Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co drží Čínu pohromadě? Elity mají šifrovanou síť rudých telefonů

Čínu s 1,3 miliardy obyvatel ovládá elitní klub tří stovek lidí, těch nejprominentnějších členů komunistické partaje. Znakem příslušnosti mezi vyvolené je rudý telefon na pracovním stole. Šifrovaný telefon se čtyřmístným číslem je v Číně znakem příslušnosti k absolutní špičce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

crashsyndrom

:-D

Jan Dvořák si musí také přihřát tu svou polivčičku na poli momentálního trendu pomlouvaání Číny.........ještě k tomu je to kachna jako prase...

0/0
22.7.2010 17:45

l.g

Hmm

Červený telefon - Spekulace, spekulace. A ještě k tomu přeložené bůhví odkud ze zahraničního (rozuměj nečínského tisku). Skutečné informace to nic, že pane Kryzánek? Nebýt toho, že víme jak se sám pasujete na znalce dálného východu ani by k tomu byl nějaký pádnější důvod (tento článek tím není nic překvapujícího), tak by se tu dalo polemizovat skoro o každé vaší větě. Takto je ale jasné, že jde o ztrátu času. Jiné už to s vámi nebude.

Což takhle třeba fotku toho telefonu? To by nebylo?

0/0
17.7.2010 19:32

John Coffey II

Re: Hmm

...zato psat prispevky o _vykalu_ Vam jako ztrata casu neprijde...

0/0
18.7.2010 13:05

;-)

Možná si tu knihu přečtu:-)

Osobně vidím v ČR stále problém v tom, že hledíme na ČLR jako na zemi hlavně komunistickou, nikoliv hlavně čínskou. Alespoň ti kterým to "politicky myslí" tuto chybu dělají. Další problém vidím v tom, že zatímco asiaté se vzdělávají v západní kultuře a snaží se nám porozumět, my je zcela ignorujeme. Přitom západní a východní svět jsou dva samostatné a rovnocené kulturní a dnes i ekonomické okruhy.  A zatímco náš postuhuje poslední dobou stagnace, vchodoasiský okruh se bouřlivě rozvýjí. Chceme li je dohnat, udřet krok....či alespoň neztratit stopu, měli bychom se naučit žít s novou realitou - nehledět na východní asii jako nevyspělou  rozvojovou oblast která nám nešahá ani po kotníky a kterou se nemusíme vůbec zajímat, ale jako na rovnoceného partnera. Není od věci podotknout, že stejnou chybu udělali před pár set lety sami Číňané, kdy na bělochy hleděli jako na burany z konce světa, kteří jim nešahají ani po kotníky a nemohou přece ohrozit vyspělou civilizaci s mnohatisíciletou tradicí

0/0
17.7.2010 12:05

velky bratr

Tak to je este dobry

Zbytek sveta ridi asi stovka nejvyssich Bilderbergianu a nikoho to netrapi.

0/0
16.7.2010 15:58

svalnatý buřtík Lautner

Ceny a mzdy rostou

www.patria.cz g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
16.7.2010 15:35

Socialismus popírá přírodu

Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

Čínský venkov:

SIlnice - NE. Auta -jen státní nákladní. Televize max 1 na vesnici a to často nejde proud. 5denní pracovní týden - NE, pracuje se stále za mzdu nižší než životní minimum v ČR. Možnost cestovat po Číně - NE. jen na povolené soudruhů. Cestovat ven - jen prověření soudruzi. Surfovat po internetu - NE, jen vybrané neškodné servery schválené komunisty.

-

Víte co místní levičáci - vy, vy byste v Číně umřeli hlady, protože dávky se tam nedávají. g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
16.7.2010 13:23

BajnyPhoenix

Re: Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

No ja bych sii vybral treba Sanghai a mel bych se lepe nez tady g.idnes.cz" alt=";-D">

To je jako rict zvu Vas na vesnici v okrese Karvina a pak se divit vy mate v Praze i Octavie a ty brdo i Mercedesg.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
16.7.2010 13:27

BajnyPhoenix

Re: Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

Navic levicove zamereni lide by hlady nezemreli,to jsou ti co stoji na polich a pestuji zeleninu a obili a dalsi co to zpracovavaji v tovarnach.No a ti jakoze pravicovi vymysli jak to podojit a vytriskat pro sebe z nich nejvic a jak co nejlepe neco rozprodat.

