Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strážníci vyjížděli k pětileté holčičce, která pět hodin plakala v okně

Matka odešla do práce a nechala doma pětiletou dceru. Ta v pátek proplakala pět hodin v okně jednoho z domů na Francouzské třídě v Plzni. Strážníky na ni upozornil neznámý muž a ti ji našli doma samotnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sarahyna

z pekla štěstí

....to jsem měla, když bylo mé dceři 5. Samoživitelka, babička 200km daleko, v okrese 20% nezaměstnanost. Když jsem sehnala alespoň trochu slušně placenou práci (cca o 1000,-Kč víc než bylo životní minimum), byla od 19h. do jedné ráno. Mám úžasné dítě, vykoupaná, navečeřená, v postýlce a poučená co nesmí. Nefungovalo zakazování, fungovalo vysvětlení, např. proč nemá brát nůž, hrát si se zápalkami a pod. Byla naprosto v pohodě a nikdy se nic nestalo - až na moje nervy, ty tedy byly na pochodu. Dnes je dcera dospělá a já si stále říkám, že mám víc štěstí, než rozumu. Jenže tehdy to byla otázka bytí a nebytí. A víme my, jak to bylo tady?

0/0
8.7.2010 10:40

IARK - BAN za králíčka.

Re: z pekla štěstí

R^ presne, lidi co ji hned odsuzuji asi nevedi co to je vychovavat dite samotny, pro priste lepe poucit a naucit a brecet uz nebude, ale pokud jsou rozmazlovany, jako ten kluk, ktery si neumi namazat chleba a pustit kohoutek, tak je to spatny, problem neni v cinu jako takovem, ale ve vychove.

0/0
8.7.2010 10:59

IARK - BAN za králíčka.

Kdyz si tak ctu nektere prispevky

je to hlavne o vychove a o tom diteti, mi jsme mohli kratce doma v 5ti letech nechat doma dite samotny a bylo v klidu, nekteri je tu az moc rozmazlujete, safra nejsou mu 2 aby brecel, kdyz se probudi a maminka neni doma, pokud musi chodit matka do prace, tak na to ma byt dite jiz zvykle, pokud bylo zvykle na babicku a ta nedorazila, je to jina vec, ale to kvuli tomu, ze meli v lidlu maslo zlevnene a tak si pri honbe za nim vypne telefon znamena, ze matka nemuze jit do prace? Pokud byla holcicka natolik inteligentni, ze otevre straznikovy, to je tak rozmazlena, ze si nemohla sednout na chvili k televizi? :-/

0/0
8.7.2010 7:42

pondelkovic3

K článku

Lidi to je hnus, tu babu bych dal zmrskat!!!!!!!!!!

0/0
8.7.2010 6:49

kotatkoxxl

Re: K článku

když to je těžký, kdyby byla na podpoře, tak by si zase tvrdil, že ji živíš, jelikož by si zase neviděl celé pozadí.

Pokud opravdu babička měla hlídat a byla k nezastižení (mohlo se jí udělat nevolno či cokoliv jiného), tak je to blbá souhra náhod. Pokud se jedná o první takovýto případ, je to hrozné, ale dá se to pocghopit a byla klika, že se malé nic nestalo. Pokud je to běžná praxe, tak už je tam něco špatně a musí se to řešit.

Ona taková matka samoživitelka to v životě nemá vůbec jednoduché :-/

0/0
8.7.2010 7:10

pondelkovic3

Re: K článku

No, to bych tedy netvrdil...matky podporuji, samozřejmě ne ty, které mají 8 dětí a 4 chlapy...chápeme se že?...ale nechat dítě a spoléhat na to, že babka příjde......trochu haluz že?

0/0
8.7.2010 8:38

IARK - BAN za králíčka.

Re: K článku

ano, takze babka ma chodit ve 3 rano a nebo si ma zaridit praci jinak :-/ to, ze nema nauceny dite, ze kdyby pri probuzeni nebyl nikdo doma, tak at si zapne televizi a pocka je jeji hloupost, ale to, ze musi dle vas zaplatit sekuritku je trochu mimo vec, setkali jste se s tim vubec nekdy, nebo placate jen tak od stolu?

