/0
22.7.2010 20:29

Psaní_jako_forma_extremismu

Re: do prkeny vohrady, to byl namatenej ci co?

nevím jestli to byla jeho chyba nebo nebyla. MÁ REAKCE BYLA NA TO ŽE UJEL.:-/ I kdyby ho bičovali, tak neměl ujíždět. X

0/0
22.7.2010 20:35

HLNOCD6

Re: do prkeny vohrady, to byl namatenej ci co?

no to rozhodne nemel

0/0
22.7.2010 20:36

barbud o

Re: do prkeny vohrady, to byl namatenej ci co?

... před přechodem zastavil náklaďák aby pustil chodce. A ten chytrák ho předjel a chodce sestřelil ...

0/0
22.7.2010 20:38

Cofola

Jak ho napadli?

Fyzicky nebo verbálně? Té druhé variantě bych se vůbec nedivil.

0/0
22.7.2010 19:38

HLNOCD6

Re: Jak ho napadli?

kde je prosim receno, ze kdyz auto srazi chodce na prechodu, je to vzdy vina ridice

?

0/0
22.7.2010 20:30

Velmi prolhaní novinaři

Re: Jak ho napadli?

Je to napsáno v tom "srazí chodce na přechodu". Přechod je vždy vyznačené místo, jak je známo chodci mají přednost a řidič tedy před každým přechodem musí této skutečnosti přizpůsobit rychlost a styl jízdy. Jiná situace je, když mu tam náhle chodec vběhne tak, že řidič už nemá šanci zareagovat, ale to pochybuju, že byl tento případ.

0/0
22.7.2010 20:45

habr

Re: Jak ho napadli?

Máš to popletený. Chodec sice má jakou  si přednost, ale také mnoho povinností. Mezi ně patří dát zřetelně najevo, že chce přecházet, za další, že nemůže vstupovat před vozidlo které je již u přchodu blízko a také chodci mají přecházet ve skupinách, tedy mají počkat až jich bude víc aby se necourali po přechodu  jako parlamentní poslanci na hlasování.

0/0
22.7.2010 21:09

akvilopd

Re: Jak ho napadli?

Možná by se hodila u každého přechodu čekárna ? Rv

0/0
22.7.2010 21:23

hbf

Re: Jak ho napadli?

Řidič je povinen umožnit chodci přejít a to i zastavením vozu. Někdo mu tam neočekávaně vlítnout může, ale většinou je to tak, že řidič jede před přechodem normálně 50 km/h (v lepším případě) a chodců si vůbec nevšímá, případně vidí-li před zebrou někoho stát, tak ještě trochu přidá, aby bylo jasno, kdo je pánem asfaltu.

Přecházení ve skupinkách jste vyčetl odkud?

0/0
22.7.2010 22:22

PIsa.lek

Re: Jak ho napadli?

> Mezi ně patří dát zřetelně najevo, že chce přecházet

A o téhleté povinnosti se píše v kterém paragrafu Zákona 361/2000 Sb.???

0/0
23.7.2010 21:44

medved_cz

Re: Jak ho napadli?

V zakone. Tam je napsano, ze ridic musi k prechodu prijizdet takovou rychlosti, aby byl schopen zastavit. Z tohoto prikazu neexistuje vyjimka, takze pokud nema ridic v aute kameru, tak je to vzdy jeho vina. Protoze se vzdy predpoklada, ze chodec neni sebevrah, aby skocil pod kola - a vyvratit to muze pouze ten zaznam.

0/0
23.7.2010 9:24

Anonym152

Njn

A navíc toto jasně ukazuje, že všem řidičák do ruky nepatří. Ale bohužel dostane ho kde kdo, třeba i psychicky labilní člověk, který má tendenci si svoje mindráky řešit za volantem... Nemyslím to zrovna tohoto řidiče, ale už podle mě není ani moc v pořádku, že mají řidičák lidé, který v těchto situacích jednají takovým způsobem...

0/0
22.7.2010 18:52

Bubrak

Re: Njn

Tezko to posoudit, me dnes vlezl chodec do cesty kdyz mel sam cervenou na prechodu. A nestalo se mi to poprve.

0/0
22.7.2010 19:02

Anonym152

Re: Njn

Jo to jo. Ale držitel řidičského průkazu by měl být podle mě připraven i na to, že se tato situace může stát a patřičně se u toho i zachovat - to znamená nepanikařit, nehysterčit a neujet... A kdo toho není schopen, tak už je nebezpečný, aby řidičák měl. Nemusí se něco podobného stát ve městě kde ho zastoupí kolemjdoucí a zachrání někomu život...

0/0
22.7.2010 19:06

Bubrak

Re: Njn

na nektery veci clovek nemuze byt pripraveny, zvlast kdyz ma ridicak kratce. samozrejme to neomlouvam, jen to tak nejak 'chapu'.

0/0
22.7.2010 19:18

Anonym152

Re: Njn

Problém je, že se neposuzuje v autoškolách způsobilost atd... A neškolí na krizové situace...

Auto může být v mnoha případech jak zbraň a tu každému taky nedáji...

0/0
22.7.2010 19:24

net.Xtreme počtvrté

Re: Njn

Autoškola je nedostatečná příprava...podle mě by to chtělo po třeba roční zkušební době nějaké tvrdší přezkoušení a nebát se někomu nedát řidičák...

0/0
22.7.2010 19:59

HLNOCD6

Re: Njn

vsak pripraven sem, vozim s sebou vzdy mokrene ubrousky abych mohl utrit auto. Kdyz ti nekdo vleze na cervenou pod auto, tak mas opravdu jen malou sanci, ze stihnes dostatecne rychle zareagovat

0/0
22.7.2010 20:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.