Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rasistický dopis Abrahamu Lincolnovi vyvolal bouři v americké Tea Party

Konzervativní americké politické hnutí Tea Party na sebe opět upozornilo. Po kontroverzním plakátu, na němž jedna sekce hnutí přirovnala Baracka Obamu k Hitlerovi a Leninovi, způsobil skandál mluvčí další větve sdružení. Na svém blogu umístil fiktivní dopis Abrahamu Lincolnovi napsaný jménem "barevných lidí".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Archonth

Paul/Ventura 2012

:-P

0/0
20.7.2010 19:29

Milian Riedel

Sarah Palin

Tea Party podporuje na prezidenta USA v roce 2012 rep. kongresamana Rona Paula jehož oblíbenost v USA prudce roste.

0/0
20.7.2010 16:31

Ulrich

Re: Sarah Palin

1. Tea party nemá zatím oficiálního kandidáta. A lze důvodně pochybovat, že se na některém shodne. Není to žádná pevná struktura s "průkazkami". Kdo chce, zapojí se. Není žádné centrum disponující autoritou. Proto i ty vnitřní spory. Takže Tea party nepostaví žádného kandidáta. Spíše půjde o to, kdo získá podporu hnutí v republikánksých prezidentských primárkách

2. Ron Paul má v Tea Party jistě dost dobrou pozici. Ale už je starý a asi ani nebude kandidovat.

3. Sarah Palin do značné míry reprezentuje Tea Party, ať se nám to líbí nebo ne. Nejde o žádný debatní klub intelektuálů. Jádro hnutí tvoří prostí venkovští, nábožensky založení konzervativci.

0/0
20.7.2010 16:59

Archonth

Re: Sarah Palin

Tedy redneci ;-D

0/0
20.7.2010 18:11

Ulrich

Re: Sarah Palin

1. Ano.

2. Zatím se směj. Uvidíme v listopadu 2010 a 2012.

0/0
20.7.2010 18:12

Archonth

Re: Sarah Palin

Ja jsem Paulovi prispival na kampan v case, kdy jsi ho tady nazyval komunistou ;-)

0/0
20.7.2010 18:21

Ulrich

Re: Sarah Palin

1. Ano, doznávám se. Mea maxima culpa. Omlouvám se tobě i Ronovi.

2. Redneci jsou v Americe přirození a nezbytní koaliční partneři libertariánů, potažmo konstitucionalistů. bez redneků nelze "liberály" ( socialisty ) porazit. Ostatně, republikánské prezidenteské primárky vyhraje nejspíš někdo z "redneckýchů kandidátů ( Palin, Huckabee... ).

3. Ron Paul je už opravdu na konci politické kariéry. Ale má nadějného syna Randa, který vyhrál republikánské senátní primárky v Kentucky. Možná převezme po tátovi štafetu.     http://www.youtube.com/watch?v=JQro67ur-G8

0/0
20.7.2010 18:45

Larry Matejka

Re: Sarah Palin

Sarah (Nuke Iran Neo-Con) Palin je špatný vtip a pokus o únos Tea Parties....  Congressman Ron Paul nemá díky nedostatku prostředků šanci ani v roce 2012 a volby nejspíš opět vyhraje nějaká globalistická New World Order loutka. Jeho kandidatura, stejně jako v minulé kampani má ale šnanci probudit další milióny lidí. RON PAUL REVOLUTION je nejfantastičtější hnutí od dob Founding  Fathers. Lidé snad konečně pochopí, že je potřeba si vzít ukradenou Ameriku zpět z rukou globalistů, zelených kejklířů a zahraničního  bankovního kartelu, který téměř sto let Ameriku ničí "by the design"...  God Bless America!!!

http://www.ronpaul.com/

0/0
20.7.2010 19:20

Archonth

Re: Sarah Palin

jojoR^

0/0
20.7.2010 19:28

Ulrich

Re: Sarah Palin

Palin: Souhlas, ale ten "únos" se jí může povést. Koneckonců, lepší než Obama. Ale teorie NWO je podle mě blábol.

Ron Paul: Souhlas. Super. Ale je na odchodu. Někdo musí převzít štafetu. Mimochodem, na nedostatek peněz se vymlouvají ti, kdo nejsou schopni získat si příznivce ochotné přispět na kampaň.

"God bless America!": Naprostý souhlas.

