- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Promiňte hloupý dotaz (100% jistý si nejsem), ale opravdu je mezi zastávkami "Kublov" a "Dvorce" nějaká výhybka se smyčkou? Já znám jednu u podolské vodárny (tedy ještě před Kublovem) a druhou mezi Dvorci a Přístavištěm. Mezi Kublovem a Dvorci o žádné výhybce nevím. Něco mi uniklo?
Neuniklo, máte pravdu
Dneska jsem jel okolo a viděl jsem to. Vůbec jsem nechápal, jak se tramvaj do této pozice mohla dostat. Ale už to vím. Podle kamaráda, co v té tramvaji přímo byl, tak nejdřív byla špatně
přehozená výhybka, takže vjeli do smyčky, namísto aby jeli rovně. Takže
tramvaják zkusil zacouvat, jenže ve smyčce byla druhá výhybka také
obráceně, takže zadek namísto vracení na původní kolej to otočil do
protisměru, pak se to přehodilo a předek jel jak původně měl jet. Takže nakonec byl každý podvozek na jiné koleji a to už ani T3 nezvládne. Řidič asi byl z toho vedra úplně mimo...
http://subrt.blog.idnes.cz/c/145407/Pohadka-o-zlobive-tramvaji-ktera-zabloudila-fotopohadka.html
Pokud vidím, tak ani nevykolejila, jen se poslední podvozek vydal po jiné koleji než první tři
to tam přivezou 50m jeřáb a celou šalinu zvednou? Fakt by mě to zajímalo, dopraváci, vyjádřete se prosím :)
Přesně tak. Nemusí být padesát metrů, stačí deset. Nejdřív zvednou jeden podvozek a nasadí a pak druhý (když to jde). Dneska jsem jel okolo a viděl jsem to.
Podle kamaráda, co v té tramvaji byl, tak nejdřív byla špatně přehozená výhybka, takže vjeli do smyčky namísto aby jeli rovně. Takže tramvaják zkusil zacouvat, jenže ve smyčce byla druhá výhybka také obráceně, takže zadek namísto vracení na původní kolej to otočil do protisměru. Řidič asi byl z toho vedra úplně mimo...
Sorry, nechápu, Vysvětli prosím, proč by nemohla couvat. Obousměrná přece není a couvat musí minimálně ve vozovně. Ne, fakt jsem to nepochopil :)
Haha, jen houšť. Je pravda, že k nehodě došlo při couvání. Ale tohle místo je obecně problémové, pro tramvaje i auta. Krokem tam tramvaje musí jezdit snad odjakživa a stav silnice v místě, kde přes ní vedou koleje na smyčku, se snad slušně ani nazvat nedá. Tohle je doufám další důvod, proč by si celá trať z Modřan k Palackému mostu zasloužila pořádnou rekonstrukci, od stabilizace podloží po bezžlábkové koleje.
Pokud vím, tak v Praze nejdou použít bezžlábkové koleje. Ty jsou všude, protože pražské tramvaje mají kola podobné vozům na koňce. Nejspíš jste myslel odstranění těch "maďarskejch" panelů, že?
Jasně je v článku napsaný, že tramvaj couvala, tak se asi přední podvozek kousnul o kolej v protisměru. To je tak těžký pochopit?
éééééé tranwaye a létadla přece couwat nehumějí?