Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud poslal do vazby muže podezřelého z vraždy přítelkyně u Aše

Soud poslal do vazby čtyřiadvacetiletého muže, jehož policie v pátek obvinila z vraždy jeho bývalé dvaadvacetileté přítelkyně u Aše na Chebsku. Eskorta ho nato odvezla do vazební věznice. Muž je podle policie podezřelý, že v noci na čtvrtek v chatě v Kamenné osadě podřízl ženě hrdlo. Za vraždu mu hrozí až dvacetiletý trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Intesen

To se divím !!!!! On není vyšetřován na svobodě

jako obvykle ???? Hmmmm8-o8-o

0/0
17.7.2010 21:14

chatab

Re: To se divím !!!!! On není vyšetřován na svobodě

asi to neni mladik popr. vyrostek ;-)

0/0
18.7.2010 13:25

abraxas22

Ten provaz z tý trubky na Pankráci pořád ještě visí

a ta gilotina z války je tam taky, stačí promazat a můžeme konečně začít řešit tyto existence (ten kdo záměrně někoho zavraždí si nezaslouží být označován za člověka).

Odradí/neodradí je vůči vykonání tohoto trestu irelevantní. Trestám člověka A a je mi jedno, jestli to člověka B odradí nebo ne. Člověk A zaslouží trest....

0/0
17.7.2010 19:59

Úřad pro vypnutí rozbitých lidí

Re: Ten provaz z tý trubky na Pankráci pořád ještě visí

R^

0/0
18.7.2010 12:12

nizj

Až???

Snad jenom ne?? Ten trest je, vzhledem ke spáchanému činu, výsměchem zavražděné a pozůstalým. Za úmyslné zabití by měl být minimálním trestem doživotí bez možnosti propuštění.

0/0
17.7.2010 19:22

Psaní_jako_forma_extremismu

Re: Až???

jo jo doživotí bych mu napařila.:-(

0/0
17.7.2010 19:49

jhk2

Re: Až???

za jednu vrazdu dozivoti ? kam je budeme vsechny davat ?

0/0
17.7.2010 19:54

tenisák lokeťák

Re: Až???

do vápenky... tam se jich vejde;-)

0/0
17.7.2010 19:55

roddie

Re: Až???

Jak bys potrestala ženskou, která opustí chlapa kvůli jinému v tu chvíli lepšímu, hezčímu, charismatičtějšímu a více vzrušujícímu, připraví ho o smysl života, rozbije rodinu, odvede mu dítě, připraví o část pracně vydělaného majetku a veškeré plány, co kdy měl, a ještě ho všude pomluví a udělá z něj neschopného gaunera, aby měla alibi pro svůj čin? Není činu bez příčiny. Nemusel to být zrovna tenhle případ, ale já zažil trochu slabší odvar toho, co jsem popsal, a věz, že z toho se jen tak nezvrávoráš. A labilnější člověk je v (pro něj) bezvýchodné situaci schopen zoufalých činů.

0/0
17.7.2010 20:52

dasa0302

Re: Až???

Ztotožňuješ se s VRAHEM???????

Tak makej ke cvokaři. :-/

0/0
17.7.2010 21:04

roddie

Re: Až???

Napsal jsem snad, že se s ním ztotožňuji či snad dokonce souhlasím s

jeho činem?  Jen naznačuji, že tenhle čin musel mít nějaký důvod a jednostranný pohled je vždy špatný. Ano, reakce byla ohavná a ne odpovídající situaci, ale nemá každý nervy ze železa a především - nikdo nevíme, CO se tam vlastně stalo, média dokáží dokonale zkreslit obraz situace, stačí sem tam něco zamlčet, sem tam něco domyslet. Pro mne to může být bezcitný vrah a hajlz nebo taky nešťastná oběť tragické situace, za kterou bude pykat zbytek života.

0/0
17.7.2010 21:39

dasa0302

Re: Až???

Musíš ovšem někde vidět někde velkou tlustou čáru, za kterou se neleze.

Ono vlastně ani vrah jen tak z hecu není nikdo a dopad na tu rodinu a to miminko je úplně stejný, ať si říkáme, že vrah byl zlý a bezcitný, nebo měl k činu nějaký důvod.

