Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gaye a lesby registrace láká, za čtyři roky si řeklo „ano“ tisíc párů

První prázdninový den oslavil český zákon o registrovaném partnerství čtyři roky života. Za tu dobu si u nás své "ano" řeklo na tisíc gay a lesbických párů. Tedy, téměř tisíc. Jubilejní číslo padlo o týden později - ve středu 7.7., kdy se v Ústeckém kraji registroval mužský pár.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ješter 103

Být problémová menšina je prostě těžce "in".

Rv

0/0
10.7.2010 13:16

Deliveres

Homosuxualita je duševní porucha

a nikdo neví, kaké další duševní poruchy se v mozku takového člověka před jeho narozením provedli. To co se nyní děje je příkladem zvrácenosti, kdy se nám všichni snaží namluvit, že nenormální jsme my a ne tito nemocní lidé.

0/0
10.7.2010 7:29

Petr Tomeš

Re: Homosuxualita je duševní porucha

Homosexualita duševní porucha není: http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita#Medicinalizace_homosexuality

0/0
10.7.2010 9:34

pavel_svanda

Re: Homosuxualita je duševní porucha

To, že se dnes homosexualita pokládá za in podobně jako ve starověkém Řecku, kde bylo u vlivných mužů in pěstovat si eféba, neznamená, že homosexualita není

duševní porucha.

To, že se homosexualita za neurotickou poruchu nepokládá, je politické rozhodnutí, mající kořeny v levicovém hnutí v 60. letech. I proto byla homosexualita tolerovaná častěji dřív v komunistickém bloku než v netotalitní euroatlentické civilizaci.

Stačí si vybavit si lidi s touto poruchou a najdeš řadu indicií.

0/0
10.7.2010 12:09

megumi

Re: Homosuxualita je duševní porucha

nenormální je jen ta zlost vůči lidem, co se odlišují...!!

0/0
10.7.2010 13:07

PLASTOVEJ KBELIK

Megumi,

chlap, kterej strká jinýmu chlápku šu.ina do prd.e je prase. AHOJ.

0/0
11.7.2010 20:50

babacek

RP

Tyto články se sem dávají nejspíše z důvodů aby si primitivové mohli vybít své frustrace nebo jako past na dukáty. Rv

0/0
10.7.2010 7:06

skripos

Já jsem proti homosexuálům se vším všudy

Ale změnila se doba.Najednou nepřizpůsobiví a také homosexuálové mají životní úroveň a ostatní lidská práva nadstandard.Nepřizpůsobiví neplatí nájem a služby už od vzniku státu a výsledkem jsou nekřesťanské příjmy.Doplácí na to slušní lidé.Zanedlouho budou i homosexuální učitelé,armáda, kněží a nakonec budou vychovávat i děti.Tomu nezabráníme. Až bude tato zlovůle ne celém světě běžná,tak věřím,že lidstvo pozná,co ho vede k záhubě.Lidská práva budou platit pro každého a v takovém světě si příroda najde způsom,jak odchylku vrátit na evolucí povolené 4%.Ale do té doby nové nemoci a nové psychózy zahubí i mnoho nevinných.Čas ukáže.Ať si klidně vychovávají děti.Čím dříve jim to povolíme,tím lépe.Jako příklad z jiného soudku uvedu New York a bývalého starostu Julianyho.Než se ujal statostování,měli nepřizpůsobiví obrovská práva a z toho vyplynula kriminalita a jejich žravost.A pak nastal policejní teror a dodnes všichni černí Julianyho nenávidí, ale už jsou zase v normě. A ty pokuty!

0/0
9.7.2010 23:51

megumi

Proc jsou vsichni proti?

Jakmile se nekde objeví článek o homosexuálech,tak se okamžitě v diskuzi začnou vsichni hádat o adopcich.Tak chci také přispět svým názorem. Nemam problém se svěřením dítěte homosexuálům, neprijde mi na tom NIC špatného...ja sama se řadím spíše k asexuálum,myšlenka sexu je mi krajně nepříjemná. Proto mi možnost,ze bych se v budoucnu seznámila s párem gayu a nechala se uměle oplodnit prijde celkem lákavá. Oni nebudou chtit sex,dohromady budeme mit dítě,a každá strana bude spokojena.Chci jen rict,ze pro me je rodina lide,které miluju...a jejich orientace je to posledni,co me zajima...

