Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KLDR se možná vrátí k jednání o jaderném odzbrojení

Severní Korea je údajně ochotna vrátit se k šestistranným rozhovorům o svém jaderném odzbrojení. Podle agentury AP je to znamení, že KLDR je spokojena s rozhodnutím Rady bezpečnosti OSN. Ta vynechala v rezoluci z tohoto týdne obvinění konkrétní země z potopení jihokorejské fregaty, přestože výsledky vyšetřování ukazují právě na Severní Koreu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

a.je.to

že by

zase potřebovali nějákou pomoc, jídlo nebo palivo?

0/0
11.7.2010 20:46

pjb1

Zdravím.

Tedy nic mi do Kimistánu není, ale takhle kdyby mi doma zlobilo dítě, tak se nějakou dobu posadí jen s největším sebezapřením. Asi by to chtělo trochu výchovy.

0/0
11.7.2010 8:03

Vírou eser

Nechme vývoj v KLDR severním Korejcům

Nerýpejme do jejich rozvoje nesmysnými výkřiky o lidských právech. Právo každého končí, když narazí na silnějšího a pak už jen s tím Guliveren může jen licitovat a nabízet pro něho lákavé podmínky.

0/0
11.7.2010 3:15

František Potřebný

Jen doplním

Jen doplním, že ze strany imperialistických USA jsme o jaderném odzbrojení slyšeli jen samé tlachy, ale žádné konkrétní návrhy, které by vedly k jadernému odzbrojení armády spojených států a tak chápu vedoucí činitele KLDR, že se k vzájemným rozhovorům staví s největší obezřetností.

0/0
10.7.2010 19:30

Ješter 103

Re: Jen doplním

Tys to trochu nepochopil, jednání je o tom že odzbrojit se má KLDR , taková kravina jako požadovat odzbrojení od USA by nenapadla samotného Kima osobně tak tupý můžeš být jenom ty.

0/0
10.7.2010 19:35

František Potřebný

Svým váhavým postojem

Svým váhavým postojem dávají západní mocnosti jasně na jevo, že jim o žádné odzbrojení nejde, ovšem mýlily by se, kdyby si toto velké gesto dobré vůle severokorejského lidu vysvětlovaly jako jeho slabost. Korejský lid je totiž odhodlán bránit své vymoženosti a nedopustí, aby na nich kořistili kapitalističtí žraloci.

0/0
10.7.2010 15:37

Ješter 103

Re: Svým váhavým postojem

Tvůj příspěvek mě dnes překvapuje, že se ti nezdá váhavý postoj západních mocností - skoro to vypadá jako by si prozřel a byl jsi pro neváhavý, logický a racionální přístup západních možností - totiž své soudruhy v KLDR nechat vyhladovět i s jejich vymoženostmi a nechat je ať si v tom svém absurdistánu poradí jak umí ? Ale spíš bych řekl že jsi to trochu blbě napsal.;-DRv

0/0
10.7.2010 16:09

pes Muki

Re: Svým váhavým postojem

Ted beze srandy. Vetsina toho co potrebuje S Korea k zivotu jde pres cinske hranice, Takze o nejakem uzavreni nemuze byt rec.

0/0
10.7.2010 19:02

Ješter 103

Re: Svým váhavým postojem

Čína poslední dobou KLDR moc nepodporuje jinak by nežebrali o potravinovou pomoc v Jižní Korey a pašeráky na hranicích s Čínou kteří se tam snaží něco dostat výměnou například za měď Severokorejci střílí, proti čemuž už ostře protestovala i Ćína.

0/0
10.7.2010 19:25

tučňák na útěku

Re: Svým váhavým postojem

Číjna ochlazuje a ochlazuje... Až pro ní šílená Kimovic dynastie začne být víc přítěží, než užitkem, tak Čína podnikne internacionální pomoc.