0/0
8.7.2010 9:05

pondelkovic3

Ještěr 103,

Ty se raději ani nerozmnožuj, až budeš mít dítě a babu opustíš a ona zůstane sama, vzpomeň si tady na ty svoje žvásty.Předpokládám, že ti je kolem 16-17, bo takové ubohé názory zavání nezkušeností s rodinným životem atdRvRvRv

0/0
8.7.2010 6:49

Ješter 103

mh

volal, že je doma už druhý den sám, má hlad a žízeň. Chlapec byl dehydratovaný. - a to byl asi taky silně mentálně postižený že si v pěti letech nedokázal natočit vodu z kohoutku a napít se ......XRv

0/0
7.7.2010 18:27

tenisák lokeťák

Re: mh

jsi hlupák.. dokud jsme neměli pákové baterie, tak si náš mladej taky vodu nenatočil.. neměl na to sílu a nedosáhl

0/0
7.7.2010 19:49

-dejf-

Re: mh

tak to je hlupak ten vas mlady

prave proto, ze jsem pres kuchynskou linku nedosahl do drezu, tak jsem si chodil pro vodu do koupelky, kde jsem vylezl na kos s pradlem.... a pakove baterie jsme tehdy opravdu nemeli, ale otocit tim modrym kohoutkem jsem uz umel

0/0
7.7.2010 21:15

pondelkovic3

Re: mh

No, a zapoměl jsi dodat, žes vytopil barák, ty inteligente od narození.....

0/0
8.7.2010 6:47

kotatkoxxl

Re: mh

a jednou se s ním koš převrátil, on upadl a pěkně se bouchnul o dlaždičky do hlavy ... :-P

0/0
8.7.2010 7:12

pondelkovic3

Re: mh

;-D;-D

0/0
8.7.2010 8:38

pletiplot

Re: mh

Tenhle byt mohl mít koupelnu uspořádanou jinak. Fascinuje mě, jak jsou tady všichni strašně chytří a dokážou poradit pětiletýmu klukovi. Na víc ale asi nemaj.

0/0
9.7.2010 17:55

občan ll.kategorie

Proč musí ženy chodit do práce?

Proč nemohou být (když chtějí) doma s dětmi jako v 19.století ?

Proč máme tak vysoké daně? A nic za ně ?

0/0
7.7.2010 17:36

Kocka Domaci Angorka

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

asi aby tu malou uzivila,ne?:-/

0/0
7.7.2010 17:46

Ješter 103

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

Jo jasně budem za ně živit cizí dětičky a jejich maminky ne ? Hele to už tu částečně funguje, jen ne pro čechy a to bych zrušil a pro čechy bych to ani nezaváděl, moje matka i otec taky chodili do práce a nepřišlo mi na tom nic nenormálního !!;-ORv

0/0
7.7.2010 18:29

Ješter 103

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

Ba naopak byl jsem vychován tak že sám chodím do práce a nespolehám na to že mě bude někdo živit za to že se dokážu rozmnožovat, to dokážou i bakterie.;-€X

0/0
7.7.2010 18:30

kotatkoxxl

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

podle tvých příspěvků bych předpokládala, že tě do práce někdo vodí (chráněná dílna), že sám tam chodit nejsi schopen.

Život je krutá sfiňa a dokáže připravit hodně horké chvilky a dětma obzvlášť. Děti jsou velká radost, ale ještě větší starost....

0/0
8.7.2010 7:15

__huhulak__

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

jasne, samozivitelka zustane doma sama a bude na podpore. vy jste asi velmi inteligentni. ze se nezajimate, kde byl otec, potazmo zploditel??? ale to uz je zrejme moc na vasi bakterialni inteligenci, ze?

