Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zastavte islám, braňte svobodu! Populista Wilders šíří svůj boj na západ

Populistický nizozemský politik Geert Wilders chce rozšířit svojí kampaň proti islámu do dalších zemí. Cílem hnutí pojmenovaného Aliance svobody má být kromě jiného zákaz imigrace z muslimských zemí a islámského práva šaría.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

QWERTOP

He he.

Před půl rokem rasista a pomalu fašoun a hle, už jenom populista. Jen do nich pane Wildersi. Naše svoboda za to stojí!

0/0
20.7.2010 18:01

Archonth

Zvratit tenhle stav bez krve nepujde.

Jenze nikdo nema ty guts prolevat krev dneska.Dneska si chce kazdy uzivat a proto koncime.

0/0
17.7.2010 3:33

Joseph1

Třetí džihád

doporučuji film :

The Third Jihad:

Radical Islam's Vision for America & Europe Tenhle film by měla odvisílat každá  TV v evropě a měl by ho vidět každý politik a hlavně ti co rozhodují o imigračních zákonech. Ve stínu tohohle není Wilders žádný radikál, ale chlap se zdravým rozumem, kterému není lhostejný osud západního světa za jehož svobody a demokracii naši předkové bojovali a umírali a fakt, že si  pomalu ale jistě tu svobodu sami kousek po kousku zmenšujeme na úkor lidí co sem přišli z pouště se svými barbarskými zvyky, kteří nechtějí být jako my, ale chtějí aby sme my byli jako oni.

Myslíte si, že tu žádnou svobodu nemáme? Tak nahlédněte do islámského světa a posuďte sami.

0/0
17.7.2010 3:06

Mallinali

Inu

:-)R^ tak ať se daří!

0/0
16.7.2010 23:22

dol

Zastavme svobodu tím, že jí budem potlačovat.

Tomu se ve filozofii říká anihilace myšlenky. Kdy explicitně něco tvrdí a implicitně to popře. Je to podobné jako říci. Zastavme alkoholismus tím, že budeme pít pivo. Pravičáci všude na světš jsou ujetý individua!;-D;-D;-D!!

0/0
16.7.2010 21:24

RJJ

Re: Zastavme svobodu tím, že jí budem potlačovat.

Docela dobrý blábol. Ono je trošku rozdíl zakazovat a zakazovat. Pokud budu potlačovat někoho, kdo by mi tu svobodu v momentě, kdy na to bude mít sílu, bude omezovat, tak k tomu omezování musím šáhnout první. Byť to jde proti principům. Když to neudělám, tak už příště to rozhodování bude za mne dělat někdo jiný. A že v tomto případě není o co stát, by mohl pochopit i přitroublý levičák tvého ražení:-P

Byť díky vymývání mozku máte pozici velmi ztíženou, to se zas musí nechat:-)

0/0
16.7.2010 22:02

kenzo

Re: Zastavme svobodu tím, že jí budem potlačovat.

zákaz imigrace z muslimských zemí je legitimní požadavek. To přijde divné je levičáckým individuím!

0/0
16.7.2010 22:37

pes Muki

Re: Zastavme svobodu tím, že jí budem potlačovat.

Ta poucka pro viteztvi totality je jina, ovsem tvoje zni prijatelneji pro uzitecne idioty. Je to zasada, pouzijme vsech svobod ktere nam demokraticka spolecnost dava, k tomu abysme mi mohli znicit. Tuto taktiku pouzival nacismus, komunismus a nyni islam.

0/0
16.7.2010 22:59

Mallinali

Re: Zastavme svobodu tím, že jí budem potlačovat.

Tak to o tobě radši nenapíšu že to máš v hlavě srovnané, protože ta "anihilace myšlenky" by pak na tobě nenechala nit suchou...;-)

0/0
16.7.2010 23:21

daviduss

Re: Zastavme svobodu tím, že jí budem potlačovat.

Říká se tomu bránící se demokracie, např. v ČR je jedním z prostředků ochrany demokracie možnost zrušit protidemokratickou stranu. Můžeš s tímto konceptem nesouhlasit, ale plácat tady něco o anihilaci myšlenky je trochu mimo mísu.

0/0
17.7.2010 2:50

JuraKot

Populista ?

Není to populista. Jen říká nahlas to co si lidé myslí.R^

0/0
16.7.2010 21:15

Isabelle

Re: Populista ?

