Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Projeli jsme zatáčku, kde havarovala Dara Rolins

Úzkou silnici protíná hluboká jáma v asfaltu. Tak vypadá pražská ulice v Šáreckém údolí, kde v sobotu 10. července havarovala zpěvačka Dara Rolins. Její vůz se zde srazil s motocyklistou, který po pár hodinách zemřel v nemocnici. Právě špatný stav silnice k nehodě zřejmě výrazně přispěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sent

Hm-

-nejsem jasnovidec.Jsem stary šofer,co začinal na Š-706 RTO.Jezdil jsem snad se všim,co ma kola včetně nadrozměru.Ono tyhle bouračky celebrit nikdy nebyly dotaženy do konce,Vymlouvat se na prasklinu na vozovce je směšne.Po shlednuti videa to vidim na zřejmou chvilkovou nepozornost D.R.Navic politikům a celebritám většinou schazi při řizeni ohled vůči ostatnim řidičům.Jsem jednička v politice,jsem jednička na jevišti,jsem jednička na silnici.Navic při koupi vozu jim prodejci auto vychvali,jak je super bezpečné a jak se jim nic nemůže na cestách přihodit.Kombinaci toho všeho je dost nebezpečný řidič.Jak by to dopadlo,kdyby misto skůtru jel naloženy nakladak?

0/0
1.8.2010 16:19

calypsol

Dara

V nejake diskuzi, asi na dfens se objevil prispevek, mozna typu JPP (jedna pani povidala), a v nem autor tvrdil ze jeho znamy ji (Rolincove) zpravuje auto a byl mezi prvnima komu volala, ze mela havarku, ze se zrovna otocila na dite co mela za sebou vzadu v sedacce. Docela bych tomu i veril, velka cast nehod se stane prave kvuli nepozornosti. Nekomu upadne horici cigareta, nekdo chce placnout mouchu na prednim skle, jiny meni CD nebo udaje na navigaci a pritom v rychlostech jakymi se v autech pohybujeme staci ani ne vterina a jste v protismeru.

0/0
22.7.2010 2:35

kykyriký

Re: Dara

Souhlasím, podle videa se dá bezpečně objet trhlina a zároveň se minout s autem. Ačkoliv je použito pro ukázku auto menší - užší, tak motorka je zase větší - širší (skůtr to fakt není). Tudíž jeden z nich musel vyjet za pomyslnou svoji polovinu, skůtřista nemá důvod, pokud není sebevrah, neloví na CD písničky, nohoní klimošku, neotáčí se dozadu...prostě na motorce (i na malý i na kole) vám nezbývá nic jiného než se plně věnovat provozu, jinak nepřežijete sezonu.

0/0
26.7.2010 10:10

sent

Re: Dara

Přesně.Na motorce at velke nebo male neni jina možnost než si hledet řiditek.

0/0
1.8.2010 16:22

lojzo1

Planá slova

Zajisté řidič který zahynul nejel tento úsek poprvé a věděl jaké nebezpečí na něj číhá.Na druhé straně o Daře je známo,že nerespektuje dopravní předpisy a jezdí bezohledně.Ovšem to je jako s tou malou cikánkou Natálkou.U ní se novináři snažiliasi rok plnit stránky novin,aby byli vinníci nalezeni a potrestáni.U Dary to vidím tak,že to je opačně.Novináři se ji snaží omluvit,nebo svalit vinu na řidiče,který zahynul.O zmláceném třináctiletém chlapci,kterému cikáni způsobili těžká zranění a který bude mít trauma do konce života nikdo nic nepíše.Kde je ta demokracie pánové HAVLE,KLAUSI,NEČASI a Vy,kteří hlásáte ne/ pravdu?

0/0
21.7.2010 13:18

Mad_Igor

..pokracovanie

.....Dalej ak aj by nehodu bola sposobila vodicka audi, nemyslim ze by mohla byt sudena za ublizenie na zdravi s nasledkom smrti, nakolko zraneny mopedista bol "v dobrom" stave pri prichode zachranarov a ak som spravne pochopil tak bol stale pri vedomi aj po prichode do nemocnice. Cize nieco ako zabitie sa tymto vylucuje! Skuste sa odosobnit od toho ze vodicka audi je celebrita, nestavajte sa na ziadnu stranu a predstavte si ze ste na jej mieste, alebo aj na mieste vdovy. Pre vsetkych je to strasne, ale rozhodne by sa pripadom mala zaoberat aj lekarska komisia.

0/0
21.7.2010 10:44

you.can

Re: ..pokracovanie

tak proč se k tomu vyjadřujete "doktore":-) To že byl bezprostředně po nehodě v pohodě neznamená že mu nezpůsobila těžké zranění např. krvácení do mozku, nebo poranění orgánů, plíce, slezina, játra??????? Máte co říct?

