Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie naměřila zběsilou jízdu šéfa olomouckých strážníků

Na dopravně-bezpečnostní akci policie z počátku prázdnin doplatil i šéf olomouckých strážníků Pavel Skalický. Policisté ho změřili v pátek u obce Vsisko. Podle informací iDNES.cz jel na sedmdesátce ve svém volném čase rychlostí 139 kilometrů v hodině. Skalický tvrdí, že to bylo méně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlastimil.Kornas

Když ministr dopravy

nemusí mít na autě předpisovou poznávací značku,proč by se měl nějaký šéf strážníků zatěžovat nějakou dopravní vyhláškou?

0/0
13.7.2010 19:46

nicnemam

jojo..

zase se to po dovolene zamete pod koberecek ;-)

0/0
10.7.2010 9:13

MKN

Dnes

tam stáli opět, předpisově jsme zpomalili, já nezprostředně pod nosem dokonce ještě víc, za mopedem, abych nemusel ani půlkolem přes zebru či plnou a dodrže bezpečný odstup :-)l

0/0
8.7.2010 19:11

Ahasver

mhmm

Pan strážník se vlastně sám přiznává, že jel jako retardovaný - zatímco ostatní řidiči zpomalili kolem radaru, on na to musel šlápnout a všechny je předjet, místo aby "složitou dopravní situaci" vyřešil srovnáním rychlosti s kolonou a plynulým zazipováním. Možná si myslel že to s dopraváky ukecá a když ne, tak že se to pěkně v tichosti na olomoucké radnici do roka neprojedná... no každopádně R^ neznámé olomoucké hluchavce ktrerá to provařila :-)

Pro cenzora: debil = lékařský termín; jedinec postižený nejslabší formou slabomyslnosti, což jeho chování ve společnosti (v provozu) jedině potvrzuje

0/0
8.7.2010 10:45

akro

Re: mhmm

Vysvětlovat cokoli, speciálně pak tento termín cenzorovi je poněkud zbytečné.

Podotýkám, že to píši s vědomím, že cenzor zasáhne a opět bude mazat. Mám s tím zbabělým pánem totiž nevyřízené účty. Pane cenzore, docela bych ocenil, kdybyste na mnou zaslanou mailovou adresu konečně vysvětlil pohnutky, které vás vedly ke smazání konkrétních příspěvků. Protože jste ale samolibé individuum, zřejmě poněkud narušené, předpokládám, že opět nenajdete odvahu své kroky rozumným způsobem vysvětlit a spokojíte se pouze s limitem svých schopností, tedy prostým smazáním. Je mi vás v podstatě líto. Ale možná by vám lékař pomohl.

0/0
8.7.2010 19:02

ábeles

Re: mhmm

ybytečné rozčilování akro, mě odpověděli jen jednou a to formou rozčilovací, jinak nic, tak  jim ve většině výmazů už ani nepíšu. Prostě jim chybí neustále smysl pro žertování, kolikrát mažou i slušné věci, takže poznáš, že cenzor je vlastně na světě asi sám a nikdo ho nemá rád, proto ta nálada pod psa i když venku pálí slunce a lidi se na sebe smějou. Jo, těžký život má náš cenzor! ;-D

0/0
10.7.2010 8:57

akro

Re: mhmm

Já se naprosto nerozčiluji, jen bych rád zjistil, jakou duševní trosku zaměstnává idnes na této poněkud zvláštní pozici.

0/0
10.7.2010 9:52

Warhead_bia :P

jee

zase toho nadelaj, ja jezdim na 80 180 a neni treba z toho blaznit kdyz to nikoho neohrozuje ;-)

0/0
8.7.2010 10:11

pedro páramo

Re: jee

hlavně se tím chlub Rv

0/0
8.7.2010 10:15

Warhead_bia :P

Re: jee

pointa neni o chlubeni ale o tom ze to neni nic spatneho ackoli je to mimo zakon :-P

0/0
8.7.2010 10:19

pedro páramo

Re: jee

to jsem pochopila, ale definice toho, že to není nic špatného je dost relativní. až se ti tam někdo připlete, tak si o tobě počtem v černé kronice, jen doufám, že to nebudu já ;-€

0/0
8.7.2010 10:23

Warhead_bia :P

Re: jee

tak nejak nechapu kde jsem psal o tom ze tak jezdim v plnem provozu ;-) a navic jedu tak abych ubrzdil to je snad jasne :-P

0/0
8.7.2010 10:26

mudroch1

Re: jee

Ve 180 brzdit ;-D. Kolik na to potřebuješ?

