Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Voliči koalice vidí budoucnost Čechů dobře, levicoví černě

Především voliči ODS, TOP 09 a VV vidí vývoj situace v Česku po volbách jako správný. Příznivci ČSSD a komunistů však s nimi tento pohled nesdílí, protože jsou výsledkem voleb zklamáni. Výsledek průzkumu, který uveřejnila agentura STEM, nijak nepřekvapil oslovené politology.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marmota

Nuž nebrsněme

Nechme sto dní vládě pracovat a pak kritizujme.

Poměrné zvolení je takové, jaké voliči nastavili. S tím se musí levice smířit. Brsnit "co by se kdyby se" je irelevantní. Nežvaňme o úlovku s nahozenou udicí. Pokud se nemýlím, pan Paroubek a jeho parta již předem porcovali sumce na nahozenou udici, kterého ale ulovili jiní na svoji udici. Rád se nechám poučit.  

0/0
13.7.2010 11:55

holkazdaleka3

Re: Nuž nebrsněme

rozumny nazor

0/0
13.7.2010 12:10

Johny_S

Re: Nuž nebrsněme

Co to je "brsnit"? To slovo jsem nikdy neslyšel...

0/0
13.7.2010 12:17

holkazdaleka3

Re: Nuž nebrsněme

myslim, ze slovensky

0/0
13.7.2010 12:32

2200

volič ČSSD

bude vždy nespokojený;-O

0/0
13.7.2010 11:40

Johny_S

Nu však.

Ruďáskové jsou hodně frustrovaní. Je to znát i na zdejších diskuzích. A je to tak dobře. ;-D

0/0
13.7.2010 11:35

holkazdaleka3

tak jsem se zase jednou zasmala

tady jeden tvrdi, ze CSSR byla za komunistu hospodarsky na urovni Svycarska !!! ;-D;-D;-D

0/0
13.7.2010 11:14

Johny_S

Re: tak jsem se zase jednou zasmala

Taky že byla. Na úrovni Švýcarska 19. století. ;-)

0/0
13.7.2010 11:35

holkazdaleka3

Re: tak jsem se zase jednou zasmala

neprehanej, v 19. stoleti Svycari nemeli trabanty. ;-D

0/0
13.7.2010 11:50

modrá_krkavka

Re: tak jsem se zase jednou zasmala

To už měli Švýcaři v 19. století bezplatné zdravotnictví a školství? Zase jsem o něco chytřejší. Já myslel že je to jen v socialismu.

0/0
13.7.2010 11:54

holkazdaleka3

Re: tak jsem se zase jednou zasmala

zaguugluj pojem "ironie", a pak pochopis :-P

0/0
13.7.2010 12:08

Johny_S

Re: tak jsem se zase jednou zasmala

Bavíme se snad o úrovni zdravotnictví a školství? Ten příspěvek hovoří o hospodářské úrovni. :-P

0/0
13.7.2010 12:18

MayaMoya.

Bože ochrtaňuj naší zemi

agilní bolševik-učitel...to je zlej sen...

0/0
13.7.2010 10:05

Ano, to je možné...

Re: Bože ochrtaňuj naší zemi

;-DR^

0/0
13.7.2010 10:12

trasprd

Re: Bože ochrtaňuj naší zemi

Myslíte-li tím bolševíkem levicově smýšlejícího člověka, pak vás musím varovat, že jich jsou spousty. A nejenom v nižším školství, i na univerzitách, zejména humanitně zaměřených fakultách... Je to hrozné, že? Zkuste vypracovat nějaký systém politických školení pro učitele :o)

0/0
13.7.2010 10:37

chemba

Článek je psaný na objednávku dnešní vlády

Je potřeba národu opakovaně vtloukat do hlavy, že lidi jsou spokojení a to prostřednictvím rádoby "nezávislých agentur" . Už jsme si zvykli, že to co si myslí většina Čechů se dozvíme z průzkumů  a tím pádem jsi to samé myslíme taky. Je potřeba sdělit ještě, že nespokojeni jsou lidi se základním vzděláním a líné socky ,kdežto inteligence a přemýšliví lidé s vlastním názorem jsou spokojení. A každý už ví kam se zařadí. ;-)

0/0
13.7.2010 9:48

R@VI

Re: Článek je psaný na objednávku dnešní vlády

R^

0/0
13.7.2010 10:12

Linde CZ

Re: Článek je psaný na objednávku dnešní vlády

A mas podezreni ze je tomu jinak? :-)

