Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tragický víkend má 17 mrtvých, na severomoravské D1 zemřeli dva mladíci

Do smutné statistiky nehod o prodlouženém víkendu přibyly další dva křížky. Na dálnici D1 na Novojičínsku zemřeli nad ránem dva mladíci v dodávce, která narazila do mostní konstrukce. Řidič se vážně zranil. Mrtvých na silnicích je od pátku včetně už sedmnáct.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

antidarwin

zabít ostatní ale sebe ne

0/0
7.7.2010 2:13

Pepinie

vzhledem

k tomu, že to byli mladí kluci, jeli v dodávce a "kousek" od nehody byla techno akce ptám se: kolik drog v sobě řidič měl, že to napálil do mostní konstrukce...???

0/0
5.7.2010 13:48

kollerB

Re: vzhledem

Jaká techno akce ?!?8-o

0/0
5.7.2010 14:37

michal.0.8

Škoda zabitých a zraněných.

Je mi líto mrtvých a pozůstalých. Je škoda, že se u nás málo respektují silniční pravidla. Možná by pomohlo, když by budoucí řidiči šli na psychologické vyšetření. Já v tom nevidím žádný problém. Lidé s vadami zraku si také musí dřív, než si začnou dělat řidičák, nechat vyšetřit zrak u očního lékaře.

0/0
5.7.2010 8:33

antiidnes

Re: Škoda zabitých a zraněných.

psychologické vyšetření? A co jista skupina lidí co má řidičák už od Marie Terezie?

0/0
5.7.2010 9:08

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Škoda zabitých a zraněných.

Jo, tak ty by jsi psychologickým vyšetřením neprošel jako první.

0/0
5.7.2010 10:24

-=koloděj=-

Re: Škoda zabitých a zraněných.

Psychologický vyšetření odhalí leda tak kulový. A to i v horších případech, např. jsou psychiatři schopní pustit člověka, který okamžitě znovu někoho zavraždí nebo znásilní (psychiatři by v takových případech měli být souzeni za spoluvinu, to by pak nepustili asi nikoho - ale to nejde, protože psychiatři v podstatě to, jestli dotyčný znovu něco spáchá nebo ne, říct s jistotou schopni nejsou, protože to neví - a stejně tak žádný test nezaručí, že nikdo nespáchá žádný dopravní přestupek).

0/0
5.7.2010 10:25

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Ještě v pátek tu

"dopravní experti" měli orgasmus z toho, jak díky bodovému systému klesla nehodovost. Jeden víkend a jaký masakr se odehrál na silnicích. Dopravní experti ví absolutní kulový, bodový systém je jen buzerace slušných. Dokud budou lidi dobytek a tresty směšný, nic se nezmění.

0/0
5.7.2010 6:40

stajny.a

V TÉ DODÁVCE BYL MŮJ ZNÁMÝ :-([;-(]

Jeho rodině přeji upřímnou soustrast.

0/0
4.7.2010 20:56

nepetr

Každá nehoda

má společného viníka a tou je řidič. Něktří lidé si za volantem myslí že jsou nepřakonatelní a své "dovednosti" chtějí za každou cenu ukázat všem na silnici. Pravda je bohužel jina, jsou to chudáci kteří si léčí své komplexy. Pokud takový člověk zabije sám sebe jendině dobře pro všechny ostatní lidi na cestách.  Tento víkend jsem jel trasu Praha - Slapy - Praha dvakrát během dvou dnu. Zpráva že zahynulo "pouze" 17 lidí mi příjde jako hodně " dobrý" údaj. Po tom co jsem viděl bych čekal minimálně dvojnásobek. Největší nebzpečí na silnicích jsou čerstvě 18 letí chlapečci s kšiltovkou nakřivo  a roukou vyvrácenou v rameni aby vypadal co možná nejdrsněji a dokázal přítelkyni a kamrádům že on je ten nejlpší. Nejsou v tom však sami své ego si utužují bojhužel i starší pánové. Ženy by si měli uvědomit že na cestách nejsou samy, tudíž si nemůžou jen tak z ničeho nic zastavit uprostřed cesty a přemýšlet KUDY TEĎ nebo si odbočovat bez použití blinkru.