0/0
22.7.2010 18:04

you.can

Re: ..pokracovanie

ještě odpovím dřív než odpovíte nějakým blbým argumentem. To co jsem výše napsal se nemusí projevit okamžitě po nehodě..

0/0
22.7.2010 18:06

Mad_Igor

Re: ..pokracovanie

kde vidite blbe argumenty? Je mi uplne jasne ze sa niektore zo spominanych symptomov (napr. poranenie mozgu sem nepatri) nemusia prejavit okamzite. Prave z tohoto dovodu su motorkari ihned po prevoze do nemocnice podrobovany komplexnemu vysetreniu s dorazom na dutinu brusnu aj napriek tomu ze pacient je v dobrom stabilizovanom stave. V podstate vas prispevok pise o tom istom ako moj, a stale si myslim ze by lekarska komisia mala preskumat pochybenie personalu nemocnice a ze sa nejedna o zabitie vodickou aj v pripade ze by nehodu sposobila ona.

0/0
22.7.2010 18:20

Mad_Igor

ako pozostaly by som asi obvinil niekeoho ineho

Nechcem vam do toho kecat, ale... Ak som to spravne pochopil, tak pan riadil nie motocykel ale moped (ak chcete tak maly motocykel), po nehode bol nazive a pri vedomi, moped je pomaly a nemyslim ze by audi v tom useku islo rychlo. Ak vodic mopedu bol pri vedomi tak zrejme on sam tvrdil ze obchadzal trhlinu a bol si vedomi zavinenim  nehody. Toto ale vsetko podla mna pre pozostalych nie je dolezite. Nie nemali by sa spokojit so situaciou a mali byt ziadat vysetrenie smrti vodica mopedu. Zodpovedny su totiz jednoznacne zachranary alebo personal nemocnice. Spatne diagnostikovali fatalne poranenie. Pri nehodach motocykistov je bezna okamzita kontrola vnutornych poraneni, napr. taka slezina neboli ale vnutorne (do seba) krvaca az praskne a konec trva par sekund! Niekto nieco odflakol.

0/0
21.7.2010 10:40

lojzo1

Re: ako pozostaly by som asi obvinil niekeoho ineho

NETARAJ

0/0
21.7.2010 13:20

sivoktom007

češi = banda dementnich žvanilů

hej tak se sakra proberte! jasne ze kdyz jela stopadesat tak diru neobjela a vlitla do protismeru- pak musela chudinka odletet mimo cr protoze se citila spatne (asi neni prijemnej pocit zabit cloveka) a i kdyby jela dvacet tak ma pruzpusobit jizdu svym schopnostem a dopravne technickemu stavu vozovky takze jestli byly na silnici dirky nebo foukal vetricek to je proste jedno. je to normalni zabiti z nedbalosti. jenze cesi sou parta dementnich zvanilu a budou spis kecat jak si zaslouzi spravedlivej a mekkej soud nez aby dostala poradne za usi - v irsku dostane mladik za vrazdu dozivoti a nikdo se snim nebavi

0/0
20.7.2010 14:39

dropa

Re: češi = banda dementnich žvanilů

Já teda vidím dvě dementní osoby. A to tebe za chápání textu a toho nezodpovědného dědka co při objíždění díry nedá přednost protijedoucímu vozidlu!! 

Hamižnost vdovy nechávám bez komentáře. :-/ 

0/0
21.7.2010 10:00

you.can

Re: češi = banda dementnich žvanilů

tak ty si blb jak jelito, ve skratce je Dara vrahem, protože zabila ač z nedbalosti a ty si blb, kterýmu provedli lobotomii půlky mozku a budeš se stím muset vyrovnat

0/0
22.7.2010 18:08

dropa

Re: češi = banda dementnich žvanilů

Fix All Classic

0/0
23.7.2010 14:19

dropa

Re: češi = banda dementnich žvanilů

A já blb myslel, že vrah vraždí a zatím oni zabíjejí z nedbalosti protijedoucí sebevrahy.:-/ 

0/0
24.7.2010 9:07

barabura

no nevim

ale zdá se mi , že se to dá objet normálně u pravýho kraje tý silnice. jestli jel prostředkem, tak to byl vůl

0/0
20.7.2010 9:05

barbud o

Re: no nevim

... a kdo řekl, že se něčemu vyhýbal?

0/0
20.7.2010 13:05

Deleter

Re: no nevim

novináři, ale asi si to vymysleli.

0/0
20.7.2010 18:32

barbud o

Re: no nevim

... obávám se, že jediným svědkem je jistá Rolins-Rolincová-Gambošová ...

