- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Organizace náhradní dopravy-katastrofa větší než ta srážka! Nikdo nic nevěděl ani hodinu po nehodě. Vysadili nás z vlaku, že pojedeme do Brodku, po další hodině nás poslali busem do Přerova, tam nám řekli, že od nich nic nejede, tak nás zase vrátili do Brodku. Rychlík, který tam na nás měl čekat, ale mezitím prázdný odjel... Nastoupili jsme do další soupravy a ta tam pak stála dvě hodiny a prý čekala na poslední autobus i když všechny byly na místě do pul hodiny a pak už žádný nepřijel. Spíše se čekalo na pruvodčího, kterého stáhli odněkud od rybníka.. Nikdo dlouho nevěděl kdy ani kudy pojedeme( zda na Vsetín nebo na Ostravu) a když to nakonec zjistily, tak zas nevěděli, zda bude z Hranic spoj na Vsetín. Srážka se stala v 13.00 a až do 20.00 panoval na dráze naprostý zmatek, teprve pak se to začalo uklidňovat. Do Púchova jsme dorazili v 21.20(odchod z Prahy 11.10).
Tímto dávám "krizovému štábu" za 5 z komunikace, za 4 z organizace, pouze řadoví zaměstnanci se snažili a mají u mě za 2.
Tak to nezbývá nic jiného, než aby jsi šel na dráhu a ukázal, jak se má pracovat. Dle tvého příspěvku jsi "kvalitní" pracant.
podle toho jak jsou na sobě ty vagony naskládané
provalilo PENDOLINO sem z toho v šoku protože tudy normálně nejezdí SC 513 a málem sem si nadělal do trenek
Je zvláštní že se děje na kolejích tolik nehod* Při dnešním stavu zabezpečení kolejové dopravy, možností kdykoli komunikovat ze strojvedoucím ale oproti dobám minulým kdy v současnosti došlo k poklesu oproti tehdejšímu stavu nákladní dopravy možná tak na 30% a tím i zatížení tratí,z toho vyplývá jediné - čím menší provoz tím více nehod , to říkám se znalostí věci protože sám jsem pracoval u ČSD/ ČD 27r. jako strojvedoucí
Je škoda hlavně života strojvůdce z Ústí... Bohužel se naplnilo tento týden do třetice všeho zlého( Váňov, Boleslav, a teď tohle) musíme jen doufat že zas na dlouhou dobu bude pokoj... Jsem fanda železnic a souhlasím s vaším příspěvkem.
Všude se prezentuje 1. koridor jako hotový, ale není to pravda, zatímco kdejaká díra jako např. Červenka ( bez urážky místních ) má modernější vakzál než uzel Olomouc ( ale třeba než Ústí nad Orlicí, nebo Česká Třebová ). Přerov se modernizuje nyní ( 2 koridor ), s prostory před nádrem to musí řešit nědo jiný...). Tato nehoda s tím asi úplně nesouvisí, půjde zřejmě o chybu lidskou.
Co jsem slysel, tak Ústí nad Orlicí se ma take teprve predelavat...
tak pokud je - a to zcela výjimečně - výhybka postavena do vlakové cesty,je před ní návěstidlo zakazující jízdu.No a fíra té - asi posunovací - lokomotivy to návěstidlo projel.Na dráze nic neobvyklého
že na stejném místě se bouralo i před rokem. Dnes ale koleje vypadaly vcelku nepoškozené.
Privatizovat, privatizovat, privatizovat.
ROFL. Promiňte, že jsem tak smělý, ale mohl byste mi prosím říct, jak bude mít Jančura zařízeno, že jeho vlaky nebudou nikdy bourat? Nehody na železnici stejně jako na silnici byly, jsou a budou a ani Jančura s tím nic neudělá. Student Agency má taky ten váš slavný Jančura a jen si najděte na internetu, že ani jim se nehody nevyhýbají a to ani ty se smrtelnými následky. Viz třeba 4 mrtví v roce 2008 na Slovensku. takže Jančuru bych tady do toho fakt netahal.
Pánové, opět to co tu předvádíte v příspěvcích je ...ale chápu, počasí udělá své. Jak vidno je to tu jen a jen školený personál z drážních předpisů. Ale k diskuzím na tomto servru se to podobá. A návštěvníkům jak by smet. Bohužel obsahově a znalostně je to jen kopa hnoje
Kašli na ně, absolutně nemají představu o tom, co se děje a jejich představa o dráze skončila u TT vláčků.... A stejně tak si představují, že se odstraní následky nehody,prostě to vykolejený dáš do krabice a vyměníš jpár kousků kolejniček....