Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vedro zvlnilo další silnici a zkrátilo ranvej na letišti ve Vodochodech

Problémy na silnicích kvůli vysokým teplotám nekončí. Nyní se vzedmula vozovka na 22,3. kilometru Pražského okruhu ve směru od Plzně u odbočky na Stodůlky. Místem se smí projíždět sníženou rychlostí. Extrémní teploty a dlouhá zima mohou také za zkrácení vodochodské ranveje o celý kilometr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Malchance

Drahé dálnice

http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d005dc6bec125737e0045602e/2a967e564b6955fac125767800620f9b/$FILE/091124%20ceny%20D.pdf

Tohle bych dal k přečtení všem rejpalům, co říkaj že máme nejdražší dálnice !!

0/0
14.7.2010 17:44

werr

Re: Drahé dálnice

Nojo ale to je dokument od RSD a tak jej rejpal oznaci za tendencni. S tim nic nenadelate. Uplaci se vsude a horsi nez u nas je to jen v mene civilizovanych zemich jako je Rusko. Takze na cenach dalnic se to projevit musi ale rozhodne ne 2x-3x.

0/0
14.7.2010 22:26

tučňák na útěku

...

http://zpravy.idnes.cz/rozpalena-evropa-v-rakousku-praskaji-cesty-balt-je-teply-jako-egejske-more-1uf-/zahranicni.asp?c=A100714_170424_zahranicni_ipl

Nejen my :)

0/0
14.7.2010 17:11

promocomp

teda ja zasnu

" Extrémní teploty a dlouhá zima mohou také za zkrácení vodochodské ranveje o celý kilometr."

ta ranvej ma cela 2,5km, takze ted tam zrejme muze pristavat uz jenom sokol obecny a carodejnice na kosteti ....

0/0
14.7.2010 16:19

mattonka

Re: teda ja zasnu

možná ani ty čarodějnice ne... 8-o

0/0
14.7.2010 16:26

mmkk

Fotky

Na te druhe fotce jsou nejlepsi ty dva vajgly, co se tam vali :-)

0/0
14.7.2010 16:09

navsteva socialistu nesnasi

Na situacich jako je propady na tunelu Blanka

ci teplotni roztaznost na komunikacich me fascinuje kolik ma tato zeme odbornych stavaru. Jen je mi zahadou proc tedy mame takovy problem sehnat lidi - 99% lidi co delaji jsou slovaci ci ukrajinci, moldavci a bulhari a o pokud jde o THP pracovniky tak dostat nekoho na stavbu je problem, kazdej si radeji sedne do klimatizovane kancelare a klika autocad, coz zvladne po zauceni i opice, jen aby nemusel pachnout do terenu na stavbu.

0/0
14.7.2010 16:09

certik_bertik

je to

kvalita od fy. SkanskaRv a potvrzuje to armáda našich úplatných úředníků

0/0
14.7.2010 15:48

navsteva socialistu nesnasi

Re: je to

;-D nikoliv, ale az normy zapracuji pozadavky tepelne roztaznosti na denni prumerne teploty nekde na 25-30° tak budou dalnice stat hned jednou tolik. R^R^R^

0/0
14.7.2010 16:04

certik_bertik

Re: je to

v normách to nebude, ale spíš v šizení materiálu

0/0
14.7.2010 16:18

________________________________

Re: je to

Možná až dvakrát tolik.

0/0
14.7.2010 17:24

helena.k

Jak dělají silnice jižní státy ?

Již třetím rokem jsem navštívila jižní Španělsko (Andalusii) a projela jsem jí křížem krážem  ve 40 stupńových vedrech (ve stínu). Kolik asi může být na slunci ? A silnice jsou naprosto perfektní. Neměl by se jich někdo zeptat ?Rv!!

0/0
14.7.2010 15:33

unbreakable__debater

Re: Jak dělají silnice jižní státy ?

V jižních státech nepočítají se zimními minimy kolem -25°C a letními maximy kolem 35°C. :-P Vědět by to měli v Rusku, ale tam jsou na tom ještě hůř, než u nás.

0/0
14.7.2010 16:07

-=koloděj=-

Re: Jak dělají silnice jižní státy ?

na druhou stranu on problém není zase až tak teplota sama, ale rozdíl teplot. Oni zase v tom Španělsku v zimě asi nebudou mít -20.

