- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
otevřu dveře, nezavřu je, nastartuju, pustím klimu na plný kotel a počkám tak minutu. Zavřu dveře a odjíždím.
A 73°C je nesmysl.
Podle toho černého displeje hádám, že teploměr byl na sluníčku.
Jestli hádám správně, tak můžete celý článek rovnou smazat, protože jste neměřili teplotu vzduchu, ale dopadající IR záření.
Měl jsem možnost vyfotit svoje auto (bílé, černý interiér, čirá skla) thermokamerou loni v červenci při 30°C po třech hodinách na sluníčku.
Teplota vzduchu byla 54°C a plasty vystavené slunečnímu záření mezi 70°C a 97°C.
Nejhorší je když se zahřeje černej interiér - palubka, sedačky... vyřeší to fólie za přední sklo, k sehnání za pár korun a fakt to pomůže - lehce to sníží teplotu, volant se dá držet a po 3 mnutách jízdy s otevřenejma okýnkama to je k přežití.
Cerny auto mam vice nez 7 let. Teplomer tam mam cca asi 4 roky a parkuju jenom na slunicku rekord co tam kdy bylo se mi povedlo tohle leto venku 36 a v aute bylo 54 C a to jsem stal celej den na slunci a v 2 dve hodiny si sel sednout za volant. By me zajimalo co je to za auto ze je tam i 70 stupnu to me se nikdy nepovedlo
Auto jako auto, ale novinář měří teplotu tak, že umístí teploměr přímo do slunečních paprsků a nějak mu nedojde, že takto změřená teplota je holý nesmysl. Taky proto je to novinář - nedával ve škole v hodinách fyziky pozor.
ať tramvají, nebo autobusů přidat peníze, ne učitelům co si nyní 2 měsíce válí šunky a zbylých 10 měsíců dělají " na půl plynu " bez zodpovědnosti.
dalsi brouk pytlik,co vi prd, ale hlavne ze si ulevi od komplexu...
Je dnes sdandard v autech i v kamionech, Dopravní podniky v Brně a ostatních městech kromě Prahy montují do všech tramvají klimatizace. Proč ne v Praze? No protože pan primátor Bém nakoupil několik desítek tramvají 14T (Porsche), kus za 70 milionů, Kolik zaplatila Škodovka za to, že do Prahy koupili tramvaj, která ničí kolejovou síť, neboť nemá natáčecí podvozky a ke všemu nemůže jezdit všude, je ve hvězdách. Za tuto částku by DP Praha zrekonstruoval 10 tram typu T3 a to tak, aby měly kromě dalšího ruční řízení a KLIMATIZACI!!! a do typu T6 přitom stačí jen dodat klimatizační jednotky. Cena jednotky je v porovnání ceny tram prkotina. Ale pan primátor Bém si udělal pomník, a tak my řidiči máme v kabinách 70° C, zatímco se on vozí v klimatizovaným autě a má klimatizovanou kancelář, stejně jako ostatní THP pracovníci DP. jen my asi nemáme nárok, ale přitom bez nás by DP byl ...víte kde...
Klimatizaci i cd přehrávač má dneska i slušný kombajn, aby se kombajnérovi dělalo hezky v prohodě.
Jistě, na to přišel už i pan Himmler, že lidi to víceméně přežijou i v dobytčácích...a nic jinýho česká MHD není... klimatizace je dneska obvyklá v MHD i v zemích rozvojových
Občas taky nepřežili. DB to teď taky zkoušely i v IC Expresech , ale woto nego.
Pamatuju kamaráda tramvajáka (-cet let tomu), a ten když cestující moc prudili, zapnul jim topení do sedaček, aby se měli jako on. To bylo najednou volných míst k sezení...
Pardon, ale v Praze neexistuje jediná klimatizovaná tramvaj. Ale tak jedna z osmi má klimu alespoň pro řidiče.
Když zatopím v grilu, je tam za 20 minut i o 200 stupňů víc.
To je pokus pro hlupáky.