0/0
10.7.2010 19:29

pes Muki

Re: Svým váhavým postojem

Souhlasim, ale do te doby se se S Koreou neda nic delat,

0/0
11.7.2010 0:22

captain cook

Re: Svým váhavým postojem

fosil z rudeho prava

0/0
10.7.2010 16:13

pes Muki

Re: Svým váhavým postojem

Zapadni mocnosti maji strach, ze jejich vykoristovane masy, maji pred ocima Stat, ktery jim ukazuje cestu, kde vladne proletariat a jeden clovek nevykoristuje druheho, je tomu prave naopak.Takze by se inspirovali a svrhli by kapitalismus a nastolili komunismus. Proto chteji tento pokrokovy stat, ktery je vykladni skrini komunismu znicit.

0/0
10.7.2010 17:58

Ješter 103

Re: Svým váhavým postojem

To máš pravdu v KLDR vymysleli daleko pokrokovější systém aby jeden vykořisťoval druhého, v KLDR jeden vykořisťuje 23 000 000 ostatních. Ale zase taková novinka to není, to už se provozovalo dřív a říkalo se tomu otrokářství.:-P

0/0
10.7.2010 18:11

pes Muki

Re: Svým váhavým postojem

Dobre, otrokarstvi, ale s lidskou tvari.

0/0
10.7.2010 18:36

tučňák na útěku

Re: Svým váhavým postojem

Zase je tam absolutní demokracie: Jeden muž - jeden hlas :-)

0/0
10.7.2010 19:15

Tangua

Re: Svým váhavým postojem

Čest práci, Františku!

Měl bys však své hluboké myšlenky ještě podpořit citáty klasiků marxismu-leninismu.

0/0
10.7.2010 18:26

pes Muki

Re: Svým váhavým postojem

Proletariat nema co ztratit, jen sve okovy ! Neni to krasny citat?

0/0
10.7.2010 18:40

tučňák na útěku

Taxe tu mějte,

jdu se šplouchat :)

0/0
10.7.2010 15:33

Generál Ugarte - resucitado

Re: Taxe tu mějte,

Tak bacha:

http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/za-prodlouzeny-vikend-se-v-cesku-utopilo-10-lidi.html

0/0
10.7.2010 15:35

Generál Ugarte - resucitado

Re: Taxe tu mějte,

Měj se.

0/0
10.7.2010 15:35

tučňák na útěku

Re: Taxe tu mějte,

Když jsem viděl ten nával, radši jsem se pár kiláků prošel, vykoupal se v potu a teď vysprchoval :) Hnusný vedro.

0/0
10.7.2010 17:04

Lobo zvrácený

Re: Taxe tu mějte,

Koupel v potu je zdravá. Čus tučňáku!

0/0
10.7.2010 17:21

pes Muki

Re: Taxe tu mějte,

V Californii je zima, vy se mate

0/0
10.7.2010 17:59

tučňák na útěku

Re: Taxe tu mějte,

Vyměním :)

0/0
10.7.2010 19:17

Ješter 103

Re: Taxe tu mějte,

Čus. Neutop se.:-P!!

0/0
10.7.2010 16:28

A.A.

Vůbec bych se s nima nebavil

další appeasement v podání západních mocností... Škoda že se na neškodnýho Sadáma zaútočilo a na tyhle stalinistický vemena ne. Snad se dožiju drtivé porážky KLDR a popravy zdejších vůdců. Snad...

0/0
10.7.2010 14:49

tučňák na útěku

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Saddám byl nebezpečnější, než Kim. Měl tendenci šířit brajgl kolem sebe.

0/0
10.7.2010 14:52

A.A.

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

V 90. letech ano, ale později už fakt moc ne... nějaká ta podpora terorismu... v tom je Írán či Sýrie mnohem dál a i byl dál. Ostatně, dneska je situace v Iráku mnohem horší než za Sadáma.

0/0
10.7.2010 14:56

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Neřekl bych že Saddám někdy podporoval terorismus.

0/0
10.7.2010 14:59

A.A.

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Podporoval. To je fakt a Vaše úvahy s tím nic nenadělají. ;-)

Pak doporučuji více se zajímat o mezinárodní vztahy a o Blízký východ. Na UK je volně přístupný seminář k blízkému východu. ;-)

0/0
10.7.2010 15:01

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Tak pokud vím z medií tak se sice hodně mluvilo o tom že podporoval Al Kajdu ale nikdo mu nikdy nic nedokázal obdobně jako s tím že měl mít ZHN.

