- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc jsem mu z počátku nefandil,ale pomaličku měním názor
Tak nejak bych si predstavoval skutecneho ministra ZP ve smyslu ZP pro lidi a ne lidi pro ZP. Jsem jen zvedat, do jake miry se mu to podari proti proudu EU. Ale drzim palce.
Já mu nevěřím. Z jednoho prostého důvodu: chce prý ministerstvo zprofesionalizovat a sám přitom není profesionál.
Není sporu o tom, že mimo několika obětí, u kterých víra v ekologii přerostla do fanatismu(stejně jako v jiných oborech vč.církvích) každý dospěl k závěru, že populista Bursík, který si tento obor postupně osedlal napáchal tolik škod, že by měl být souzen za miliardové ztráty státu i občanů. Sojí i za nehorázným nesmyslem ohledně výkupních cen ze slunečních elektráren, což způsobí naši občanům nejdražší elektrickou energii. Nový ministr by si měl dát prioritu pokusit se napravit důsledky v součinnosti s celou vládou. Také výstavba dálnic by se měla rozjet pomocí evropských fondů, privatizace výstavby i úvěrů. Vžda když jedu po brněnské dálnici skřípu zuby, proč již dávno nebyla propojena severní větví Olomouc s Hradcem, která by ulehčila hlavní dálnici a zrychlila by prpojení Severní Moravy s Čechami i Prahou. Zatím původní termíny jsou každým novým vyhlášením odsouvány již o cca 10 let. Zatím co v Německu o dálnice motoristé zakopávají , u nás je problém postavit 10 km/rok.Prý krize??
Tak jezděte do Brna vlakem a nebudete muset skřípat zuby :-) Tohle myslím vážně tak napůl, D1 je tragická a dokončení dálniční sítě (s prvky šetrnými ke krajině a migrujícím organismům) nutné. Co ale myslím vážně, že dáváta najevo svoji nevědomost v problematice výkupních cen zelené energie. Zákon o její podpoře má na triku zejména ČSSD s KSČ, za podpory US! V době jeho schválení vůbec nebyla SZ (potažmo Bursík) ve sněmovně! Ověřte si fakta, než na něco začnete slepě útočit.
1. náměstek pro dny slunečné. 2. náměstek pro slejvance. 3. náměstek pro větry atd.
Jenže do přírody patří také hmyz a tak se stanoví odbory pro dané živočichy. Má to však jeden vakl. Těm živočichům i povětří je to putna.
Vysvetli prosim mimoprazskym nesvejkum co je to slejvanec,vakl a putna.
ano, vymetl aktivisty. Ještě aby zkrotil ekoklér, který je velmi silný a bude se zase něco pro životní prostředí dělat
dostal normální člověk. Doufám, že zdejší ekoteroristy vyrve i s kořeny. Tolik škody na přírodě jako naši zelení fanatici dokázal udělat jenom bolševik a Tunguzský meteorit
Mně od pohledu moc normální nepřijde, ale to ještě nic neznamená.
jak to asi mohlo dopadnout,kdyz puvodne kandidoval na hospodarstvi.Tahle vlada je fakt jen k smichu,nebo spis k placi...
Jasne, lepsi je ministr ktery bude proti Temelinu, proti dalnicim, proti obchvatum, podporovat solarni nesmysly...jo, to uz tu bylo, a mam pocit ze je to spis na skodu.
nicméně hlas rozumu z MŽP. Dokončit započaté, řešit problémy regionů a ne Kotěhůlek. Řešit problémy kulturní krajiny s jejími obyvateli a to včetně národních parků. Národními byly vyhlášeny jako kulturní dědictví celého národa, nikoliv jako osobní vlastnictví několika jedinců jejich správy. Ono totiž to životní prostředí začíná u Vás v obýváku, pokračuje přes celý byt, dům, ulici.....až po celou tu naší kuličku. Něco ovlivnit můžeme, něco ne. Tak se pokusme stát dobrými hospodáři alespoň toho, co nazýváme svým. A aby to fungovalo, na tom musí spolupracovat nejen MŽP, MD, MP i MZ(emědělství), ale i my všichni, pokud o to dobré hospodaření stojíme.
Já tam nic o řešení problémů kulturní krajiny nenašel. Který bod se týká tohoto tématu? Ale jinak souhlas (až na ty národní parky - tam bych spíš přitvrdil a pouštěl do nich jen slušné lidi).
Co je lepší.
Auto, které profrčí po dálnici 130 hm/h a města/obce míjí, nebo auto, které jede po klikatící se silnici v průměru 70 km/h a městy/obcemi projíždí?
Já myslím, že první varianta.
Těch variant je víc. Nejlepší je, když to auto vůbec nemusí nikde frčet. Jenže to by po kolejích nesměly jezdit České dráhy a autobusy by musely vypadat jinak. Takhle i já jedu raděj autem.
Ani slovo o železnici (pokud jsem to nepřehlédl). Docela brzy, vlastně s náskokem si ho betonáři ochočili. Nedělám si iluze, politici jsou jen figurky, ale takhle okatě ?
Jestli to nebude tím, že železnice je v současné podobě naprosto k ničemu.