0/0
8.7.2010 10:28

Warhead_bia :P

Re: jee

potkal jsem traktor vyzkouseno ;-D

0/0
8.7.2010 13:01

pedro páramo

Re: jee

tak to je jasné, že v plném provozu to nejde. já si právě myslím, že nejnebezpečnější jsou ty situace, kdy si člověk myslí, že je to úplně v pohodě a začne šlapat na plyn jako blázen. a kdybych uměla počítat, tak ti řeknu, jaká je brzdná dráha u 180, ale slušných pár desítek metrů to bude určitě a to se už moc reagovat nedá...:-/

0/0
8.7.2010 10:31

pedro páramo

Re: jee

ha, podle online výpočtu je to při 180 na suchém povrchu 159 metrů!

0/0
8.7.2010 10:34

kodyjose

Re: jee

+ reakční doba :P

0/0
8.7.2010 10:37

Warhead_bia :P

Re: jee

zmineny usek je viditelnost skoro 1km otazky ? :-)

0/0
8.7.2010 13:01

Vlastimil.Kornas

Re: jee

A co třeba losí test s vběhnutou srnou?V 180.

0/0
13.7.2010 19:35

sincos

Re: jee

Jenže ono to ohrožuje. Asi toho máš malinko najeto. No nic, pokud se nezabiješ, nebo neskončíš s výčitkami svědomí v base, vyrosteš z toho. Kdo s okolí počítá s takovou rychlostí? Víš jistě, že nepotkáš "víkenďáka?" Ani normální "profík" si tě nemusí všimnout. Ale možná to píšu zbytečně, pan je zřejmě neomylný borec s reflexy Schumachera. Ten by tak ale právě nejel....

0/0
12.7.2010 20:34

Vlastimil.Kornas

Re: jee

Klasika.Mimo obec zastavuje na rovném úseku u krajnice auto ostatní /cca 3/ auta za ním snižují rychlost,první za ním vyhodí blinkr na předjíždění cca v 50km/h a začíná předjíždět,vtom se k němu přiřítí 180 předjíždějící z úplného zadu za těma 3 pomalujedoucíma autama...

0/0
13.7.2010 19:42

retkini

opálkovat jako každého jiného

kecy o tom, že to má řešit zaměstnavatel jsou lichý. Strážník není ve služebním poměru. Je to zaměstnanec. Přestupek, pokuta, body dolů, tečka. okecávat to je ztráta času.

0/0
8.7.2010 10:07

marteek

VZDYT SE NIC NESTALO

Kradl a vrazdil jsem ve svem volnem case, proc bych nemohl byt ministrem vnitra?

0/0
8.7.2010 9:29

akro

Re: VZDYT SE NIC NESTALO

Protože nechápeš rozdíl mezi přestupkem a trestným činem.

0/0
8.7.2010 21:56

znechucenej

...

ACAB!!

0/0
8.7.2010 9:17

kuba78

morgen..

koukam ze pan Soudce Dredd tady pilne pise celou noc a jiz od casneho rana vysvetluje, jak maji straznici tezky zivot (prispevek jak jim chudackum policie urcuje ze maji merit jen v mestske zastavbe a ne tam kde to sype, navic chudacci s cedulema), jak jsou cestni a spravedlivi (prispevek k silencum z MP lazne bohdanec, jak za nimi stoji 90 procent lidi a cela radnice jako jeden muz) a jak je to vlastne cele takovy omyl a ze bez MP bychom tu vsichni lezli po stromech..

tezka to prace, primo sysifofska..

co takhle zmenit obraz hovinkaru ne tim ze budu dokola omilat blbosti, ale tim ze zmenim jejich poslani? zpatky do ulic, slapat rajon, sebrat auta, sebrat radary a hlidat poradek v obci. ale to je asi zbytecne, ze? z toho nekapne zadna korunka pro radnici ani pro strazniky bokem.. navic se nemuzou citit jak velkci kluci, co maji moc a pistole..