... a její svědectví bude jistě objektivní ...

0/0
21.7.2010 14:12

Jedowatej

Dara zaspala

Mela hned vypsat sek, nez se vdova rozplakala.

0/0
19.7.2010 14:09

Si0 po druhém zákazu

Jak to bylo, je věcí vyšetřování.

Co mě ale štve, je, že ji určitě bude hájit advokát způsobem, který možná bude podle nějakých ohnutých paragrafů zákona, ale veřejnosti z toho bude na blití. A dá se očekávat všelijaké ovlivňování soudce ve prospěch hvězdičky.

0/0
19.7.2010 8:56

AAA1

Re: Jak to bylo, je věcí vyšetřování.

kazdy ma pravo hajit se ci se nechat hajit jak uzna za vhodne.

0/0
19.7.2010 12:57

cOpY

Re: Jak to bylo, je věcí vyšetřování.

to je sice pravda.. bohužel právo neplatí pro všechny stejně.. kdo má prachy zaplatí si lepší servis tedy lepšího advokáta = lepší argumenty = nižší nebo žádný trest

vše zcela legálně..

dělám v justici a vím o čem mluvím[>-]

0/0
21.7.2010 8:43

Kocourek-69

Jak znám ženské tak se na tuty neuhla ke straně

Ženy se bojí najet autem až ke krajnici. Mají špatný odhad šířky svého vozidla. Kolikrát už se mi stalo že mě ženská na úzké silnici v protijedoucím autě div nevytlačila do stoky zatímco sama tam měla dva metry místa.

0/0
19.7.2010 8:53

lůvejroznec

Re: Jak znám ženské tak se na tuty neuhla ke straně

R^

0/0
19.7.2010 22:22

barabura

Re: Jak znám ženské tak se na tuty neuhla ke straně

jo a ještě si všechny koupěj přerostlý SUV a pak jezděj jak kravky, sem včera myslela, že jednu takovou telefonující blbku v SUV kopnu. jela 10 50 10 50, no na přesdršťku

0/0
20.7.2010 9:08

gracia

Re: Jak znám ženské tak se na tuty neuhla ke straně

Souhlasim na 100%. Sice jsem taky ženská, ale blondýny ve velkých autech bych vraždila! Jezdim z 90% v Praze a co potkávám, tak jim vždycky přes to sklo vykládám, že se chlapům nedivim, že na ně nadávají (já prý jezdím lehce rázněji-ne zběsileji) .   Je ale zase pravda tady na tom videu, že testovali s Fabií, což se moc nedá srovnávat s Audi Q7..  Ale to se rozhodně Dariny nezastávám.

0/0
20.7.2010 16:53

..Kamenožrout..

..

Přijeďte se podívat na moravu a zjistíte co je to špatná cesta, pobóchání cajzli..

0/0
18.7.2010 20:44

pavelol

Zatáčka nebo rovinka?

Tak tomu nerozumím. Manželka postiženého rezolutně tvrdí, že dopravní nehoda se stala mimo zatáčku na rovné cestě.. Mám pocit, že se snaží vyrazit vysoké odškodnění.

0/0
18.7.2010 20:11

Gmur

motorkar zije¨!

protoze v tomhle filmu, jede cerveneauto pomalu. I kdyz se motorkar vyhyba necemu na silnici. Mam pocit,ze jste timhle dostali D.R. do chladku. jak je videt pro nizke rychlosti se navzajem vidi a mohou se bez problemu minout! Pri nizke rychlosti, ovsem.

0/0
17.7.2010 20:59

martin0669

Re: motorkar zije¨!

zapomínáš na spoustu dalších okolností: rybář měl na motorce věci, na prudký pohyb a hlavně, ta prasklina je v prostředku ... tak proč se vyhybal a kam.

 Neukázali rychlost obou vozidel a hlavně zkušenost motorkáře. A i auto je asi menší.

Jestli to bylo natáčené ve stejném místě, tak už na vozovce nejsou nastříkané čáry od bouračky ... vždycky to vydrží pár dní.

Nech to na vyšetřování, které má stopy.

0/0
18.7.2010 7:53

blekekeke

Re: motorkar zije¨!

tak jak kde, tady to stříkaj tak, že ty čáry tam jsou měsíce ....

0/0
19.7.2010 10:30

Gmur

Re: motorkar zije¨!

nemyslim si , ze ten pan na motorce delal ve skutecnosti neco jineho nez ta osoba na motorce ve filmu. Veci na motorce? Ovlivnuji jizdu ? jake veci?