0/0
8.7.2010 7:36

terminal

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

No, doporučoval bych trochu prostudovat, jak se v 19. století žilo. Pro chudý lidi žádná slast - sociální systém žádný, ženský nechodili do práce né proto, že chtěli zůstat doma, ale většinou jim nic jiného nezbývalo. Ale pokud práci měla, tak hned co mohla starost o děti nechávala na nejstarším potomkovi. Fakt 19 století žádná sranda nebyla (vždyť teprve v polovině 19 st. bylo zrušeno poddanství). 

0/0
7.7.2010 19:32

-dejf-

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

pravě proto, že platím tak vysoké daně (přímé daně z příjmů mám přes 45%!)

kdybych dostal vše, co zaměstnavatel dává, tak uživím královsky nejen ženu, ale i velkou kupu dětí k tomu a i své rodiče

0/0
7.7.2010 21:12

pondelkovic3

Re: Proč musí ženy chodit do práce?

Pěkné kecy, kde žiješ, v emerice?;-D;-D;-D;-DRv

0/0
8.7.2010 6:50

Warhead_bia :P

fuj

pedak jeden pet hodin ji pozorovat ;-D

0/0
7.7.2010 17:06

Leninovo levé ucho

Re: fuj

;-D

0/0
7.7.2010 17:12

Kocka Domaci Angorka

Re: fuj

;-Djeziisiii

0/0
7.7.2010 17:45

mosulský machredz

oo

hmm, dřív byla jiná doba, v pěti letech jsem už byl doma sám běžně, navíc jsem si uměl i nachystat jídlo a uklidit ....

0/0
7.7.2010 16:47

Kocka Domaci Angorka

Re: oo

ja ne

0/0
7.7.2010 17:45

Ješter 103

Re: oo

Tak si mentálně postižený, ale to je tvůj problém.Rv

0/0
7.7.2010 18:32

Kocka Domaci Angorka

Re: oo

nejsem;-)a sve petilete dite bych samotn nenechal ani omylem!!

0/0
7.7.2010 19:55

pondelkovic3

Re: oo

5-leté dítě...on byl jistě supermann, tátovi zvedal auto, když měnil kolo...:-/

0/0
8.7.2010 6:56

__huhulak__

Re: oo

v peti letech? proc je neposlat rovnou uz pracovat? vy jste asi uz v te dobe pracoval? mel vystudovanou minimalne stredni skolu, jak pozoruji vase prispevky. normalne neprispivam, ale vy jste fakt exot.

0/0
8.7.2010 7:38

sarahyna

Re: oo

musím se trochu zastat, měla jsem rodiče v zemědělství a v pěti letech jsem už opravdu uměla být doma sama - tedy určitou dobu...a kde máme rohlíky jsem taky věděla :-)

0/0
8.7.2010 10:44

Jules navždy

Zatímco strážníci plnili své povinnosti a utěšovali holčičku

Na Klatovské srazilo auto s opilým řidičem 3 lidi, na Vinicích mladík znásilnil, okradl a zabil mladou ženu a lupič ukradl ze zlatnictví na Americké šperky v hodnotě milion korun.

0/0
7.7.2010 16:33

ja-cobsen

každá diskuze má své chytráky

kdyby se článek jmenoval Strážníci vyjížděli k pětileté holčičce, která zemřela po pádu do výtahové šachty, byla by tady spousta chytráků, která by říkala, jak je možné, že ji nechali rodiče samotnou doma.

Jo a mimo jiné, v pěti letech jsem chodil do první třídy a sám, aby bylo jasno.

0/0
7.7.2010 16:24

fulcrum

Re: každá diskuze má své chytráky

Tos byl ale velký kluk. Ještě že to víme.

0/0
7.7.2010 17:41

Kocka Domaci Angorka

Re: každá diskuze má své chytráky

keca,do skoly se chodilo od sesti

0/0
7.7.2010 17:47

Oranžová vyžírka

Re: každá diskuze má své chytráky

To byl jen překlep, on chodil sám ne od pěti, ale od patnácti.  ;-)

0/0
7.7.2010 19:51

sarahyna

Re: každá diskuze má své chytráky

můj manžel taky chodil do první třídy od pěti let - šest mu bylo až v listopadu...sem tomu taky nevěřila, ale vysvědčení mluví jasně

0/0
8.7.2010 10:47

802

No to je opravdu událost

tak holčička byla několik hodin sama a plakala. No já bych řekl že ve věku 5 let jsem také býval doma sám akorát že jsem byl zvyklý a tedy jsem neplakal.