Petr 26 let Praha

0/0
4.7.2010 19:54

kubel

pro "tosujatu"

Souhlasím s vámi, denně to vidím i já, když sedím za volantem. Ve městě jezdím 50km/h asi jedinej, co se např. pražskýho okruhu týče (povolená  rychlost 80km/h), tak tam jezdím těch 80km/h taky asi jako jedinej a pak se tady všichni diví, že je hodně mrtvejch... člověk jezdí podle předpisů ale přitom je nejpomalejší, zajímavý :D ..., a korunu tomu nasaděj pak páni chlupatí, když mě zastavěj, že mi nesvítí světlo.. ale že předemnou projelo 6 mistrů, kteří tam měli minimálně 120km/h, tak to už si jaksi nevšimli :DDD

0/0
4.7.2010 19:37

tosujatu

Každý den.

Každý den sedím za volantem a každý den po vyslyšení podobných zpráv o úmrtích za volantem si říkám jednu jedinou smutnou větu: "Společnost, ve které jedinec dodržující předpisy, je všeobecnou brzdou provozu, taková společnost si nezaslouží jiné statistiky..." Každý z nás je spolupachatelem,pokud si toto nezačneme všichni naplno uvědomovat, budeme nadále umírat jako zdánlivě nevinné oběti provozu na této planetě. Nejsme na silnicích sami a silnice není jen naše.....Každý den sedím za volantem a každý den mě někdo překvapí svou sebestředností a arogancí...;-( Howgh! 

0/0
4.7.2010 19:01

traktorista operator

Re: Každý den.

jj

0/0
4.7.2010 19:04

libynn

Re: Každý den.

:-)

0/0
4.7.2010 19:20

libynn

Řídit auto je volba

pro ty, co jedou, jak jedou, stejně tak pro ty, co je potkají!

0/0
4.7.2010 17:53

Mumrli (cynik a asociál)

Re: Řídit auto je volba

Asi je fakt moc horko a par lidem to nesvedci...

0/0
4.7.2010 18:13

libynn

Re: Řídit auto je volba

Bacha, já to nemyslel, jak některý stupida, co sem píší a zatím měly na silnici štěstí!

0/0
4.7.2010 18:33

karelsmíchov

Re: Řídit auto je volba

Moje zkušenost, řidiči dodávek patří k nejhorším    ani jeden nedodržuje základní předpisy,plná čára,

blinkry, dodržet zip,o rychlosti  a toleranci  ani nemluvím. Prostě jak jsem  blízko  dodávky dávám

si větší  pozor což se mě již několikrát  vyplatilo !!

 

0/0
4.7.2010 21:02

Hlas lidu?

smutne

;-(

0/0
4.7.2010 17:48

Oerteplur

Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

není bohužel divu, že účinky havárie jsou pro lidská tělíčka přes všechny přílby a airbagy naprosto devastující. Pokud by šlo výrobcům o zdraví účastníků silničního provozu, tak by se nevyráběly 200HP SUV s nárazníky ve výšce 0,5 m , čtyřkolky téměř bez blatníků apod.

0/0
4.7.2010 15:46

109e

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

A pokud by šlo účastníkům o život, omezili by jízdy. Autíčko je největší hodnota na tomto světě.

0/0
4.7.2010 16:02

traktorista operator

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

prosim te kde zijes? Auta za to nemuzou. vem si jednu vec, napr v Nemecku to zazijes at jedes kde chces. Jede kamion, jede 70 a za nim osobaky napaskovane a nepredjizdi, dokud to neni fakt sichr. Tady? Posledni borec ve fronte se rozhodne, ze to neni nic pro nej a vali vpred, cara necara. A ty kluku /holko/ v protismeru, ty se starej, abych se vesel:-) Super!

0/0
4.7.2010 16:02

Oerteplur

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

neříkám, že za to můžou auta. Ta se na to podílí pouze tak z 50%. Ale i to je dost...

0/0
4.7.2010 17:06

tejuz

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

auta za to mohou pouze v případech kde dojde k technickému selhání a i to je dost vina řidiče, že je ochoten jezdit s vrakem. To že má uto 200, nebo 1000HP ho nepředurčuje k bouračce, ale zaviní to řidiř svým chováním. Co si budem povídat i stará 105L se dá rozparádit na 100-120km/h a to je rychlost, která je při nárazu smrtelná ve většině aut.

