Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko dostalo varování před antraxem v heroinu, v Anglii a Německu umírali lidé

V heroinu se objevuje smrtelně nebezpečná sněť slezinná známá jako antrax. Infekci zaznamenaly úřady v Anglii a Německu, kde během předešlých měsíců zemřelo několik narkomanů. Podle Evropského monitorovacího centra pro drogy hrozí jeho rozšíření i v Česku. Sdružení pečující o závislé zatím nic takového nehlásí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sir Hurnprey

Asi bychom měli předstírat, že tomu věříme,

ale mě jímá podezření, že to je jen další trik, jak se česká mafie výrobců a distributorů pervitinu, chce zbavit heroinu. Je to jasné. Když Evropané budou mít nedůvěru k heroinu, u kterého se základní suroviny k výrobě dováží z Afghanistánu, má to dle jejich plánů oslabit Taliban. CIA stačí do pár zásilek přimíchat antrax, pár tisíc lidí na to zemře, ale ještě se nestalo, že by to těmhle někdy dělalo starosti. Když si představím, v kolika místech se perník vaří a jak jsou policajti k tomu slepí, tak nemám pochyb, že zdejší perníkový trh chrání před dovozem heráku.

0/0
4.7.2010 10:03

Volic Povolny Obecny

Re: Asi bychom měli předstírat, že tomu věříme,

hm, na tom něco je...

0/0
4.7.2010 22:05

Ješter 103

Dobrý nápad !

100% heroinu by mělo být něčím kontaminováno to nejlepší cesta jak se zbavit závislosti (btw jsou drogy a drogy proti trávě nic nemám, koks dokážu pochopit, dokážu pochopit že si 16ti letá puberťačka šnupně perníček - tyto lidi se toho obvykle po získání rozumu zbaví -ale heroin je kapitola sama pro sebe tam už není cesty ven a pro společnost je nejlepší když tyto lidi "eliminuje"....)Rv

0/0
3.7.2010 21:32

akademik Richard

Re: Dobrý nápad !

to je teda kravina, je spousta lidi, co s heroinem skoncili a take spousta, co nerozdycha pervitin. Alkohol, ... a tak

0/0
3.7.2010 22:16

Ondra Schiller

Akademická důvěra že to má pod kontrolou.

Každý feták věří že bude ten jeden ze sta, který dokázal minimálně pravděpodobné.

0/0
3.7.2010 22:24

Smil

to je dobře

pomuže to očistit společnost.

0/0
3.7.2010 20:10

francoa

No feťáci umírají zcela dobrovolně a cílevědomě

To varování česku je nasměrováno ke komu? Spotřebytelé, kterých se to jedině týká, žádné zprávy stejně nečtoou. :-)

0/0
3.7.2010 18:42

Ješter 103

Re: No feťáci umírají zcela dobrovolně a cílevědomě

Jako to máš pravdu , spotřebitelé herionu už si nedokáží přečíst ani vlastní občanku aby zjistili kdy se narodili a podívat do zrcadla že vypadají o 50 let starší....Rv

0/0
3.7.2010 21:36

Ješter 103

Re: No feťáci umírají zcela dobrovolně a cílevědomě

A když jim to řekne street worker tak si budou pamatovat max. do příští dávky, u které jim bude stejně uplně jedno jestli je kontaminovaná antraxem nebo uranem hlavně že v tom bude trochu heroinu, prostě konečná stanice, to není droga to je sebevražda...[>-]EU

0/0
3.7.2010 21:38

Ješter 103

Re: No feťáci umírají zcela dobrovolně a cílevědomě

jako asi tak sám sem hulil trávu, znám lidi co chlastali (to je daleko horší a jedna z nejhorších drog pokud se někdo nedokáže kontrolovat) znám lidi co šnupou nebo šnupali koks , znám lidi co byli na pervitinu - ze vseho se dá dostat - ale musí člověk chtít - z heroinu se dostat nedá ani když člověk chce, protože to už nikdy nechce nemá na to, to je prostě konečná zastávka....