0/0
14.7.2010 16:08

Effča

Re: Jak dělají silnice jižní státy ?

R^R^R^

0/0
14.7.2010 16:22

werr

Re: Jak dělají silnice jižní státy ?

Tak se jich zeptejte kdyz tam jezdite tak casto. Pak tu smes vyrobte a pouzijte ji ve skandinavii at nemusite u nas cekat na zimu. Muzete udelat obraceny postup se skandinavskou smesi ve Spanelsku. A nejen se smesi ale i s technologii. Pak pochopite proc silnice ve stredni Evrope maji pri temer 40 problem. Kdyby se musela pouzit smes a technologie, ktera by splnovala mnohem sirsi rozsah teplot bylo by to velmi drahe (i v zemich kde pry maji dalnice minimalne 3x levnejsi nez u nas). To ze u nas se silnice lepi a maji mizerny stav bez ohledu na pocasi je jina vec ale soucasne teploty zpusobuji problemy i v Rakousku a Nemecku.

Vyrobci aut take upravuji vybavu a ochranu vozu jinak pro jizni a jinak pro severni Evropu. Kamarad se nestacil divit kdyz si privezl auto urcene pro Spanelsko.

0/0
14.7.2010 22:20

jendau

No tak hlavne ze mame nejdrazsi dalnice v evrope

ale do kvality se to asi moc nepromitlo. Soucasne teploty jsou sice vysoke, ale podle me nejsou tak extremni, aby to ospravedlnilo nejake zvedani dalnic.

0/0
14.7.2010 15:01

Oerteplur

Odfrézování vozovky a betonu

s vytvořením dilatační spáry bude předpokládám trvat opět několik týdnů a stát několik milionů. A to je jen kolem 35°C.R^

0/0
14.7.2010 14:34

lolek77

V Praze?

tak několik desítek milionů. Když si vzpomenu co stál ten ohnutý plech na Nuseláku...

0/0
14.7.2010 14:54

Oerteplur

Re: V Praze?

;-DR^

0/0
14.7.2010 16:40

me2di

Silnice nam zacina mostovavet

0/0
14.7.2010 14:27

paprna

Nevim co delate

vysoke reploty delaji neplechu i kolejim na zeleznici a tam se udrzba nepodcenuje. Je to proste jenom smes kaminku a asfaltu.

0/0
14.7.2010 14:10

buryna

a pak si nedej ...

Stejně je zajímavý, že to vedro zatím odnášejí jen silnice.

Většinou odcházely mezi prvníma kolejnice na dráze ....

0/0
14.7.2010 14:09

Ghost of Ebo

Re: a pak si nedej ...

asi je mají správně nařezané  :-)

0/0
14.7.2010 14:11

Ogrelord

Pro choré mozky něco o tomto úseku

Stavba začíná před MÚK Slivenec s Barrandovskou spojkou (trubkovitá), tehdy nazývánou Barrandovská výstupní komunikace. Odtud vede po hranici Prahy kolem Řeporyjí. U obce Ořech je postavena MÚK Ořech (osmičkovitá). Okruh pokračuje dál, u obce Zbuzany překonává železniční trať Praha - Rudná. e silnicí III/0058 je postavena MÚK Chráštany, která je pomocí kolektorů propojena v MÚK Třebonice s dálnicí D5. Končí na MÚK Třebonice s dálnicí D5. Spojuje Barrandovskou spojku a D5.

Náklady na stavbu byly 390 milionů Kčs. Stavbu projektoval Pragoprojekt a realizovaly SSŽ. Stavba byla realizována v období podzim 1977 až 1984. Do provozu byla stavba uvedena 20. září 1983.

0/0
14.7.2010 14:03

Ghost of Ebo

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

..a ten novej černější asfalt na fotce co se zvednul je z roku 1984 jo ?