0/0
10.7.2010 15:09

tučňák na útěku

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

ZHN v roce 1991 prokazatelně měl, měl je zničit a zničení doložit a to neudělal. Místo toho deset let furt chvíli naznačoval, že nemá, pak že má.

co se teroristů týče, celá řada jich měla v Iráku bezpečné zázemí pro rekonvalescenci, nemluvě o zásilkách zbraní a peněz.

0/0
10.7.2010 15:13

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Nojo nechci ho nijak omlouvat byl to zmetek, ale faktem jsou taky dvě věci - ZHN měl a přesto že byl ve válce tak je nepoužil - což je jeho plus - i když by to pro něj asi dopadlo už tenkrát moc moc špatně v odvětě kdyby je býval tehdy použil tak mohl způsobit velké ztráty v řadách spojeneckých armád které tam tehdy operovali - druhým faktem je jak už sem psal že tímto způsobem podporuje teroristy kde kdo včetně bývalého ČSSR které je tu taky ubytovávalo školilo a vyzbrojovalo vč. Semtexu a nikdy nás za to nikdo nenapadl a taková EU není v tomto dvakrát lepší a podporuje taky kdejakou teroristickou verbež - například místo toho aby se stavěla na stranu Izraele se vždy staví na stranu chudinek Palestinců což jsou taky pěkní..... nechci přijít o nick...

0/0
10.7.2010 15:35

pes Muki

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Sadamovo pouziti ZHN v osmilete valce s Iranem bylo nejvetsi jejich pouziti od prvni svetove valky. Pouzivani nervoveho plynu na vyhlazovani kurdskych vesnic je vseobecne znamo. O prracne nashromazdenych 500 tun uranu, ktere mu zabavili, nebudu mluvit, protoze me nekolik prispevovatelu zkritrisovalo, ze je mel jen pro mirove ucely

0/0
10.7.2010 18:08

Generál Ugarte - resucitado

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

A ti Kurdové měli asi alergickou reakci na pouštní prach, ne? :-/

0/0
10.7.2010 15:13

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Hele to byla jeho "vnitřní záležitost" a je to prostě nefér protože každému se měří jiným metrem , Saddám naházel na vzbouřené Kurdy bojový plyn a nakonec ho za to popravili, Turecko pravidelně masakruje Kurdské vzbouřence i mimo vlastní území už na území Iráku a nikdo jim neřekne ani popel - a ono když jsou Kurdové komunističtí povstalci s mentalitou ala Palestinci tak je těžké s nima jednat nějak v rukavičkách - a zase tak zásadní rozdíl v tom jestli tě vláda proti které se bouříš udusí plynem nebo roztřílí tankama bych neviděl.

0/0
10.7.2010 15:41

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Viz nejnovější zpráva o Kurdech - vyhodili do vzduchu autobus....

http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/750142

Rv

0/0
10.7.2010 15:44

pes Muki

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Kurdsti marxistricti teroriste je pomerne mala skupina, ktera zabiji nejen turky, ale take kurdy. Kdysi ji zalozil a podporoval SSSR, dnes je to pomerne sice mala, ale dobre financovana a vyzbrojena skoupina, ktera prave stoji v ceste vsem pokusum kurdu vyhlasit svuj stat, na ktery maji pravo stejne jako cesi. Kdo je dnes podporuje neni jasne, ale rozhodne to neni pritel kurdu. Obe dve kurdske strany ktere representuji vetsinu kurdskeho naroda, marxisty povazuji za nepritele

0/0
10.7.2010 19:09

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

A jako asi ,že snad neexistuje jediný významější stát na světě který by nebyl přinejmenším silně podezřelý z toho že nějaké teroristy někdy nějak podpořil když se mu to zrovna hodilo do krámu....

0/0
10.7.2010 15:11

A.A.