0/0
16.7.2010 13:30

alfmy

Re: Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

Levičáci jsou vzácně pracovití, dřou do úmoru, až padají. Pravičáci jim vše kradou a sežerou. Denně se brodím mezi upracovanými levičákyg.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
16.7.2010 13:48

BajnyPhoenix

Re: Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

Pardon ,spletl jsem se.Ten dric na poli v traktoru ,to je  pravicak a ten hornik v Karvinne tez,nebot jenom pravicak je dric a levice je nemakacenko g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-P">

Tito tezce pracucjici lide nemaji s levici nic spolecneho,fuj fuj fujg.idnes.cz" alt=";-D">

V traktoru vydelaji tolik,ze si na nejaka blba CSSD neprijde g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-P">g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
16.7.2010 14:18

qvido31

Re: Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

Jseš blbéj nebo to máš z horkag.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
16.7.2010 14:15

JAN2010

Re: Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

A jak bys to v Číně vedl ty,chytrolíne. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
16.7.2010 22:28

crashsyndrom

Re: Levicové obdivovatel Čínu zvu na čínský venkov.

zvláštní, že na té levné síle vydělává hlavně ta "vyspělá západní civilizace"...A s tou televizí jst emě pobavil..to je jako známka čeho vlastnit TV??:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

známka štěstí??HAHAHA

vaše priority jsou ubohééé

0/0
22.7.2010 17:47

Hiro

Nejaky web predsa len je

english.cpc.people.com.cn

0/0
16.7.2010 11:10

BajnyPhoenix

Jo zdejsi modri jsou genialni

Dnesni modre umeni je vsechno zlikvidovat ,nic nevyrabet a co jeste nese zisk prodat.

A jedine co vyrabi je nezamestnanost a lidi na dlazbu.To chlapci z leveho spektra budovali skolky,skoly,silnice ,nemocnice ,investicni celky,dopravni prostredky a statni finance bez dluhu.Ano nektere podniky sice ukradli ,ale tak nejak po 50.letech v pravnim state museli vratit ,a meli co! No a byly v takovem stavu,ze tu mame miliardare,cili ten majetek mel miliardove hodnoty po 50.letech.

A pokud se uz vubec chlapci od modre reky dnes do neceho pusti,je to drahe a nekvalitni.Nova dalnice D5 se bouli a komunisticka R4 ze 70.let se ve stejnem vedru nehnula a drzi 40.let g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
16.7.2010 11:04

ArtistCZ

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Koukám že ses zasekl u barviček. Modrá, oranžová, rudá... jaký ještě umíš?

0/0
16.7.2010 11:36

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

No, nemáte pravdu. To je docela fikce. Školy stavěli i diktátoři(otázka je, jaké školy to byly?). Vaše vysvětlení měnové reformy je mylné od začátku do konce. Podívejte se jak si to komunisté interně vysvětlovali - ne to, co říkali obyvatelstvu. Psal jsem to tady už 5 krát, nechce se mi zase. Kdyby to opravdu postihlo jen lidi, kteří podváděli pak tomu tleskám, to, že se tím snížila životní úroveň plošně všem... to bylo škaredé. Navíc to byla reakce na to, že na opravu česka po 2.sv válce nebyly peníze a rozpočet to prostě neunášel.

Asociovat pravici s modrou barvou je taky známka omezenosti.

Ad hlavní téma - čína, tam už není ani socialismus, rok 2004 ministerský předseda Číny, "socialismus selhal, mám jinou společnost a říkejme jí harmonická." jak to mohlo idnes uniknout?