Ono je to totiž to samé. Měl důvod, ale jakýkoli důvod není na tohle dost velký. Bezcitný byl, protože nemyslel na své dítě ani za mák, prostě si chtěl vyřídit jen své účty, myslel na sebe a ona byla pro něj jen kus hadru.

V milostných vztazích se stane leccos, ale pardon, vlézt za někým domů a podříznout mu krk, to jsou jaksi fakta, tady už je každý další zamlčený fakt velice podružný. Snad jedině, kdybby ho ona ohrožovala na životě a vydírala, že by strachy ani nemohl spát? Jenže tohle je obyčejná žárlivost a nenávist, nic jiného v tom nebude. Věř mi.

Takže pokud se mě někdo zeptá na můj názor, tak on je bezcitný vrah a ona je jeho oběť. Obezličkami se tohle pranic nezmění.

0/0
17.7.2010 21:53

roddie

Re: Až???

Ono stačí i mnohem míň. Člověk se o něco snaží, obětuje tomu čas, peníze, zdraví, dlouhodobě, investuje do někoho naprostou důvěru a doufá v něco. A ten druhý je schopen mu tohle všechno během několika týdnů změnit na prach, pak tahanice, aby vůbec viděl svoje dítě, finanční problémy, protože dva platy a jeden je u hypotéky sakra rozdíl, pomluvy ... každý má svoje limity a někomu může rupnout v kouli. Ano, zaslouží tvrdý trest, ale i ten je třeba vyměřit s ohledem na situaci.

Tady je hned každý kat, ale stačí si vzpomenout na řadu případů i z nedávna, kdy situace byla jasná, kdo viník, kdo oběť, a jak se kauza pitvala, začaly se tyhle hranice smývat. Opět netvrdím, že tohle MUSÍ být tento případ. Jsem jen proti paušálnímu odsuzování bez znalosti souvislostí.

0/0
17.7.2010 21:58

dasa0302

Re: Až???

Každý vidíme věc svou optikou a máme jiné zkušenosti.

Okolnosti činu se budou posuzovat u soudu a může dostat různou sazbu. Vrah to ale bude už pořád. Žádná hranice se nesmyje.

Nesrovnávej to s tím případem, co o něm píšeš. Je to zajisté těžká věc, ale je to opravdu něco jiného.

0/0
17.7.2010 22:08

Psaní_jako_forma_extremismu

Re: Až???

Jo jo taky jsem něco zažila, kamarády otec udělal to samé, manželka ho opustila kvůli jinému, a jemu ruplo v hlavě, a ubodal a když se mu zdálo, že pomalu umírala, tak jí ještě podřízl, je to staré teď jíž 17 let. A věř, že ač jsem toho chlapa znala, tak mi bylo líto jí. Ať ho opustí žena nebo ne, tak my tady na těch diskuzích do toho všeho nevidíme, čteme jen to co nám jistý plátek napíše a my čtenáři se musíme spokojit s tím co čteme a dělat různá spekulace. Ale víš co, pořád to nemění nic na tom, že tenhle čin a ať už byl nějaký emocionální, tak je to vražda tak či tak. A jestli chtěl být otec a nablízku svého dítěte , měl se pokusit se o dítě rvát a ne vraždit, vždyť to dítě tímhle způsobem přišlo jak o mámu tak o tátu. Ono posedí si "pár" let za dobré chování ho pustí, spojí se ze svým dítětem, které bude mít panickou hrůzu ze svého otce. ANO VĚŘÍM, ŽE HO FRUSTROVALO, ŽE SE S NÍM ROZEŠLA,ALE KDYBY TAKHLE JEDNAL KAŽDÝ, TAK BY BYLA POLOVINA LIDSTVA MRTVA. ;)

0/0
17.7.2010 21:06

Psaní_jako_forma_extremismu

Re: Až???

Jo a ještě jak bys potrestal ty chlapa, když opustí svou ženu a děti kvůli jiné?? vždyť je to to samé, a rozhodně každý NEVRAŽDÍ.

0/0
17.7.2010 21:08

roddie

Re: Až???

