Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rád budu neznámým člověkem na svobodě, píše Kajínek časopisu

Premiéra filmu Petra Jákla Kajínek proběhne už 4. srpna. Časopis Reflex při té příležitosti nejznámějšího českého vězně Jiřího Kajíinka vyzpovídal. Ptal se ho jak na život ve vězení, tak na film samotný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

To by se ti líbilo, co ...

:-P

0/0
14.9.2010 16:59

10001011001101101

Proboha Češi víte kolik právníků studovalo jeho trestní spis

Kdo z vás máte právnické vzdělání, zabýváte se trestním právem a četli jste trestní spis? ;-D;-D;-D

0/0
23.7.2010 12:29

eQuido

Re: Proboha Češi víte kolik právníků studovalo jeho trestní spis

To neřeš, prostě si někteří jen připsali novou položku na seznam:

Chemtrails, přistání na Měsíci, 9/11, Elvis, Kájínek, ... ;-D

0/0
14.9.2010 16:53

spokojený volič

Kajínek není Mirek Dušín ( a kdo také je?)

ale pokud se na jeho případ za který dostal doživotí podíváme s nadhledem něco v tom zatraceně smrdí. On už ten jedinný svědek ( mimo jiné žádné neviňátko) v rukou policie je velmi slabý důkaz. jak víme Rom prodá i vlastní matku když bude pod tlakem.

0/0
23.7.2010 8:32

Gardnes

A co detektor?

Zajímalo by mě, zda lidé , kteří nějak figurují v tomto případě se podrobili vyšetření na detektu lži, zejména onen korunní romský recividista a Kajínek a s jakým výsledkem. Pokud Kajínek odmítl, jak bylo někde naznačeno, je víra v jeho nevinu zásadně otřesena. V jeho prospěch naopak svědčí, že o neprůkazném odsouzení je přesvědčen i dnešní předseda ÚS, dřívější ministr Rychetský. Zásadně věřit neznamená vědět.

0/0
23.7.2010 8:25

exekutor

Re: A co detektor?

detektor není v ČR brán jako důkazní prostředek

0/0
23.7.2010 9:29

10001011001101101

Re: A co detektor?

On není brán nikde. To máte z filmů. Používá se to jenom jako určitá pomůcka zrovna tak jako foto a nebo video.

0/0
23.7.2010 12:27

Lady Humussprey

Kajínek je v mnohém Robinson Crusoe

V beznadějné situaci stále bojuje a věří. Předlouhou románu byla skutečná postava

Alexandra Selkirka, který také rozhodně nebyl žádné neviňátko. Nepochopím Klause, že by stačil jeden podpis a Kajínkův osud může začít znovu a tentokrát lépe, a Klaus to neudělá. Už jsem podepsala i všelijaké petice a s ním to nehne. Teď mě napadá, že brzy se bude kouřit jen v soukromých klubech, ve které se hospody promění a budou je provozovat občanská združení. Co takhle založit združení "Za svobodu Kajínka"? Hospoda by byla narvaná k prasknutí a nekuřáci s cyniky by zelenali vztekem.

0/0
23.7.2010 1:40

spokojený volič

Re: Kajínek je v mnohém Robinson Crusoe

president nedá milost "vrahovi" . To se prostě nedělá. Ale ona pravda vyjde jednou najevo.

0/0
23.7.2010 8:34

transalp96

Koukam, ze diskuze k Milanu Paumerovi neni, asi mistni

bolsevici zase mektali ty svoje kraviny...Tak tedy CEST JEHO PAMATCE[>-]

0/0
22.7.2010 22:33

Ltd.v. Filago

Re: Koukam, ze diskuze k Milanu Paumerovi neni, asi mistni

Přidávám svoji R^R^

0/0
22.7.2010 23:55

spokojený volič

Re: Koukam, ze diskuze k Milanu Paumerovi neni, asi mistni

R^[>-] a ještě bych dodal:  neštovice komunismu a jeho odrůdám.

0/0
23.7.2010 8:35

FandaFlinta

Re: Koukam, ze diskuze k Milanu Paumerovi neni, asi mistni

O mrtvých jen dobře. Proto byla vynalezena minuta ticha. U Paumera aspoň čtvrt hodiny.

0/0
23.7.2010 8:46

10001011001101101

Re: Koukam, ze diskuze k Milanu Paumerovi neni, asi mistni

R^R^R^[>-][>-][>-] Ještě bude dlouho trvat než český národ pochopit, co je dobře a co špatně. nacismus=komunismus, až tato rovnice bude obecně platit bude dobře.