 Jen říká nahlas to co si lidé myslí.R^

0/0
16.7.2010 21:19

kenzo

Re: Populista ?

R^

0/0
16.7.2010 22:37

nazdravi

konecne se nekdo uz odvazil

R^R^

0/0
16.7.2010 20:07

Isabelle

Re: konecne se nekdo uz odvazil

R^R^

0/0
16.7.2010 20:13

Joseph1

Re: konecne se nekdo uz odvazil

R^R^

0/0
17.7.2010 2:43

Klarka obet cenzoru

To je blázen

Každý může mít virů jakou chce a tomu se říká svoboda a ten člověk je evidentně pošuk.Rv

0/0
16.7.2010 17:27

Mallinali

Re: To je blázen

;-D proč to nikdo neřekl v pětačtyřicátým Hitlerovi?

0/0
16.7.2010 17:34

RJJ

Re: To je blázen

Virů může mít každý kolik chce, ale měl by si dát pozor, aby nenakazil ostatní. Víru by měl mít asi jednu, nevím;-D 

A ty seš negramotka, Klárko;-)

0/0
16.7.2010 17:43

Klarka obet cenzoru

Re: To je blázen

To dělá můj nový iphone, asi budu to reklamovat.;-D

0/0
16.7.2010 18:04

Archonth

Re: To je blázen

To nebude iphonem Aranko ;-D

0/0
16.7.2010 21:22

hromo.bití

Re: To je blázen

Klárko, ty by sis měla trochu rošířit vědomosti, než se zapojíš do diskuze. Já ti trochu pomohu, ano? Jen takové základy, pro začátek by to mohlo stačit:  http://pravdaoislamu.cz/ http://eurabia.cz/

0/0
16.7.2010 17:45

Cynyc

Re: To je blázen

Proč by měla chodit na ideologické servery hlásající nenávist, aby si rozšířila vědomosti? 8-o

0/0
16.7.2010 18:55

Mallinali

Re: To je blázen

;-D a proto je tam prakticky každá zpráva odzdrojovaná na česká i světová média, viď ;-D.

0/0
16.7.2010 19:32

RJJ

Re: To je blázen

I kdyby to byla 100x pravda, tak multiblbouni maj svou pravdu pravdoucí. Jsme fšichni xenofobi, razysti:-P A jak jsme tuze nesnášenliví;-D

0/0
16.7.2010 19:45

hromo.bití

Re: To je blázen

na těch webech někdo hlásá nenávist? Nikoliv, pouze informují, předkládají fakta a pokud ta fakta snad vyznívají nesnášenlivě, tak je to z druhé strany. Ale sakra, tuhle skutečnost asi těžko přijmete, vždyť ti špatní jsme my, oni jsou pouhé oběti naší bílé rasistické společnosti :) Přeci jinak to ani být nemůže ;-)

0/0
17.7.2010 14:21

pes Muki

Re: To je blázen

Jenze se tu nejedna o viru. Islam neni jen vira ale take politicke a kulturni hnuti. To je tak tecke pochopit, ze se jedna o stretnuti ideologii a ne o tom jak se lide modli?

0/0
16.7.2010 19:10

Mallinali

Inu

Je-li populismus to, že někdo přesvědčuje lidi aby nepáchali kolektivní sebevraždu pak ano, je to populista:-).

0/0
16.7.2010 17:18

killy

Wilders není populista !!!!

Tak ho nazývají pouze zmanipulovaní redaktůrci.

0/0
16.7.2010 17:07

Mallinali

Re: Wilders není populista !!!!

Ale všiměte si, jak noviny postupně mění vyjadřování. Nejdřív to byl xenofob a div ne rasista, pak degradoval na kontroverzního politika a teď se smrsknul jen na čistého populistu ;-D.

0/0
16.7.2010 17:20

Jorge Calisto

Re: Wilders není populista !!!!

;-DR^

0/0
16.7.2010 17:50

oskie98

Re: Wilders není populista !!!!

Ale zase pro změnu je MILITANTNÍ bojovník. ;-)

0/0
16.7.2010 21:12

Joseph1

Re: Wilders není populista !!!!