0/0
9.7.2010 18:34

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Toto mi přijde ta nejsobečtější reakce co jsem zde četl. Zatímco se asi všichni shodnou, že dítě vzniká z lásky a i cíl homosexuálních párů je tuto nenaplněnou lásku dodat. Vaše pohnuty mě zcela unikají. Na dítě jste jaksi zapomněla. Sám  fakt že plánovaně kvůli pohnutkám dospělých chcete dítě umístit do neplnohodnotného rodiného útvaru o něčem svědčí....

0/0
9.7.2010 18:58

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

Chcete mi rict,ze kdyz si muž a žena chtějí pořídit dítě,jedná se o sobecký čin?Ja vidim lasku mezi mnou a mým budoucím dítětem.Proc jinak bych neco takového delala,kdyz ne z lasky.Mohu se tedy nechat uměle oplodnit od nekoho koho neznam,nebo dovolit lidem,kterým věřím(myslim v budoucnosti) a nemají tu možnost,aby jsme byli rodina.To vse z lasky...pokud jeste nekde vidíte sobecké jednání,rada vam vse vysvětlím.navic si myslim ze jako žena mam na dítě právo.

0/0
9.7.2010 19:19

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Ano, myslím si že sobeckost (či něco jiné nepěkné) Vás docela dobře vystihuje. Pokud mluvíte o lásce, tak zejména k sobě. Mluvíte o muži a ženě. Ale Vy přece nic takového udělat nechcete. Uvedla jste dva muže a Vás. Napadlo Vás třeba najít jiného asexuála a párkrát "to" překousnout a dát dítěti plnohodnotnou rodinu ? Tentokráte opravdu z lásky k tomu dítěti ? p.s. Jako žena máte právo na dítě stejně jako muž... nebo myslíte že role matky je něco víc či je nenahraditelná ?

0/0
9.7.2010 19:44

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

Uprimne možnost byt ve vztahu s asexualem tu stále je,ovšem pokud bych nikoho nemohla najit,můžete si byt jistý,ze druha možnost tu stále bude na stejne úrovni.Uz dříve jste označil tento vztah za neplnohodnotný,a pomineme-li fakt,ze jste me tímto trochu urazil,rada bych znala nejaké důvody,proc si to myslíte.A také proc mi 'vnucujete' život v manželství.Připadá vam to jako nejlepsi model pro výchovu dětí?Ja osobne z takovéto rodiny pocházím,rodice rozvedení,neprijde mi nejlepsi nutit se do manželství,předstírat,a skončit vse rozvodem.

0/0
9.7.2010 19:59

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Tady jsme si asi nerozumněli. Jako plnohodnotný považuji jako vztah mezi mužem a ženou. Jistě bych Vás do ničeho jiného nenutil. Považuji tento svazek za plnohodnotný k výchově dítěte jako jediný možný. Všechno ostatní je dáno osudem. Ale nevidím důvod proč zavádět něco jiného jako "právo" homosexuálů jenom proto aby se cítili rovni ...

0/0
9.7.2010 20:16

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

Nechtela jsem tu prilis komentovat prava homosexualu na adopci. Je vidět, že máte utvořený názor, a ze ani 200 prispevku vas nijak nezmeni. To je samozřejmě vaše právo. Také vidím, že jediný přípustný způsob pro vás, jak vychovávat dítě, je v rodině tvořené mužem a ženou ( tomto se velmi lišíme ). Spíš jsem chtěla ostatním ukázat, že existují i lidé, jako já, kterým výchova v homosexuálním páru vůbec nevadí, ať už se jedná o adopci nebo jiný případ, podělit se s ostatními, jak může někdo vnímat rodinu.

0/0
9.7.2010 20:25

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

Zapomnela jsem na roli matky,jak jste se ptal.Samozřejmě ze je nenahraditelna,pokud vim,nikdy jsem neřekla,ze bych o ni dítě chtela připravit.