0/0
23.7.2010 12:31

HonyaDj

Re: Koukam, ze diskuze k Milanu Paumerovi neni, asi mistni

Zastřelit pošťáka nebo policajta pro svůj vlastní prospěch je dobře? Aha, to jsem netušil...

0/0
24.7.2010 6:27

Two-by-four

Re: Koukam, ze diskuze k Milanu Paumerovi neni, asi mistni

Nebylo to pro jejich vlastni prospech.  To by meli vedet i Ti co s jejich postupen nesouhlasi. 

Mimochodem, pokladnik byl sefem milice, tedy "ozbrojena pest delnicke tridy" jak je komunisti oznacovali.  Milice byla nezakona ozbrojena organizace (vlastne takova soukroma armada komunistu), takze to byl legitimni cil odbojove skupiny. 

0/0
26.7.2010 15:07

humanitární bombardování

Přesně tak

Kauzu Kájínek sleduji celkem pozorně už mnoho let.Vím,že už toho má hodně na triku,ale teď podle mě sedí nevinně.Je to všechno o propojení soudců a policejní mafií.Pěkně to na něho navlíkli.Podobnejch případů bude asi víc.8-o8-o

0/0
22.7.2010 17:54

czmario

Re: Přesně tak

Taky bych byl podobneho nazoru, svatousek to neni, ale sve zlodejny si uz davno odsedel, za ty vrazdy by mel sedet zrejme nekdo jiny. Svedectvi nejakeho 20x trestaneho Lajose Pokose muze jako nezpochybnitelny dukaz stacit snad jen v Plzni, meste neomezenych moznosti...

0/0
22.7.2010 18:12

Úřad pro vypnutí rozbitých lidí

Re: Přesně tak

vinej, nevinej, hlavní je, že sedí ;-D Kdyby neseděl tak by pracoval na tom aby byl důvod ho zavřít.

0/0
22.7.2010 18:27

běžný ovčan

...

obávám se pane Kajínek, že už nebudete ani jedno z toho

0/0
22.7.2010 17:37

skrbling

Re: ...

Neznámý asi nebude, ale na svobodě s velkou pravděpodobností ano. Je v podstatě pravidlem, že po 65 se z kriminálu pouští automaticky bez ohledu na výši trestu. Samozřejmě u různých deviantů následuje ústavní léčba, ale to není Kajínkův případ. A s tou neznámostí to možná taky nebude tak horké. Před pár lety pustili "spartakiádního vraha" Straku, všichni právní katastrofisti hulákali, jak je to možné a že ho tam mají držet do smrti. A stalo se něco? Stalo se houby. Straka si změnil jméno a žije spokojeně a anonymně.

0/0
22.7.2010 17:49

běžný ovčan

Re: ...

no uvidíme, pokud vrahem není, tak bych mu přál, aby se ven dostal a taky bych si přál, aby se zjistlo, jak to bylo, ale to se asi nestane.. se Strakou jsem viděl docela zajímavý film, on není ani deviant ani debil, prostě jenom nemocný, sám si to uvědomoval, sám chtěl vykastrovat, navštívil pozůstalé, do očí se jim omluvil..

0/0
22.7.2010 18:01

Scarlett O Hara

Jenom k tomu Strakovi a tomu, že chtěl kastraci

." Spartakiádní vrah Jiří Straka, který zabil a znásilnil několik žen, sice kastraci nepodstoupil tak úplně dobrovolně

(varlata mu lékaři odoperovali poté, co ho vážně poranili spoluvězni),

ale i díky ní je nyní volný."

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/cizina-kritizuje-dobrovolnou-kastraci-ceskych-nasilniku-pmv-/domaci.asp?c=A080613_221404_domaci_zra

0/0
22.7.2010 22:46

cool-hand

Kajínek v base

mi nevadí, beztak to vždy byl lump. Ale vadí mi, že někdo vraždil a vesele běhá už 17 let na svobodě Rv

Stejně to tady na tom našem Plzeňském soudě občas pěkně zasmrdí; Kajínek, Roztočil... :-/

0/0
22.7.2010 16:49

PivniHmota

Hodně plzeňských poldů má stále bobky !!!!!

0/0
22.7.2010 16:04

Lola Roflova

Re: Hodně plzeňských poldů má stále bobky !!!!!