0/0
20.7.2010 19:50

Larry Matejka

Re: Sarah Palin

Franklin Delano Roosevelt říkával "Presidents are selected, not elected." Vtip ve financování kampaní je vtom, že kandidát, který vyhovuje lidem, většinou nevyhovuje vlivným sponzorům. Ad NWO: Bohužel po hlubokém studiu problému musím konstatovat, že není pochyb, že tento nový systém je tady...Wells, Quigley, Huxley, Shaw, Gorbachev, Rockefeller, Strong, Bush a mnoho dalších... Stačí číst, co tito pánové publikovali a publikují... Dále máme OSN a její agendu, Club of Rome, CFR, TC atd., atd... Celá nedemokratická, korporátní, socialistická EU se k tomuto systému velmi přiblížila.... Jak říkával Gordon Brown "New World Order is Emerging..." Berte to vážně...

0/0
21.7.2010 2:59

Archonth

Re: Sarah Palin

Tak tady je ten blabol od Bushe starsiho

http://www.youtube.com/watch?v=_CWBTL33MpA

0/0
21.7.2010 4:11

Larry Matejka

Re: Sarah Palin

“We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis andthe nations will accept the New World Order.” David Rockefeller

“A total world population of 250-300 million people, a 95% decline from present levels,would be ideal." Ted Turner, in an interview with Audubon magazine.

“National Socialism will use its own revolution for establishing a new world order." Adolph Hitler

“Out of these troubled times, a New World Order can emerge under a United Nations that performs as envisioned by its founders.” President George Bush, September 11, 1990 State of the Union

Pořád stejná písnička... Zajímavé je i to, že si Bush starší ve svých NWO projevech "vypůjčil" celé pasáže z Mein Kampf...

0/0
21.7.2010 5:32

Larry Matejka

Re: Sarah Palin

A tady to máme z druhé strany. Definuje-li Marx komunismus jako nejvyšší stádium státně-monopolního kapitalizmu, celé to do sebe krásně zapadá...

“We are moving toward a new world order, the world of communism. We shall never turn off that road." Mikhail Gorbachev 1987

Ještě vás z toho nemrazí?

0/0
21.7.2010 5:43

Ulrich

Re: Sarah Palin

Asi tě nepřesvědčím, ale žádné spiknutí neexistuje. Můj pohledna tuto problematicku v kostce:      http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1221823098

0/0
21.7.2010 12:11

Larry Matejka

Re: Sarah Palin

Četl jsem něco podobného mockrát. V některých pasážích stoprocentně souhlasím (Mašek a spol), jinde je článek hodně povrchní... Dám vám jeden příklad potvrzené konspirační teorie: Gulf of Tonkin Incident jako false flag operation. NSA v r. 2003 zveřejnila pásky s rozhovorem mezi LBJ a McNamarou, House zas pustil v tomto roce asi 1100 odtajněných stran. Potvrzeno.... 

0/0
22.7.2010 10:11

Larry Matejka

Re: Sarah Palin

Bavíme-li se ale o NWO, jako konkrétním fenoménu, můžeme ho nazvat eufemisticky GLOBALIZACE a je po problému. Asi se mnou budete souhlasit, že dnes celý svět čelí postupné infiltraci mocenských struktur korporacemi a finální fázi prorůstání obého. To se přirozeně děje na úkor demokratických procesů a na úkor národních států. Těžko také popírat, obrovský vliv IMF, IADB, BIS, WTO a dalších soukromých institucí, které v podstatě řídí tento svět. Soukromé zájmy hrstky "vlastníků světa" zde stojí v přímém rozporu se zájmy většiny, tedy lidu, který je politiky i ekonomicky vytlačován, jeho základní právo spolurozhodovat je marginalizováno, jeho lidská práva minimalizována, svobody oklešťovány...  

Seriózní "konspirační" teorie budou poukazovat na propojení například CFR s těmito institucemi... Zkoumat do jaké míry jsou některé jevy koordinovány a do jaké míry se jevy dějí chaoticky.    

Bez ohledu na to, kde je pravda si myslím, že bychom si měli my lidé vzít svou moc zpět...

0/0
22.7.2010 10:31

Velmi prolhaní novinaři

Jsou země, kde lidi mouhou svůj názor veřejně hlásat.

0/0
20.7.2010 16:22

Larry Matejka

Re: Jsou země, kde lidi mouhou svůj názor veřejně hlásat.

Na kreré planetě?

0/0
20.7.2010 19:32

;-)

označení barevný je úpná blbost

každý má přece nějakou barvu. Nebo se snad cítí někdo být průhledný? konec konců, určitě znáte tenhle vtip:  Černoch se rozčiluje když mu běloh řekl barevný:"  Když narodím, sem černý, když rostu, sem černý, když na sluníčku, sem černý, když zima, sem černý, když bojím, sem černý, když mě špatně, sem černý, a když umřu, pořád sem černý. Vy bílí... když narodíte, ste růžový, když rostete, ste bílí, když ste na sluníčku, ste červený, když zima, ste modrý, když bojíte, ste žlutý, když špatně, ste zelený, když máte modřiny, ste fialový a když umřete ste šedý.  Tak komu řikáte barevný???"