0/0
16.7.2010 11:39

velky bratr

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Menova reforma za komaru byla porad cestnejsi nez je soucasna inflace rizena cnb - coz hezky ramuje potencialniho primatora Prahy Tumu...

0/0
16.7.2010 16:01

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Ono je to potřeba vidět v širších souvislostech. Kdyby tenkrát u moci byli modří hoši, také by produkovali a stavěli... Amerika byla do sedmdesátých let také postavena na produkci. New Deal byl v podstatě socialistický projekt. Jen by mě zajímalo, jak dlouho to celé bude držet pohromadě... Bez reálně ekonomické produkce... Dluhy, parazitní, neproduktivní profese, drastické snižování životních standardů, peníze tištěné z čistého vzduchu a kasínový kapitalizmus...

0/0
16.7.2010 11:41

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Kasinový kapitalismus? Vyjadřujte se prosím přesněji, tomu se říká Derivatové trhy(öbchodování s nesplaceními úvěry, hypotékámi apod. ). Ano, to že USA od poslední ekonomické krize neudělala zatím žádné kroky k regulaci nebo k rerstrukturalizaci systému se jí může dřívenebo později vymstít. Dříve bych řekl

0/0
16.7.2010 11:44

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

podle Financial Times je derivátová bublina cca 600 biliónu dolarů, některé zdroje uvádí až 1.5 kvadriliónu... To se nedá uběhnout. Od pádu Lehmana jsme byli svědky nejneuvěřitelnějšího transferu bohatství směrem od lidí k elitám. Dnes se dá říct, že krize a následná konsolidace byla záměrná. Regulační snaha skončila tak, že FED dostal úplné diktátorské pravomoce. Žádný pokus o znovuzavedení Glass-Steagal, nebo alespoň Vocker`s rule... Další fáze téhle megazlodějiny má zelenou.... 

0/0
16.7.2010 11:51

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Megazlodějny. Nejsem si jistý jestli to je úplně ten motiv. Víte, nechci bouřlivě spekulovat, ale nemám asi jinou možnost. Ono zdá se, že Republikánská stran US je až přespříliš napojena na soukromý sektor, přesněji na naftařské, těžařské a finanční koncerny. Proto legislativa produkováná je naprosto nekompletní a nesleduje zájem občana US. Ano i tam zlost sílí. Přesto přes 30% lidí (což při volební účasti kolem 50%...) je doslova vymyto republikánským populismem vlastních zástupců a jejich hlásné trouby Fox News (ředitel - bratr G.Bushe mladšího). Je to docela hrozné, ale je to realita. Nechápu, proč se nezavdla jakákoliv forma regulace, nebo alespoň dohledu, takhle v tomto obchodování nejsou žádná pravdia. Žádná pravdia. Opravdu ne. Cokoliv, co chcete můžete udělat. To je problém. Velký. Proto snad demokraté se dostanou ze svého poblouznění (do kterého něják spadli, confusion...) a něco provedou -- mají supermajoritu!

0/0
16.7.2010 11:57

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Mimochodem k populismu - není od věci jen tak připomoenout ČSSD její slavné americké poradce. Víte kde předtím pracovali? Republikánská strana USA.:)

Mimochodem, tamnější demokraté jsou zhruba ideologicky podobní naší vladní koalici, kdežto republikání jsou....to u nás vůbec není, ale v zásadě jejich náplní práce je říkat - snížíme daně, ochráníme ameriku, demokrati jsou špatní ať už řeknou cokoliv...

0/0
16.7.2010 11:59

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

No připomeňme, že ke zrušení Glass-Steagal došlo za Clintona... Ta partička kolem Boba Rubina A Larryho Sommerse... Myslím, že pravolevé paradigma už nikde nefunguje a legislativa se tvoří proti zájmům ovčanů úplně všude a za všech vlád... Do toho média... Nejen Bushovi, ale například GE jsou obrovskými vlastníky médií... Lámu si hlavu, jak za této "prorostlé" situace mohou lidé získat zpátky kontrolu nad svými vládami a svými zeměmi...  g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
16.7.2010 12:06

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Ano, to je ten problém.