0/0
3.7.2010 21:40

Volic Povolny Obecny

Re: No feťáci umírají zcela dobrovolně a cílevědomě

...héro je prostě moc dobré.

0/0
4.7.2010 22:07

Janulice78

takova

smrt moc lidi bolet nebude. :-/

0/0
3.7.2010 17:05

Joachim Eichmann bude mluvit!

Proč je pod obrázkem

napsáno "ilustrační foto",když evidentně ilustrační není? :-P

Nebo si redakce najala ty figuranty z mensy?

0/0
3.7.2010 15:16

Ješter 103

Re: Proč je pod obrázkem

JJ to jsou typičtí členové MENSy.;-D;-D;-DR^

0/0
3.7.2010 21:43

lina cerna hadice 12

@@

tohle je samozrejme pausalizace....;-)

0/0
3.7.2010 14:46

lina cerna hadice 12

Re: @@

sorry...to melo byt k prispevku ze za vse muze zasadne spatna vychova...;-)

0/0
3.7.2010 14:49

obecní slouha z Klacíkova

Re: @@

jasně že jsem to vzal paušálně a velmi hanebně,ale musel jsem zjistit jaké jsou vlastně podmínky diskuse. A opět to nechápu,na velmi tvrdé pohrdavé a odsuzující příspěvky admin nereaguje a nemaže.Zato příspěvek obyčejný který jen je v duchu"smažka je osoba nepotřebná" se maže hned....nemá to logiku,ani píchat si do žil ani mazání příspěvků na iDnes 

že cenzore :-P

0/0
3.7.2010 15:33

obecní slouha z Klacíkova

Re: @@

a jen dodávám,že pokud k tomuto tématu iDnes maže příspěvky které nejsou vyloženě vulgární tak je vrchní mazač asi mimo realitu nebo neměl tu čest poznat spolehlivého feťáka :-)

0/0
3.7.2010 15:41

Cynyc

Když tak čtu příspěvky

místních protidrogových fanatiků: má někdo z Vás alespoň maturitu?

0/0
3.7.2010 13:30

mat-y

Re: Když tak čtu příspěvky

To má dnes už každej dělník.Teda až na tebe.

0/0
3.7.2010 13:34

Cynyc

Re: Když tak čtu příspěvky

Neřekl bych. Žádný z místních fanatiků se neozval, což je více než výmluvné.

0/0
3.7.2010 13:42

Mumrli (cynik a asociál)

Re: Když tak čtu příspěvky

CVUT, fakulta elektrotechnicka, staci?

0/0
3.7.2010 13:44

Cynyc

Re: Když tak čtu příspěvky

Vy jste mi tedy jako protidrogový fanatik nepřišel (omlouvám se, pokud se za něj hrdě považujete), takže je to trochu mimo. Osobně se mi sice ekluje Vaše radost nad smrtí člověka, jinak k Vašemu projevu a názorům nemám podstatných výhrad.

0/0
3.7.2010 13:51

MuciPucinek

Re: Když tak čtu příspěvky

Nejen maturitu, a co jako? ;-D

0/0
3.7.2010 13:56

Cynyc

Re: Když tak čtu příspěvky

Nic, jen test, kam dospěla degradace našeho školství. ZSrovna na Vašem případě se zdá, že velmi daleko. Pokud naznačujete, že máte i vysokoškolské vzdělání, úplně mě obchází hrůza, co je také možné.

0/0
3.7.2010 13:58

Muci-Puci

Re: Když tak čtu příspěvky

Cenzor zapracoval.....co smazal a co nechal je zase ukázka úrovně současné žurnalistiky....

0/0
3.7.2010 14:47

Cynyc

Re: Když tak čtu příspěvky

V tom se shodneme, v této diskusi je neúměrně přísný (to říkám, ačkoli mně žádný příspěvek smazán nebyl). Chápu, že to nemá jednoduché, protože odlišit příspěvek pouze nevkusný od pobuřujícího je velmi těžké, zde se mi ovšem zdá, že vylívají s vaničkou i dítě.