Kdyby matka byla v hospodě tak by to sem patřilo ale pokud byla v práci a ještě tam došlo k nějakému nedopatření s babičkou, tak nechápu proč tu ženu takto vláčet tiskem.

Ony ty zaměstnané matky to zřejmě nemají lehké a dělat absence to si dneska zřejmě dovolit nemohou.

0/0
7.7.2010 16:20

IARK - BAN za králíčka.

Re: No to je opravdu událost

Presne, uz takhle to maji s hledanim prace tezke a jeste vsude roztrupte, ze kdyz nechaji doma dite chvilku samotne a ono nahodou zacne plakat, tak ji ho vezme socialka Rv

0/0
8.7.2010 9:08

_m-

myslím, že větší problém,

než to, že holčička byla sama doma a bylo jí smutno je

1) Proč nepřišla babička? Zapomněla, nebo se jí něco stalo? A jestli zapomněla  - proč zapomněla? Je už sklerotická, nebo jenom zazmatkovala.

2) Proč nemají v takovém případě telefonické spojení?

3) Jak to, že pětiletý dítě samo otevřelo dveře cizímu člověku?

Moji pacholci to taky jednou udělali, už jako školáci (10 a 7 let). Přišel plynař, starší syn se ozbrojil nožem a otevřel mu. Pan plynař je hned na fleku seřval, jakto, že otevírají cizím lidem a nařídil jim, zavolat mámě do práce. Byla jsem vyděšená jak ratlík......

0/0
7.7.2010 16:14

X-M

Re: myslím, že větší problém,

píšou, že se mamina nemohla babičce dovolat, takže telefonní spojení asi existovalo, ale babička někde zapomněla mobil...

0/0
8.7.2010 5:12

IARK - BAN za králíčka.

Re: myslím, že větší problém,

ne, asi myslela mezi dcerou a matkou, jinak to s otevrenim chapu, pokud byl policista a pres kukatko nebo retez uvidela uniformu, tak proc ne

0/0
8.7.2010 9:10

eva.evelin.kot

Dnešní děti

Já v 6 jela cestu praha-kladno a v osmi jsem jezdila sama do jižních čech bez dospělých.Dnešní děti by se měli učit samostatnosti právě proto že jejich rodiče na ně nemají moc času.naučit se důležitá tel. čísla,jak si udělat šťávu,jak si namazat chleba,kde jsou klíče,komu otevřít a komu ne,jak se dostat někam,co dělat pokud se ztratim atd...chápu to dítko a chápu i tu druhou stranu ale pokud by to bylo třeba na dva dny tak by bez samostatnosti mohl to dítko rychle zkolabovat.

0/0
7.7.2010 16:05

_m-

Re: Dnešní děti

:-) v 9 jsem jela i s 5letým bráškou sama ( no sama..... pan průvodčí nad námi držel dohled) rychlíkem z Brna do Ostravy. Byli jsme ta velký dospěláky.

Ale je fakt, že jako matka si to nedokážu vůbec představit.

0/0
7.7.2010 16:16

MARKETA11

dehydratovaný chlapeček

dehydrovaný chlapeček, rozhodnodně ne dehydratovaný.

lidi v redakci, vy už jste z té hydratační kosmetiky zblblí...

0/0
7.7.2010 15:51

killlegendaryboy

Re: dehydratovaný chlapeček

Dehydratovaný je správně! To že již i lékaři používají slovo dehydrovaný, neznamená, že je to tak správně. Snížení obsahu vody v těle je DEHYDRATACE, ne dehydrace.

0/0
7.7.2010 16:33

MARKETA11

Re: dehydratovaný chlapeček

dehydratace - chemicka reakce kdy se odstepuje voda

dehydrace - nedostatek vody v organismu

0/0
7.7.2010 16:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.