Já osobně nevidím jako řešení komunismus/socialismus(plná kontrola), ale postupnou rozumnou evoluci regulace.(od žádných pravidel k rozumným.) Není možné mít ve společnosti tak velké(velké!) rozdíly, aby jedinci mohli kontrolovat ostatní - pak se demokracie rozpadá.

0/0
16.7.2010 12:15

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

A abych se upořesnil, problémem není velké bohatství, ale spíše jeho užití.(Volební kampaň?! )

0/0
16.7.2010 12:16

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

To určitě... Jenže když se zamyslím nad tím, že takové bohatství vznikalo tím, že se vytvořilo v podstatě z čistého vzduchu pomocí legistalivy a kartelových dohod vlády a soukromé banky, už si tak nejsem jistý legálností takového bohatství, už proto, že postupně odstraňuje ze hry všechny ostatní...

0/0
16.7.2010 12:29

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Finanční trhy.

TO je ta otázka. Chceme dovolit naší bance, aby s našimi penězi, které jsou zde vloženy volně obchodovala? Protože ona to tak už dělá a to je celý princip úroku. Profit čistě z bankovního sektrou je přehnaně vysoký - jistá hodnota se vytvoří, ale ne taková, a rozhodně ne tak podvodná.

Viz. typická podfuk, který způsobil velkou část poslední krize, a dělali ho všichni mj. i Řecko jako stát:) . Goldman Sachs vytvořil produkt, který propagoval jako nejjistější zbohatnutí, vysoký úrok, jistotu atp. Produkt vytvořil a prodal, čili se zbavil jakýchkoliv odpovědností, přesto ho měl pojištěný(u AIG). Tento produkt ovšem byl předem navrhnut tak, aby zkrachoval. Což se stalo, a goldman sachs získalo hromadu peněz z pojistky(první Bail-out americké vlády finančnímu sektoru pro AIG vlastně šel z 80% na zaplacení dluhu Goldman Sachs) a pak ještě z toho, že mnoha lidem na to půjčil.

0/0
16.7.2010 12:47

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Ano nekonečný kruhy, který v končném důsledku znamenal profit 5 milionu dolaru za hodinu za posledního dva a půl roku pro firmu Goldman Sachs.

To je důsledek žádné rergulace. Goldman Sachs není možné podle žádné legislativy soudit za to, že prodávalo vědomě takhle nefunkční produkt. Mezi bankéři wall streetu se to nazývá běžná praxi. Proto jsem pro rozumnou regulaci.

0/0
16.7.2010 12:48

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Ta rozumná regulace tady byla do zrušení Glass-Steagal. Jenže G.P. Morgan Chase, Goldman Sachs jsou dnes tak protkány s vládou, že je dnes regulace nereálná. Dokonce se dá mluvit i o finančním terorizmu. Potom všichni od vlády po House jsou ve hře majetkově zainteresováni... Dnes máme v podstatě máme 6 velkých bankovních subjektů na trhu, které mají neomezenou možnost trh manipulovat a v podstatě i neomezenou licenci krást. Dr. Paul Craig Robberts (autor Reaganomics) tvrdí, že hypotéční a derivátová bublina vznikly částečně účelově k zamaskování vývozu produkce... Ale neviňme jen ty velké... Touha vydělat snadný dolar je tak veliká, že se je účastníkům celé hry jedno, jestli svým jednáním zničí ekonomiku a životy tisíců. A to je záležitost morálního hazardu... Tady regulace nepomohou...

0/0
17.7.2010 7:46

BajnyPhoenix

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Ano pokud by se  pravicovi chlapci drzeli konzervativniho produkovani a budovani ,tak dnes po 20.letech by KSCM mela 0% a CSSD 2% ,protoze by bylo vsechno lepsi.