0/0
3.7.2010 14:54

Muci-Puci

Re: Když tak čtu příspěvky

!!!!!Muci-puci!!!!!!: Ano mam, a chcete se jeste dokonce ZBLAZNIT hruzou? Nejen VŠ ale jsem i "neonacista" ......az tak je skolstvi v UPADKU....

!!!!!Cynyc!!!!!:Hrůzou se NEZBLAZNIM, buďte bez obav. Nejsem zbabělec a pokud Vaše ideologie někdy vyleze z pásma margility (což je naštěstí krajně nepravděpodobné), potkáme se na opačných stranách barikád. Ale zpátky ke školství: nedávno jsem se dočetl, že na VŠ už u nás nastupuje 60% populačního ročníku, neboli z velké části lidé, kteří k vysokoškolskému studiu v klasickém slova smyslu naprosto nemají dispozice. Nečekal jsem, že se s konkrétním příkladem setkám tak brzo.

!!!!Muci-Puci!!!!: No vidíte, a to už jsem ze školy pár let, hřeje mě pocit že mě podobných je čím dál tím víc. Nenaděláte s tím nic. Vůbec nic....

---------------------

Tak, smazete to i bez tech "vulgarit" (ktere ale vulgarne mysleny nebyly?)

0/0
3.7.2010 15:11

Cynyc

Re: Když tak čtu příspěvky

Podobných není čím dál víc a už nikdy nebude - to musí být pro zástupce ideologie, jejímž jediným cílem je uchopení moci (a povraždění části populace a zotročení zbytku), dosti depresivní. A pro Vás možná překvapivě ani nechci, aby vás bylo podstatně méně - ideologie jako nacistická se chovají jako choroby a v malém množství fungují jako očkování populace proti propuknutí systémového onemocnění, které by při vymizení očkovacího agens z populace dříve či později hrozilo.

0/0
3.7.2010 16:20

Muci-Puci

Re: Když tak čtu příspěvky

!!!!!Muci-puci!!!!!!: Ano mam, a chcete se jeste dokonce ZBLAZNIT hruzou? Nejen VŠ ale jsem i "neonacista" ......az tak je skolstvi v UPADKU....

!!!!!Cynyc!!!!!:Hrůzou se NEZBLAZNIM, buďte bez obav. Nejsem zbabělec a pokud Vaše ideologie někdy vyleze z pásma margility (což je naštěstí krajně nepravděpodobné), potkáme se na opačných stranách barikád. Ale zpátky ke školství: nedávno jsem se dočetl, že na VŠ už u nás nastupuje 60% populačního ročníku, neboli z velké části lidé, kteří k vysokoškolskému studiu v klasickém slova smyslu naprosto nemají dispozice. Nečekal jsem, že se s konkrétním příkladem setkám tak brzo.

!!!!Muci-Puci!!!!: No vidíte, a to už jsem ze školy pár let, hřeje mě pocit že mě podobných je čím dál tím víc. Nenaděláte s tím nic. Vůbec nic....

Tak, smazete to i bez tech "vulgarit" (ktere ale vulgarne mysleny nebyly?)

0/0
3.7.2010 15:16

zlobir

Re: Kvdyž tak čtu příspěvky

Co má maturita společného stím, že člvěk nemá rád faťáky... když vidím jehly v pískvištích, nebo se válet po parcích na trávníku, či narafičené v MHD na sedačkách, vaří ve mě krev. Nevím, kdo jim dal právo ohrožovat normální nefetující lidi žloutenkou, HIV atd. Feťáci nikdy nikomu nic dobrého neudělali, nevím proč bych s nima měl soucítit. Oni také nesoucítí s lidma, které okradou jen aby si mohli koupit další dávku sviňstva, nebo s lidmi, kteří se díky jejich chování nakazí žloutenkou aj.