0/0
13.7.2010 10:15

marmota

Právo volby

Občané zvolili tak, jak volili. Blahé paměti Churchil nabídl "pot, krev a slzy", byl zvolen a svým způsobem Británii zachránil, když byla ve svrabu. Po válce již zvolen nebyl. Ve svrabu již jsme díky "štědrému populismu" , byť ne ve válce, nicméně volič to podvědomě poznal. Nejprve se musí odstranit zákožka svrabová, která tyje na hostiteli ve státní správě. Nelze předci stále preferovat nároky symbiontů na hostiteli. Nelze být stále solidární vůči tasemnici, která devastuje svého hostitele. Ale nyní k levicové demagogii. I symbionté mají sice volební právo, byť nevytvářejí K (Marxovo K=C+V+M). Pokud bude mít symbiont příslib omezení nasazení helmirazinu, bude volit koho? Pokud bude mít hostitel příslib intenzifikace nasazení helmirazinu, bude volit koho? Ono to nasazení helmirazinu bude ale něco stát hostitele ale i symbionty. Potud jasné. Jenom se ale musí transparentně specifikovat, kdo a jak ten helmirazin nasadí v rámci státních zakázek. A v tom bude asi opět "jádro pudla"

0/0
13.7.2010 9:30

marmota

Re: Právo volby

Na upřesnění, tasemnice je ploštěnec, zákožka svrabová roztoč. Helmirazin je prostředek na helminty, tedy červy. "Helmirazin" berte jako výraz pro diskusní "obecné antiparasitikum". Známe své diskusní "pappenheimské", kteří se pitvají v lecčems. Rád se ale nechám poučit.

0/0
13.7.2010 9:39

R@VI

Re: Právo volby

Nejsme ve valce? A proc 50tisic prizivniku, jez nevytvari hodnoty, za rok prozere to co 2 miliony duchodcu za pul roku?

0/0
13.7.2010 10:15

marmota

Re: Právo volby

Jak na to reagovat, aby nebyl nikdo uražen? Halt důchodci jsou ti, kteří obvykle vychovávali daňové poplatníky v rozumné míře svých živitelských možností. v průměru obvykle dva, s tím, že se dočkají vejminku nikolivěk státního, ale i soukromého. Při demografii a mortalitě tak fifty:fifty na krytí zdrojů. Bohužel díky multikulti filosofii zde vznikla klaka nejenom etnických strávníků, ale jejich natalita, která ve smyslu povití nových daňových poplatníků je mizivá. Symbionté (parazité). Na ploštěnce či helminty, kteří mne vysávají, užiji rasantní medikamenty. Co však lze užít na parazitující etnikum? Porodné pouze na prvního oplégra, dávky pouze na první tři děti, cílené procento výplat dávek v hotovosti a poukázkách na "Pfrpflégung". Města bědují, že nemá kdo kosit trávu. Dávky dostaneš, pokud pokosíš a neprodáš kosu. Jak jednoduché, alespoň by magistrátníci zažili objektivní realitu. Multikulti potřebují "világoš". Můj názor.

0/0
13.7.2010 11:11

Pr(u)dič

A zase mediální masáž !

Třetina je spokojená, druhá třetina je nespokojená a ta poslední tvrdí, že se nesměřuje nikam ! A to je dobře nebo špatně ? Když to zůstává stejné, tak dobře to asi nebude, takže třetina je spokojená a dvě třetiny ne ! 

0/0
13.7.2010 8:32

karelwesely

-

levičák nebude spokojen nikdy.....Rv

0/0
13.7.2010 7:54

babacek

Levice

Levicoví volič to vidí černě protože bude muset dělat a starat se sám o sebe a ne jak byl zvyklí kdy se o něj staral stát. Kdy již si konečně uvědomí že :

„Problém socializmu je, že dříve či později spotřebujete všechny peníze, které patřily jiným občanům.“

0/0
13.7.2010 7:52

Beastly_Dragon

Re: Levice

Jo... to psal i Marx...Socialistickou spolecnost lze vybudovat pouze na zakladech bohate kapitalisticke spolecnosti. Jaksi se uz ale nepozastavuje nad tim, co bude, az se vse co druzi vybudovali, sezere...

0/0
13.7.2010 8:28

babacek

Re: Levice

R^ Ano nad tím se již nepozastavil i když to musel vědět a teď my to zažíváme na vlastní kůži.

0/0
13.7.2010 13:24

dzeryk44

Re: Levice

R^Jednoduše a srozumitelně řečeno.

0/0
13.7.2010 8:44

babacek

Re: Levice

Dík.:-)

0/0
13.7.2010 13:31

trasprd

Re: Levice

Problém pravičáků je, že jejich rozhled končí za humny, nebo ještě hůře v MF Dnes.