0/0
8.7.2010 9:08

jary77

Re: morgen..

naprostý souhlas, pan soudce dredd je evidentně jedním z nich a snaží se tu o nemožné.

0/0
8.7.2010 9:53

rogerer

ja nejel 139kmh

ja jel jen neco kolem 130ti kmh ;-D a ta vymluva o zarazeni do kolony ;-D tak ji nemel predjizdet ne? ;-D

0/0
8.7.2010 8:59

inkognito79

musel řešit složitou situaci

a kalil to 130 ;-D neměl spíš brzdit?

0/0
8.7.2010 8:21

Kejhal

Re: musel řešit složitou situaci

Treba tou slozitou dopravni situaci bylo predjizdeni kolony pres plnou caru s protijedoucim kamionem za obzorem.

0/0
8.7.2010 8:37

Hroznej puberťák

Re: musel řešit složitou situaci

Né, kdo brzdí je druhej :-P

0/0
8.7.2010 10:32

Dr.Ozd

U nás v ulici

bydlí strážník a přesto že je zdravý jako řepa,má na autě hádejte co?Správně,značku pro invalidy.A úplně stejně to má na druhém autě jeho manželka.Jak příznačné.Zrušení této pseudoorganizace by byl nejzáslužnější počin v tomto státě.

0/0
8.7.2010 8:09

Judge Dredd je o5 tady

Re: U nás v ulici

Přdlož důkaz, nahlaš ho, odsvěč to - jinak jsi normální lhář nebo spolupachatel, tak mlč !!

0/0
8.7.2010 8:15

Orwell2008

Re: U nás v ulici

Seš v poho Dredde?Oplachni se vlažnou vodou ,v nejhorším připadě pujdeš hlidat do Tesca - tam je třeba stejna kvalifikace jako k MP,to jest žadná, tak bud vklidu,zruší,zruší,Tesca,Kauflandy atd berou pořad a uniformy se tam fasujou taky.

0/0
8.7.2010 12:54

Leninovo levé ucho

no a co

však je šéf, ne? Si může jezdit kolik chce R^

0/0
8.7.2010 8:03

jary77

Vážený městský strážníku

i když se to stalo ve vašem volném čase, jak tvrdíte, neznamená to, že by z toho nemělo město jako váš zaměstnavatel vyvodit důsledky, když vy toho nejste sám schopen a trapně se vymlouváte. Jako strážník byste měl jít příkladem a dodržovat zákony stejně jako všichni ostatní. O inteligenci městských strážníků se toho ví dost, vy svým vysvětlením tato tvrzení jen podporujete.

0/0
8.7.2010 7:56

Judge Dredd je o5 tady

Re: Vážený městský strážníku

A proč hned ty invektivy...??? "... o inteligenci městských strážníků se toho ví dost..." Vy píšete urban legends?

Víte, že dnes 60% strážníků jsou bývalí policisté... samozřejmě toi lepší, kteří z toho pakárníkova odešli... tak v jedné uniformě Vám nevadil a v druhé ano... to jsou mi novinky.

0/0
8.7.2010 8:17

jary77

Re: Vážený městský strážníku

já tam žádné invektivy nevidím a co se týče jejich inteligence, myslím že stačí se podívat tady do diskuze a potvrdí se vám to co jsem říkal, pokud nemáte osobní zkušenosti. Je veřejným tajemstvím, jaké vzdělání a kvalifikace pro městské strážníky bylo a je potřeba. A mé osobní zkušenosti? Například sražení cyklisty z kola když vjel do jednosměrky (sražením myslím až na zem), lehnutí si na kapatu řidiči kterému o minutu propadl parkovací lístek (tu ztratil nesmyslnou diskuzí se strážníkem kolik je vlastně hodin), zmlácení mladé dívky a nastříkání pepřového spreje do očí jen proto, že odmítla jít s nimi na služebnu (prý mírné donucovací prostředky) a tak bych mohl pokračovat. Já je znám spíš jako soustružníky a jestli jsou to bývalí policisté, tak policie ví nejlíp, proč se jich zbavila.