0/0
4.7.2010 17:14

Oerteplur

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

souhlas. Potom ale nechápu, proč mají mladí řidiči omezení na výkon motoru...

0/0
4.7.2010 17:29

tejuz

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

je to hloupost, naopak, přestože mám celkem slabé auto, tak jsem příznivcem silnějších motorů (bezpečnější předjetí, lepší připojení na dálnici apod.) naopak se slabou plečkou si člověk musí každé předjetí dvakrát rozmyslet a málo zkoušenému člověku jeho odhad nemusí vyjít, dkyž ale má dostatek výkonu tak mu to umožní manévr bezpečně dokončit.

Většina nehod mladých řidičů, z důvodu rychlosti, se stane na silnici nižší třídy, kde kde je najednou mladej kluk vyplašenej, že mu to v zatáčce trochu uklouzlo a v reakci na to udělá nějakou hrubou chybu. A uklouznout to může i v celkem nízké rychlosti. Tím, že se někomu omezím výkon nezbráním tomu, aby  jezdil jak idiot.

0/0
4.7.2010 17:44

Mumrli (cynik a asociál)

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

Tak tak.

Ja se treba bezpecnejs citim na plnotucny masine, nez na skutru. Prave diky vykonu motoru, vim ze tam je vzdycky rezerva ktera muze cloveka z prusvihu vytahnout.

0/0
4.7.2010 18:15

OrignalTrotl

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

Tak přesně tato věta se asi honila hlavou spoustě řidičů těsně před smrtí. Paradoxně i když se to nezdá, ale nejvíc smrtelných nehod je zapříčiněno nepřiměřenou rychlostí. Zažil jsem hodně jedinců kteří prodali silné stroje právě proto, že říkali, že se s tím pomalu jezdit prostě nedá. A dávám jim za pravdu.

0/0
4.7.2010 19:18

Mumrli (cynik a asociál)

Re: Dopravní prostředky jsou stále výkonnější a rychlejší

Ale da. Je to o tom jak to ma kdo v hlave srovnany. 20 uz mi davno neni, mam male dite, takze si fakt davam zalezet na tom, abych se vratil z vyjizdek v poradku. Je fakt ze jsem premyslel ze toho necham uplne, ale ne proto ze bych se bal sve prave ruky na heftu, ale ze se bojim ostatnich (treba ted si dam nejmin tyden pauzu, nez se to tu vylidni).

No a i na litrove motorce jsem schopen jet skrz vesnice 50 - 55, zadny mindrak z toho nemam.

0/0
4.7.2010 20:07

traktorista operator

17 kousku a vikend zdaleka nekonci,

to je mizerie:-/

0/0
4.7.2010 15:19

mpixel

to je důsledek českého svícení

V německu se svítit nemusí a mají tam méně nehod.

Prostě tam ví že někdo svítit nemusí.

České řidiče pak vyvede z míry sloup nebo strom který porušuje vyhlášku.:-P

0/0
4.7.2010 15:00

fel_low

Re: to je důsledek českého svícení

Vy jste se pravděpodobně zbláznil.

0/0
4.7.2010 15:13

kirduk 4

Re: to je důsledek českého svícení

Vůbec se nezbláznil.Má pravdu !

0/0
4.7.2010 17:50

John_Matey

Re: to je důsledek českého svícení

Nevím co k tomu dodat. Ať si každej nadává, ale to svícení má něco do sebe. Tmavá auta, která přejedou ze slunce do stínu, se stávají na vteřinu až dvě neviditelná. Pokud jim svítí nějaké osvětlení, tak jsou vidět stále. Lesní úseky (a že jich je dost) to potvrzují. Zrovna minulý víkend v krátkém lesíku - tmavě zelená motorka, černé oblečení a bez světla. Štěští že byl v protisměru, protože jsem ho zahlédl úplně na poslední chvíli (možná to bylo i tím, že cca. devadesát jsem jel já a motorka měla na tachometru možná stejné číslo ale v mílích....