0/0
9.7.2010 20:02

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Mohu tedy konfrontovat tuto Vaši myšlenku s první v tom smyslu že by pro vás nebyl problém svěřit dítě dvěma mužům. Nechyběla by tam ta "nenahraditelná role matky" trošku k plnohodnotné výchově dítěte ... ?

0/0
9.7.2010 20:21

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

Asi vám nerozumím, vy si myslíte že bych svěřila své dítě dvěma mužům a šla dál? Myslela jsem, že jsem nastíníla možnost vychovávat dítě ve třech. Tím pádem i mnou, ženou v roli matky. Myslíte si, že by dva další muži mě o tuto možnost připravili?

0/0
9.7.2010 20:28

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Vy jste to nepochopila v kontextu celé diskuse o dětech. Tady se nikdo nebavil o možnosti role matka plus dva taťkové, ale o "právu" homosexuálů(hlavně tedy dva muži) vychovávat dítě samostatně. Bez matky. To je to o co tu jde...

0/0
9.7.2010 20:35

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

ano, už jsem si všimla...na doplnění bych chtěla říct, že kromě dvou rodičů by mohlo dítě získat i babičky, tety, strýce, bratrance... atd...  ráda bych věděla co si o tom myslíte

0/0
9.7.2010 20:38

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

To získají i tak ...navíc úloha širšího příbuzenstva nebude tak podstatná

0/0
9.7.2010 20:49

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

a muzete mi objasnit jak, pokud dite nikdo neadoptuje?

0/0
9.7.2010 20:54

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Jo takhle, na děcák jsem nemyslel ...

0/0
9.7.2010 20:58

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

uz chápu, špatně jsem to pochopila...myslela jsem, že mluvíte o mě( tak možná trochu sobecká jsem)... role matky je nenahraditelná, ovšem v dětském domově se nedostává dítěti ani matky, ani otce. Proto si mslím, že jsou lepší dva otcové, dvě matky, než nic.

0/0
9.7.2010 20:33

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Potom tedy si dovolím nabídnout názor, ženy která má dlouholeté zkušenosti :

Myslíte si, že detský domov je lepší prostredí pro výchovu dítete než homosexuální pár?

Z detských domovu opravdu odchází deti nepripravené na život, proto se budují domy na puli

cesty, kde se temto detem pomáhá postupne se osamostatnit a naucit se hospodarit, pracovat,

nést za sebe zodpovednost atd.

0/0
9.7.2010 20:50

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

 Ale jejich predstava o rodine je nezkreslená. Každý z nich ví,

že si jednou založí svoji rodinu, ve které bude máma (žena), táta (muž) a deti.

Predpokládáte, že by bylo díte ovlivneno smerem k homosexualite?

0/0
9.7.2010 20:51

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Ta poslední otázka tam nepatří, ale abych byl objektivní dám link ze zdroje http://soc.nidm.cz/data/2007/14-3.pdf kde jiní vzělaní mají jiný názor ... je to zajímavé počtení

0/0
9.7.2010 20:54

juklíček

Re: Proc jsou vsichni proti?

ženský nehádejte se

0/0
9.7.2010 20:55

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

kušuj ;-)

0/0
9.7.2010 21:03

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

osobně si nemyslím, a pokud vím, tak  ani nebylo prokázáno, že by orientace dítěte mohla být ovlivněna rodiči. asi problém je, že jsem byla vychovaná k velké toleranci a k nechuti k diskriminaci, proto jsem za stejná ráva pro všechny. hlavně bychom si všichni meli uvědomit, že všichni jsme lidé, ať už máme jakéhokoliv partnera... a že ať už je dotyčný homosexuál  nebo ne, jeho jediným přáním je dát lásku dítěti jak jste napsal. otázkou je, co to s dítětem udělá, a mým názorem je, že nic špatného.

0/0
9.7.2010 21:01

libynn

Re: Proc jsou vsichni proti?

No to je mi hovadina! Prý jediným přáním je dát lásku dítěti! No to mě zase na chvilku bude stačit;-€;-D

0/0
9.7.2010 21:07

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Neber to doslova. My víme o čem je řeč...

0/0
9.7.2010 21:11

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

a o co jiného by jim melo jit? aby s nim vytirali podlahu nebo co?