Prace by bylo tolik,ze by nikdo nevriskal o socialnim statu ,to co by bylo vyprodukovano by bohate pokrylo potrebnym.Ale produkovani letadla a jeste dluhu a k tomu niceni uz vybudovaneho jim nijak neprospiva.A zatim se predvedli jen jako nicitele k jejich smule mezitim co ti pred nima jako budovatele.

No a druha cast,kdyby byli opravdu pravicovi tak by nikdy neobchazeli zakony,ze jsou jen pro luzu,nikdy by lidi nenazyvali sockama a naopak by se vsemozne snazili davat obcansky priklad zavedeny na osobni zodpovednosti.Ten zabira nejvic.Zatim jsou treba na silnici obcansky odpovedni jen ti chudsi.Na drazsi auta se bud nemontuji smerovky nebo tam je nekdo za volantem kdo nema ani paru o obcanske spolecnosti co dodrzuje predpisy,ne proto ze musi ,ale chape jejich vyznam.

0/0
16.7.2010 12:03

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Jinými slovy jakýkoli model by mohl v podstatě fungovat k obecné spokojenosti, kdyby se z něj podařilo odstranit podvod. Což je v systému kontinentálního centrálního bankovnictví, které je samo o sobě na podvodu založeno nereálné...

0/0
16.7.2010 12:09

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

TAdy je zajímavá myšlenka. Je lidstvo schopno fungovat bez podvodu? Rád bych věřil, že ano...ale podívejte se kolem. Lidé ho něják potřebují k existenci. A kapitalismus je schopný se s ním vyrovnávat - teoreticky tedy. Proto bych ho viděl jako výherní.... přesto po podvodu musí nastat adaptace na nové podmínky a zneškodnění podvodného směru. Což v USA nenastalo, a EU se k tomu taky něják nemá.

0/0
16.7.2010 12:22

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

V americe byl zlatý věk, legálně zaručující eliminaci velké části podvodu v době ústavního dolaru. Tady si myslím, že je alfa omega. Společnost založená na krytých, znělých neinflačních penězích. Pak by mohl kapitalismus - nikoli ten dnešní neokeynesiánský, protekcionářský korporátní socializmus prosperovat pro blaho všech... Jak to ale udělat?

0/0
16.7.2010 12:36

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Já si myslím, že kdyby se vydal výnos o tom, že každý dokument o utracení peněz musí být na interentu dostupný, každá smlouva státu musí být viditelná, pak by možná bylo vidět, co je virtuální a co je není. Na Wall Streetu by pomohla striktní legislativa. Něco jako pro koncového zákazníka funguje regulace k tomu, aby neměl toxická zařízení apodobně, podobný systém i za cenu snížení výnosu musí být přijat(no snížení výnosů po pravdě není tak špatná věc). Samozřejmě, tohle jsou dva nějáké argumenty. Ty by to samozřejmě nevyřešili, je to ale cesta. K čmu máme na světě tolik vysokých škol, když nejsme schopni přijít se systém, který by poskytoval zdravé tržní prostředí(jako motivaci lidem, jako motivaci pokroku a kvality), dobrý sociální systém/důchodci, nemohoucí, péče o dítěm lékařství atd./, zároveň zmenšil riziko bublin(tím, že je bude včas odhalovat = menší krize), nezávislým soudnictvím...

0/0
16.7.2010 12:58

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

nevím, kapitalismus není vlbec špatný, jde jen o to, že lidé zapomenuli, že jeho základem je adaptace a evoluce. Jinak zakrní, zkrachuje a zničí spoustu lidských životů. Je třeba dát více morálky do vedení státu, jinak to dopadá jako teď kdy většina tzv. vládnoucích elit jsou morální mrtvoly.