Socialismus není žádné spotřebovávání peněz, socialismus je o rovnější distribuci bohatství ve společnosti. Vychází z toho, že je nemorální, aby jeden zvracel přecpáním v jedné ze svých obřich vil a druhý obracel každou korunu, aby mohl dětem koupit nové boty (či v extrémních případech, kdy měla ruka trhu přílišnou volnost neměl ani čím ty děti nakrmit).

Ale asi je marné o tom s vámi mluvit, vy máte na čele vytetován názor z MF Dnes, že nezaměstnanost je neschopnost a chudoba je lenost, že? :o) Tak si v něm žijte, patrně jste zatím mladý a úspěšný, až vás trh vyvrhne jako nepotřebného (nemoc, stáří), tak volné ruce trhu poděkujete :o)

0/0
13.7.2010 8:53

MayaMoya.

Re: Levice

Ale ale ale...nemáš bejt už náhodou ve fabrice a budovat lepší zítřky? ;-D

0/0
13.7.2010 9:03

trasprd

Re: Levice

Jsem student, mám prázdniny :D

0/0
13.7.2010 9:14

Nicko_Sun

Re: Levice

Tak buď rád, že jsi rád a saješ daně ostatních. Drž hubu a krok a až něco dokážeš a vyděláš, rozjeď se do chudých čtvrtí rozhazovat rovným dílem.

0/0
13.7.2010 9:22

trasprd

Re: Levice

Saju daně ostatních? No dovolte, já obětuju pět let svého života a nemalý objem financí na to, abych se stal učitelem a pracoval celý život pro společnost za pár šlupek a vy řeknete, že saju daně ostatních? Někdy pochybuju nad tím, proč to vlastně dělám...

0/0
13.7.2010 9:27

V.Poustka

Re: Levice

chudáci děti:-/

0/0
13.7.2010 9:29

Matthew Emmons - spalovač šancí

Re: Levice

Doufám, že se při výuce odprostíte od svého subjektivního pohledu na věc. Napadlo vás někdy, proč např. hloupý zámečník vydělává více než chytrý bankovní úředník :-) ?

0/0
13.7.2010 9:54

Beastly_Dragon

Re: Levice

Doufam, ze me deti te nikdy nepoznaji. Kantor s takovymi nazory je nebezpeci pro demokratickou spolecnost...

A venovani 5 let zivota a nemalych penez? Prestan tu lhat... a) silne pochybuju, ze jsou to tve penize, ale tvych rodicu, za b) prochlastat 8 mesicu v roce, na posledni chvili sebrat zapocty a ukecat kantory na terminy o prazdninach a v prubehu letniho semestru... zname svoje lidi...

0/0
13.7.2010 10:01

pavel.61.

Re: Levice

už si to nepamatuju ale myslím, že takovýmto myšlenkovým zkratem začínal marxův "Manifest".  Již za jeho života se ukazovala jakási neshoda se skutečností. Chudí jaksi né a né ve své většině zchudnout do vyhladovění. A socialismy ve světě nevedly a nevedou k většímu bohatství společnosti ale naopak. Kde asi soudruzi udělali chybu?

0/0
13.7.2010 9:10

MayaMoya.

Re: Levice

R^ Tak tak..pravdu díš, kolego...

0/0
13.7.2010 9:11

trasprd

Re: Levice

To je právě ono. Pravicová média vám vytváří v hlavě rovnítka socialismus=marxismus=komunismus=totalita a chudoba. Socialismus nevymyslel Marx, různé koncepty socialismu se objevují asi od 17. století po současnost. Levice neprosazuje marxistické myšlenky, marxismus byl už dávno překonán.

A pak je tady ta důležitá skutečnost, že socialismus NIKDY nikde nebyl, blížila se k němu západní Evropa po válce, blíží se k němu některé severské země, ale pořád je to jenom neuskutečněný ideál.

V bývalém východním bloku se o socialismu v pravém slova smyslu nedá hovořit, protože jedním z předpokladů socialismu je svoboda, demokracie nebo třeba i nějaká forma společného vlastnictví výrobních prostředků (tzn. nikoliv státní vlastnictví, protože když něco vlastním, tak o tom můžu rozhodovat, dělníci před r. 1989 rozhodně o svých fabrikách nerozhodovali).

Ale co vám to vykládám. Jen dál hltejte neoliberální polopravdy :o)

0/0
13.7.2010 9:24

V.Poustka

Re: Levice

sežeň si nějakou brigádu, abys věděl, jak se vydělávají peníze, pak je můžeš jít rozdat

0/0
13.7.2010 9:28

trasprd

Re: Levice

Právě na brigádě jsem se utvrdil ve svých levicových myšlenkách. Pracoval jsem teď rok při škole v restauraci a... Nemůžu prostě souhlasit se systémem, kde zaměstnanci za opravdovou dřinu berou okolo 10 000 měsíčně a ještě jsou zatraceně rádi, že v tomto chudém regionu sehnali práci. Představte si, že byste s takovým platem chtěl zakládat rodinu. A argumenty, že se měli vzdělávat a mohli dělat něco lepšího si nechte od cesty. Všichni nemůžou být bankéři.