0/0
4.7.2010 10:09

Volic Povolny Obecny

Re: Kvdyž tak čtu příspěvky

Chápu, že se asi nebudete chtít shodit, ale opravdu jste takto "narafičené" jehly viděl? nebo to byl někdo jiný, a ten říkal...

Dřív to bývalo tak, že ztráta jehly byla pro narkomana dost problém......

0/0
4.7.2010 22:10

Ondra Schiller

Re: Chyba v nadpisu - opravit

No, v určitém případě jsou feťáci lidem jen podobni. Znám kvanta takových feťáků kteří lidi jen vzdálene připomínají. Podat pomocnou ruku jim není reálné, pokud nejsou zavřeni ale ani tam se neoidnaučí fetovat stejně jako se nikdo neodnaučí řídit auto nebo jezdit na kole. Můžeme jim akorát utírat zadky, dávat sterilní injekční stříkačky a podobně, jenomže takovou práci lze považovat za zbytečnou. Dříve nebo později...

0/0
3.7.2010 12:48

Cynyc

Re: Chyba v nadpisu - opravit

V tomto s Vámi souhlasím a je to pádný důvod proč s drogami, které způsobují fyzickou závislost, nezačínat. Lišíme se ovšem v tom, jaké závěry z toho vyvozujeme. Vy jste zastáncem co nejtvrdší represe, já se domnívám, že při sebevětší represi bude počet smažek (v úzkém slova smyslu) přibližně pořád stejný, a to prakticky zanedbatelný. Kvalita života narkomanů je už tak oproti okolní populaci velmi nízká, terorizovat je nic neřeší.

0/0
3.7.2010 14:50

Ondra Schiller

Re: Chyba v nadpisu - opravit

Kvalita života smažky je naprosto irelevantní a taky skutečnost že je kvalita života smažek nízká nemůže být důvodem k tomu abychom fetky přestali stíhat a začali jim utírat zadky. Represe smažek není samoúčelná, represe je k tomu abychom ostatní adepty fetáctví odradili. Počet smažek není nikdy zanedbatelný a pokud ano, tak je to dobrá práce protidrogové policie. Třeba jim dát pravomoci aby nedostatek pravomocí nepřekážel protidrogovým policajtům v práci

0/0
3.7.2010 16:12

pivovarský chasník

opium

Řadu let mocní tohoto světa vědí, že 90% opia se vypěstuje v Afganistánu. Země, kde se již řadu let zdržují početné armády ovládané opět mocnými tohoto světa. Nedělají však proti tomuto zlu vůbec nic. I ti předchozí náboženští fanatici pole s mákem likvidovali. Sice dosti hloupě a bez rozumné kompenzace, ale likvidovali. A výsledek se dostavil. Na trhu bylo opia méně.

Nyní je taktika jiná. Opium necháme vyrůst, zpracovat a dopravit do Evropy nebo Ameriky. Následně se nám podaří asi 10% dovezeného pracně zachytit při distribuci. Hurá a můžeme si klepat na ramena, jak jsme dobří.

0/0
3.7.2010 11:59

řehoř z řep

Re: opium

Jenže ty početné armády mají dost mizernou podporu svých režimů a tak si nemohou dovolit si moc znepřátelit tu část místních, která je na jejich straně. I dneska bude značná část občanů České republiky tvrdit, že cizí vojáci v Afghánistánu nemají co dělat. A co teprve, kdyby se začaly objevovat zprávy, že vojáci vypalují sklady se zemědělskými plodinami.

0/0
3.7.2010 12:05

136N

Re: opium

 Nio a oni by neměli mák na koláče a buchty že ?;-D

0/0
3.7.2010 12:39

notebook.r51

Re: opium

Oni především netuší, že nějaký mák (jak my ho známe) existuje a dá se jíst, když to nenechají dozrát.

Indický kuchař, když jsem mu ukázal náš mák a obrázek makovice, odmítal věřit, že to k sobě patří. Makovici znal a nechtěl s tím mít nic společného.