0/0
9.7.2010 21:13

libynn

Re: Proc jsou vsichni proti?

S kým, dyť jen čekají, jestli něco na tu lásku dostanou přikleplý!

0/0
9.7.2010 21:37

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

myslím to dítě, to si myslíte, že ho chtějí adoptovat jen tak ze srandy, nebo aby mu ubližovvali?

0/0
9.7.2010 21:47

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

Ale o orientaci se tam nepíše ...ale že prostě získá "jiný" obraz o tom jak má rodina vypadat ...no prostě se neshodneme ...

0/0
9.7.2010 21:08

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

to jaký názor jim to dá, netuším, nejsem psycholog ani jsem v takovéto rodině nevyrůstala.

zato vám můžu říct, jaký pocit mám ze své rodiny, rozvedené...představa, že bych se kdy měla vdát mě děsí, když si na to vzpomenu, další věc co mě napadne je, že to nechci nikdy zažít. takže, jaký je váš názor na tuto klasickou rodinu?

0/0
9.7.2010 21:12

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

jelikož jsem taktéž z rozvedené rodiny, tak toto mne opravdu nerozhodí ...:-)

0/0
9.7.2010 21:31

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

tim padem je videt, ze na kazdeho pusobi rodina jinak, jak pak muzeme rict co je spravne?

0/0
9.7.2010 21:33

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

To bych mohl jednoduše obrátit. Jak mužeme teda říci že "to" je správně zavádět ? Tyto chyby jaksi nejsou o tom jakou si koupit housku k snídani ...  

0/0
9.7.2010 21:43

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

mate pravdu, ani ja to nemohu říci... udělat "pokus" by byl v tomto případě nesmysl...

přesto homosexuálové už děti vychovávají, uvádělo se tu už mnoho případů... a napodporu už se uváděl i seznam státu, který adopce povolil.

jak už jsem napsala nejsem odborník, jenom se řídím svým přesvědčením...

a dokud se něco neprokáže můžeme tu diskutovat donekonečna, ne že by mě to nebavilo:)

0/0
9.7.2010 21:53

cicobasket

Re: Proc jsou vsichni proti?

no já už končím :), já už tady krafám opravdu celý den

0/0
9.7.2010 22:00

megumi

Re: Proc jsou vsichni proti?

jsem rada, že jsme tu po sobě neházeli špínu a nadávky jak se občas stane:-)

0/0
9.7.2010 22:07

cicobasket

2 Petr Tomeš

Docela mně překvapuje myšlenka, že když nechceme aby jste osvojili dítě, že vás okrádáme na vašich právech. Každé právo vzniká na základně nějakých historických sousledností a zvyků. Vy nesplňujete ani základní biologickou podmínku, tudíž opravdu netuším jak bysme vás na těchto právech vlastně okrást. Uslyšíme opět tu ohranou pohádku o neplodných ženách, nebo nám objasníte proč by ste to právo měli mít zrovna vy ?

0/0
9.7.2010 16:19

Petr Tomeš

Re: 2 Petr Tomeš

Plodný i neplodný člověk má být z tohoto pohledu rovný. Heterosexuálové jsou, homosexuálové nikoliv. jak v případě adopce tak manželství.

0/0
9.7.2010 16:23

punčoška

Re: 2 Petr Tomeš

nemíchejte, prosím, neplodnost a homosexualitu

0/0
9.7.2010 16:26

Petr Tomeš

Re: 2 Petr Tomeš

Nebyl jste schopný vysvětlit proč. Jen proto, že nechcete a že se vám to nehodí je neplatný argument.

0/0
9.7.2010 16:29

cicobasket

Re: 2 Petr Tomeš

Ne vy jste nebyl schopen vysvětlit proč ....

0/0
9.7.2010 16:30

Petr Tomeš

Re: 2 Petr Tomeš

Byl, to že to nechápete je věc jiná.

0/0
9.7.2010 16:33

punčoška

Re: 2 Petr Tomeš

neplodnost je sice taky porucha, ale homosexuální pár nemůže mít děti i kdyby byl plodný.

0/0
9.7.2010 16:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.