0/0
16.7.2010 12:58

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Víte, že to je nápelkování. Lidí je spousta a obecně vidím více občansky zopdpovědné lidi ve vyšších příjmových skupinových. Co vadí lidem s nižšími příjmi a na co apelují Komunisté, Nacisté či jiní populisté v Evropě je to, že je zde skupina lidí s nejvyššími příjmy. A tito lidé mají v podstatě tři možnosti - rozmnožovat své bohatství, užívat své bohatství, rozdávat své bohatství jako pomoc chudým. Bohužel však může nastat to, že bohatství člověka ovládne. Potom je jeho motivem mít více. což je špatné. Přesto, nezdá se mi, že se dá škatulkovat lidi, jak jste napsal. Jde jen o to, co je vidět, co není vidět a jak to ve skutečnosti je. Takže problémem jsou média a vlastní soucit, který tak něják není applikován u velkého počtu lidí na lidí další odlišné, nedejbože v lepší situaci. Proto se mi zdá se, že komunistický ap. populismus tohoto druhu budí zbytečně mnoho nenávisti a proto bude těžko uplatnitelný. Kapitalismus užívá pozitivních prostředků. Komunismus negativních. To je celé.

0/0
16.7.2010 12:12

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Problém je v tom, že se díky všem výše popsaným jevům zavírá okno pro klasickou střední třídu. Pravo-levé paradigma a už vůbec ne smysluplná diskuze o tom, jestli "více republiky nebo více demokracie" nemůže fungovat zůstanou-li elity a otroci... Já všechny ty "izmy" vidím jako účelové, uměle vytvářené systémy, mající pramálo společného s vlastním původním významem.... 

0/0
16.7.2010 12:21

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

To sedí. Ten systém není škatulka, do které se mají nasypat lidi, ale lidi ho mají podle toho, jak se chtějí chovat, vytvořit.

0/0
16.7.2010 12:27

BajnyPhoenix

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Lidem nevadi rozdilne prijmy.Lidem vadi zlodejny na jejich ukor.Tovarny se stoletou tradici a vybornym a zapadni konkurenci ohrozujicicm zbozim zavrenou za baksis managery.Co na tom,ze lidi nemaji pak praci a stoleta tovarna pryc,rodina managera jen za x % zajistena po 3 generace.To opravdu neocenuji. A temto lidem obrazne stojici pred tou zavrenou tovarnou co zivila treba jeste deda jim tito nevalne zbohatli lide posmivaji socky a luza ,nemakacenka.Tak to opravdu nastve.

A tito lide se hlasi k pravici u nas,takze logicky to neni prave orechove.Kdyby tech obcansky zalozenych bylo vice,nebude to v CR vypadat tak jak vypada,ale uplne jinak a lepe.Vetsina lidi hlasich se u nas k praci je tohoto druhu,proto je CR ve srabu a lide si pravem mysli sve.

0/0
16.7.2010 12:22

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Továrny zavřené za bakšiš manžera....v globálním světě to tak prostě je, a spíše je divné, že ti kdo firmu udržovali ji prodali. Doteď mi to příjde ok. Byla-li firma nějákým prostředky(odkoupením zakázek, znemožněním dovozu surovin atp.) přinucena k uzaření/prodeji...to košér, přesto ještě je to unesitelné, není-li to nelegální(tenký led). Posmívat se někomu, že nemá peníze, nemůže pracovat..to je zatraceně špatně. To myslím není rozdíl levice pravice. To se nelíbí každému rozumnému člověku. Podívejte, vám vadí na tom, co označujete jako pravice pár lidí, kteří to berou do extrému, nebo jsou moc hloupí a nechápou, co říkají. To mi na těchto lidech vadí také, ale to není reprezentace řekněme pravicevé scény, i když tohle dělení.... u nás pravice znamená liberální, konzervativní a dokonce i progresivní demokracie. Levice označuje sociální demokracii(proč sakra?), socialisty, komunisty, nacisty(poslední dva jsou totalitní, takže...).

0/0
16.7.2010 12:34

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Na levici podle českého dělení, přesněji na voličích soc.dem extrémního typu, kteří jsou srovnatelní s pravicovými exoty, mi vadí to, že jejich argumenty často nemají základ ve skutečnosti a jsou jen jakýmsi heslem, za kterým se až schovávají, ale jeho faktický obsah je nulový. Jelikož ČSSD teď řídil velký populista, co se týče argumentů je soc.dem. logicky v horším stavu. A tenhle pohled mi příjde jako důsledek.

