- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Občanská sdružení opět otravují lidem život. Už je prostě na čase začít jednat a pozavírat
tyhle šmejdy za sabotáž. Stačí prvních pár, ten zbytek si dá pozor.
Pryč s "občanskou společností", kde může kdejaká nula odstřelit projekt
za miliardy, jen kvůli ukojení své úchylky.
opět otravují lidem život. Už je prostě na čase začít jednat a pozavírat tyhle šmejdy za sabotáž. Stačí prvních pár, ten zbytek si dá pozor. Pryč s "občanskou společností", kde může kdejaká nula odstřelit projekt za miliardy, jen kvůli ukojení své úchylky.
že všechny doprava co jede do prahy pojede opět po D1 až do centra, místo aby bylo dalších 5 možností.
hlavně v komořanech, kde stojí každý den a hlavně v pátek kolona směrem k zbraslavskému mostu. Ta by tam v případě nájezdu nebyla, protože by auta plynule vyjela z prahy. Takhle to bude furt stejné. Zácpa v břežanksém údolí a z komořan taky. Děs běs tyhle sdružení.
Žiji 40 let ve Stockholmu. Je pro mě nepochopitelné, že v Česku neexistuje jako ve Švédsku zákon vyššího zájmu, kdy každý občan má včas právo vznést svůj názor a připomínku, pak ale vyšší instace rozhodne a to je platné. Jak je možné teď když projekt spojky u Prahy dávno existuje, stavba je téměř hotová a teď se diskutuje sobčaskými skupinami protestantů že se budou umísťovat betonové bloky na nové přípojky? Dálnice i Hradce Králového je ještě děsivější příklad. Samozřejmě je třeba ctít soukromý majetek. Známému tu vykoupil stát domek, protože stál v cestě plánované nové silnice. Proces byl krátký, úředně stanovená cena, žádné vyjednávání. Pavel
Tak ať se burani z komořan a spol třeba udusí a trmácejí se po rozbitých uzoučkých silničkách, když nejsou schopni ani schválit nájezd na dálnici...
Dálniční okruh kolem měst je dálnice. Její smysl je vést tranzitní dopravu mimo město. Na jihu Prahy se povedlo tlakem veřejnosti oddálit trasu okruhu za Jesenici (dlouhá trasa), ale v Komořanech zůstala dálnice městem. Tranzit se přesouvá jen z jedné části města do jiné části města. Je to vina pražských politiků, kteří prosadili 50 let staré projekty.
Bohužel ani na jihu Prahy se problém nevyřešil. Souběžně s okruhem v dlouhé trase vzniká i krátká trasa, prosazovaná vedením Prahy v čele s primátorem Bémem a přejmenovaná na Vesteckou spojku. Ohrožuje desetitisíce lidí a přírodní rekreační území. Podle ale skoupily pozemky firmy Tesco a Eurospektrum pro největší obchodní centrum v Evropě.Stavba dlouhé trasy okruhu končí u dálnice D1 a její pokračování na D11 je v nedohlednu. Tak je možné, že se prosadí krátká trasa pod názvem Vestecká spojka až na D11 a oficiální trasa (dlouhá) v úseku od D1 k D11 nikdy nevznikne. Uvedené firmy si namastí klapsy a pražští radní jim v tom pomáhají.
Vestecká spojka má spojit R1 s D1 pro dopravu mířící do centra (nebo na Jižní spojku). Že by se prodlužovala Vestecká spojka k D11 se nebojím, nejen že nemá potřebnou kapacitu, ale ani není reálné takovou komunikaci prosadit. Komplikace očekávám do dostavby stavby 511 (R1 v úseku D1 - D11). Jestli se D1 před Spořilovem zacpe kamiony, asi nebude moc řidiče z R1 a jihovýchodu vůbec lákat využít D1 a pustí se do centra klasicky po Vídeňské. Nebo nedejbože po KOMOMO a dále k barranďáku, protože to je zatím ještě nepřetížená radiála. Problém by se vystupňoval dostavbou D3 u Prahy před zprovozněním D11, ale tady doufám, že to D3 nestihne :)
Zábavné pokroucení informací novináři. MÚK Komořany v plánech R1 na jihu vůbec nebyla, je to změnový požadavek MČ Praha 12 (magistrát je v tomhle výjimečně bez viny). Navíc spolu s celou KOMOKO zbytečný, když o kus dál je už MÚK Strakonická x Radotín, která by si zasloužila připojení z Komořan (nový most) a zkapacitnění (oboje ale neprojde kvůli žabičkářům). MÚK Komořany navíc způsobí zmatek na komunikaci, když je hned na druhém konci mostu megakřižovatka a okruh je převážně poddimenzován - má jen 2 pruhy. Navíc v pravém budou popojíždět kamiony .. MÚK Cholupice byla vždy plánována jen pro údržbu. MÚK Písnice čeká na výstavbu obchvatu Písnice, pak je otevření průchodné. Na obchvatu se už pracuje. Vestecká spojka dostane pravý smysl, až když povede po D1. Největší průser, o kterém se zatím mluví minimálně, je pro náklaďáky od Plzně na Polsko od podzimu nová trasa D5-R1-D1 na Spořilov a pak Jižní spojka. Spousta km navíc a D1 včetně Spořilova na to není připraveno. Budou nové problémy..
Odpovedi na vsechny pochybnosti je zjisteni, kdo skupoval pozemky okolo trasy D11-D1 a od koho je stat draze musi vykupovat...¨
'
Moje Toskanska pravicujici Baba o tom vi sve, rka a dic
§
"Bez pravicujicich ceskych oVcanu, volicu a najmutych pravicujicich zelenych a na ne napojenych moUdrych "ekologickych" iniciativ, bychom nase Toskanske Spindly tak lehce a rychle nikdy bohda nevybudovali". Moje Toskanska pravicujici Baba planuje jeste Villku pro nasi vnucku a pravnoucka, takze vime, koho musime v podzimnich volbach sponsorsky podporit! Baba k tomu dodava: "Za jeden km vykoupeneho uzemi ci prostavene dalnice = 1 Villka v Toskanskem Spindlu pro nase rodiny a budouci pravicujici generace"
toho obchvatu by bylo docileno dostavbou propojeni D11 - D1, aby byla plynula jizda D11-D5, ale to by to nesmel zas nejaky ekologista zablokovat.
Přesně tak. Spojka D1-D5 má ulehčit především od tranzitní dopravy. Proto jako mnohem větší chybu vidím nedokončení propojení s D11, protože většina kamionové dopravy ve směru od Rozvadova směřuje do Polska, takže na D11.
Bohužel, mám takový dojem, že v realizaci spojky D1-D11 je problém s obyvateli Běchovic, kteří zablokovali další postup.