...........a musím říct, že to tak opravdu je -  třeba asiaté nekdy říají, že běloši jsou trochu jak semafor či chameleon. Nejvíc ale jak otevřená kniha - velmi snadno čitelní - vidíte jim ač do žaludku.

0/0
20.7.2010 16:16

Larry Matejka

Establishment panikaří, hraje rasistickou kartu.

Úspěch Tea Party Movement přinese ještě víc takových zpráv... Lidé hlásící se k Ústavě a Republice, individuální svobodě tedy k Americe a ne k oficiálním, kolektivistickým doktrínám jsou označováni za extrémisty, rasisty a dle MIAC Report i za Domestic Terrorist... Panikaří ale i například Google... Nejhledanější slovní spojení: "The Obama Deception" zmizelo z Google Trends a Youtube dokonce film cenzorovala. Informační válka a pokusy zlikvidovat první dodatek... Kdo by to řekl, že oficiální spojení slov "Obama a Chance" vystřídí v tak krátké době "Obama" a "Deception" jako nejvyhledávanější slovní spojení...

http://www.infowars.com/censored-videos-obama-deception-police-state-4-back-on-youtube/

0/0
20.7.2010 15:24

Vedoucí kolotoče

Latentni rasismus je v Americe pritomny vsude.

Pouze je politicky vynakladany obrovsky tlak na korektnost v mediich, ale je to stav, ktery kazdou chvili probublava nekde jinde. Prikladem budiz "rasove zakony" statu Arizona a Nove Mexiko (policiste smi zastavi a zkontrolovat na zaklade barvy pleti kohokoliv v blizkost hranice s Mexikem v pasmu az 50 mil a zadrzet dotycneho az na 72 hodin bez udani duvodu -> Policistovi staci podezreni na zaklade subjektivni pohnutky). Kdyz v roce 2006 na jare se mel schvalovat imigracni zakon a amnestie pro ilegaly, Amici vysli do ulic s transparenty "Nechceme mexickou Ameriku, staci nam Nove Mexiko...", "Za tuto chvili, co ctete tento transparent, porodila dalsi Mexicanka dalsiho ilegala na nasi hranici..."  apod. Pri vchodu do banky, jste-li cerny, dostavate status "blue" (mezi bezpecnostnimi agenturami a zamestnanci ochranek v USA kod pro zvysenou podezrelost ci nebezpeci), zatimco belosi maji kod "green" (nizke nebezpeci). Holt Amerika je svobodna zeme a otevrit hubu si tam lze jeste. Zatim.

0/0
20.7.2010 14:42

Jakub Roth

Re: Latentni rasismus je v Americe pritomny vsude.

To není rasismus, ale reakce na sociální a kriminální problematiku. Nic víc.

0/0
20.7.2010 14:49

Vedoucí kolotoče

Re: Latentni rasismus je v Americe pritomny vsude.

Vsak ano, ale vysvetluj to nekomu, kdo posuzuje Ameriku evropskyma ocima multikulturniho realismu v praxi, viz. Francie nebo Britanie se svymi "spoluobcany odjinud"... :-)

0/0
20.7.2010 14:51

traucher

Re: Latentni rasismus je v Americe pritomny vsude.

príde mi to podobné ako keď amerika posudzuje problém s našimi počernejšími obyvateľmi...

0/0
20.7.2010 15:07

Reinkarnace_Obraceče kalendáře

.....

Černoši dnes slouží jako mocný motivační faktor, každý se snaží být úspěšný a odstěhovat se do lepší čtvrti kde je už nebudou muset potkávat ..........

0/0
20.7.2010 14:23

greenalien

Prostě Tea Party

Všichni jsou liný negři, ale jenom když jste z doslechu.