0/0
16.7.2010 12:37

BajnyPhoenix

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

V globalnim svete to tak je.Tak pokud nehlidame vlastni trh co s nasimi lidmi,kdyz nemaji kde ziskat obzivu.Ted maji socialni sit,kterou jim pravice chce ustrihnout. Co  pak s nimi? Strilet? Nebo budou dobrovolne pomalu a jiste nekde v koute umirat hlady anebo nasilim si brat od tech co maji? A jelikoz dalsi pravicovou reformou je zlikvidovana policie CR ,tak ani nebude kdo by tomu cinil pritrz

0/0
16.7.2010 12:39

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Nemyslím si, že současná vláda chce zničit sociální síť. Proč si to myslíte?

Chce ji jen zefektivnit a zjednodušit. Taková jaká je teď by nás dostala do 20 let do velkých problémů a nebylo by peněz pro nikoho.

Jaká reforma má zničit polici? Myslel jsem, že to vypadá spíš opačně (dokončení depolitizace policie, nové prostředky k boji s obchodní kriminalitou a korupcí...)

0/0
16.7.2010 12:42

BajnyPhoenix

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Tak policie je v troskach,nema na provoz,nema lidi.Socialni sit je minimalni.Ta snad uz ani zkoruhnout nejde,aby neposilala lidi primo do chudoby.

0/0
16.7.2010 12:45

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Získat ji ani nemohou, protože cena jejich práce je nekonkurenceschopná... Je to bludný kruh... Jedním z projektů globalistů je naprosto otevřeně publikovaná depopulizační politika... Ale věřím, že při rozumné vládní politice by se i za těchto podmínek dala rozjet produkce s vysokou přidanou hodnotou, která by našla odbyt. Jenže my budeme raději škrtat a škrtat, rozprodávat zbytky infrastruktury i přírodního bohatství, zavedeme nové daně...

0/0
16.7.2010 12:47

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

To je pravda toho jsem si nevšimnul, proč to sakra naše vláda nemá v programu? Škrtat je podstatné proto jsem, ale mimojiné je třeba produkovat zisk. A tady by naše vláda mohla pomoci. Nemá peníze? Tak nám dejte program a řeknětě ať kupujeme státní dluhopisy. Když dá 4 miliony lidí tisíc korun, máte 4 miliardy!:) Uuu, jak se teď s politiky domluvíme, když volby jsou až za 4 roky....:(

Mimochodem dobrá diskuze, snad poprvé na idnes se nehandrkuji levice pravice, ale opravdu se bavíme o tom, co se děje.

0/0
16.7.2010 12:51

Larry Matejka

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Taky díky za debatu... Víte já trochu skřípu zuby, když si vzpomenu, co jsme všechno uměli. Sklo, zbraně, přesné, těžké strojírenství, boty... Všechno je to v tahu... Až tyhle dovednosti zapomeneme, co nám zbyde? Bakalářské tituly z manažerských škol?

0/0
16.7.2010 12:58

Jsem tady

Re: Jo zdejsi modri jsou genialni

Takhle, v západní evropě se zrovna vypracovává teorie něujákého neomerkantelismu - jak může merkantelismus(asi víte, ale jednoduše pro ostatní: podpora domácí výrobý a vývozu, clo na dovoz) fungovat v globální společnosti. Dle mého názoru může, ale chtělo by to aby společnost byla globální. Spojená federace země, nebo jen spíše Spojená země, Zemská Unie.... něco v tom stylu. Máme globální trh, ale nemáme globální správu. Ano je to anarchie. Nějákou dobu fungovat bude, ale ne věčně.

Podle mého názoru není třeba být sentimentální (sakra, máte pravdu, je to škoda), ale je třeba se dívat dopředu a kdyžtak se to znovu naučit.

0/0
16.7.2010 13:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.