0/0
4.7.2010 17:53

axax

Je to stejně určitý druh masochismu

Aspoň když si to sám představím: jet ve vedru v šílených zácpách celé hodiny, pak dorazit so chorvatska a smažit se tam na přeplněných plážích jako sardinky na slunku a pak zase jet domů ... Horší utrpení bych si těžko dokázal vymyslet. Doma v klidu a v chládku na zahrádce ... ,malá procházka v lese ... a zácpy mi jsou ukradené ...

0/0
4.7.2010 14:34

OrignalTrotl

Re: Je to stejně určitý druh masochismu

Ne všichni máme zahrádky. Ale pravda je, že po takovém výletě taky neprahnu.

0/0
4.7.2010 14:42

LEA.M

Re: Je to stejně určitý druh masochismu

Tak vám se líbí na zahrádce, ale někdo chce k moři a nechce letět... :-)

0/0
4.7.2010 14:43

axax

Re: Je to stejně určitý druh masochismu

Já naprosto respektuju co se každému líbí, mluvím jen za sebe :)

0/0
4.7.2010 14:52

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: Je to stejně určitý druh masochismu

no ale to je taky jako masochismus

v největším vedru se smažit v plechovce, cestou za ještě větším vedrem...

0/0
7.7.2010 2:02

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: Je to stejně určitý druh masochismu

tak tady toho mám tolik, že jsem napsal to co už bylo napsáno...

no ale každopádně nechápu proč neletět a proč právě teď, když už tedy bez toho moře nepřežiju

0/0
7.7.2010 2:09

LEA.M

Re: Je to stejně určitý druh masochismu

No protože nebydlím u letiště, takže než se dostanu na letiště, časová rezerva na cestu, odbavení atd., tak to je pro mě fakt lepší jet autem, no a k tomu ještě ušetřený penízky ... ;-)  

0/0
7.7.2010 8:50

rychtar

Re: Je to stejně určitý druh masochismu

V patek odpoledne jsme prchali od Perpignanu (prez 40 na slunci) smerem k Parizi. Mijeli jsme tradicni a caste dvacetikilometrove zacpy vedouci smerem k mori. Ne, cervenec a srpen u stredozemniho more nikdy.

Ted se jiz tesim na Liptovskou Maru a potom krasnou Sumavu.

0/0
4.7.2010 15:11

munkiki

V první den

platnosti bodového zákona jsem jel po silnici první třídy ustálenou devadesátkou ve staré Škodě 120.NIKDO si nedovoilil předjíždět.Nyní jezdím průměrným vozidlem a předjíždějí mě všichni , i na dálnici (já 130 km/hod.).Takže mohou za to jen body ? :-/

0/0
4.7.2010 14:16

Hufo

Re: V první den

v první den nikdo nejel 90. dobře si pamatuju, jak se jelo v koloně zhruba 75, páč vepředu jel nějaký plašan, ten za ním se bál předjet a pak se už udělala kolona. a trvá to dodnes, jakmile někde stojí poliši, tak se vždycky najde někdo, že na to hamtne, ačkoli předtím rychlost nepřekračoval.

0/0
4.7.2010 14:30

Smil

Re: V první den

poliši ve vsi a každý jede 30.

0/0
4.7.2010 15:05

nestačimsedivit

Re: V první den

Takže chyba je v 95% mezi sedačkou a volantem . :-)8-o

0/0
4.7.2010 16:53

Klarka obet cenzoru

Jak nekdo může umiřit po padu z kola?

Jsem hodne krat spadla a žiju.:-(

0/0
4.7.2010 14:02

munkiki

Re: Jak nekdo může umiřit po padu z kola?

Po pádu z kola? Velice rychle a snadno ! :-(

0/0
4.7.2010 14:10

Hufo

Re: Jak nekdo může umiřit po padu z kola?

nevem si přilbu a majzni se do hlavy, když to vemeš tak 5cm nad oči, tak poznáš nepoznané, tunel se světlem na konci, pokud to existuje

0/0
4.7.2010 14:12

Uncle Hell

Re: Jak nekdo může umiřit po padu z kola?

...a kolikpak je Ti let Klárko?

Rv

0/0
4.7.2010 14:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.