0/0
13.7.2010 9:32

MayaMoya.

Re: Levice

Tak to jsi dělal asi v nějaký blbý restauraci.taky jsem si ke škole vydělávala za pípou, ale což..asi jsem byla u normálního zaměstnavatele..měla jsem se, jak prase v žitě...Mimochodem, můžeš začít dávat kondice..tím by sis asi vydělal víc...Jestli budeš opravdu někdy učit, vyvaruj se, prosím, toho, abys tyhle blbý kecy říkal dětem...

0/0
13.7.2010 9:40

trasprd

Re: Levice

Já jsem se měl taky jako prase v žitě, protože to pro mě byly jenom peníze navíc, ne mzda, ze které bych měl vyžít.

A jaké kecy jim mám říkat? Že se každý má starat o sebe? Že chudoba je neschopnost? Že nezaměstnaní mají pojít hlady? Ne, to jim vážně říkat nebudu :o)

0/0
13.7.2010 9:44

MayaMoya.

Re: Levice

Tak to budeš špatnej učitel..měl bys jim říct, že i když budou chudí, tak se svou situací mohou něco udělat..že i když se jim nepovede sehnat napoprvé práci, kterou chtěli, že nemají klesat na mysli a stále se zdokonalovat...měl bys jim říct, že ten chlap, u kterýho makaj ve firmě třeba taky začínal s výučním listem...měl bys jim říct, že krást se nemá..a že nemůžou chtít peníze, které si nevydělají samy

0/0
13.7.2010 9:49

trasprd

Re: Levice

A co jim mám říct, když budou přes veškerou snahu brát tolik, že s tím člověk možná přežije, na vlastní rodinu a bydlení ale nemůže ani pomyslet? Někdo na těch pokladnách prostě dělat musí, někdo musí uklízet nebo obhospodařovat půdu... A co jim mám říct, když pro ně prostě nebude práce? Když už nebudou, jak píše Jan Keller, dobří ani k tomu, aby je někdo vykořisťoval? Mám jim říct, že jsou líní a neschopní?

0/0
13.7.2010 9:55

MayaMoya.

Re: Levice

Ano...protože to nebylo přes veškerou snahu...Přes veškerou snahu se dá zvládnout hodně věcí a odpíchnout se ode dna...Nedělej z nás Ukrajinu, fakt tady nikdo hlady neumírá. Zajímalo by mě, kde se v tobě bere ta děsná starost o ostatní. Můj brácha je taky učitel. Učí za pár šušňů..a mohl by nadávat, jak to, vže má někdo víc...tak si vzal milej brácha kondice, do toho to vypadá, že bude ještě dělat korektury do nějakejch tištěnejch médií..a hle..hned má peněz víc..ale je to o tom chtít. nevím, jsem letošní absolvent VŠ (už doufám teda) a jsem připravena vzít téměř jakoukoliv práci, kterou mi kdo dá..a sama si pak soukromě shánět práci ve svém oboru, pokud bych ji nesehnala hned.

0/0
13.7.2010 10:01

trasprd

Re: Levice

Já vaši víru v to, že vlastní pílí se člověk může vypracovat chápu, ale historická zkušenost ukazuje, že volný trh něco takového nepřipustí... Ale už to nechme být. Diskuze začíná dole sprostnout a mně nakynulo těsto. Budu rád, máte-li pravdu, že společnost nejlépe řídí volná ruka trhu a že neexistuje nic jako chudoba a nezaměstnanost, že to je jenom lenost a neschopnost. Mrzí mě, že si z hodin dějepisu nepamatujete, jak aplikace takovýchto myšlenek vypadala v 19. století, ale třeba je dnes vše jinak a já žiju v iluzi. Bylo by to fajn. Teď jdu ale opravdu vařit ty meruňkové knedlíky. Hezký den a hodně úspěchů při shánění práce, snad budete úspěšnější než ten půlmilion nezaměstnaných :o)

0/0
13.7.2010 10:34

MayaMoya.

Re: Levice

Tož dobrou chuť! :-P Mějte se

0/0
13.7.2010 10:39

pavel.61.

Re: Levice

proboha Keller! No zkuste si přečíst i někoho jiného. Tento mudrc to myšlenkově dopracoval až k druhému PolPotovi. Nechtěl bych byt zrovna v Kambodži, když se tyto levicové humanistické myšlenky uváděly v život vražděním

0/0
13.7.2010 10:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.