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

to je zoufalý argument... tady někdo psal, že Saddám nepodporoval teroristy a já odvětil, že podporoval a že je to prostě fakt. Předmětem diskuze tedy bylo zásadně to, jestli Saddám podporoval teroristy. Předmětem diskuze již nebylo to, že když to dělají jiní, tak Saddám může taky atd. Jistě terorismus v nějaké formě podporovaly nejrůznější státy včetně ČSSR, Izraele, Francie, Anglie, USA atd. ;-)

0/0
10.7.2010 15:46

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

To vůbec nebylo myšleno jako nějaký argument to byla spíš poznámka k tématu. Ale mimochodem máš pravdu teď si vzpomínám že Saddámek vlastně vyplácel odměny Palestinským teroristům za útoky na Izrael na to sem už úplně zapoměl.....R^

0/0
10.7.2010 16:03

tučňák na útěku

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Mnohem horší v čem? Trvalo tři roky války, než se počet násilných úmrtí dostal na průměrný rok Saddámova "míru" ;-) A Írán i Sýrie se soustředí při podpoře terorismu především na Šíity a jejich bolavá místa (a na rozšiřování Íránské sféry vlivu), Saddám byl poněkud "rozhazovačnější" a nepředvídatelnější.

0/0
10.7.2010 15:02

A.A.

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Zjevně započítáváte velká akce za Saddáma, kdy likvidoval Kurdy atd. Nicméně mi netvrďte, že vypadal Baghdád za Saddáma jako dnes a že byl stejně tak nebezpečný. Tak to prostě není. Dnes je stále Baghdád válečnou zónou a to za Saddáme opravdu nebyl. Nepočítám však mezikmenové a náboženské třenice v některých provinciích - ty se ale málodky dotkly přímo hl. města. ;-)

0/0
10.7.2010 15:07

tučňák na útěku

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Za Saddáma ovšem byly válečnými zónami třeba Kurdistán nebo Šíitské oblasti, kde je teď naopak (vyjma velkých měst) vcelku klid ;-) A ač se to nezdá, tyhle oblasti tvoří většinu Iráku ;) Takže se situace překlopila z toho, kdy byl v menšině klid na úkor většiny naopak :-)

0/0
10.7.2010 15:09

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Spíš naivnější když si myslel že mu útok na Kuwajt projde bez následků.....hlavně si vzpomínám že si Saddám tenkrát vybral celkově i nevhodnou dobu na to kdy to udělat, protože v té době snad po prvé od konce druhé světové války mimo jiné na světě snad neprobíhal žádný vojenský konflikt a on ten mír "chytře" přerušil útokem na Kuwajt takže se to nedalo přehlédnout.

0/0
10.7.2010 14:57

tučňák na útěku

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

To je druhá věc a svou roli na tom hrály i nešťastné kroky ministerstva zahraničí USA (ne dost důrazné varování, navíc velvyslankyni jakožto ženu nebral vážně...), které si Saddám vyložitl tak, že když postaví svět před fait accompli, nic se nebude dít (něco, co si myslel třeba Áda ohledně Polska).

Přitom aby "vyhrál" v očích Arabského světa (aspoň ve svých představách), stačilo mu "neprohrát", počítal tak trochu s tím, že se z Kuvajtu bude muset stáhnout za tučné výkupné a další ústupky... Nepočítal s tím, že zainteresované Západní země nebudou mít náladu na tradiční smlouvání :-)

0/0
10.7.2010 15:06

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Jo to máš pravdu tehdy se k tomu USA postavili tak že on jejich ne dostatečně důrazné varování považoval defacto za svolení na Kuvajt zaútočit a následně byl minimálně silně překvapený z toho jak s ním "západ" zatočil.

0/0
10.7.2010 15:15

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

A hlavně asi chudák malej Saddám vůbec nepočítal s tím že se Amíci za nějakých deset let vrátí aby to dokončili převorali Irák jak pes pískovíště a nakonec ho oběsili "v garaží" jak ozdobu na vánoční stromeček.;-D

0/0
10.7.2010 15:19

Ješter 103

Re: Vůbec bych se s nima nebavil

Věřím že kdyby mu bývali na záčatku devadesátých let řekli úplně na rovinu, že jestli zaútočí na Kuwajt ,že za to Irák okupují a jeho nechají popravit jako válečného zločince tak by si nechal zajít chuť.....

0/0
10.7.2010 15:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.