0/0
14.7.2010 14:04

Mirco1

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Opět a znovu, vážně předpokládáte, že vzedmutí vozovky má za následek ASFALTOVÝ POVRCH toho dálničního tělesa? :D

0/0
14.7.2010 14:06

Ogrelord

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

jde hlavně o celkové podloží té silnice. KDyby šlo jen o asfalt, tak ten popraská a hotovo, tady je problém i s podložní vrstvou....z roku 1984

0/0
14.7.2010 14:06

Ghost of Ebo

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

..a vy si myslíte, že tam nemohli udělat něco i s podložím ? .. byl jste u toho, když to kopali ?

0/0
14.7.2010 14:07

Mirco1

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

:D Koukám, že Nelsonovi ze Simpsonových už jeho chaaaa chaaa došlo, a teď trapně kličkuje "že něco mohli udělat s podložím". Máte snad jakékoli informace o tom, že v tomto místě okruhu z roku 1984 došlo k rekonstrukci čehokoli jiného než asfaltového povrchu? :D

0/0
14.7.2010 14:10

Ghost of Ebo

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

..je tak snadné zalít dilatačku betonem ...

0/0
14.7.2010 14:12

Mirco1

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Koukám, že když to tu teď někdo nadhodil, rychle jste se toho chytil jak ho*no košile, že? :D

0/0
14.7.2010 14:13

Ghost of Ebo

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

kdyby tu byl čas i v sekundách tak by jste viděl, že jsem to napsal možná i o fous dřív než ten love..cosi  psali jsme to ve stejnou minutu..

0/0
14.7.2010 14:15

Ghost of Ebo

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

"lůvejroznec" ..  14:08 

0/0
14.7.2010 14:16

lůvejroznec

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Ten nick se musí číst pozpátku ;-)

0/0
14.7.2010 14:22

Ogrelord

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

ano tento úsek byl pouze frézován a nahrazen novým povrchem....

0/0
14.7.2010 14:11

lůvejroznec

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Problém je prý z toho, že tím novým asfaltem zalili dilatační prostor mezi panely.

0/0
14.7.2010 14:08

pipi02

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Jo, tak by to mohlo být.

0/0
14.7.2010 14:10

unbreakable__debater

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Až na to, že se zvedl ten betonový podklad. ;-D

0/0
14.7.2010 14:08

Ghost of Ebo

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

a co když tem byla dilatačka a oni ji prostě zalili ?

0/0
14.7.2010 14:08

lůvejroznec

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Jo, to jsem slyšel

0/0
14.7.2010 14:10

scorpion71

Re: Pro choré mozky něco o tomto úseku

Jo a ještě je třeba dodat, že se to stalo na úseku, který právě prošel generální opravou a jezdí se po něm ani ne měsíc (a pás od Prahy se právě opravuje). Navíc to byla oprava skutečně do hloubky a žádné odfrézování 5 cm asfaltu a nalití nového. Asi tak. Čili ani ne měsíc stará silnice bude hned flikovaná ;-O

0/0
14.7.2010 16:33

s(h)arka

dilatační spára se musí pořádně vypočítat

a když ne, tak se stane přesně to, co se stalo....

0/0
14.7.2010 14:01

unbreakable__debater

Re: dilatační spára se musí pořádně vypočítat

... v Německu na A7. ;-D

0/0
14.7.2010 14:02

Ghost of Ebo

Re: dilatační spára se musí pořádně vypočítat

..když je jednodušší to hodit do programu .. ale když mu blbě zadá někdo data :-)

0/0
14.7.2010 14:02

pipi02

Re: dilatační spára se musí pořádně vypočítat

A taky správně provést na stavbě.

0/0
14.7.2010 14:03

f0rr35t

Re: dilatační spára se musí pořádně vypočítat

Asi jim to nezměřil Jára Cimrman, který se jednu dobu dokonce živil jako měřič dilatačních spár ;-D

0/0
14.7.2010 14:04

lůvejroznec

Jen jestli už vevylejzaj Blaničtí rytíři

8-o

0/0
14.7.2010 13:59

s(h)arka

Re: Jen jestli už vevylejzaj Blaničtí rytíři

ti mají od smíchu křeče a válejí se v Blaníku, v tomhle vedru je ven rozhodně nedostanete;-D

0/0
14.7.2010 14:04

lůvejroznec

Re: Jen jestli už vevylejzaj Blaničtí rytíři

Fakt že bych dneska v brnění chodit nechtěl ;-D

0/0
14.7.2010 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.