0/0
8.7.2010 8:54

abraxas22

Místo toho aby se zachoval jako chlap

zacvakal 10 litrů a na rok si nechal sebrat řidičák, tak ještě hloupě lže... Takováhle osoba má vést policisty????

0/0
8.7.2010 7:20

Paul Weiss

Re: Místo toho aby se zachoval jako chlap

Nikolivěk. Strážníky...

0/0
8.7.2010 8:02

elzik123

Vyfič Skalickej ;-)

Spolehlivost

h)      podle § 28

odst. 1 nebo 2,

jestliže jeho jednání, kterým spáchal přestupek, je

v rozporu s posláním strážníka podle tohoto zákona.

0/0
8.7.2010 7:13

Judge Dredd je o5 tady

Re: Vyfič Skalickej ;-)

to už jsme tady psal, tak prosím neopisuj a čti diskuse pořádně ;-D;-D

Ale jinak, souhlas - měl by letět nebo minimálně být sesazen z funkce.

0/0
8.7.2010 8:18

Rafaelou

klasika....

Po opuštění města se s normální silnice na úseku cca 1km stává silnice čtyřproudá a všichni si myslí,že jsou na dálnici.Šlápnou na plyn a pádí co to dá.Na konci se silnice opět mění v normální a práívě v tomto místě za svodidli číhají naši ostražití policisté.V tomto místě co ta silnice stojí nebyla nikdy žádná nehoda.Původně tam byla značka padesát dnes sedmdesát s důvodu otáčení zimní údržby.Je to ale ideální místo pro výběr pokut.Ne že bych se zastával poldy s městské ,jen ať to schytá jako jiní,ale kdyby tam ta značka nebyla a jezdilo se devadesát nic by se nestalo.Je to přehledné a rizikové situace vyvolává spíše to zpomalení.V Olomouci a okolí je spousta míst kde je třeba měřit a ukáznit řidiče jen nejsou tak pohodlná a tak výdělečná a tak si jich policie nevšímá.Moc rád bych byl u toho vysvětlení řešení nenadálé dopravní situace.Třeba bych se poučil a kdo ví zda by se mi to někdy v životě nehodilo.

0/0
8.7.2010 7:05

djrhedy

Re: klasika....

Tak zaprvé: zopakovat S a Z! a zadruhé obhajovat někoho kdo je šéfem strážníků a zároveň jede "jenom" kolem 130 na 70 je úplně mimo mísu. Sorry ale to fakt neobstojí.

0/0
8.7.2010 7:19

Judge Dredd je o5 tady

Re: klasika....

S těmi "ideálními místy"

.

Nezastávám se ho nijak, ale kolega má s těmi ideálními místy pro výběry pokut pravdu. Policie buzeruje strážníky, kdy jim stanovuje úseky striktně tak, aby to kopírovalo souvislou zástavbu, zákon jim dává povinnost umístění značek apod. a sami policisté měří na jistých úsecích, kde je silnice konstrukčně stavěná na mnohem vyšší rychlosti a jenom z důvodu rozhodnutí nějakého kokýna je tam rychlost omezená.

V Praze a okolí je takových míst habaděj.RvRv

0/0
8.7.2010 8:21

0100

Když řešil složitou dopravní situaci, pak měl mít zaplý

maják! Neměl maják, pokuta  a body jako každý!!!;-D

0/0
8.7.2010 5:48

zab4

Re: Když řešil složitou dopravní situaci, pak měl mít zaplý

Nebyl ve službě a byl soukromým vozem. Jakej maják??

0/0
8.7.2010 6:36

tuzemsky um

Re: Když řešil složitou dopravní situaci, pak měl mít zaplý

svoji jízdou vytvořil složitou dopravní situaci a tu pak řešil stotřicítkou.

0/0
8.7.2010 6:59

Einstein

Re: Když řešil složitou dopravní situaci, pak měl mít zaplý

R^ :-) R^

0/0
8.7.2010 8:19

vinca L

Pilot nebo strejda - všechno jedno -jejda ..

Jde jenom o pocit jakési spravedlnosti ...[;-)

0/0
8.7.2010 4:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.