R^R^R^

0/0
17.7.2010 2:42

Archonth

Vsechny rasy sveta pod praporem multikulturalismu

smichejme se.:-PR^

0/0
16.7.2010 16:23

f-sport

Souhlasím

Souhlasím s ním. Nemám nic proti lidem, ale zde jde o import jiného způsobu života. A já zde nechci žít, tak jako se žije v Iránu.

0/0
16.7.2010 15:59

Oerteplur

Re: Souhlasím

na druhé straně se jim nemůžete divit. Vzpomeňte si na způsob šíření křesťanství od 1. až do 18. století. Jde jen o to, nepodlehnout vnějším vlivům. To se však může v budoucnosti podařit pouze státům s vlastní historickou identitou. U bývalých koloniálních mocností to bude dost oříšek. Oni si k nim tu kulturu zavlekli na svých lodích v podstatě sami.

0/0
16.7.2010 16:13

Dr.Download

Re: Souhlasím

To srovnat nejde, neboť fanatik nevážící si svého života má už téměř k dispozici atomovku nebo minimálně aut. zbraně.

0/0
16.7.2010 16:33

Oerteplur

Re: Souhlasím

tj.fakt. Dřív měli Turci jenom palaše...

0/0
16.7.2010 16:38

Oerteplur

Ach ta náboženství

No řekněte, kdo by si v 19.století pomyslel že v 21. století, kdy budou lidé znát prostřednictvím družic téměř celou sluneční soustavu a používat vyspělé technologie budou stále ještě celým světem cloumat náboženské války a jejich obětmi budou miliony nevinných lidí. Příkladem můžou být i nedávné boje v bývalé Jugoslávii. Náboženství a víra v různé spasitele se zdá být ještě horší nákazou než mor. Rv

0/0
16.7.2010 15:56

pondelkovic3

Re: Ach ta náboženství

R^

0/0
16.7.2010 16:00

Dr.Download

Re: Ach ta náboženství

Zdá být?;-D Řekl bych, že už je tak x100 horší. A umpřímně jsem rád, že žiju v takto ateistické zemi i když už mám několik velmi špatných zkušeností se silně věřícími křesťany.

0/0
16.7.2010 16:37

Oerteplur

Re: Ach ta náboženství

myslíte rybičky na autech ? Tak na ty obzvlášť pozor ! ;-)

0/0
16.7.2010 16:38

Dr.Download

Re: Ach ta náboženství

Na ty jsem nepomyslel.;-D

0/0
16.7.2010 16:40

Mallinali

Re: Ach ta náboženství

Tak to buďte rád že nemáte zkušenost i se silně věřícími muslimy, to by vydalo na titulní stránku Blesku...;-D

0/0
16.7.2010 17:16

pes Muki

Re: Ach ta náboženství

Ja mam i spatne skusenost se silne vericimi ateisty

0/0
16.7.2010 19:11

běžný ovčan

Re: Ach ta náboženství

bude to tak dycky bez ohledu na století, protože víra v Boha je jeden z lidských pudů. A jaký je Wilders populista nebo ne, to se všichni dovíme tak přibližně do deseti let.. už teď se v některých městech v Nizozemsku a Belgii rodí muslimové a nemuslimové v poměru 1:1

0/0
16.7.2010 20:07

Archonth

Zapad pomahal vytvoreni dvou muslimskych statu v Evrope

Bosna a Kosovo, plus medialni podpora cecenskym wahabistum v boji proti pravoslavnym krestanum.Takze na Zapade bych zachranu nasi civilizace nehledal.;-)

0/0
16.7.2010 15:55

greenalien

Re: Zapad pomahal vytvoreni dvou muslimskych statu v Evrope

Přičemž taktně pomlčíme že Bosenští a Kosovští Albánci jsou asi stejně muslimové jako Češi křesťané.

0/0
16.7.2010 16:00

Mirco1

Re: Zapad pomahal vytvoreni dvou muslimskych statu v Evrope

A Bosna jako územní celek existovala celá staletí, jako federativní republika v rámci Jugoslávie měla všechny znaky státnosti kromě samostatnosti. Takže úvodní rusofilní přispěvatel jako obvykle v takových případech pláče na špatném hrobě.

0/0
16.7.2010 16:10

Archonth

Re: Zapad pomahal vytvoreni dvou muslimskych statu v Evrope

Vychladni sokoliku, nikdy to nebyl samostatny islamsky stat.Ja jsem rusofil, ty rusofob, v cem je problem?

0/0
16.7.2010 16:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.