Silne pochybuji, ze trochu rozumny clovek, se vyhyba nejakemu poskozeni na silnici (za ucelem, aby nehavaroval !) a napere to rovnou pod kola nejakyho mercedesa , ktery vidi primo pred sebou.

A to auto je mensi, ale podle dalsich fotografii v casopise ahaonline, tam projede i AUTOBUS a je tsm stale dost mista.

Podle mne je to jen o rychlosti.

0/0
19.7.2010 10:46

Zirkon

vypadá to na plichtu

Motorkář se  vyhýbal na  špatnou stranu, hvězda  asi  jela  zbytečně  rychle a

nepřemýšlel ani jeden  z  nich.  To je chyba vždy ale u motorkáře  často fatální !

Protože  silnice  nemá  dělící  čáru, tak zpravidla  mohou za  střet na  čáře ( kolem pomyslného  středu) oba rovným dílem.  Soud ovšem posuzuje  každý případ  individuálně,  hvězda  bude  mít jistě  super advokáta (  Sokol ?)  a  motorkářovi už stejně  nikdo nepomůže.

Takže opravím nadpis:  

Vypadá to na  plichtu ale  na penalty  Dara  vítězí.

0/0
17.7.2010 20:34

bad_azz

Re: vypadá to na plichtu

pod to se podepíši ,-)

0/0
17.7.2010 20:53

barb udo

Re: vypadá to na plichtu

... kdo řekl, že se mopedista vyhýbal?

0/0
17.7.2010 21:03

politicky nekorektní asociál

Re: vypadá to na plichtu

Mně to jako plichta nepřijde. Když jedu tankem a není vidět daleko, mám jet pomalu a dávat pozor. Takže do chládku s ní!

0/0
17.7.2010 23:05

Andyon

Re: vypadá to na plichtu

no a když jedu na fichtlu, tak se plížím při kraji a dávám pozor. Přehlédnout malou motorku není problém, přehlédnout z motorky velké auto problém je.

Ono totiž i když ve velkém autě pojedeš dvacítkou, tak náraz fichtlem shodí řidiče na zem a ruku mu lehce zlomí. Krvácení z mesenteria je souhra špatných náhod, cévy mohou být poškozeny nárazem na zem, zejména u staršího člověka, ale je to poměrně vzácné. Jedná se o tupé poranění.  V nemocnici, kde pán pracoval a kam se nechal odvézt zřejmě žvanili doktoři s pánem  o Daře, místo aby dotyčného řádně vyšetřili a fakt, že vykrvácel, aniž by byli schopni mu pomoci svědčí o tom, že do poslední chvíle nevěděli, že krvácí do břicha. Jinak by totiž bezpochyby dokázali krvácení zastavit, třeba i razantním operačním postupem, resekcí střeva s okružím, transfuzemi, léčbou.

0/0
18.7.2010 9:14

blekekeke

Re: vypadá to na plichtu

když jedu tankem, jedu tak, abych to co nejrychleji projel ...

0/0
19.7.2010 10:31

tenisák lokeťák

to je divný

že tu zatáčku "dara" netrefila... :-P

0/0
17.7.2010 19:04

Gmur

Re: to je divný

No prave!!!R^

0/0
17.7.2010 21:00

durack

coto máme za zákony že si pachatel

trestného činu může jentak odjet do ciziny.

0/0
17.7.2010 13:50

Liška13

Re: coto máme za zákony že si pachatel

 tak za prvé, pachatelem se člověk stane, až je-li usvědčen. Za druhé, máte snad pocit, že by se tato žena mohla skrývat tak, že by ji nikdo nenašel? :o)

0/0
19.7.2010 18:08

fulcrum

Re: coto máme za zákony že si pachatel

Když by došlo na to, že by byla odsouzena k odnětí svobody natvrdo, tak dosti pravděpodobně by si teplé místěčko na Zemi našla.

0/0
20.7.2010 11:25

Cimrman

Je mi pozůstalých líto, ale svým vydíráním

mediálně známé osobnosti budou vnímáni ještě hůře, nežli sama oběť nehody, na kterou pořádají citovým vydíráním štvanici.

0/0
17.7.2010 10:41

roy_batty

Re: to vaše souvětí je poněkud složité

a vychází mi z něj, že příbuzní pořádají (citovým vydíráním) štvanici na toho mrtvého pána (oběť nehody) 8-o

0/0
17.7.2010 11:41

martin0669

Re: to vaše souvětí je poněkud složité

:-)R^

0/0
18.7.2010 7:57

iuos

hmm

co by proboha na tom pohřbu měla dělat?

0/0
17.7.2010 9:40

Pernštejn

To snad musela jet s kombajnem,ne

!!

0/0
17.7.2010 9:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.