Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlaky po železniční nehodě v Olomouci nabírají až hodinové zpoždění

Až hodinové zpoždění nabírají vlaky ve směru z Ostravy na Olomouc a naopak. Na vině je sobotní srážka dvou vlaků, ke které došlo v Olomouci. Odpoledne se u hodolanského mostu srazil nákladní vlak s lokomotivou, která posunovala prázdné osobní vagóny. Vykolejilo osm vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zabanovany.power.plant

babitron.cz

a nemuíte tady kvákat zpoždění každého vlaku 8-o

0/0
4.7.2010 12:18

Bery

Re: babitron.cz

R^

0/0
4.7.2010 12:24

brad.ley

Re: babitron.cz

Když už, tak babitron.ic.cz. :-P

0/0
4.7.2010 12:26

kvak.nořič

chyba v nadpisu

Vlaky po železniční nehodě v Olomouci nabírají MINIMÁLNĚ hodinové zpoždění

0/0
4.7.2010 11:40

Volic Povolny Obecny

IC Praha

Včera z Ovy 14:09 už s 20 min zpožděním, pak přes Přerov a BŘECLAV (!!!) zpět na Českou Třebovou, dojezd do Prahy 180 min zpoždění.. A ještě nešla po většinu času klima ve voze s pevnými neotvíracími okny.

0/0
4.7.2010 11:00

jannes

Re: IC Praha

A kudy by podle tebe měl jet, když ne přes Břeclav, mohl bys nám sdělit, jsa evidentně světa znalým odborníkem na železniční problematiku?

0/0
4.7.2010 12:21

PIsa.lek

Re: IC Praha

Některé by se třeba daly protlačit po 300, ne?

0/0
4.7.2010 13:18

VyMeTaky,2

Re: IC Praha

Přes Prostějov je to snad dál?

0/0
4.7.2010 15:26

Volic Povolny Obecny

Re: IC Praha

Pozor, kde vidíš kritiku tohoto rozhodnutí? Neříkám, že byla lepší cesta, jen mne zarazilo, kudy vede druhá nejlepší.. Jo a "odborník" nejsem, jen trochu dělám do nákladní přepravy na kolejích... ;)

0/0
4.7.2010 16:06

honzik_janulik

Re: IC Praha

No dobře, tak sorry, ale jízda po koridoru do Břeclavi a potom na Třebovou je časově nejrychlejší, i když podstatně delší, samozřejmě...  Po těch jednokolejkách na Brno a Prostějov  by toho moc neprotáhli + další problémy s mašinama a znalýma strojvedoucíma.... Ale je fakt, že dispečerský aparát to moc nezvládl, byl jsem včera v práci a to byl chaos.... Taky je to důsledek rozdělení na nákladní a ostatní dopravu, vyčlenění osobní dopravy, kdy lidé, kteří by to měli koučovat, stíhají sotva zajistit odklony Pendolin a EC, IC a zbytek šel téměř do kytek...informovanost ve stanici nulová, všechny telefony obsazené...:-/

0/0
4.7.2010 18:36

Volic Povolny Obecny

Re: IC Praha

Jo je to na pytel, celkem jsem obdivoval průvodčí v tom našem expresu - ty blbé dotazy lidí zvládala opravdu dobře... Ta byla opravdu profík. Je jasný, že ty dvě lokální tratě pro odklon nebyly, sice jsme jeli přerov - břeclav - brno pod dýzlem, takže by to šlo i jinudy, ale zase grafikon a okna jsou poměrně složitá sranda na takovou předělávku.. a když se lidi divili že nás poslali z brna přes třebovou, tak jsem jim řek, že by to bylo dost náročný s náhradní dopravou všude, kam bychom nejeli...

0/0
4.7.2010 22:02

Cocotus_____Interruptus

Re: IC Praha

Za tyhle vagony bych strilel na miste. Cca pred 10 lety jsem mel to poteseni stat 4 hodiny pred Ceskym Brodem, kdyz spadla trolej. Ve vlaku cca 60 stupnu, vsichni posleze vylezli do pole, protoze se v tom kramu nedalo vydrzet. Jediny spokojeny byl personal jidelniho vozu, jiz v Koline bylo zcela vyprodano.

0/0
4.7.2010 13:38

jural

Re: IC Praha

ono zase na druhou stranu, zkuste si nekdy jet vlakem, kde to okno otevrit lze. Pekne hezky po koridoru, 140 km/h a do protivky se mihne vlak taky rychlosti 140 km/h. A ani to nemusi byt 140, staci, kdyz oba dva jedou 100. Co teprve, kdyz se takove prijemne setkani stane v tunelu....

Ale souhlasim, ze nefunkcni klimatizace je nekonecne peklo a kdyz jsem jezdil Praha - Brno, tak jsem radeji sedl sveho casu do Brnenskych expresu s otviratelnymi okny, nez do EC s buhvijak spolehlivou klimou.

0/0
4.7.2010 17:30

-Bič Boží-

IC 544 Ostravan má sekeru 166 minut.

R 442 Šírava 160 minut.

SC 504 121 minut.......

0/0
4.7.2010 10:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.