0/0
20.7.2010 14:07

greenalien

Re: Prostě Tea Party

Fox News se nedávno chlubili že nedokázali najít jediný rasistický

plakát na meetinzích Tea Party. Mě to s googlem trvalo asi tři vteřiny.

http://www.plunderbund.com/wp-content/uploads/2009/04/monkeyspend.jpg

http://images.huffingtonpost.com/gen/75473/thumbs/s-RACIST-large.jpg

http://www.newscorpse.com/Pix/Misc/obamacare1.jpg

0/0
20.7.2010 14:14

inkognito79

Re: Prostě Tea Party

monkey see, monkey spend ;-D

0/0
20.7.2010 14:43

Vedoucí kolotoče

Re: Prostě Tea Party

Jenze ty transparenty jsou korektni. Co ti na nich pripada rasisticke? Ty napisy? ;-D Ale kamarade, na to je v USA dodatek v Ustave, rika se tomu "Svoboda projevu"... :-) Ja vim, ze v Cesku to nemate (tam muzete svobodne mluvit jen do urcite chvile, nez narazite na "etnkum" a jejich prinos spolecnosti), ale to neznamena, ze Amerika je stejna. Tam totiz muzes poslat i prezdienta do p*dele, je to projev. V Nemecku by te za to zavreli. A v Cesku nevim, ale asi taky... :-)

0/0
20.7.2010 14:46

greenalien

Re: Prostě Tea Party

Proboha tobě připadá normální přirovnávat černého prezidenta k opici, či snad stereotypickému šamanovi zaostalého kmene? Já jim jejich právo na projev neberu, příjde mi to nicméně neskutečně ujeté a překvapuje mě že lidé se kterými tam přitáhli jim takovéhle hlouposti nerozmluvili. Jaké asi musí být průměrné IQ těch lidí co ty plakáty drží?

To není všem těm lidem okolo tohohle chlápka stydno? http://i2.cdn.turner.com/cnn/2009/POLITICS/09/17/obama.witchdoctor.teaparty/art.obama.protest.sign.cnn.jpg

Nakonec jsme žádný projev proti rasismu od lidí co za Tea Party stojí neslyšeli, dokud to už fakt ututlat nešlo, jako se tomu stalo v tomto případě.

0/0
20.7.2010 14:55

Mallinali

Re: Prostě Tea Party

Jseš přecitlivělej, nadhled by neškodil.;-)

0/0
20.7.2010 15:17

greenalien

Re: Prostě Tea Party

Spíš mi příjde že je přecitlivělá Tea Party, když házejí hysteráky jakmile lidi věci nazývají pravým jménem.

0/0
20.7.2010 17:29

greenalien

Re: Prostě Tea Party

Čímž mám na mysli rasismus v jejích řadách, který vehementně popírají, ale mluvím  vlastně i o jejich příznivcích mezi místními diskutéry, kteří jsou připraveni kvílet že něco je "multikulti blbost." Mě osobně zpodobnění černocha jako opice příjde rasistické poměrně echt.

0/0
20.7.2010 17:35

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

1. Pokud rasismus nedefinujeme, nemůžeme o něm mluvit. Předsudek o někom na základě jeho etnického původu je přirozený a také rozumný, pokud není-li absolutizující.

2. Není reálné zabránit tomu, aby se do tak neformálního a početného hnutí nevmísili lidé s rasistickými názory. Tito lidé ale tvoří v Tea party zanedbatelnou menšinu. Jádrem ideové báze Tea hnutí je anglosaský konzervatismus.

0/0
20.7.2010 18:10

greenalien

Re: Prostě Tea Party

1.Rasimus je teorie nebo myšlenka že existuje příčinné spojenmí mezi vrozenými fyzickými vlastnostmi a určitými rysy osobnosti, intelektu, či kultury.

2. To není možné, je ale možné toto odsoudit, což Tea Party neučinila dokud již tento problém nebylo dále možné ignorovat kvůli mediálnímu tlaku. Tento problém je pak nadále marginalizován, či ignorován při každé příležitosti, a to především v pravicových médiích jako je Fox News.

0/0
20.7.2010 18:25

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

ad 1) Příčinná souvislost zjevně existuje, i když ji nelze absolutizovat. Např. ne každý černoch je nevzdělaný bandita, ale počet nevzdělaných banditů mezi černochy je statisticky vyšší než u bílé populace.

ad 2) Je to marginální. Tea party se zaměřuje na to podstatné, tzn. na zápolení konzervatismu se socialismem. Nemá smysl vyčerpávat se odsuzováním občasných projevů s náznaky rasistického podtextu. Ostatně, Afroameričané jsou rasističtější než jejich bílí spoluobčané...

0/0
20.7.2010 18:50

slon75

Re: Prostě Tea Party

Příčinná souvislost určitě existuje, různá etnika mají různě rozvinuté různé části mozku, tedy lze předpokládat různě rozvinuté schopnosti u různých etnik. Kdo toto konstatování označuje za rasismus, je u mě zaslepený fanatik.