Napsal jsem snad někde, že schvaluji takovéto řešení problému? Snažím se upozornit, že nic není bez příčiny a docela určitě to nebylo oběť byla ta hodná a nevinná a vrah je ten bezcitný hajzl. Tak to bývá jen v pohádkách. Snažím se naznačit, že některé situace mohou být tak vypjaté, že moho skončit i násilím nebo tragédií. Mně pomohlo si jít zaběhat, aspoň hodinu jsem měl pak lepší náladu a nechtělo se mi doma něco roztřískat. Ani ne tak tím, že mne podvedla, jako spíš tím, JAK o mě mluvila ve svém okolí. Některé věci je snad lepší nevědět.

0/0
17.7.2010 21:49

dasa0302

Re: Až???

Poslyš Roddie, on na světě nikdo není jen neviňátko, to je jasné.

Každý z nás už zažil, že ho někdo opustil. Každý z nás už zažil pocit zrady, když druhému bezmezně věřil. Každý třetí z nás se rozváděl a srovnával se s tím, jak umí. Dramatizoval to před kamarády, měl pocit nespravedlnosti.Jakkoli to bolí, tak tím musíme projít a zvládnout to.

Občas se nějaká holka nedokáže zbavit neustálého posílání SMS-ek i po rozchodu nebo se kluk s tou holkou snaží aspoň potkat, dá jejímu novému příteli přes hubu.... Bojuje se o kontakt s dětmi, hledá se vina na druhé straně. Pak to časem vychladne a i tyhle emoce se naučíme zvládnout.

A přesto nikdo z nás není taková zrůda, aby třeba tomu druhému třeba jen prořízl pneu natož tohle. Tohle je už jaksi mimo normální reakce, tohle je zkaženost v něm samotném. Když už je to z jeho strany takhle patologické, tak je zpravidla dost fuk, jak se chovala ona. Tohle není případ, že by on "zešílel" bolestí, to je nátura, věř mi. Normální chlap to neudělá.

0/0
17.7.2010 22:01

roddie

Re: Až???

Že nebyl normální, je jasný, asi poněkud jednodušší. Kdyby měl něco v palici, pak by mu došlo, že nejen že tím nic nevyřeší, ale zabije toho, koho měl (byť kdysi) rád. A co teprv dítě. Nepostavil se k tomu jako chlap. S tím souhlasím.

Mě to stálo hodně sil se vyrovnat se situací, stojí mě to velkou energii finančně to utáhnout a opravdu mě sere, když vidím, jak je nebožka vysmátá, protože rodina pro mě byla priorita, ale život je boj a nehodlám nic vzdávat. Koneckonců všeho do času.

0/0
17.7.2010 22:08

dasa0302

Re: Až???

Čas je v takovém případě opravdu hotový všehoj. Někdy je těžké nechat ho plynout, ale bývá to jediná možnost.

0/0
17.7.2010 22:17

roddie

Re: Až???

Řekl bych, že to bude jednodušší nevyrovnaný jedinec. Už ty jeho dopisy na blogu, silně mi připomínají dopisy jednoho známého, podobný případ, neví ce se životem, dlouhodobě. Jeho čin neobhajuju, aby bylo jasné.

0/0
17.7.2010 22:10

dasa0302

Re: Až???

On má tady někde blog? Můžeš mi prosím tě poslat odkaz?

0/0
17.7.2010 22:18

roddie

Re: Až???

V tomhle čerpám ze Zpráv na Nově :-/. Tam byly ukázky.

0/0
17.7.2010 22:19

roddie

Re: Až???

Možná to bylo na Facebooku, víš jak, kdo není na FB, jako by nebyl. Nebo na Twitteru, aneb jak nevědí všichni, že jsem si uprdnul, nemělo to smysl ... pardon (mám trochu vyhraněný názor na tyhle požírače času, raději žiju skutečný život, ne ten virtuální)

0/0
17.7.2010 22:21

roddie

Re: Až???

P.S. Opačně to je samozřejmě to stejné, akorát ženské spíš sahají na svůj život. Jinak - o tom, že by ženské byly nějak méně agresivní než chlapi - ta moje na mě šla jednou taky s kudlou a to ji stačilo jen naštvat a nepochybuju, že kdyby mi něco udělala, do smrti by toho litovala. Jak říkám, reakce je jen odezvou na akci.

Mám dost těch černobílých komentářů ve zdejších fórech, bez znalosti souvislostí pod pečlivou bulvární mediální masáží.

0/0
17.7.2010 21:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.