- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdím do práce 3 km. Když mám auto v servisu jezdím MHD. Fakt se mi to vyplatí:
3 Km rovná se v autě (1.0 obsah) přesně 0.12 litru benzinu tj. 3,60 Kč za cestu do práce tj. počítám li klasickou SMS jízdenku za 26 Kč = zakouhleno o .22 tu cestu za cenu jizdenky absolvuji autem 7x zatímco MHD 1x. Tj když budu MHD jezdit deně tam a zpatky bude mě to stát 20x 26 tj. 520 Kč měsíčně když budu jezdit autem bude mě to stát 20x 3.60 Kč tj. 72 Kč mesíčně když budu jezditz MHD strávím na cestách 20x cca 40 minut tj. cca 13 hodin celkem když budu jezdit autem strávím na cestách cca 20x 3 minuty tj.1 hodina - vyberte si sami co je výhodnější pokud nevíte co s časem a penězi samozřejmě přeji úspěšnou cestu s MHD .( 999x třista miliardkrát blicí smajlík.)
Tj . odpovídající cena jízdenky MHD aby to bohatě stačilo na pokrytí nákladů , spokojenost zákazníků jejich motivaci i zisk společnosti to provozojící je max. 5 Kč. Ale za předpokladu že bude interval dojezdu autobusů do stanice max. 2 minuty a ne 15 až 20 aby to šlo srovnávat s efetkivitou samostatné dopravy autem.
Zase aktuální zpráva, iDnes si ráno všiml, že v deníku E15 se píše o zkolabované Plzeňské a přispěchal se stejným článkem a stejnými citacemi, řekl bych ze jsou navíc jen opsané ze zmiňovaného deníku..
Proč každý 2 - 3 roky musí DP vykopávat koleje na stejném místě. Když neumí udělat jednou a pořádně, ať to přenechají tomu kdo to umí
Na stejném místě? Kdy naposledy byla uzávěrka mezi Andělem a Řepy? Pořádná rekonstrukce se plánovala myslím někdy na rok 2002, ale přišly povodně a nebyly pak na ni peníze...
1 jízdní pruh pro autobusy MHD.
1 jízdní pruh pro automobily.
To by znamenalo mít 2 pruhy v jednom směru. Ale to tam teď k dispozici není, nebo aspoň ne v celé délce. Jeďte se tam podívat...
Že vidím na fotce barikády z dlažebních kostek a drancující dav. A co Bém s Jančíkem ? Už je dav lynčoval ?
Nechápu čemu se milý cestující diví, DPP i ROPID avizují už měsíce, že je pro lidi jedoucí na Řepy zavedená vlaková linka S65, dokone až Na Knížecí. Ne, lidi radši jedou autobusem v koloně (o kterým všichni věděli že budou) a rozčilujou se nad nedodržováním jízdních řádů.
A pokud to jede 20 minut na Bertramku tak nechápu, proč nejedou na Zličín a odsud pěšky, na Řepy je to pěkná procházka na 20 minut.
Protože vždycky jezdili přes Anděl tramvají, tak už je úspěch,že jsou schopný místo do tramvaje vlízt do autobusu.... Tu vlakovou zastávku by nemuseli najít....
Tady mám pro uzavírku pochopení, ale co si mám myslet o nedělním celodenním uzavřením Strakonické ve směru do centra kvůli nějakému závodu v trianonu! To je otřes. Snad jsou i jiné komunikace a nebylo potřeba zavírat rychlostní silnici
Bych tu náhradní dopravu autobusy nejradši někomu omlátil o hlavu. Ono se jim to rozhoduje z pohodlí klimatizovaných kanceláří. Z těch nevidí ani před barák, natož na odklonovou trasu. Není to žádná sranda popojíždět v uzavřené sklenene krabici bez klimatizace. Ony ani ty autobusy nejsou staveny na takove popojizdeni v takovem vedru. Udajně pokud se autobus přehřívá (vaří chladící kapalina) řidiči pouštějí topení, aby vůbec vůz uchladili ...
k tomu je rozkopaný Vypich a Hradčanská, takže ani auta nemají jinou cestu a všichni jedou po Plzeňské. Jen bych doplnil, že jízda 2 pruhy je značný efemismus - dělníci běžně zavírají jeden pruh, ač k tomu není žádné dopravní značení (takže vlastně načerno) a navíc jeden pruh je vyhražený pro busy a taxíky. A nejlepší je, že o kus dál stojí policajt, který chytá auta jedoucí ve vyhrazeném pruhu - to, že do toho pruhu je tam natlačili stavaři (vlastně načerno), už ho nezajímá. To nemohli počkat, až bude hotový kompletní obchvat, aby se to dalo objet alespoň přes Slivenec a Lahovice?
Ne, to se musí najednu rozkopat Anděl, Plzeňská (od Anděla po Řepy), Vypich, Hradčanská, Národní takže stojí celá Praha, přes Jiráskův most, Resslovu, Karlovo nám., Holešovice, a všechny navazující.
Hezky odřízli Jihozápadní město