Podstata rasismu přeci spočívá v tom, že pouze na základně barvy kůže určuji, je-li někdo LEPŠÍ nebo HORŠÍ člověk než já!

0/0
20.7.2010 19:29

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

Přesně tak.

0/0
20.7.2010 19:45

greenalien

Re: Prostě Tea Party

Řekl by jsi že Obama nemá šanci pochopit o čem zdravotnictví je, protože je prostě černej, a nedokáže myslet lépe nežli opice, popřípadě činit lépe informovaná rozhodnutí nežli medicinman z afriky? Protože to je to co se nám někteří členové Tea Party snaží sdělit.

0/0
20.7.2010 20:07

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

Je zřejmé, že nikdo významnější z Tea party nezastává takový názor. Nějakým lehoulince rasistickým špičkováním na ojedinělém plakátu nemá smysl se zabývat.

0/0
20.7.2010 20:41

greenalien

Re: Prostě Tea Party

No právě že to není ojedinělý plakát, ale můžeme se vrátit ke článku: o čem že byl ten 'otevřený dopis' ve kterém se píše v článku, a kdo ho napsal?

0/0
20.7.2010 20:51

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

1. Mark Williams je jeden člověk a jeho označování za "lídra" v levicových médiích je značně nadsazené. Navíc byl přece za své projevy vyloučen z Tea party federeation. Co bys chtěl více?

2. Nemyslím, že by ten dopis "prezidentu Lincolnovi" byl rasistický. To je hysterie. Je to naopak. Williams přece v podstatě útočil na černošské aktivisty, kteří sami sebe vymezují rasově a prosazují opatření ve prospěch příslušníků své rasy. To není "rasistická agenda"?

0/0
20.7.2010 21:16

greenalien

Re: Prostě Tea Party

On ale nepsal "Drahý pane Lincolne, my barevní aktivisté" ale "My barevní." Každému kdo si to přečetl přece musí být jasné že je to rasismus jak cyp. Výslovně říká že barevní jsou příživníci které musí zbytek společnosti živit.

Napsal

"Svoboda znamená opravdu pracovat, myslet za sebe a přijmout důsledky společně s odměnami. Je to prostě

příliš mnoho na barevné lidi." -- to jako rasismus není?

0/0
20.7.2010 21:33

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

Ale to vyjádření přece znamená "Barevní mají mít STEJNÉ podmínky jako bílí, ne výhody"  nebo ještě přímočařeji "Lincoln bojoval za rovnost ras, ale černí nyní chtějí více". To je podle mě útok proti černošskému rasismu, ne bílý rasismus.

0/0
20.7.2010 22:07

greenalien

Re: Prostě Tea Party

On neříká že černí chtějí více. On říká že černí jsou neschopní a líní, a tudíž chtějí více.

0/0
20.7.2010 22:15

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

A znovu: Je to marginální, směšné. Navíc Tea party jako celek je určitě méně rasistická než levicové černošské skupiny podporující Obamu.

0/0
20.7.2010 22:10

greenalien

Re: Prostě Tea Party

Není, protože Tea Party je mnohem větší, a mnohem vlivnější než třeba černí panteři se kterými v zoufalosti Fox News vyrukovali aby ukázali že "liberálové dělají to samé." Pokud se Tea Party nechá ovlivnit rasisty, bude to mít daleko větší dopady než blábolení náhodných radikálů které nikdo neposlouchá. O to tu jde.

0/0
20.7.2010 22:18

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

Tea party sleduji pozorně. Ideovou bázi hnutí tvoří směs náboženských ( křesťanských, potažmo protestantských, potažmo evangelikálních ) postojů ke společenským otázkám či životnímu stylu a ekonomického libertarianismu. Rasimus jako takový obému v podstatě odporuje, a i proto je mimo hru. Samozřejmě se k hnutí přidali i lidé s neujasněnými postoji k rasismu i skuteční rasisté. Ale jsou v pozadí, bez vlivu. Jádrem politického sporu mezi Tea party, potažmo republikány na straně jedné a demokraty na straně druhé. Jak už jsem napsal, běloši Bide, Redi a Pelosi jsou pro pravici stejně nepřijatelní jako Obama. Rasistické postoje jsou v konfliktu přítomny ( rasisté budou hlasovat proti Obamovi, černí blokově pro něj ), ale není to rozhodující. Už proto, že se ty vlivy vyvažují.

0/0
20.7.2010 22:35

Ulrich

Re: Prostě Tea Party

Něco vypadlo.... "jádrem politického sporu mezi .......a demokraty na straně druhé"... dodávám:" je Obamův socialismus."

0/0
20.7.2010 22:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.