0/0
3.7.2010 21:15

mat-y

Re: opium

Behem nekolika malo let se take stal Afganistan zemi s nejvice zavislymi na heroinu,takze nevim jak by to vypadalo kdyby se hned zacala nicit uroda bez lecby tech zavislych...

0/0
3.7.2010 13:22

snizek-do-nosanku

Re: opium

armady  zminenych mocnych zemi prave ten kseft ridi...proc myslis ze tam jsou?

0/0
3.7.2010 17:41

tokun

takze

za prvy to nebyla anglie, ale predevsim skotsko a za druhy uz je to dobre pul roku zpatky. je dobry vedet ze mezinarodni komunikace tak skvele funguje. to urcite spouste ceskejch junkies spadnul kamen ze srdce. a nebo mozna komunikace funguje dobre a jen vy uz nemate o cem psat??:-/

0/0
3.7.2010 11:53

lina cerna hadice 12

@@

a proc to policie nezabavi...?? 8-o8-o8-o8-o

0/0
3.7.2010 11:50

i-vet

Re: No a co?

vždyť píšou o úmrtích v Anglii a Německu - o tamním prostření mám jen obecné informace z tisku

0/0
3.7.2010 12:04

Jan.Emil.4

Narkoman by měl být pranýřován

ale když čtu smazané příspěvky tak vidím že tady opravdu zájem o pranýřování zneužívání drog není. Spíše servis narkomanům. To je potom velmi špatná mediální práce tady toho média.

0/0
3.7.2010 11:47

lina cerna hadice 12

@@

si myslim ze x-nasobne vic lidi u nas pojde na pozivani pancovaneho chlastu a vietnamskych cigaret...:-P

0/0
3.7.2010 11:32

Ondra Schiller

Pokud si přečteme smazané příspěvky zjistíme že

iDnes s feťáky sympatizuje. Nevím sice proč avšak je to tak. Smazal veškeré příspěvky kritizující užívání drog. To o něčem nasvědčuje. Tak jestli v tom byznysu nejede anebo co vlastně. Feťáctví je negativní jev a podle toho by k média měla k němu přistupovat, jenže opak je pravdou. Mediální podpora legalizace drog bez ohledu na následky. Já opravdu nepláču když nějaký feťák exne. Normální je nefetovat ale pro zdejší cenzůru asi ne.

0/0
3.7.2010 11:29

Jan.Pracka

Re: Pokud si přečteme smazané příspěvky zjistíme že

Brusel žádá toleranci k narkomanům, tak se nediv té cenzuře na idnesu. Oni mají své směrnice.

0/0
3.7.2010 11:35

Jan.Pracka

Re: Pokud si přečteme smazané příspěvky zjistíme že

Dost možná že sami fetují. Je to negativní jev. Myslet že veřejnost bude plakat pro nějakého narkomana je zcestné. Veřejnost naštěstí uvažuje. Já se našim médiím divím.

Měli bychom diskutovat o nebezpečí zneužívání drog a bylo by to prospěšné, jenže jak chcete smysluplně diskutovat když cenzura smazává veškeré příspěvky kritizující narkomany? To pak smysluplná diskuze naprosto ztrácí smysl.

Asi bychom měli přestat ten iDnes číst. Propagaci narkotik já opravdu nemusím.

0/0
3.7.2010 11:40

Tectosagos+

propagují volný prodej drog

Třeba Komárek z Mladé Fronty dnes, ten dvacet let propaguje fet volně distribuovaný.

.

Asi mu nevadí že před feťákem jsou jen tři možné cesty: úpadek a smrt, smrt předávkováním, nebo s obtížemi vyléčení (řídký případ) a ukončení fetování.

Ve všech třech případech to znamená konec s braním drog, tedy to o co represe usiluje rovnou.

Politickou linií Dnesů je volný prodej, tedy darwinistická selekce obyvatelstva podle toho kdo má v těle receptory na účinnou látku. Dnes se hájí "neomezenou svobodou a člověčenstvím": rádoby humanistické slogany vedoucí k utrpení, kriminalitě a smrti.

0/0
3.7.2010 12:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.