řekla bych, že nemaj, už se ukázalo, že není ani sebemenší vůle začít do toho šťourat. Bohužel.

0/0
22.7.2010 16:30

Smázlý Mahoja Kotyč

Nepsala to...

... ta paní z magistrátu, co tu o ní byl včera článek? "Většina vězňů hovoří o své nevinně." Doporučuji četbu Švejka. tam se píše "Vinej, nevinej, berte to po řadě."...

0/0
22.7.2010 15:51

pitta

Případ

Kájínek by se měl znovu otevřít!!!!! Je tam hodně nezodpovězených otázek a když jeho vyšetřovatelé sedí za jiné kriminální činy, mnoho věcí by se nyní vysvětlilo. Plzeňská policie a právníci již mají svojí známku.

Jen nechápu, že věřili cikánovi, několikanásobnému recidivistovi. Bylo vidět, že šlo o domluvu.

Věřím, že jednoho dne se Kájínek dostane na svobodu a přeji mu odškodnění od státu za mnohaleté vězení!!!!!!

0/0
22.7.2010 15:51

denek

Re: Případ

Souhlas. Jenom je otázka, jak dlouho by Kájínek na svobodě žil...

0/0
22.7.2010 16:21

FandaFlinta

Re: Případ

Ano. Skalpelem.

0/0
23.7.2010 8:48

pavlos921

Je to

zločinec a to je neoddiskutovatelné. Ale v případě těch vražd každý soudný člověk musí pochopit, že je opravdu ve vězení na doživotí rozhodně neprávem. Policie se ho potřebovala zbavit, a tak to na něj bravůrně ušila. Ale má to slabiny. Věřím, že to neudělal a přeji mu, aby se to prokázalo a on byl volný. Za jeho minulé zločiny už seděl dost dlouho.

0/0
22.7.2010 15:37

J i ř í

Re: Je to

Přesně tak. A ještě bych si přál, aby jeho místo na Mírově zaujali ti, kteří to na něj navlíkli.

0/0
22.7.2010 15:49

semafor

Mně

stačí, když bude bezvýznamný vězeň.

0/0
22.7.2010 15:27

exekutor

Re: Mně

byl by, nebejt zdejších a ostatních pisálků

0/0
23.7.2010 9:32

mira778

o hazecich zapalnych

lahvi vime kazdej jejich prd a o kajinkovi ticho po pesine.

0/0
22.7.2010 15:19

hany1

Kde je pravda?

0/0
22.7.2010 15:05

babacek

Kájínek

Neříkám, že to je anděl, ale něco na tom jeho případu skutečně smrdí. :-/

0/0
22.7.2010 15:00

denek

Re: Kájínek

Souhlas. A ještě pořád je pár plzeňských policajtů na vyšších postech, pár podnikatelů a pár státních zástupců, kteří vědí, proč a co smrdí. A že Kájínek má pravdu, když tvrdí, že je nevinný. A proto se postarají, aby Kájínek z lochu živý nevyšel :-/

0/0
22.7.2010 15:11

babacek

Re: Kájínek

Nejspíše budeš mít pravdu. Nebyl by to první případ jak něho umlčet.

0/0
22.7.2010 15:14

daadyy

Re: Kájínek

V tomto případu je opravud mnoho logických chyb a nesrovnalostí. I když ji mi jasné, že kajínek není žádný světec, ale myslím si, že ty vraždy nespáchal..

0/0
22.7.2010 15:21

babacek

Re: Kájínek

Ani já nejsem o tom přesvědčen a semnou několik  dalších tisíců lidí.

0/0
22.7.2010 15:28

semafor

Re: Kájínek

Pane hrabě, rád se oháníš názorem jiných. (jen ve svůj prospěch).:-P;-D

0/0
22.7.2010 15:36

babacek

Re: Kájínek

X:-PX

0/0
22.7.2010 15:45

semafor

Re: Kájínek

:-P;-D

0/0
23.7.2010 7:44

Smázlý Mahoja Kotyč

Re: Kájínek

Má pravdu, předseda :-P. Já jsem o tom přesvědčen taky...

0/0
22.7.2010 15:57

babacek

Re: Kájínek

Kdo je předseda ?8-o

0/0
22.7.2010 16:04

barbarosa1942

Re: Kájínek

to nevim, pry nejaka imaginarni osoba s konce 80-let minuleho stoleti

0/0
22.7.2010 17:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.